PDA

Volledige versie bekijken : Villa Tinto 32/ Verversrui 22 5R, Zarah

Jovibeer
13 december 2009, 21:47
Naam : Zarah

Nationaliteit/Taal : Duits / engels

Leeftijd : 31

Haarkleur/-lengte : kort zwart tot boven haar oren.

Lengte dame : 1.65-1.70m

Postuur/Cupmaat : normaal / stevig, b

Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt

Service: Goed, PMC, NMC, beffen.

Voordelen: aardig meisje om te zien en zeer spontaan.

Nadelen:

Tijdsduur : 20 min.

Prijs : 50,00 euro

Extra’s bij het bezoek: In het weekend zit ze in villa Tinto....en door de week in de avond aan de Verversrui 22 5 R (??? dacht ik.)

Jovibeer
13 december 2009, 21:54
Vanmiddag kwam ik Zarah weer een keer tegen en deze keer twijfelde ik niet (want het was berekoud vandaag!!!) en ging bij haar naar binnen. Wat raar was, zei ze....is dat ze al ruim 10 jaar daar werkt en we nog niet eerder met elkaar hebben gesproken of ge.....t.
Dus moest het er vandaag maar van komen!! Ze komt uit Duitsland en heeft ook eerder in een saunaclub gewerkt in Zurich (maar heeft ze slechte ervaring gehad....omdat daar de verdeling 50/50 was.)

Nadat ik binnen was kon het spel snel beginnen. Het zoenen wilde niet echt lukken bij haar (elke keer draaide ze haar hoofd weg.) Het beffen was niet helemaal zoals ik in Antwerpen gewend was....nl. een hairy pussy!! Maar goed, weer eens wat anders. Nadat ik haar aan het beffen was heeft ze mij gepijpt en afgetrokken. Daarna hebben we nog geneukt in verschillende posities, waar ze blijkbaar wel van genoot (aan haar houding te merken.) Na ongeveer 20 minuten was het klaar, tijd ging eigenlijk erg snel.

Herhalingsgevaar: mogelijk, maar voorlopig heb ik ook nog andere dames op mijn to do list in Antwerpen!!!! Dus was leuk, maar voorlopig geen prioriteit!