PDA

Volledige versie bekijken : Ziane

ziane
31 december 2009, 01:51
Aangezien ik momenteel klaar wakker ben en me eigen verveel dacht ik bij me eigen; ik zal me eigen eens voorstellen op het ijsberenforum;).

Naam: Ziane

Geslacht: Man

Leeftijd: 26 jaar (veels te oud:frown:)

Burgelijke staat: Vrijgezel

Afkomst: Maleisisch/Singapores

Lengte: 1.78 mtr

Gewicht: 73 kg

Schoenmaat: 42

Taillemaat: 32

Lengte penis (in erectie): 15,5 cm (naar boven afgerond;))

Omvang penis: Onbekend, (nog) niet opgemeten

Lievelingskleur: Paars

Hobby's: Voetbal, zaalvoetbal, festivals, houseparty's, saunaclubs, reizen, poker (als ik tenminste aan het winnen ben)

Beroep/Werk: Detailhandel Modebranche

Roken: Ja

Favoriete Sauna Club: Golden Time

Favoriete DVP: Magda, 23 jaar

Eerste Sauna Club Ervaring: Augustus 2008

IJsberenvrienden: El Conquistador, Twistas, IJsbeer11 en Jazeker (wel lid, maar niet actief)

Favoriete Auto: BMW M6

Favoriete Drank: C.O.L.A. (drink zelden alcohol, krijg knallende koppijn en altijd slaperig word ik ervan)

Favoriete Eten: Teveel om op te noemen. Ziane houdt echter niet van garnalen, champignons en mosselen.

Favoriete Muziek: House, Ballads (om tot rust te komen en ook om keihard mee te gaan zingen:redface:)

Favoriete Cabaretier: Najib Amhali

Favoriete Films: Scarface, Blow, Snatch, Donnie Brasco, The Pursuit of Happyness, Pulp Fiction, Munich, King of New York

Beste voetballer allertijden: Zinedine Zidane

Slechtste voetballer allertijden: Hans Kraaij Junior

Ziane's motto: Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

EN BIJ DEZE WENS IK IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2010.

Big30
31 december 2009, 11:56
Welkom Ziana, nou ja welkom ;)! Mooi paspoortje trouwens maar 1 foutje ontdekt d.i. je bent reservoir dogs vergeten als favoriete film ;).

Gelet op je favoriete eten moet je zeker eens op een maandag naar PHG gaan zo rond etenstijd.

Groet,
Big30

El Conquistador
31 december 2009, 13:11
Ziane waarom begin je nou over die champignons en die penismaat die hoef ik echt niet te weten de kleur wel???????

ziane
31 december 2009, 15:48
Welkom Ziana, nou ja welkom ;)! Mooi paspoortje trouwens maar 1 foutje ontdekt d.i. je bent reservoir dogs vergeten als favoriete film ;).

Gelet op je favoriete eten moet je zeker eens op een maandag naar PHG gaan zo rond etenstijd.

Groet,
Big30

Je hebt helemaal gelijk Big30.. Reservoir Dogs hoort er inderdaad ook bij

Jabberwalkie
31 december 2009, 15:53
Favoriete Eten: Teveel om op te noemen. Ziane houdt echter niet van garnalen, champignons en mosselen.

Dus bef jij nooit ?! :hammer:

ziane
31 december 2009, 16:05
Dus bef jij nooit ?! :hammer:

Ziane nooit beffen?? Een sessie is zelden geslaagd als er niet flink gebeft wordt:cool:

ijsbeer11
1 januari 2010, 12:55
Volgens mij heb ik jou wel eens ooit in de GT gezien met 2 van die andere kansloze rukkers:thefinger::thefinger::thefinger::thefinger ::thefinger:

ziane
1 januari 2010, 16:19
Ziane waarom begin je nou over die champignons en die penismaat die hoef ik echt niet te weten de kleur wel???????

De kleur weet je wel, hij is wat donkerder dan de rest van mijn body......

ziane
18 januari 2010, 00:40
Afgelopen zaterdagavond 16 januari wederom naar de GT afgereisd met ijsbeer11 en El Conquistador.

Het werd voor mij een matige tot saaie clubbezoek en heb nu voor mezelf besloten om even niet meer te gaan.

Wat de reden(en) is/zijn hiervoor weet ik niet exact.

Voor mijn gevoel wordt het te gewoontjes, plichtmatig zelfs.
Normaal gesproken voel ik toch een bepaalde spanning in me als ik richting de GT ga, maar daar is nu geen sprake meer van.

Is denk ik ook logisch als je de afgelopen 16 dagen 4x bent geweest.

Dus bij deze hou ik het even voor gezien en ga ik me ff bezig houden met andere leuke dingen........

SFL
18 januari 2010, 00:49
Of probeer eens een andere club, mijn beste...
LR of HG zijn puike alternatieven!

ijsbeer11
18 januari 2010, 10:51
Goed besluit Ziane, voor mij is het ook even afgelopen nou..
Leek wel of ik thuis in de woonkamer zat en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk..
En inderdaad misschien een keer een andere club opzoeken zou niet verkeerd zijn

ziane
18 januari 2010, 15:50
Misschien is het niet eens zo'n slechte idee om een andere club te bezoeken.
We zullen wel zien hoe en wat....

Big30
18 januari 2010, 16:17
Voor mijn gevoel wordt het te gewoontjes, plichtmatig zelfs.
Normaal gesproken voel ik toch een bepaalde spanning in me als ik richting de GT ga, maar daar is nu geen sprake meer van.

Is denk ik ook logisch als je de afgelopen 16 dagen 4x bent geweest.

Dus bij deze hou ik het even voor gezien en ga ik me ff bezig houden met andere leuke dingen........

Je geeft zelf al het antwoord op je vraag! Een clubbezoek kan heel leuk zijn maar moet wel gepaard gaan met voorpret en het gevoel van Yes ik ga.

Als dat ontbreekt gewoon even niet gaan. Er zijn ook andere leuke dingen in het leven. Ik noem Postzegels verzamelen, sigarenbandjes verzamelen, ganzenborden, blaasvoetbal, een saai boek lezen :biggrin:.

Groet,
Big30

ziane
18 januari 2010, 16:41
Je geeft zelf al het antwoord op je vraag! Een clubbezoek kan heel leuk zijn maar moet wel gepaard gaan met voorpret en het gevoel van Yes ik ga.

Als dat ontbreekt gewoon even niet gaan. Er zijn ook andere leuke dingen in het leven. Ik noem Postzegels verzamelen, sigarenbandjes verzamelen, ganzenborden, blaasvoetbal, een saai boek lezen :biggrin:.

Groet,
Big30

Hahaha, ik heb toch andere leuke dingen in gedachte;) en heel toevallig ben ik wel een boek aan het lezen.

De Creatiespiraal, natuurlijke weg van wens naar werkelijkheid van Marinus Knoope.

Big30
18 januari 2010, 16:54
Hahaha, ik heb toch andere leuke dingen in gedachte;) en heel toevallig ben ik wel een boek aan het lezen.

De Creatiespiraal, natuurlijke weg van wens naar werkelijkheid van Marinus Knoope.

Message Understood! Zie ook topic JS, clubbezoek is leuk maar het moet ons leven ook weer niet te veel gaan beheersen en erin resulteren dat we andere wezenlijke samen in het leven gaan verwaarlozen.

Het is en blijft verslavend en als het IJsbeer virus een maal in je lichaam zit zal blijken dat dit een zeer resistent virus is ;).

Big30

ijsbeer11
18 januari 2010, 17:00
Ziane,

Ik denk dat het voor jou, en voor mij ook meer gaat om het feit dat we alleen maar naar dezelfde club gaan..
Een keer afwisseling is geen kwaad, en als we voor de eerste keer in Kaarst voor de poort staan zullen we ongetwijfeld weer die kriebels terug krijgen hahaha

MichelJ
18 januari 2010, 17:24
Nog niet eens zo lang geleden schreef Ace2 onderstaande...

Fase 1 is dat je wordt overdonderd door het ongelovelijke wat al die FKK-clubs bieden.

Fase 2 is dat je je overeet.

Fase 3 is club moeheid.

Fase 4 is verschillend, maar MichelJ zien we zeker opduiken in een of andere poel des bederfs.

...en hij had nog gelijk ook.

Gewoon een keer ergens anders heen gaan of een tijdje wegblijven en dan zien we elkaar vast weer in GT. :biggrin:

El Conquistador
18 januari 2010, 18:07
dan ga ik wel andere vrienden zoeken die mee willen....

Picasso 1
18 januari 2010, 20:58
Het is en blijft verslavend en als het IJsbeer virus een maal in je lichaam zit zal blijken dat dit een zeer resistent virus is ;).

Of ga eens een keer naar Oase. Dan wordt het een virus die zelfs bij je nageslacht generaties lang zal doordenderen :biggrin:

janjanjan
18 januari 2010, 21:18
Of ga eens een keer naar Oase. Dan wordt het een virus die zelfs bij je nageslacht generaties lang zal doordenderen :biggrin:
Nageslacht voortkomend uit Oase-dvp's en beertjes? Sinds wanneer is Oase een ao-club:eek: :biggrin:

Picasso 1
18 januari 2010, 21:29
Nageslacht voortkomend uit Oase-dvp's en beertjes? Sinds wanneer is Oase een ao-club:eek: :biggrin:

Het is in elk geval wel een ao-kleidung club :betrunken:

janjanjan
18 januari 2010, 21:32
Het is in elk geval wel een ao-kleidung club :betrunken:

Laat ik het dan anders formuleren, valt een cd onder ‘kleidung’ :rolleyes:

Big30
18 januari 2010, 21:34

Doe Ziane dat niet aan :biggrin:! Raakt ie verslaafd en voordat je het weet rijdt ie elke 2-3 weken naar Burgholzhausen, 700 km heen en terug.
IJBF vrijwaart zich van elke aansprakelijkheid in deze, mocht Ziane weer verslaafd raken dan is alle eventuele schade is te verhalen op P1 ;):tongue:.

Picasso 1
18 januari 2010, 21:41
Laat ik het dan anders formuleren, valt een cd onder ‘kleidung’ :rolleyes:

Nee. Zelf ben je dus wel verplicht om een beetje 'kleidung' aan te trekken voor het :fuck: en die mag eraf bij het :sex2:

ziane
18 januari 2010, 22:23
Doe Ziane dat niet aan :biggrin:! Raakt ie verslaafd en voordat je het weet rijdt ie elke 2-3 weken naar Burgholzhausen, 700 km heen en terug.
IJBF vrijwaart zich van elke aansprakelijkheid in deze, mocht Ziane weer verslaafd raken dan is alle eventuele schade is te verhalen op P1 ;):tongue:.

Hahaha..zeg nooit nooit, maar ik zal niet snel 700km gaan afleggen, dus hier ben ik niet zo bang voor:wink: