PDA

Volledige versie bekijken : Deugnietje

Fransje
30 december 2009, 16:41
Eens langs geweest bij deugnietje in Aalst.Adverteert op Zoekertjesweb voor massage met olie
lengte 1.65m
leeftijd 46j
verzorgde nogal mollige dame met grote borsten die al wat hangen en minder stevig zijn.
Mooi appartement,moet echter stil zijn voor de buren.Discreet is ze wel.
Eerst body to body massage gekregen,die echt heel lekker was met amandelolie,rug eerst.Met veeel olie waarvan haar borsten lekker gingen glijden echt overal tot in me kont toe.Dan voorzijde,nieuwe olie en weer overal met echt aandacht voor mijn stijve pik.Super tussen die dikke borsten,bijna klaargekomen.Pijpt lekker en laat zich ook likken,omdat ze nogal mollig is zijn haar schaamlippen en clit niet echt goed te bereiken.Toch lekker,spijtig dat als je aan haar tepels zuigt je een oliesmaak hebt.Jasje aangedaan en verschillende standjes geprobeerd,als zij boven zat kwam ze bijna klaar en stak haar hand in haar mond voor de buren.Nadien is ze toch gekomen toen ik haar op zijn hondjes nam met geluid.Samen elkaar gewassen nadien,was echter niet te vettig.Lekkere massage en goed geneukt vind haar zeker de gevraagde 60€ waard.Zal haar zeker nog bezoeken.

oldhotty
4 januari 2010, 18:19
ook deugenietje bezocht vandaag en ze valt best mee. wel zeer bang dat de buren niets zouden merken van haar bezigheden. Inderdaad nogal mollig doch zeer zachtjes in het geven van massage. is prijs/kwaliteit goed

junior1967
15 januari 2010, 10:30
Gisteren bij deugenietje geweest om een erotische body2body massage.:liebe2:.Deze dame ontvangt je in een rustig,aangenaam appartementje en weet waar ze mee bezig is.Het is geen maatje 36,maar mollig zou ik het nu ook niet noemen.ze heeft zo een lekkere d cup,man wat zijn ze zalig om aan te raken.haar poesje lekker,glad geschoren en hygiënisch.ik heb haar clitje direkt gevonden en verwent,ze wist niet waar ze het had,ze kwam spuitend klaar.en de massage was top,heb reeds veel massages laten doen maar deze was de ultieme.wat ik zo goed vond is dat ze haar tijd er voor neemt, je bent geen objekt voor haar ze doet het met tederheid en liefdevol.het is niet van vlug laten klaarkomen en weg,het is een vol uur en je mag gerust meermaals klaarkomen (ik 3maal).
ze is zekers die 60euro waard,ik vind het zelfs weinig voor wat je ervoor in de plaats krijgt,dus ik heb haar een extra zakcentje gegeven.
kortom het is een aanrader en heel lieve vrouw en ik ga zekers binnenkort terug.:smkiss::fuck:

illich
31 januari 2010, 11:58
kan iemand een link geven naar die dame ?
heb gezocht op zoekertjesweb , maar vind het niet
bedankt

illich
31 januari 2010, 12:02
niet meer nodig , heb toch gevonden

Franky goes to HookerWood
2 maart 2010, 08:40
Wie stuurt mij contactgegevens dame?

Bedankt!

Flurkman
2 maart 2010, 10:46
Wie stuurt mij contactgegevens dame?

Bedankt!

En aan mij ook aub... Heb rondgekeken op het web, maar niet gevonden.

Tellme
2 maart 2010, 17:31
Lijkt me zeer aangenaam.
Als iemand nadere contact gegevens heeft, plaats ze dan maar.
Je zal er veel mensen mee plezieren

Franky goes to HookerWood
4 maart 2010, 14:41
Amaai, echt slaapforum ...

Gegevens=ervaringposten!!!

Coördinaten PB ... thx

oldhotty
4 maart 2010, 17:40
Ze ontvangt geen nieuwe klantenmeer bij heeft ze me vanmorgen gezegd. Ze zei letterlijk ik heb momenteel voldoende vaste vrienden en alle advertenties van internet verwijderd.

Willem2
4 maart 2010, 19:02
Prima dat doen wij dan ook :wink2: