PDA

Volledige versie bekijken : maatje meer en facesitting

pijnsub
17 december 2009, 18:07
ben al een tijd op zoek naar een dame met een maat(je) meer die graag aan facesitting doet. liefst vastgebonden met de handjes op de rug. mag ook in een sm-spel zijn... weet iemand waar ik deze kan vinden?

graag info. :kreuz:

tofpeertje
21 december 2009, 19:38
Ga eens kijken bij Dalia in Villa Tinto ze is een antwerpse ongeveer 28 jaar en een kleine D cup ze is in voor kinky sex ,erotiche sm/bondage en ze werkt in de avond nacht shift . Haar kamer is als je uit de schippersstraat komt aan de linkerkant halverwege veel succes.

demone
21 december 2009, 23:26
ze is een lieve dominatrix en niet onderdanig sm en bondage alleen bij klanten
wel een echte gfe
PS het is dahlia en villa tinto 31 naast politiehokje

Rex
21 december 2009, 23:30
ben al een tijd op zoek naar een dame met een maat(je) meer die graag aan facesitting doet. liefst vastgebonden met de handjes op de rug. mag ook in een sm-spel zijn... weet iemand waar ik deze kan vinden?

wat denk je van deze.............

http://twiggiessis.files.wordpress.com/2008/06/50_plus-48-1783-0510072033-ma_flodder1.jpg

ijsbeer11
22 december 2009, 12:00
Hahaha Rex de geile hond..

`Ehh sjonnie pak jij me laklaarse ff van de solder af`

timjava
22 december 2009, 12:07

Was een keer met Denise (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10373) Libanees uit LR op de kamer. Zij stelde voor om standje 69 te doen. Ze ging echter met haar muts boven op mijn gezicht liggen. Spartelend met mijn armen kon ik haar nog maar net duidelijk maken dat ik in ademnood zat:biggrin:.
Inmiddels heb ik gezien dat Denise een paar pondjes meer heeft. veel succes:smile2:

Anvers
11 maart 2012, 03:52
Naar archief !