Volledige versie bekijken : negeerlijst
rplover
1 januari 2010, 23:04
Een vraagje.
Ik wil enkele leden aan mijn negeerlijst toevoegen, maar de software weigert dienst.
Kan dit aangepast worden?
erpee
Ace2
1 januari 2010, 23:08
Een vraagje.
Ik wil enkele leden aan mijn negeerlijst toevoegen, maar de software weigert dienst.
Kan dit aangepast worden?
erpee
Rechtsboven staat de knop "uitloggen".
rplover
1 januari 2010, 23:08
Rechtsboven staat de knop "uitloggen".
Ja, en dat is een dom antwoord op een gewone vraag, Ace2.
Jack42
1 januari 2010, 23:23
Ja, en dat is een dom antwoord op een gewone vraag, Ace2.
Ace2 gaf het enige en juiste antwoord en ik zal eraan toevoegen: daarna nooit meer inloggen :freu:
Heb ik nu een vrijkaartje gewonnen met dit briljante idee?
Willem2
1 januari 2010, 23:30
Het probleem is opgelost volgens mij : Jij, Zakkenleger en Extice hebben geen IM meer.
:wink2:
Zakkenleger
1 januari 2010, 23:32
Het probleem is opgelost volgens mij : Jij, Zakkenleger en Extice hebben geen IM meer.
:wink2:
En ik moet zeggen, het leven is een stuk rustiger zo! :biggrin:
rplover
1 januari 2010, 23:36
En ik moet zeggen, het leven is een stuk rustiger zo! :biggrin:
En nu terug on-topic, waarom krijg ik sommigen NIET op mijn negeerlijst? Sommigen wel, dus het heeft niets met IM te maken, Willem
erpee
Zakkenleger
2 januari 2010, 00:04
En nu terug on-topic, waarom krijg ik sommigen NIET op mijn negeerlijst? Sommigen wel, dus het heeft niets met IM te maken, Willem
erpee
Ik kan ook niemand op mijn negeerlijst zetten nu. Ik denk dat het aan de forumsoftware ligt, er is blijkbaar een combi van negeerlijst met IM privileges.
rplover
2 januari 2010, 00:08
"Dit bericht is niet zichtbaar omdat Zakkenleger op je negeerlijst staat."
Gaat dus duidelijk wel met jou, niet met sommige andere leden.
Intelligente software? :biggrin:
erpee :gruebel:
Zakkenleger
2 januari 2010, 00:22
:biggrin:
Ach anders neem je gewoon een 2e nick. Heb je ook weer IM en chat privileges ;).
rplover
2 januari 2010, 00:29
:biggrin:
Ach anders neem je gewoon een 2e nick. Heb je ook weer IM en chat privileges ;).
"Effe ZL van de negeerlijst gehaald."
Neen ZL, daar verlaag IK me niet toe
Ik heb het spelletje altijd EERLIJK gespeeld, en zal onrecht eerlijk blijven bestrijden. Wat het me ook moge koste, ik betaal graag de tol van de relnicht.
Cheating en mensen buitenspel zetten op een manier die niet kan, neen, man, daar doe ik niet aan mee.
erpee
Zakkenleger
2 januari 2010, 00:36
Maar nu kun je mij dus wel toevoegen aan en verwijderen van de negeerlijst? Rare software :hammer:
rplover
2 januari 2010, 00:41
Maar nu kun je mij dus wel toevoegen aan en verwijderen van de negeerlijst? Rare software :hammer:
Yep. Indeed.
Jij ook, maar mijns inziens moet je gewoon het juiste pijltje vinden in het profiel van diegene die je wil negeren.
Je kan het, komaan, je kan het, je hebt al wel meer moeilijkere dingen gedaan de afgelopen maanden :gruebel:
erpee - je kan het ZL, echt wel
Zakkenleger
2 januari 2010, 13:43
Nee hoor, ik hoef geen mensen op mijn negeerlijst. I keep my friends close but my enemies closer***. :biggrin:
*** een beetje filmfan herkent dit natuurlijk. :cool:
RAUL7
2 januari 2010, 14:13
Nee hoor, ik hoef geen mensen op mijn negeerlijst. I keep my friends close but my enemies closer***. :biggrin:
*** een beetje filmfan herkent dit natuurlijk. :cool:
The Godfather II (http://www.youtube.com/watch?v=I7l7T5ahdhk) :cool: (2:37)
Een negeerlijst is alleen voor de "very good friends" dan? :confused: :biggrin: