PDA

Volledige versie bekijken : Kerstvakantie, ijsbeertjes blijven achter met hoge telefoonkosten

MichelJ
17 december 2009, 20:52
De kerstvakantie staat voor de deur, de hertjes vliegen naar andere 'werelddelen' en de ijsbeertjes blijven alleen achter. IJsbeertjes gaan zich eenzaam voelen en de hertjes bellen met hoge telefoonkosten van 0,50 tot 4,20 euro per minuut...... Maar gelukkig is er http://www.bel1609.nl/mobiel.php#N nog, zodat de beertjes wat euro's over houden als de hertjes in 2010 weer terug zijn van de vakantie.

Voorbeeldje:

1609:
Duitsland (mobiel) € 0,09 p/m
Roemenie (mobiel) € 0,13 p/m
Rusland (mobiel) € 0,04 p/m
Thailand (mobiel) Aktie!! € 0,005 p/m
Polen (mobiel) € 0,065 p/m

KPN:
Europa € 0,51
Rest van Europa € 1,25
VS en Canada € 1,40
Rest van de wereld € 2,25
Uitzonderingen € 4,20

Vodafone:
Buurlanden € 0,65 p/m
West-Europa € 0,75 p/m
Rest van Europa € 0,85 p/m
Noord-Amerika € 0,50 p/m
Rest van de Wereld € 1,25 p/m

Bel ze!

Zakkenleger
17 december 2009, 20:55
Andere providers worden vergeleken op bijv www.televergelijk.nl

MiniME
17 december 2009, 21:45
Gewoon voip gebruiken, dan zijn de meeste van deze landen gratis te bellen (zie http://www.voipcheap.com/en/calling-rates.html)

Zakkenleger
17 december 2009, 22:02
Roemenie en Thailand staan niet bij de gratis landen Minime, dus daar heb ik weinig aan ;). En moet je dan ook niet of een computer of een VOIP toestel hebben?

MiniME
17 december 2009, 22:10
Roemenie en Thailand staan niet bij de gratis landen Minime, dus daar heb ik weinig aan ;). En moet je dan ook niet of een computer of een VOIP toestel hebben?

maar als je Rusland als favo landje hebt, dan gaat het goed :D

Je hoeft niet een PC te hebben. Een goedkope Targa DECT/voip set of een Siemans (voip) DECT giaset is voldoende. Werkt prima. En met de voip plug-in op je PDA, kun je ook onderweg voor die tarieven bellen, erg handig! :D

foots
17 december 2009, 22:46
heren, beren,

Ik heb geen telefoonnummer van een dame en dit bericht is voor mij dan ook nutteloos.
Ik kan slechts iedereen afraden telefoonnummers te vragen of aan te nemen van DVP.

Groet, Foots :wink2:

Bosco
17 december 2009, 23:07
heren, beren,

Ik heb geen telefoonnummer van een dame en dit bericht is voor mij dan ook nutteloos.
Ik kan slechts iedereen afraden telefoonnummers te vragen of aan te nemen van DVP.

Beste Foots, niet iedereen krijgt 'n negatief antwoord als je om haar telefoonnummer vraagt. ;)

timjava
18 december 2009, 14:33
heren, beren,

Telefoonnummer kan handig zijn, want je weet nooit zeker, wanneer je favoriete dames terug komen en waar ze aan het werk gaan.

In jou geval, Foots, was het telefoonnummer van Chantal wel handig geweest. Dan hoefde je nu niet te zoeken, maar dan vroeg je het haar gewoon even:wink:

ijsbeer11
18 december 2009, 15:49
Hahahah Bosco - Foots 1-0

Is wel degelijk hendig als es vrouw naor roemenie goaj

Willem2
19 december 2009, 11:08
DEN HAAG - Bellen, zowel mobiel als via de vaste lijn, wordt in 2010 duurder. ............... http://www.telegraaf.nl/binnenland/5606026/__Bellen_duurder_volgend_jaar__.html?p=12,1