PDA

Volledige versie bekijken : Bosco in Memoriam

Bosco
4 januari 2010, 17:03
Het is alweer ruim 4 jaren geleden dat ik voor het eerst met een Duitse saunaclub in aanraking kwam. Ik ben ervoor het eerst mee in aanraking gekomen, omdat we met 12 leden van de motorclub naar een motorbeurs in Keulen waren geweest. 4 leden stelde toen voor om op de terugweg te stoppen bij een saunaclub in Oedt. Onwetend vroeg ik nog of we een stel homo's waren. Als antwoord kreeg ik een glimlach.

Aangekomen in Oedt namen de 4 leden 2 man tot zich, en gingen we in groepjes van 3 naar binnen. Eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit, had toen wel door dat het geen gewone saunaclub was. Ik dacht dat ik dood was gegaan en in de hemel was terecht gekomen. Ik draaide helemaal door, ik had nog nooit zoveel mooie vrouwen bijmekaar gezien....die nog stuk voor stuk te naaien waren ook. Ik deed die avond in 5 uur tijd, 4 sessies met verschillende dames en kreeg tenslotte van mijn kameraden een trio die hun hadden uitgezocht. Trouwens mijn allereerste dvp in een Duitse saunaclub was kleine Andrea ( big boobies) die alweer een tijdje in GT werkt.

Sinds die eerste ervaring ging ik eens in de 3 maanden naar Oedt, met 1 of 2 vrienden. Ongeveer 2 jaar geleden kwam ik oud-vrienden tegen die ook bekend met PHG waren. De frequentie van de bezoekjes gingen langzaam omhoog, naar 1 x in de maand, of ik nou in een relatie zat of niet.

September 2008, 'n man vertelde mij over GT, Het was groter, drukker, geiler een fuck factory. Het zou iets perfect voor mij zijn, zei de man. Nieuwsgierug geworden ging ik 'n maand later GT verkennen, de man had gelijk de drukte en de gekte ervan past goed bij mij.

De frequentie ging omhoog naar om de week. Ik kreeg toen te horen over het ijsberenforum, en werd lid. Met verbazing las ik de verhalen en de recensies. Ik was thuisgekomen, ik voelde mij opgelucht, ik schaamde mij altijd tochwel voor mijn eigen gedrag, maar ik kon het niet laten om niet te gaan naar een club. Ik leerde andere ijsberen kennen, allemaal vriendelijke heren met dezelfde hobby of verslaving. En de frequentie ging omhoog naar iedere week.

Maart 2009, Ik werd entree geweigerd door het deurbeleid. Ik had mijn Surinaamse vriend bij me die ook regelmatig was meegeweest naar Oedt. Ik was woedend en zweerde dat GT geen cent meer aan mij zal verdienen. 3 maanden later, werd ik door Joop Slim overgehaald en zat erweer.

Ik ging naar VV, maar liefs 3 keer op rij. Het is mijn ding niet, ik kan er mijn draai niet vinden. Ik heb ook maar 2 goede sessie's daar gehad van totaal 6. Ik vind het een mooie club, maar er hangt een sexloze sfeer waar ik niet geil van wordt. ( mijn mening)

Terug naar PHG, ik keek ik mijn ogen uit. Er was een nieuw blik met dames geopend daar...de een nog mooier dan de ander. Ik voelde mij meteen weer thuis. De sfeer is relaxer dan die van GT en drukker dan die van VV, voor mij precies goed. Helemaal nu ik favorietjes heb waar ik een leuke band mee heb.

Ik ben nog 2 keer naar VM geweest, met als hoogtepunt Joop's zijn verjaardag. Mooie club, en ik hoop dat het ooit nog eens wat word.

Het jaar 2009 afgesloten in GT door het ontbreken van mijn favootjes in PHG.
Dat het maar gauw weer 16 januari mag worden.

2009 was een mooi jaar, waar ik veel mooie dames en leuke beren heb leren kennen.
Als 2010 half zo goed wordt, ben ik al tevreden.

tot in de clubs, Bosco

MichelJ
4 januari 2010, 17:25
Altijd leuk om te lezen hoe iemand in een club terecht komt!

Tot 16-jan ! :freu:

timjava
4 januari 2010, 17:32
Als 2010 half zo goed wordt, ben ik al tevreden.

tot in de clubs, Bosco

In 2010 ga je 1 keer in de maand naar huis, de rest zit je in PHG.;):biggrin:

Ik ga je zeker zien daar!!

Let wel op!!! overdaad schaadt

El Conquistador
4 januari 2010, 17:37
Mooi verhaal Bosco ..Je bent alleen in de loop van de jaren je wilde haren veloren:wink:

Ace2
4 januari 2010, 18:04
Ik kreeg toen te horen over het ijsberenforum, en werd lid. Met verbazing las ik de verhalen en de recensies. Ik was thuisgekomen, ik voelde mij opgelucht, ik schaamde mij altijd tochwel voor mijn eigen gedrag, maar ik kon het niet laten om niet te gaan naar een club.
tot in de clubs, Bosco

Ik schaam mij ook wel eens voor jouw gedrag :biggrin:

Big30
4 januari 2010, 18:05
Mooi verhaal Bosco ..Je bent alleen in de loop van de jaren je wilde haren veloren:wink:

Maar zijn streken niet :biggrin:!

Jetliner
4 januari 2010, 18:12
Had je vóór die eerste keer PHG al ervaringen met prostituees?
Als 100% autodidactische beer lijkt het mij erg ongewoon om door derden ingewijd te worden in het hoerenlopen.

ijsbeer11
4 januari 2010, 18:34
Bosco,

Ik vind je maar een vies mannetje:thefinger:

Bosco
4 januari 2010, 18:40
Had je vóór die eerste keer PHG al ervaringen met prostituees?
Als 100% autodidactische beer lijkt het mij erg ongewoon om door derden ingewijd te worden in het hoerenlopen.

Nee, niet echt Jetliner. Was wel eens naar de Geleenstraat geweest natuurlijk in een dronken bui, maar dat was meer voor de lach en de keet.
Pas na de eerste PHG ervaringen, serieus gaan "wandelen" door de straten en verschillende clubs in de randtstad. Service en kosten staan niet in verhouding van de Duitse saunaclubs. Dus doe ik dat ook niet veel. ;)

Bosco
4 januari 2010, 18:42
Bosco,

Ik vind je maar een vies mannetje:thefinger:

Soort herkent soort :biggrin:

Bosco
5 augustus 2010, 21:34
Twee weken geleden was ik in mijn favoriete club, waar geen favoriet van mij aanwezig was. Zelfs de dame waar ik een relatie mee had. Het weekend daarvoor was ze weer begonnen, maar de shock op elkaars weerzien was te groot om met elkaar te kunnen praten. Ik had haar die week weer daarvoor, keihard gedumbt in een dronken bui, door de telefoon. Ik had geen spijt dat ik de relatie had beëindigd, maar ik was alles behalve trots op de manier hoe ik het gedaan had. Dus ik wilde haar spreken en eerlijk zeggen, face to face dat het gewoon aan mij lag en dat ik het nietmeer trok, een relatie met een dvp.

Ongeveer 1 jaar geleden leerden wij elkaar kennen, eerste keer dat ik twee keer met 'n dame op één dag ging. 1 week later ging ik weer met haar kameren, later op die dag wilde ik met iemand anders kameren. Dat was haar opgevallen en ze wilde mij niet meer loslaten. Ze zei dat ze mij zo leuk vond dat zij mij een kadootje wilde geven. Verbijsterend ging ik erop in. En vele kadootjes volgden, ook als ik tussendoor met iemand anders was gegaan. Ik vond het in het begin wel makkelijk, ik maakte er ookwel misbruik van......vond haar toch ook wel leuk, dus dacht ik, waarom niet. Hotel overnachtingen volgden, kosten alleen euries voor het hotel. Het duurde niet lang voordat ze bij mij thuis kwam, vaak 2 daagjes...en dan weer terug naar de club.

Als ze thuis was in haar eigen land, spraken we door de telefoon wekelijks uren met elkaar. Mijn gevoelens voor haar werden steeds intenser, en langzaam aan kon ik terug zeggen dat ik van haar hield. Als ze terug was in de club, maakte ik door mijn aanwezigheid het werk voor haar onmogelijk, zei ze. Ook ik kreeg moeite met haar werk. Dus ik stelde voor om nietmeer te komen naar haar clubje, maar daar was zij het niet mee eens...ik mocht niet wegblijven.

De kerstdagen wilde ze met mij doorbrengen, maar ze kreeg een telefoontje van haar moeder, dat haar broertje in het ziekenhuis lag met twee verbrijzelde benen door een auto ongeval. Halsoverkop vertrok ze naar huis. 5 maanden sprak ik haar alleen door de telefoon. Ze wilde naar mij toekomen en stoppen met dat misselijk makende werk, ze wilde normaal werk doen, verder met haar studie doorgaan en gelukkig met mij zijn. En ik wilde ook dat ze naar mij toekwam.

2 weken was ze bij mij, het was fantastisch...ik leefde in een droom....zij was een droom. Plotseling krijgt ze een alarmerend telefoontje van haar broertje....moeder is opgenomen. Haar moeder had 2 jaar geleden een hart operatie nodig, en was ook de reden waarom zij met dat werk was begonnen. Ze had geen keus om zosnel als mogelijk 6000 euries terug te betalen aan de bank. 2 dagen later was ze bij haar moeder die op haar gewacht had.....en ze stierf voor haar ogen.......

3 weken later, telefoontje van haar.... "ik kom terug", "naar mij?" "Nee, Duitsland". Er moest geld verdiend worden, ze was al blut geraakt door de ziekenhuiskosten van haar broertje, en had nu weer een lening moeten afsluiten voor de begrafenis. Ik toonde begrip. Toen ik haar weer zag in haar club, stond ze mij al op te wachten met een sleutel in haar hand. In de kamer stortte ze emotioneel compleet in mekaar. Huilend dat ze nu weer dat werk moest doen, en dat ze haar moeder zo mist....viel ze in mijn armen in slaap. 3 uur lang heb ik zo naar het plafond gestaard.

Onbegrijpelijk vond ik dat ze zo kon werken, ik wist nu met wat voor masker op ze daar rondliep.......ik werd er misselijk van. Na 'n week of 3 moest ze weer naar huis voor examens van haar studie. Weer 3 weken later zei ze door de telefoon dat ze weer naar de club ging. Dit keer toonde ik geen begrip....ik had 'n stuk in mijn kraag ( Ned-BRA in de kroeg gekeken) Ik werd woedend en vroeg hoe het zat met onze plannen, en zei dat ik geen relatie wil met een k.........r, geschrokken zei ze, dat ze wel zal terugbellen als ik weer nuchter was........dat deed ze niet.

Mijn vrienden wilden naar die club, ik verwachte haar daar nog niet...dus ik vond het okay. Het liep dus anders. Mijn vrienden werden vriendelijk begroet door haar en ik kreeg een woedende blik. Ik was behoorlijk van stuk en niet in staat om haar aan te spreken. Weekend later wilde ik wel met haar praten, maar ze was er niet. Ik smsde haar dat ik haar wilde spreken, kreeg smsje terug...dat ze in een nieuwe club zat. Ze vroeg of ik kwam daarheen, want zij wilde ook praten met mij. Ik antwoorde, volgend weekend. 4 dagen later belt ze mij om te vragen voor telnr. van goede clubs. In de nieuwe club valt er niets te verdienen, gemiddeld 1 klant per dag voor 6 meiden. Ik geef haar er een stuk of 6 nummers. Vrijdagavond belt ze mij huilend op, om haar morgenochtend daar weg te halen. Natuurlijk doe ik dat. Ze krijgt bij iedere telnr. van 'n club te horen dat er een stop is op dames uit haar geboorteland.

