Sphinx
21 december 2009, 17:44
Naam: Angela
Haarkleur/-lengte : bruin, lang, draagt het meestal los
Lengte dame : 1.58
Postuur/Cupmaat : Normaal/B-C
Nationaliteit/Taal : Chinees/Duits
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : niet kunnen ontdekken
Service: TZ, PZC, NMC (heeft een Chinees nachtegaaltje me ingefluisterd)
Bijzonderheden: is volgens Sherry haar nichtje
Deze racebeer heeft het vermoeden dat hitman in het Sherry-topic iets door elkaar haalt. Angela was inderdaad vaak boven aan te treffen als nietrookster, maar Sherry rookte wel degelijk. Ik haalde ze trouwens ook door elkaar, net als de gast die haar net voor mn neus wegkaapte. Later op de dag zag ik diezelfde beer ook met Sherry naar een kamer trekken. Ze kwam even buurten toen ik en Sherry nog op de bank lagen. Klinkt best grappig dat Chinees, maar verstaan doe ik het niet. Ze had het zaterdag best druk, zou dat vanwege haar service komen of omdat men de verkeerde voorhad? Geen idee, only one way to find out!
Haarkleur/-lengte : bruin, lang, draagt het meestal los
Lengte dame : 1.58
Postuur/Cupmaat : Normaal/B-C
Nationaliteit/Taal : Chinees/Duits
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : niet kunnen ontdekken
Service: TZ, PZC, NMC (heeft een Chinees nachtegaaltje me ingefluisterd)
Bijzonderheden: is volgens Sherry haar nichtje
Deze racebeer heeft het vermoeden dat hitman in het Sherry-topic iets door elkaar haalt. Angela was inderdaad vaak boven aan te treffen als nietrookster, maar Sherry rookte wel degelijk. Ik haalde ze trouwens ook door elkaar, net als de gast die haar net voor mn neus wegkaapte. Later op de dag zag ik diezelfde beer ook met Sherry naar een kamer trekken. Ze kwam even buurten toen ik en Sherry nog op de bank lagen. Klinkt best grappig dat Chinees, maar verstaan doe ik het niet. Ze had het zaterdag best druk, zou dat vanwege haar service komen of omdat men de verkeerde voorhad? Geen idee, only one way to find out!