PDA

Volledige versie bekijken : Nadin, Roemeens



Pistol Pete
14 december 2009, 17:08
Haarkleur/-lengte : Blond / lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / mooie ronde B-cups
Nationaliteit/Taal : Roemeens / engels
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing (geloof ik)
Service: PZC / NMC / TZ / FT / GFE
Voordelen: Optisch heel mooie blondine, enige gelijkenis met Loredana uit PHG maar dan wel in haar begintijd....
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro

Pistol Pete
14 december 2009, 17:28
Afgelopen vrijdag in Oase een topsessie gehad met deze dame. Ik moet eerlijk zijn Sonny spotte haar het eerst en was meteen verkocht. Om mij begrijpelijke redenen heeft hij afgezien van een kamersessie met haar. Maar niet na eerst minutenlang gebiologeerd haar te hebben aangestaard :bibber_2::bibber_2::bibber_2::betrunken::luvlove: . Toen ik enkele andere beren al zag lonken naar Nadin die net binnen was zei ik nog tegen Sonny dat hij / we (:wink:) snel moesten zijn. Daarop besloten we beide een kant uit te kiezen van deze absolute stunner, hij rechts en ik links. Ik vreesde al dat Sonny een megasessie met Nadin in petto had waardoor ik geen kans meer zou krijgen. Ok, so be it, dacht ik. Sonny heeft alle credits verdient door haar als eerste te spotten. Maar ja, naar mate hij langer staarde zag ik ook de twijfel bij hem in zijn ogen ontstaan....En toen zei hij plots in het nederlands, ik ga niet met haar kameren. Ik wist meteen wat eraan haperde bij Sonny en ja, dan ben ik toch ook weer te veel ijsbeer....Als een roofdier ging ik op mijn heerlijke prooi af.

We gingen onder het genot van een colaatje even zitten op de sofa. Ik wou toch eerst met haar kletsen in de bar om te voelen of die sensationele klik ook op de kamer zou blijven. Ja, aan haar service lag het niet. Toen ik vroeg hoe het met tongzoenen zat (i am a kisser, u know...) kreeg ik voor ik het wist een tongzoen vol op mijn mond. We besloten al gauw een kamertje op te zoeken. Gelukkig was er enige wachttijd en we belandden op een sofa voor wachtenden stelletjes vlak bij de kamer. Weergaloos, wat een intense vrijpartij vond daar plaats op de bank. Dat is pas bankhangen, Zakkenleger :cool::cool:. De spetters vlogen figuurlijk om onze oren. Super GFE. Na een kwartiertje wachttijd, was ik zeer geil geworden. Bij het opstaan naar de kamer bleek er een mini-eiffeltoren in mijn broek te zitten. Nadin moest er om lachen en kneedde er direct in op de kamer.:smile2::smile2:

Het werd een topsessie. Nadin, die nog maar kort in Oase werkte en sowieso nog maar kort als DVP werkte lustte er wel pap van. Kussen? Dit was TZ van een andere orde. Monden wijd open en gaan met die banaan...euh tongen. Heerlijk. Wat een herlijke borsten en wat een heerlijke poes. We geraakten in een intense '69'. Ik moest me inhouden om de bekende redenen. Ik wou optimal genieten. Omdat het al mijn derde sessie en vierde dame was (ik had al een triootje achter de rug) besloot ik het bij een half uurtje te houden. Het werden er overigens bijna 40 maar daar had Nadin het niet over. Na de sessie zocht ik afkoeling in de Whirlpool. Sonny had ondertussen al een andere dame gescoord. Dat is niet moeilijk in Oase....:):eek::). Voor mij was het duidelijk, dit is een dame waar ik geheid bij terug kom. Gelukkig is ze er nog tot de kerstdagen, dan gaat ze enkele weekjes terug naar Roemenie.

Nadin is een nieuwe topper in Oase. Als ze haar honger naar sex en haar perfecte service zo weet te houden gaat ze het heel druk krijgen. Topservice en een topuiterlijk, what more does a man want?:freu::freu::freu::freu::freu::freu: