PDA

Volledige versie bekijken : Diana en Luna: trio met Dominicaanse passie

Pistol Pete
14 december 2009, 22:57
Sonny en ik namen plaats op een van de lekkere hangbanken in Oase waar je beter dan waar dan ook de edele kunst van het bankhangen kan aanscherpen en ontwikkelen. Terwijl we daar zaten kwamen al snel de twee donkere dominicaanse meiden Diana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16389) en Luna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16383) bij ons zitten. Een heerlijk schouwspel speelde zich af voor onze hongerige ogen. Twee bloedmooie meiden poedelnaakt op onze schoot. Diana (die met de vlindertattoo op dr borst) of is dat nu juist Luna (?) ging languit over onze knieen liggen. Dit gaf mij de gelegenheid haar heerlijke body nog eens goed te bevoelen. Ook sonny deed een duit in het zakje. Ondertussen teasen en geteast worden. Zou het de dames lukken Sonny te verleiden? Ik was voor beide dames al meerdere malen voor de bijl gegaan dus hadden de dames voor mij een andere uitdaging in het verschiet. Die uitdaging heette TRIO. Wat meer kan ik wensen, twee heerlijke zwarte parels.Sexy tot op het bot en o zo geil. Alleen de gedachte dat ik ze liever achter elkaar heb hield me nog tegen. Maar ja, het vlees is zwak. althans bij mij. Waar Sonny zich van zijn sterke kant liet zien, hij had andere plannen die avond zo zou later blijken, en tijdig opstond toen Minime het schouwspel ook even had bewonderd en samen met Minime verder lopen. Ik bleef achter met deze twee snoepjes.

Plots hoorde ik mezelf zeggen, i want you both together but not at this very moment. I need more energy and strength to handle u both'. En zo spraken we af om over ongeveer een uur na het avondeten te kameren.

Wowowowow, zelden heb ik zo mijn geilheid moeten inhouden, 100 euri neerdokken en dan in 3,5 minuten klaarkomen? Dat is mij nog niet eerder gebeurd. Deze bijna identiek ogende vriendinnen kregen het bijna voor elkaar. Slechts enkele noodgrepen konden mij redden. Het vervolg ging in hoog tempo. Het werden twee keer 15 minuten. Eerst Diana boven bezig met TZ en face sitting terwijl Luna haar puntgave pijptechniek toepaste. Na 15 minuutjes werden de rollen omgedraaid maar ik merkte geen verchil. Zelfs de service was identiek. Nadat voor de tweede maal een gummi werd geschoven over een exploderende pielemans liet ik me gaan. Ik heb nogal wat triootjes gehad maar dit was beslist een van de geilere en betere die ik me kan herinneren. Deze dames hebben zich met een perfecte service weten te verzekeren van een vrijwel zekere sessie met op zijn minst een van hen als ik in Oase ben. Compleet afgepeigerd zocht ik een douche op en even later de heerlijke whirlpool in Oase, naar mijn smaak de beste die er in de Saunaclubs aanwezig is. Wat kan sex en een triootje ontzettend lekker zijn.:lostit: