Volledige versie bekijken : Erika, Hongaars
Pistol Pete
17 december 2009, 08:04
Haarkleur/-lengte : donkerbruin / schouderlang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars / redelijk engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :geen / geen
Service: TZ (voorzichtig) / PZC / NMC / GFE (net niet, misschien wel na meer sessies).
Voordelen: zeer mooie meid, fraai expressief gezicht en dito body.
Nadelen: de hele sessie is zeker niet slecht maar ik mis wat passie, ook al is het maar illusie :frown:.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro.
Deze hongaarse Erika is zeker een aan andere dan de Erika die van 2007 tot begin 2009 rondliep in YY. Hoewel de paspoortjes enige gelijkenis tonen is deze dame nog maar 3 weken weg uit Hongarije en heeft vrij weinig ervaring wat in de sessie wel merkbaar is.
Pistol Pete
17 december 2009, 08:36
Toen ik rond 1700 uur binnenkwam in Ying Yang was ik bij mijn eerste 'scanrondje' iets teleurgesteld. Er waren een stuk of 30 dames buiten de kamer en de line up was weinig verassend. Zo een 20 dames in de, zeg maar, wat forsere categorie en daarnaast nog een aantal in de 40- (maar 35+ :eek:) categorie. Er waren een 3-tal mij bekende dames aanwezig waar ik al eens mee gekamerd heb en op zich zeker een herhaling in zich hebben. Maar ik wou vandaag een nieuwe dame, op zoek naar spanning en nieuwe uitdagingen. Ik besloot eerst maar een welness rondje te doen en daarna het avondeten te verorberen. De vernieuwde sauna is prima, het zwembad is net groot en koud genoeg om lekker in af te koelen. Na de standaardprak van YY naar binnen te hebben gewerkt (met veel tomatensaus ging het zowaar nog ergens naar smaken) en weer geconcludeerd te hebben dat het eten in Ying Yang zeker niet Foots-proof is ging ik op jacht. Inmiddels waren er wat meer dames met ook wat beauties bijgekomen waaronder Kinga (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11167) (maar dat wist ik toen nog niet), maar daarover later meer in haar eigen draadje.
Kleine Jessica (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19913) stond al aantrekkelijk te doen, sexy dansen met haar kleine sexy body. Bij haar waren 2 ook zeer aantrekkelijke dames. Een brunette en een blondine met een redelijk gevulde cup, meer een Sonnymeisje. Nadat ik Jessica tactvol had medegedeeld dat ik haar vandaag niet als eerste dame wou nemen omdat zij zo goed beviel en ik haar liever als afsluiting van de avond wou hebben kon ik mijn pijlen richten op haar vriendin. Die bleek inmiddels in het stillere saunagedeelte te zitten, aan het bellen. Dit duurde zeker een kwartier maar eindelijk was ze uitgebeld en kon ik op een afstandje nog eens haar opticks bewonderen toen ze opstond. Zeer slank maar niet te mager, mooie volle a-cups en een zelfverzekerde blik in haar bruine ogen. Geen tattoos of piercings. Mijn ervaren oog schatte zo in dat ze redelijk nieuw in het vak moest zijn en dat bleek ook zo te zijn. Ik nodigde haar uit mee te komen naar de ligbankjes bij het zwembad en we begonnen elkaar voorzichtig af te tasten. Ze heette Erika en was nog maar 1 week in Ying Yang. Kussen op de mond liet ze toe maar de lippen openden zich nauwelijks toen mijn tong zachtjes aandrong om de hare te bevochtigen. Mijn hand gleed onder haar topje en voelde een stevig zachte borst. Ik wist genoeg. Gaan met die banaan.
Zo belandden we in een ruime kamer en ontdeed ik Erika direct van haar topje en slip. Mijn ogen staarden als het ware naar het fraais wat ik zag. We lagen in notime op het bed en Erika ging poedelnaakt op knieen en handen op mij zitten. Mijn stijver wordende pielemans kletste tegen haar bilnaad. Ik trok haar naar mij toe en kuste vol geilheid maar opnieuw bleven haar lippen gesloten. I want to feel your tongue, schatzi....En ja hoor voorzichtig voelde ik haar tong wat een boost was voor pielemans. Erika bleef geil in mijn ogen kijken. We draaiden om en nu lag ik boven haar en probeerde wat dieper te tongen, zonder succes. Na nog een draai begon Erika zacht te pijpen. Ook dit was wat voorzichtig. Ik dacht nog te zeggen: you wont break anything, maar het was duidelijk dat de dame gewoon pril was en onervaren. Ik voelde dat er zeker meer GFE in de sessie zou zitten als ze zich iets meer liet gaan. Misschien dat een volgende sessie wat dat betreft anders zal zijn. Ik besloot me zoveel mogelijk te concentreren op haar heerlijke body en sexy gezicht. Dat was zeker genieten. Erika bleek vrij nauw bij de penetratie maar langzaam voelde ik haar doosje zich openen rond pielemans. Ook het neuken was voorzichtig maar zeker lekker doordat ze, bijna tergend, langzaam op en neer bewoog. Ruim binnen het halve uur bereikte ik een hoogtepunt. Aanvankelijk had ik een uurtje kamreren in mijn hoofd maar omdat de sessie niet meer dan gemiddeld was (wel met uitstekende opticks) besloot ik na een half uurtje er een einde aan te breien.
Na een kort kletspraatje stonden we op en gingen naar de locker voor de gebuikelijke afsluiting. Erika is een mooie meid, ik denk dat ze met wat meer ervaring zeker een hele goeie kan worden, verleidelijk is ze nu zeker al. Bij gelegenheid zal ik haar zeker nog wel eens naar de kamer nemen, al is het maar vanwege haar perfecte uiterlijk.
Hatesseseesag
6 februari 2011, 22:18
Hi Ladies,
Have any of you ladies who live in the tri-state area ever gone to see Dr. Erika Schwartz for your BHRT?
Thanks,
NYClady
IJsberry
18 december 2015, 09:22
Gaat deze thread over dezelfde Erika die er nu rond loopt? In de omschrijving staat A-cup, die is dan inmiddels geupgrade naar een goede C-cup. De rest van de beschrijving zou wel kunnen kloppen. Strakke meid midden twintig nu.