PDA

Volledige versie bekijken : Kristina (Roemeens)

MiniME
20 december 2009, 13:03
Haarkleur/-lengte : blond (vorige week), zwart (deze week)

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / heerlijke B-cup (B70)

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits/Engels

Leeftijd : 22?

Tatoeages/Piercings : tribal / nee

Service: prima. TZ / PZC / NMC / FT / MMT

Voordelen: Heerlijke te gekke wilde meid. Geile kop, vooral dat blond stond haar goed (terwijl ik van donker houd). Deze keer (met donker haar) dan ook niet aan toegekomen, en mede door haar jaaggedrag niet op herhaling, maar ga er zeker nog eens mee

Nadelen: jaaggedrag

MiniME
2 mei 2010, 18:32
Blijft een lekker ding. Scoorde ook goed als background vocal bij de Mexicaanse bandolero zangers! :rolleyes:

Timjava schrijft er misschien ook nog wel wat over :D

timjava
3 mei 2010, 16:28
Blijft een lekker ding. Scoorde ook goed als background vocal bij de Mexicaanse bandolero zangers! :rolleyes:

Timjava schrijft er misschien ook nog wel wat over :D

Vrijdag op aanraden van MiniMe kennis gemaakt met deze dame.

Het paspoortje kan worden aangevuld, want ze heeft een tatoeage van een torro op haar schouder.

Deze dame nodigde mij uit om mee naar de kino te gaan voor wat voorspel. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. In de kino begon ze uitgebreid te zoenen. MiniMe en Rex kwamen polshoogte nemen, maar konden het niet meer aanzien en gooide een handdoek over onze hoofden. Dit liet ons echt niet van de wijs brengen;)
Na het zoenen ging ze op haar hurken voor het bankje zitten en begon mij lekker te pijpen, terwijl de geile beren nog steeds kwijlend stonden te kijken:asshole:

Na het voorspel in de kino een kamertje opgezocht waar we het werk hebben afgemaakt en ik het rubbertje heb volgespoten.

Herhalingsgevaar is groot!

MiniME
15 mei 2010, 12:03
aijaijaijai! :freu: