PDA

Volledige versie bekijken : Trio Anna/magda



BSesamstraat
15 december 2009, 20:53
Daar zit je dan tussen al dat lekkers... Magda aan de ene kant en Anna aan de andere kant...Anna al beloofd haar een lekkere likbeurt tegeven. Dus maar begonnen met tongzoenen op de bank. En dat doet ze echt lekker maar wel apart. Ze zuig je lippen bij haar naar binnen op de een of andere manier. Raar maar wel lekker. Haar borsten zijn zeker de moeite waard om daar lekker aan tevoelen.:betrunken:Magda zat mee tekijken wat er allemaal gebeurde...gaaf haar maar een knikje van pijp me dan als je kan!!! dat heb ik geweten demmmm op een bepaald moment zaten ze allebei aan mn lul telikken en tezuigen. Wat is dat lekker en ook al ben je nog zn stoere vent dat hou je niet lang vol. Daar om maar weer verder gaan met wat zoenen. Inmiddels was er een kamer vrij gekomen. Eerst maar Anna beffen die boven mij hing en onder tussen was Magda lekker met mn blaas instrument aan het oefenen. Ik dirigeerde magda boven mij dat ik haar grotje ook nog kon likken voor het feest voorbij was. Intussen bereed Anna mij op zn cowgirl. dat is altijd lekker. Ik gaf aan dat ze beiden moesten gaan pijpen en likken.. Wat voel je je dan een god als de een je ballen likt en de ander je diep pijpt.. Ik ging ondertussen op mn knieen zitten en hun als gulzige hondjes voor mij. Toen kwam de explosie en dat was geil twee van die zaad vragende mondjes. Ik moest het wel eerlijk verdelen:freu: en daar had ik geen moeite mee. Na afloop nog een 10 min nagekletst over van alles en nog wat. in 1 woord een super TRIO:biggrin: