PDA

Volledige versie bekijken : Violetta (Veronica/Isabella/etc): Bulgaars



MiniME
20 december 2009, 12:23
Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 162 cm

Postuur/Cupmaat : slank / B70

Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits

Leeftijd : 25?

Tatoeages/Piercings : ja / nee

Service: TZ / PZC / NMC / FT / MMT

Voordelen: Zeer mooi en ontwapend meisje bij de eerste date. Lief, knuffelig en goede service.

Nadelen: Na de 1e sessie met haar, ontpopt deze dame zich als een echte, jalourse stalker. Vreselijk. Ben nu 2 keer met haar geweest, maar hierdoor geen herhalingsgevaar (terwijl ze anders toch hoog in de lijst zou eindigen). Misschien is het hierdoor wel een echte GFE??? We hebben nu al ruzie :rolleyes:

Mauriceyep
21 december 2009, 18:24
Deze dame trok in de kino mijn aandacht en al snel wist ze haar woorden in daden om te zetten. Na het voorspel in de kino zijn we naar de kamer gegaan, hier werd het goede en wilde sex. Niet super, gewoon goed.
Zoals MiniMe hierboven al schreef, komt ze hierna steeds opnieuw vragen of je toch niet nogmaals met haar op de kamer wilt gaan, na mijn aanvankelijke indirecte "nee", werkte het directe "nee" wel (zo leek het).

jan enschede
1 maart 2010, 01:11
In de kino begon en knappe donkere dame in mijn nek te zuigen. Stevige borsten en billen. Eigenlijnlijk gewoon iets te dik. Duits is wat zwak. Afhandeling is iets stuntelig, maar wel lekker. In de kino afgewerkt. Na afloop vroeg ze mij tot sluitingstijd te blijven, om nog iets te kunnen afspreken. Niet gedaan, want ik wilde voor die tijd al slapen.
Daarna vroeg ze mijn telefoonnummer, maar gegeven.
Achteraf kon ik niet bedenken wat het nut van deze act is.

MiniME
1 maart 2010, 21:00
In de kino begon en knappe donkere dame in mijn nek te zuigen. Stevige borsten en billen. Eigenlijnlijk gewoon iets te dik. Duits is wat zwak. Afhandeling is iets stuntelig, maar wel lekker. In de kino afgewerkt. Na afloop vroeg ze mij tot sluitingstijd te blijven, om nog iets te kunnen afspreken. Niet gedaan, want ik wilde voor die tijd al slapen.
Daarna vroeg ze mijn telefoonnummer, maar gegeven.
Achteraf kon ik niet bedenken wat het nut van deze act is.

Primaire doel van deze dame is klantenbinding door zeer opdringerig gedrag. Ze heeft niet door dat juist door haar gedrag, herhaling er niet in zit, jammer, want op de kamer is ze prima.

Jou nummer zal ze dus zeer goed bewaren, om je te stalken, uh, bellen/sms-en als ze wil weten of je nog tijd (=geld) voor haar hebt.