PDA

Volledige versie bekijken : Lili (of Lila), Pools 20 jr.



Pistol Pete
19 december 2009, 08:14
Haarkleur/-lengte : donkerbruin / Schouderlang

Lengte dame : 173 cm

Postuur/Cupmaat : net niet superslank / 2 hele mooie ronde appelvormige b-cups.

Nationaliteit/Taal : pools / matig duits, geen engels

Leeftijd : 20 jr (ziet er nog jonger uit)

Tatoeages/Piercings : redelijk grote tattoo tussen schouderbladen / navelpiercing

Service: NMC / PZC / TZ / FT (lijkt me wel, als je zo pijpt heb je grote kans dat de spetters snel tegen je huig aanvliegen...:smile2::smile2:) / GFE.

Voordelen: fraaie opticks, prima pijpwerk. Dame weet dat het niet uitgesloten is een tweede sessie te scoren: goede aftersales.

Nadelen: matige communicatie.

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euri.

Pistol Pete
19 december 2009, 08:35
Lili was de tweede dame met wie ik naar de kamer ging. Maar natuurlijk zou ik eerst de dame uitproberen in de Whirlpool. Tijdens het eten gezamenlijk met Minime en Mauriceyep zat de dame een bankje verderop. Ik kon daardoor mijn ogen maar moeilijk op mijn bordje richten. Al gauw kwam ze naast mij zitten. Ze begon volop te zoen maar ik stelde voor eerst even te douchen en zo de kipresten weg te kunnen spoelen. Ze moest er om lachen. Lili is sowieso een goedlachse dame. In de whirlpool begon een heerlijke vrij sessie. Lili voelde jong en ongedwongen aan. Ze geeft zich helemaal zonder remmingen. Al in de whirlpool had ik haaar grotje met mijn vingers verkend en stootte pielemans gevaarlijk hard tegen haar doosje.

Helaas spreekt Lili weinig duits (verstaan gaat veel beter) maar dat gaf mij de gelegenheid mijn Pools weer wat aan te scherpen :wink:). En de taal van de lust is universeel...Zo bleek maar weer, reeds in de whirlpool moest ik me inhouden. Dat had ook Lili door die duidelijk wist te maken dat ik niet mocht klaarkomen in de whirlpool...

Op de kamer deed Lili uitstekend haar best. Ik denk dat de eerdere sessie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=149964&postcount=3) (krap een uurtje daarvoor) met Sisi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19958) me toch meer mojo heeft gekost dan ik vooraf dacht. De hete bubbels van de jacuzzi gaven pielemans een boost, op de kamer ging pielemans zwaar af. Piel Kaputt:angryfire::angryfire:? Pistol pete heeft er zelden last van :eek:... Dankzij haaar lekkere opticks en prima TZ-vaardigheden slaagde ik er in de handjob binnen het halve uur af te ronden met een hoogtepunt.

Ik had Lili nog niet eerder gezien in Oase, zelf zij ze nog maar enkele dagen in Oase te zijn. Oase-kenner Minime wist te vertellen dat hij al wel met haar gesproken had enkele weekjes terug....Haar service was echter heerlijk pril, ongeremd en ongedwongen. Precies zoals Pistol de sex graag heeft.:):):):)