Volledige versie bekijken : Bangkok, Pattaya, Pucket?
Naj
31 december 2009, 12:15
Ik heb het voornemen om met geile piepe in mei, juni 20 dgn naar Thailand te gaan, wat ik de beste plek?
Zakkenleger
31 december 2009, 13:03
Hang er van af wat je wilt. Mijn 1e Thailand trip (3 weken) was alleen in Pattaya en dat was zeer prima! Phuket zelf niet geweest maar ik hoor dat het daar duurder is, wel met mooie stranden.
Bangkok is een wereldstad met een hele goede paysex scene en ook veel mooie toeristische bezienswaardigheden. Nadelen: altijd de hectiek van een grote stad. En de paysex is iets duurder en niet perse beter dan in Pattaya.
Dus mijn advies: ga direct naar Pattaya. Als je daar bent zul je merken dat je weinig behoefte hebt andere plekken te zien. ;)
Naj
31 december 2009, 17:39
Wat betaal je daar eigenlijk voor een hotel?
Zakkenleger
31 december 2009, 17:49
Lees dit draadje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8569) eens helemaal door, en ook andere onderwerpen in dit forum.
kokosnoot
31 december 2009, 18:36
Kokosnoot gaat het ook maar eens doorlezen. Het lijkt mij leuk om een keer naar thailand te vliegen.
kokosnoot
31 december 2009, 20:27
zakkenleger kokosnoot heeft het stuk bijna gelezen. Er staat veel informatie zeg! bedankt voor de link.
Zakkenleger
1 januari 2010, 11:52
Pas maar op. Thailand is nog verslavender dan de Duitse clubs. :biggrin:
foots
2 januari 2010, 03:39
Beste Kokosnoot,
Ik ben het vrijwel nooit met ZL eens en ook nu niet, Thailand is een zeer mooi land en Pataya biedt het meeste in hoeveelheid qwantiteit op wandelgebied, zekers. Toch zou ik zeker Phuket niet overslaan. Dit is ook een mooi wandelgebied en rijd het eiland eens rond op een brommer en geniet, geweldige natuurschoon, overal.
Bangkok Nana plaza (met name Angelwitch bar met geweldige shows) en soi cowboy zijn ook leuk, en overdag even naar (ongelovelijk goedkope) Pratunam en je koffer vol kleren duwen, zonder prijskaartjes anders mag je op schiphol nog effe afrekeken.
Groet, Foots en als je een thailand die-hard bent ga dan eens naar de Filipijnen dat is pas echt hard-core asia met GFE+++ en je kunt ze daar wel verstaan want ze praten daar gewoon verstaanbaar engels.
Groet, Foots :wink2:
Dennis
2 januari 2010, 08:01
Waarom je beperken tot 1 plaats? Waarom niet EN Bangkok EN Pattaya?
Ik zou zelfs zeggen doe ook Phuket en Chang Mai, hoewel in CM de "scene" beperkt is, maar de omgeving daarentegen schitterend. Maar omdat je hier ook al vraagt wat je voor een hotel moet betalen (geld, net als hier :-) ), vermoed ik dat je nog niet toe bent aan (zelfstandig) reizen door een land.
Goed, Pattaya en Bangkok dus. Kijk eens op www.sawadee.com (http://www.sawadee.com) voor goede hotels in alle prijsklasse's. Bangkok is gewoon duurder dan Pattaya in bijna elk opzicht. Maar Bangkok is een metropool a la New York, Tokio, Moskou. Dat moet je meegemaakt hebben. Bovendien is er in Bangkok nog genoeg te doen overdag.
Reizen tussen Bangkok en Pattaya kan op diverse manieren. De eenvoudigste is waarschijnlijk de gewone taxi vanaf de luchthaven. Maar is ondanks dat het in Euro's goedkoop is (€ 30), in verhouding toch duur, want: Bell Travel Service rijdt (overdag) elke 2 uur van en naar Bangkok - Pattaya voor 200 baht (4 euro!). Tot aan de deur van je hotel! Nette bussen, toilet aan boord en nauwelijks langzamer dan een taxi. Binnen 1,5 uur in Pattaya. Vantevoren een taxi regelen voor 1000 baht kan bij Mr. T (nee, niet die van The A-team) of Mr. Toom. Even googlen .... Terug naar Bangkok net zo...
En ik sluit me aan bij Foots' tip: Prathunam (= Petchburi Road en omgeving)!! Ook om te verblijven een hele goede omgeving! Vlakbij Pantip Plaza (computers, software) en heel veel kledingszaken. "De meisjes" zitten een paar taxi-minuten verder op...
Zakkenleger
2 januari 2010, 13:38
Beste Kokosnoot,
Ik ben het vrijwel nooit met ZL eens en ook nu niet,
...
Dat komt omdat je zo beroerd leest. Je schrijft nl ongeveer hetzelfde als ik. Lees nog maar eens goed. ;)