PDA

Volledige versie bekijken : Duisburg, Julius Weberstrasse 46, Karina



Locoboy
24 december 2009, 19:36
Was van de week in Duisburg deze Poolse bezocht.
Mooi vrouwtje strak figuurtje , minimaal C cup borsten,
leuk gezichtje. Als je bij deze ingang na binnen gaat
2 de verdieping. Voor aan bij de trap zit ze. Voor 30e
p&n , standje 69 en tongzoenen ging van zelf.. Dubbel
en dik waard om 1x bezoekje te brengen !!
Grtz

peer12
2 januari 2010, 17:35
Bedankt voor de tip. Had haar al een keer zien zitten, maar toen druk met haar computer bezig. Volgende keer toch maar eens naar binnen gaan.
.

Divenice
24 februari 2011, 09:15
:redface: Karina bezocht met een wens die ik graag eens wilde proberen NaturSekt.
Kein Problem, moest over 15 minuten terugkomen als ze flink gedronken had.

Zogezegd, zogedaan, met een brede smile vroeg ze wat ik nogmeer wilde, SM, pijpen, neuken, poppers, afbinden,vastbinden etc, heb meteen maar het grootste deel van het lijstje in vervulling laten gaan incl anaal.

Allereerst trok ze een latex jurkje en een paar dijhoge leren laarzen aan.
Ze gebaard dat ik op bed moest gaan liggen en bond me daarna met een paar nylons aan handen en voeten en bond mijn ballen af met een leren riempje :angst:

Het condoom werd met de mond omgedaan en starte meteen met een diepe blowjob waarbij mijn afgebonden zaakje vollop in werd betrokken :smile2:

Ze gleed van onderuit al likkend naar boven, af en toe een beet uitdelend in mijn tepels
eindigde ze met haar tong diep in mijn oor :joke:

Na de nodige likjes, beetjes en klapjes hurkte ze boven mijn kruis en stroopte ze haar latex rokje op, mooie grote uitstulpende lippjes met een piercing door haar klitje :luvlove:

Ze gaf me een Golden Shower, heerlijk warm en een mooie eerste ervaring :annieengel: Direct daarna liet ze zich op me zakken en liet hem tussen die heerlijke lipjes glijden, koste me moeite niet meteen te komen. Terwijl ze op me zat speelde ze nog met me en likte me in mijn hals. Na een snuifje poppers (niet echt mijn ding :huch:) liet ze hem in haar kontje glijden en reed me zo tot een hoogtepunt.

WOW, een echt geile ervaring met veel aspecten, van GFS tot lichte SM. Kosten voor dit alles €50 voor 30 minuten!

Herhalingsgevaar ligt op 100% :regionen0000[1]:

Caligula
18 januari 2012, 10:41
Karina is na een betrekkelijk lange pauze weer terug op haar eigen kamer op de 2e etage in Sexxxpalace.

Divenice
8 oktober 2012, 08:38
Eindelijk weer eens bij Karina geweest, haar deur was zo vaak gesloten, nu had ik geluk!

Ze trok haar lange laarzen aan en stond wijdbeens voor me klaar.
Ik deed voorzichtig haar BH uit en daar wachte me een verrassing, Tepelpiercings :eek: Een van de dingen waarop ik kick. Duikertje stijgerde meteen en stond direct paraat.

Ze liet er geen gras over groeien en bond meteen alles stevig af en duwde me op het lak-laken en zette me vakkundig vast in haar nieuwe boeien.
Weerloos onderging ik alles wat ze in gedachte had :freu:

Het is ook erg mooi als ze boven je hangt met haar enorme uitstulpende schaamlippen waaruit haar sappen over je lichaam stromen voordat ze plaats neemt en een medogenloze rit begint totdat je het niet meer kunt tegenhouden...... :lostit:

Heerlijk, ze gaat me weer vaker zien :liebe2: