Volledige versie bekijken : Verkiezing "Miss IJsbeer 2009" - Geleuter
joepie
6 december 2009, 11:01
:wand:1 zeg ik nie gt
2 zeg ik nie gt
3 zeg ik nie gt
4 zeg ik nie gt
5 zeg ik nie gt :thefinger:
El Conquistador
12 december 2009, 15:10
Een toevoeging voor El Conquistador
4. IJSBEER 11 (Nederlands, 23 jaar, PZT, VK, HF+)
:thefinger:
wat schrijf je nou weer allemaal pijpen zonder tanden??vet kees??homofiel??
Oja en voor de gene die mij verteld waar valeria uithangt krijgt van mij een vrijkaartje,maar ga ik wel eerst even koochen...:moon:
Dalton
21 december 2009, 19:56
Jonge,jonge wat een neukerd ben je ,daar heb ik 10 jaar voor nodig om die lijst van jou af te werken.
Pistol Pete
21 december 2009, 20:14
Jonge,jonge wat een neukerd ben je ,daar heb ik 10 jaar voor nodig om die lijst van jou af te werken.
Maar jij hebt (een) vaste dame(s) die je 10 jaar lang afwerkt :hammer::hammer::hammer:
CU:cool:
Jansen
23 december 2009, 00:13
En dan staat Sandy nog steeds niet op kop? Dat kan toch niet waar zijn!!!!
Ja Cupido volgens mij is deze verkiezing hetzelfde als bij het songfestival.
Gewoon maffia
Oplichters zijn het.
Manon op 1 terwijl er beren opgestemd hebben die nooit met haar op de kamer zijn geweest.
Ik gun het Manon wel maar in de wandelgangen hoor je dat ze voor de lol op haar gestemd hebben.
Dus weer een wedstrijd met valse uitslag.
Volgens moet sandy al meer dan 20 punten hebben.
Big30
23 december 2009, 00:26
NR.1 GABI LIVINGROOM
NR.2 MANON VILLA MARISOL
NR.3 ASHANTI VILLA MARISOL
NR.4 JANINE HAPPY-GARDEN
NR.5 JOEPIE GOLDEN TIME
Leuke grap Dalton maar jou stemmen zullen ben ik bang ongeldig worden verklaard. Het oordeel is in deze aan MichelJ!.
Big30
Ace2
23 december 2009, 07:09
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****
Leuke grap Dalton maar jou stemmen zullen ben ik bang ongeldig worden verklaard. Het oordeel is in deze aan MichelJ!.
Big30
Ja Cupido volgens mij is deze verkiezing hetzelfde als bij het songfestival.
Gewoon maffia
Oplichters zijn het.
Manon op 1 terwijl er beren opgestemd hebben die nooit met haar op de kamer zijn geweest.
Ik gun het Manon wel maar in de wandelgangen hoor je dat ze voor de lol op haar gestemd hebben.
Dus weer een wedstrijd met valse uitslag.
Volgens moet sandy al meer dan 20 punten hebben.
Bij de verkiezing Miss Ijsbeer 2009 zijn onregelmatigheden aan het licht gekomen.
In reactie daarop zijn bij de beste recensie van de maand december extra veiligheidsmaatregelen getroffen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=147884&postcount=63
****Breaking news****breaking news****breaking news****breaking news****
Bosco
23 december 2009, 08:54
Ik dacht dat je alleen op 'n dame mag stemmen, als je er ook een recensie over heb geschreven?
Als je dat niet hebt gedaan, dan geld ook die stem niet. :confused:
Zakkenleger
23 december 2009, 13:30
De voorzitter, leden van toezicht en aanbeveling en leden van algemeen toezicht komen vandaag bij-een voor spoedoverleg. Houdt YBF of teletekst 101 in de gaten voor het laatste nieuws. Wordt vervolgd
Tip voor volgend jaar: elke stemmer moet van te voren 25 Eur betalen. Na afloop, bij correct stemgedrag, wordt dat geretourneerd. Fraudeurs zijn hun geld kwijt, en de beertjes die niet correct linken naar hun recensies krijgen de helft terug.
ZL hoeft slechts 20% provisie van de opbrengst voor dit briljante idee. :biggrin:
50% gaat naar de jury, en 30% wordt verloot onder de beren die correct gestemd hebben.
Dalton
23 december 2009, 20:02
Bij deze zal ik een verslag doen van manon, de eerste keer dat ik in de villa vertigo kwam met een dame,dani,hebben we de halve nacht met 6 personen boven op een klein kamertje met een groot bed doorgebracht,aanwezige dames dani,ashanti en manon ,aanwezige beren lokal hero, rp en dalton natuurlijk dus is het heel normaal dat deze dame om haar kwaliteiten door mij genomineerd wordt.
Vraag het de mensen die erbij waren ,indien je me niet geloofd.
Het was een super nacht om nooit te vergeten zoiets maak je maar eens in je leven mee.
Dalton
23 december 2009, 20:09
Over gabi heb ik heel veel geschreven en ze werkt nog steeds in lr op woensdag.
Ik droom nog iedere nacht van gabi zoals zij tekeer gaat is met geen pen te beschrijven.
Alleen van joepie en mij dat wilden we stil houden tot onze verloving in 2012.
Dus vertel dit niet tegen iedereen .
Dalton
23 december 2009, 20:19
Daarbij komt natuurlijk dat lokal hero verliefd is op manon en voor hem natuurlijk nr1 is,voor mij is manon nr2 ik kan lokal hero toch niet voorbij komen want manon is ook hoteldebotel op lokal.
MJ wat weet je van de oude dalton die heel happy aan elkaar geneukt heeft in 10 jaar en vele dames in bijna 2 jaar livingroom alleen wat ik hier op het forum zet en dat is een schijntje omdat ik de laatste jaren altijd schrijft over de toppers van me maar de andere mogen ook een kans krijgen.
Ik heb alleen de beste eruit gezocht waar ik goed mee door de deur kan en die mij niet om de euros willen maar omdat ik zo lief ben en die me regelmatig over de kop aaien wanneer ik ze tegen komt.
Dat is menselijkheid wat we allemaal eens moeten tonen tegenover de dames en niet altijd dat vieze geneukt en gepijpt bah ik spuug erop als ik klaar kom.
Dalton
23 december 2009, 20:28
He big dat was de avond dat ik jou een fles rode wijn gaf toen hebben we de halve nacht met ons zessen op een groot bed doorgebracht met diverse flessen wijn en een fantastise worstel partij zoals ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik kan toch niet over iedereen gaan tikken hier anders krijg ik echtscheiding.
Local Hero
23 december 2009, 20:29
Over gabi heb ik heel veel geschreven en ze werkt nog steeds in lr op woensdag.
Ik droom nog iedere nacht van gabi zoals zij tekeer gaat is met geen pen te beschrijven.
Dunkelhaarige sind in Ordnung, Mann. Und mit Blondinen macht‘s echt Spaß, aber für die schweinischen Sachen nehme ich mir eine Rothaarige, eine rothaarige Frau, Man braucht eine rothaarige Frau für die schweinischen Sachen. Hör mal zu, Kumpel, dein Leben war die reinste Verschwendung bevor du nicht in die Knie gegangen bist und Eine rothaarige Frau probiert hast :ledy-in-red:
Dalton
23 december 2009, 20:56
In mijn dienstijd ben ik aangerand door een echte roodharige en ik kan je vertellen dat zoiets geweldigs is.
Daarom ben ik al jaren op zoek naar een roodharige maar met al die kale kutten kom je er nooit achter wie rood haar heeft.
Jansen
23 december 2009, 21:34
Terechte beslissing van de jury.
TSB
:freu::freu::freu::freu:
edward
23 december 2009, 21:55
Onze buren hebben een roodharige kat.Maar moet je wel vlug zijn anders komt kater :lostit::lostit:
Grtjs edward
joepie
24 december 2009, 02:06
Dalton ik kom net terug van de gt ik heb een goede avond gehad janv was er ook bij maar heb hem weinig gezien ik ben lekker twee uurtjes op de kamer geweest met wie ???? vertel ik nog wel en dat van dat trouwen hadden we beter nog ff geheim kunnen houden. maar ben blij dat je me genomineerd hebt. Ik zie je morgen bij het diner. Jack52 was er ook en ace heb ik op een haar gemist.
Ace2
24 december 2009, 08:52
Dalton ik kom net terug van de gt ik heb een goede avond gehad janv was er ook bij maar heb hem weinig gezien ik ben lekker twee uurtjes op de kamer geweest met wie ???? vertel ik nog wel en dat van dat trouwen hadden we beter nog ff geheim kunnen houden. maar ben blij dat je me genomineerd hebt. Ik zie je morgen bij het diner. Jack52 was er ook en ace heb ik op een haar gemist.
Ik heb je nog gezocht.
Dalton
24 december 2009, 10:51
Berichten lezen dat is een kleine moeite vele malen de dames de hemel ingeprezen en diverse keren liggen ketsen en niet praten zoals jij dat in een club doet MJ.
Of ben je een broer van zakkenleger?
Dalton
24 december 2009, 11:01
Ha ik weet het al jullie proberen natuurlijk de overwinning van manon ongedaan te krijgen slapjanussen.
Ere wie ere toekomt en manon is de meest sexy dame in alle clubs en kan het klappen van de lul heel goed verkeerd bedoel de zweep zo goed MJ.
Staat je liefje onderaan en wil je ze zo omhoog krijgen?
Lukt nooit want anders stemmen alle beren op manon.
Lang leve de strijd voor vrijheid en manon sorry vaderland.
Wij zijn de soldaten van de saunas in NRW en hebben manon in ons vaandel.
Local Hero
24 december 2009, 11:30
Ha ik weet het al jullie proberen natuurlijk de overwinning van manon ongedaan te krijgen slapjanussen.
Ere wie ere toekomt en manon is de meest sexy dame in alle clubs en kan het klappen van de lul heel goed verkeerd bedoel de zweep zo goed MJ.
Staat je liefje onderaan en wil je ze zo omhoog krijgen?
Lukt nooit want anders stemmen alle beren op manon.
Lang leve de strijd voor vrijheid en manon sorry vaderland.
Wij zijn de soldaten van de saunas in NRW en hebben manon in ons vaandel.
Dalton Quichote, let the beast go! :bud[1]:
Zakkenleger
24 december 2009, 12:26
...
Of ben je een broer van zakkenleger?
In ieder geval is Dalton geen broer van Zakkenleger, praise the lord! :smile2:
Dalton
24 december 2009, 13:01
Zakkenleger er staat geschreven in het oude testament vers 27 regel 83 wij zijn allemaal broeders en zusters.
En heb je naasten lief maar ik zie het al stelletje heidenen.
Het is dat de clubs allemaal dicht zijn vandaag anders hadden jullie op heilige avond weer met je leuter zitten spelen in sauna.
CLUBSPORT
24 december 2009, 18:04
AMEN:biggrin:
MiniME
25 december 2009, 11:44
Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.
Het lijkt er dit keer op dat de beste bar dame van limburg gekozen wordt, ipv de beste DVP, dus Miss Bardame 2009 ipv Miss Ijsbeer 2009, prima, maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
- welke dame is het leukst om mee te kletsen?
- welke dame kan het beste een biertje tappen met 2 vinger schuim
- welke dame heeft het meeste levenservaring welke ze kan delen met de kroeggangers?
- welke dame spreekt het beste de landstaal plus dialect van de gemiddelde kroegtijger (soms hier ook wel onterecht Ijsbeer genoemd)?
- welke dame heeft al meedere kroegen (clubs?) van binnen gezien?
- welke dame hoeft NIET meer tot haar 67e door te werken (ofwel: geboren voor 1955)?
Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).
Cupido
25 december 2009, 12:30
ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.
Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.
Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
Zakkenleger
25 december 2009, 12:50
Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.
ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.
Deze verkiezing is een aardigheidje en niet meer dan dat. Als je het te serieus neemt maak je de manipulatoren belangrijker dan ze zijn.
Ik heb wel gestemd omdat dat mijn favo dames van dit jaar even in het zonnetje zet. Of en hoe andere beren stemmen zal me worst zijn. De jury doet volgens mij wat ze kan, meer moet je niet verwachten.
Degenen die de zaak belazeren zijn sukkels en moet je verder negeren. Zie ook dit idee: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=150492&postcount=93
Fijne kerst verder ;).
El Conquistador
25 december 2009, 13:05
Het lijkt er dit keer op dat de beste bar dame van limburg gekozen wordt, ipv de beste DVP, dus Miss Bardame 2009 ipv Miss Ijsbeer 2009, prima, maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
- welke dame heeft het meeste levenservaring welke ze kan delen met de kroeggangers?
- welke dame spreekt het beste de landstaal plus dialect van de gemiddelde kroegtijger (soms hier ook wel onterecht Ijsbeer genoemd)?
- welke dame hoeft NIET meer tot haar 67e door te werken (ofwel: geboren voor 1955)?
Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).`
ik sluit mij hier volledig bij aan,maar dat is niet michelj enco zijn schuld
MichelJ
25 december 2009, 13:07
...
Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).
De uitslag staat op geen enkele wijze bij voorbaat al vast. Alle dames staan momenteel heel dicht bij elkaar. Een 30-tal dames kan door 1 of 2 stemmen zo maar bij de eerste 3 komen. Bij de verkiezingen in 2008 is de laatste week van het jaar 15x gestemd.
Een voor-selectie van 50 DVPs lijkt me geen goed idee. Iedereen heeft zijn eigen favorietjes en iedereen mag stemmen op de DVP's naar zijn keuze (mits aan de regels wordt voldaan).
Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.
Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
De definitie voor Miss IJsbeer is voor iedereen anders. De één kijkt naar de beste GFE- of PSE- ervaring, de andere naar de BJ, beste bankhang-evaring (;)) etc. etc. Voor iedereen is het dus verschillend. Miss IJsbeer hoeft dus niet, per definitie, de mooiste meid van GT (of een andere club) te zijn.
Zoals ZL al terect opmerkt is de verkiezing een aardigheidje. Behalve eeuwige roem voor de DVP staat er verder niets op het spel. Het is leuk om te zien dat bijna iedere ijsbeer een andere favoriet heeft. Laten we het leuk houden, stem gewoon om je favorietjes waar je afgelopen jaar een leuke tijd mee gehad en over geschreven hebt (met link) en over een week komt de terechte winnares uit de bus rollen.
Verder iedereen een hele fijne Kerst toegewenst!
MJ
Sphinx
25 december 2009, 13:56
Een voor-selectie van 50 DVPs lijkt me geen goed idee. Iedereen heeft zijn eigen favorietjes en iedereen mag stemmen op de DVP's naar zijn keuze (mits aan de regels wordt voldaan).
Je kunt ook één aspect er uit lichten, zoals op de Duitse Fora. Daar werd een hele tijd lang de Blasehase Contest gehouden welke dame de beste blowjob gaf, en dan geen top5, maar een top3. Ok, dat liep ook niet helemaal vlekkeloos (vorig jaar wilden de mods het eigenlijk niet meer doen, maar enkele fans zetten het toch door), maar het gaat even om het concept.
maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
De definitie voor Miss IJsbeer is voor iedereen anders. De één kijkt naar de beste GFE- of PSE- ervaring, de andere naar de BJ, beste bankhang-evaring () etc. etc. Voor iedereen is het dus verschillend. Miss IJsbeer hoeft dus niet, per definitie, de mooiste meid van GT (of een andere club) te zijn.
Grinnik, is het dan geen idee voor 2010 enkele categorieën op te zetten:
- Beste PZC-ervaring
- Beste GFE-ervaring
- Beste PSE-ervaring
- Beste optickfick
Just my Fifty euros heren, beren
Dalton
25 december 2009, 14:04
Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
Hieruit blijkt wel dat je manon niet kent het is een gezellige dame en wat uit de kluiten gewassen maar voor de rest ook een dvp die haar vak beter verstaat dan menigeen.
In vm liep ze er het leukste bij van alle dames en een lust voor het oog en mijn pielemans begon spontaan te tintelen bij die aanblik.
Jünther
25 december 2009, 14:13
Inderdaad, maak een stuk of 6 subcategorieen, en de stemresultaten pas op het einde kenbaar maken!
MiniMe, een wijs man.
Jetliner
25 december 2009, 15:33
Volgend jaar kiezen uit een voorselectie? Misschien een optie. Want de verkiezing is al niet representatief: de opkomst is extreem laag (minder dan 0,5% van de kiesgerechtigden komt opdagen, op zich al reden genoeg om de bureau's te sluiten) en die moeten dan gaan schiften uit een nauwelijks in kaart te brengen zee van dvp's. Je ziet dat iedere kiezer een andere lijst met weer 5 nieuwe dames aanbrengt. M.a.w. er komt geen afscheiding in het klassement. Er tekenen zich geen favorietes af. Een hele trist dames met 5 punten, gevolgd door een peloton met 4 punten. De winnares zal straks gekozen zijn door pakweg een drietal beren? Niet dat ik daar wakker van lig, hoor.
Maar met een hechtere kopgroep aan dames (dan worden het ècht kandidates) zou de verkiezingskoorts spannender zijn. Er zou ook meer gebakkeleid worden tussen voor-en tegenstanders van dames... Politiek sfeertje... Wat de 'polarisatie' op het forum weer ten slechte komt :rolleyes:
In rubriekjes (idee van Sphinx) zoals beste pijpster, mooiste tieten, heetste seks? Liever niet! Dan wordt het een rariteitenkermis. Mensen opdelen naar uiterlijk, gebreken/kenmerken, gebaseerd op eigen dunk is kwalijk. De beren zullen onderling wel naar hartelust stereotypen van zichzelf en mekaar blijven maken.
Ik zie het liefst het totaalbeeld van een dame. Laten we met deze verkiezing vooral de verschijning van een dame eren! Eigenlijk zou ze als prijs een soort aureool mogen ontvangen :luvlove:
Local Hero
25 december 2009, 17:59
Volgend jaar kiezen uit een voorselectie? Misschien een optie. Want de verkiezing is al niet representatief: de opkomst is extreem laag (minder dan 0,5% van de kiesgerechtigden komt opdagen, op zich al reden genoeg om de bureau's te sluiten) en die moeten dan gaan schiften uit een nauwelijks in kaart te brengen zee van dvp's. Je ziet dat iedere kiezer een andere lijst met weer 5 nieuwe dames aanbrengt. M.a.w. er komt geen afscheiding in het klassement. Er tekenen zich geen favorietes af. Een hele trist dames met 5 punten, gevolgd door een peloton met 4 punten. De winnares zal straks gekozen zijn door pakweg een drietal beren? Niet dat ik daar wakker van lig, hoor.
Maar met een hechtere kopgroep aan dames (dan worden het ècht kandidates) zou de verkiezingskoorts spannender zijn. Er zou ook meer gebakkeleid worden tussen voor-en tegenstanders van dames... Politiek sfeertje... Wat de 'polarisatie' op het forum weer ten slechte komt :rolleyes:
Hey Jet, ik geloof dat je ergens een verkeerde gedachtensprongetje gemaakt hebt :electric-lou[1]:
Door mee te doen aan de stemming verklaar je je akkoord met de regels. Een van die regels is: je moet van deze dames een recensie moet hebben geschreven. Hierdoor is het aantal stemgerechtigden serieus beperkt. Ik schat dat er op dit ogenblik maar pakweg een dertigtal collega-beren recenseren, de rest houdt zich bezig met small-talk in de chatbox :rolleyes:
Wie bei jeder Wahl gibt es einige Regeln zu beachten:
Du kannst 5 Mädels wählen. Jedes Mädel muß noch nachvollziehbar aktiv sein.
Besser ist es in jedem Fall, wenn Du einen Bericht über sie geschrieben hast.
Teile auch mit wo sie arbeiten.
Nummer 1 bekommt 5 Punkte, Nummer 2 bekommt 4 Punkte und so weiter.
Wichtig: Du kannst nur einmal abstimmen!
Die Wahl läuft bis zum 31 Dezember 2009. Genug Zeit um Deine Stimme abzugeben.
Weitere Regeln liegen im Ermessen des Vorsitzenden des Wahl-Ausschusses.
Die Wahlkommision besteht aus folgenden Mitgliedern:
Vorsitzender des Wahlausschusses: Big30
Überprüfung der Postings und Zählen der Stimmen: MichelJ en Carpe Momentum
Allgemeine Überprüfung: Tiga und Willem2
Und nun viel Spaß beim Wählen!!!
[/COLOR]
anderzijds weet je natuurlijk ook perfect de essentie van de verkiezing in een paar zinnen te vatten:
Ik zie het liefst het totaalbeeld van een dame. Laten we met deze verkiezing vooral de verschijning van een dame eren! Eigenlijk zou ze als prijs een soort aureool mogen ontvangen :luvlove:
Tiga
25 december 2009, 18:05
Alle berichten die geen stemmen bevatten aub in deze discussie plaatsen.
Jetliner
26 december 2009, 19:48
Hey Jet, ik geloof dat je ergens een verkeerde gedachtensprongetje gemaakt hebt :electric-lou[1]:
Vertroebeld door een poosje regime :redface:
Horny_one
27 december 2009, 00:23
Bovenstaande stem is ook ongeldig verklaard aangezien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.
Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.
Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)
Groet, H1
sofaking
27 december 2009, 00:31
Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.
Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)
Groet, H1
Is dit forum alleen voor het amusement van de "ervaren" ijsberen ? Of is het een open forum voor elke wandelaar ?
Ervaren ijsberen hebben geen enkel excuus om geen link toe te voegen. Ze weten waar de links zijn en weten hoe ze in te voegen. Dus, 50 zweepslagen, schandpaal, 5 jaar uitgesloten van vrijkaarten en eliminatie voor de verkiezing is een milde straf. :biggrin:
Local Hero
27 december 2009, 10:13
Niks regelneukerij, die linkjes zijn er ook als controle middel. Bij het optellen van de punten is het niet altijd gemakkelijk om de verschillende Lorena's (uit VV?, uit LR??, uit GT???) of naamverwisselingen tijdens het afgelopen ijsberenjaar uit elkaar te houden.
Meervoudig organisator van Miss IJsberenforum? Amehoela, hou jij je maar meer bezig met vleselijke genoegens Horny :hammer:
Tiga
27 december 2009, 10:18
Groet, H1
Stemmen worden alsnog meegeteld aangezien het verlinken niet in de duitse tekst is opgenomen.
Over besluiten van de kiescommissie kan niet worden gecorrespondeerd ;)
Local Hero
27 december 2009, 10:27
Stemmen worden alsnog meegeteld aangezien het verlinken niet in de duitse tekst is opgenomen.
Over besluiten van de kiescommissie kan niet worden gecorrespondeerd ;)
Sinds wanneer moeit de kiescommissie zich met interne correspondentie?
Als ik een IM stuur naar een collega-ijsbeer over de verkiezingen, dan moet de hele jury daar niet bij betrokken te worden :frown:
Intussen spreekt de (onbekwame) jury :teuflisch: zichzelf wel tegen want het volgende berichtje (gisteren gepost om 10u50) staat er nog altijd:
Bovenstaande stem is ook ongeldig verklaard aangezien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.
Tiga
27 december 2009, 10:39
Sinds wanneer moeit de kiescommissie zich met interne correspondentie?
Als ik een IM stuur naar een collega-ijsbeer over de verkiezingen, dan moet de hele jury daar niet bij betrokken te worden :frown:
Sinds wanneer ben jij gerechtigd stemmen ongeldig te verklaren?
Local Hero
27 december 2009, 10:51
Ah, Tiga we zullen dit varkentje eens snel wassen :hammer:
Gisteren om 10u50 verklaart MichelJ de stemmen van collega ijsbeer Robin ongeldig (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=150766&postcount=92)
Vind ik nogal sneu voor Robin, hij doet de moeite om mee te doen met de stemming en wordt direct door de jury afgewezen. En mijn filosofie bij deze verkiezingen: hoe meer geldige stemmen hoe meer vreugde :freu: Waarschijnlijk is het collega Robin het intussen aangepaste linken-regelment (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=150517&postcount=86) ontgaan.
Dus stuur ik om 11u06 een mail naar Robin om hem te melden dat zijn stemming ongeldig is en bitte om linkjes toe te voegen zoals de jury vereist om toch geldig te stemmen, maar ik krijg als reactie de stemmingscommissie op mijn dak ...
En nu jij weer :)
Zakkenleger
27 december 2009, 10:54
Een waarlijk erpeeiaanse verdraaiing van de werkelijkheid :biggrin:.
Tiga
27 december 2009, 11:02
Ah, Tiga we zullen dit varkentje eens snel wassen :hammer:
Noem jij mij een varken? ;)
ZL: is dit er ook een? Zo'n verdraaiing?
Vind ik nogal sneu voor Robin, hij doet de moeite om mee te doen met de stemming en wordt direct door de jury afgewezen. En mijn filosofie bij deze verkiezingen: hoe meer geldige stemmen hoe meer vreugde :freu:
Dus stuur ik om 11u06 een mail naar Robin om hem te melden dat zijn stemming ongeldig is en bitte om linkjes toe te voegen zoals de jury vereist om toch geldig te stemmen, maar ik krijg als reactie de stemmingscommissie op mijn dak ...
En nu jij weer :)
Het is erg aardig van je maar niet jouw taak een lid daarop te wijzen. Waarom niet? Omdat je niet tot de commissie behoort misschien? Omdat wij dat misschien al gedaan hebben? Er zijn genoeg mensen betrokken bij de verkiezing om zich daarmee bezig te houden. We zullen het er maar op houden dat je het met de beste bedoeling hebt gedaan.
:wink2:
Zakkenleger
27 december 2009, 11:24
ZL: is dit er ook een? Zo'n verdraaiing?
Nee. LH leest wat MJ schreef en herhaalt alleen wat MH verklaard heeft, in een IM aan Robin.
Het is erg aardig van je maar niet jouw taak een lid daarop te wijzen. Waarom niet? Omdat je niet tot de commissie behoort misschien? Omdat wij dat misschien al gedaan hebben? Er zijn genoeg mensen betrokken bij de verkiezing om zich daarmee bezig te houden. We zullen het er maar op houden dat je het met de beste bedoeling hebt gedaan.
Tikkie flauw van je Tiga. Als MJ als jury aangeeft dat een stem niet geldig is, klinkt dat definitief en is er geen enkele reden om te veronderstellen dat achter de schermen bijv Robin alsnog gevraagd wordt die links erbij te zetten. Dat had de jury nl ook al kunnen doen alvorens die stem ongeldig te verklaren.
Dus LH stuurt een IM. Goede bedoelingen lijkt mij.
popey01
27 december 2009, 11:26
je kan beter gewoon niet stemmen met dit kinderachtige gedoe.
en gewoon lekker met je favorite dame(s) gaan plezieren
Local Hero
27 december 2009, 11:35
Aha Cupido :amorpfeil: ...
... als je dan toch bezig bent over Manon & GT, dan wordt het volgens mij tijd dat je onderstaande belofte inlost:
he Manon,
Mocht je naar GT willen dan kan de Hollandse kolonie wellicht een goed woordje doen bij de thekendames van GT. Wat mij betreft zien we elkaar daar vaker in ieder geval!!!:smile:
Local Hero
27 december 2009, 12:18
en gewoon lekker met je favorite dame(s) gaan plezieren
hola de pianola popeye, ik veronderstel dat je effe niet weet waar je het over hebt. Wake up, wake up :gruebel:
Ik heb deze verkiezingen met meer dan gezonde (neutrale :teuflisch:) belangstelling gevolgd. Deze verkiezingen zijn juist een van de weinige dingen waarbij het volledige forum bij betrokken raakt. Om dit te bewijzen zal ik eens effe een paar statistiekjes over deze verkiezingen tonen:
37 collega-ijsberen hebben tot nu toe hun (geldige) stem laten horen
137 verschillende dames hebben al een stem gekregen
178 geldige stemmen zijn er in totaal uitgebracht (exclusief de Pistol-lijstjes :))
13 verschillende clubs zijn vermeld
Dus als je het mij vraagt, dan was 2009 toch een zeer mooi IJsberenjaar waarin we de dames meer dan bijzonder hebben geplezierd. En dat het een spannende, meeslepende, geanimeerde, edoch vooral eerlijke verkiezing MISS IJSBERENFORUM 2009 is mag dit onderstrepen. Hulde aan de jury van de verkiezingen, want ik kan je alvast vertellen dat dit geen sinecure is ... :wink2:
Cupido
28 december 2009, 18:44
he local hero,
Als Manon mij een signaal geeft dat ze naar GT wil komen doe ik dat zeker. Ik mag haar graag!!! Sterker nog ik denk dat Manon mij ook mag, ook als ik wat kritisch ben. Ik mag dat gerust zijn, want ik erken ook dat ik zelf ook niet moeders mooiste ben!!!
Ik schrijf ook niets negatiefs over Manon. Ik ben alleen de mening toegedaan dat als je een miss Universe verkiezing houdt onder de dames in saunaclubs dat er niet alleen gekeken wordt naar de persoonlijkheid van de dame en de kwaliteit op de kamer maar ook naar ik noem het maar de fysieke schoonheid van de vrouw. Sterker nog een miss verkiezing is een wedstrijd die vooral, maar niet altijd geheel, draait om fysieke schoonheid van de deelnemers en in veel later stadium om haar persoonlijkheid, talent en kennis.
Gr.
Cupido
Aha Cupido ...
... als je dan toch bezig bent over Manon & GT, dan wordt het volgens mij tijd dat je onderstaande belofte inlost:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
he Manon,
Mocht je naar GT willen dan kan de Hollandse kolonie wellicht een goed woordje doen bij de thekendames van GT. Wat mij betreft zien we elkaar daar vaker in ieder geval!!!
28 december 2009, 20:23
Niks kinderachtig gedoe. Het bijplaatsen van de linken wordt gevraagd om verwarringen te vermijden, om te kunnen checken of de betreffende beer weldegelijk een recensie heeft geschreven én om het leven van de beer die de spreadsheet bijhoudt (in casu MichelJ) wat leefbaar te houden.
TSB, met een aantal verkiezingen en dito spreadsheets achter de kiezen.
Ace2
29 december 2009, 22:08
Prima verwoord door Cupido