Ik bel VM op, en we zijn van harte welkom. Daar aan gekomen word ik gelijk als haar pooier aangezien. 1 van de thekes herkende mij wel als ijsbeer. Zij vond VM ook niet veel, ook omdat niemand van de aanwezige dames Engels sprak, ook de thekes niet. Gelachen hebben we wel om de huisfotograaf en de poserende dames. Hij wilde mij zelfs laten poseren. Teleurgesteld vertrokken we na een paar uur, naar een andere club waar zij welkom zou zijn. Daar aangekomen kregen we te horen dat ze 65 euries per dag inkom moest betalen. Klant of geen klant binnen. We vertrokken naar mijn huis.

In de auto op de terugweg zat ze te huilen, van hoe nu verder te gaan. Ik probeerde haar gerust te stellen dat alles wel goed zal komen. Ik vroeg haar waarom ze zo stom was om uit haar eigen clubje te gaan. Ze vertelde mij dat de jongens van het buro de boel aan het terorriseren zijn, ze vragen meer inkom en geld tussendoor van de dames, wie dat niet wilt geven word geterorriseert en krijgt geen sleutel. Dames die er nu nog zitten, betalen. De eigenaar heeft hun de vrije hand gegeven en is ook niet te bereiken. Ze weten niet of hij erwat van afweet of dat hij ook word geterroriseerd. Vele dames zijn daarom vertrokken.

Thuis trek ik aan de de juiste koordjes, en regel een intake gesprek met de meest exclusiefe club in mijn stad. Natuurlijk word ze aangenomen. Ik dacht dat ze er blij mee was, dus niet. Ze vond € 62,50 per uur te weinig. Ik legde haar uit dat de freqentie veel hoger ligt in zo'n club. Uiteindelijk begreep ze het en wilde het wel proberen, maar ze moest wel eerst even naar huis om wat te regelen. Want zoals ze nu was, is ze niet in staat om te werken. Ze had teveel stres. Er kwam weer een weerzinwekkend verhaal.

Een vriendin van haar die ook in haar clubje werkt, heeft een getrouwde vriend. Al haar zuur verdiende geld staat ze aan hem af, omdat ze denkt dat hij aan het sparen is voor hun nieuwe huis, en dat hij dan gaat scheiden. Zij heeft die vriendin verrot gescholden en gezegd dat ze wakker moet worden. Haar vriendin verteld dat tegen haar vriend, en die dreigt haar weer met haar broertje te doden. Ze trekt het zichzelf heel erg aan en neemt het dreigement serieus.

Gisteren haar op de bus gezet, naar huis. Gaat ze aangifte doen bij de politie daar. Over 2 weken denkt ze terug te zijn, en omdat ze de club hier wilt uitproberen heeft ze haar koffer bij mij achter gelaten.
We zullen zien.

Wat een leven......Wat een leven heeft zij.

Ben niet meer verliefd op haar, maar ik houd wel van haar.

Ik zal haar altijd helpen.

BSesamstraat
5 augustus 2010, 22:00
Bosco,

Mooi verhaal maar ook een verhaal met vraag tekens... Let op wat je doet maar ja je bent geen jonge ijsbeer dus je weet de gevaren :)
Sterkte er mee en geniet van de mooie momenten.

Groetjes Bert die soms ook moet oppassen

joop slim
6 augustus 2010, 08:35
Beste bosco,

ik wens je veel sterkte en wijsheid !, een turbulent leven zal het altijd blijven.

De dames willen elkaar ook weer helpen als ze in de problemen zitten terwijl ze zelf altijd problemen genoeg hebben........

Groet, Joop Slim

Jabberwalkie
6 augustus 2010, 22:23
Plotseling krijgt ze een alarmerend telefoontje van haar broertje....moeder is opgenomen. Haar moeder had 2 jaar geleden een hart operatie nodig, en was ook de reden waarom zij met dat werk was begonnen. Ze had geen keus om zosnel als mogelijk 6000 euries terug te betalen aan de bank. 2 dagen later was ze bij haar moeder die op haar gewacht had.....en ze stierf voor haar ogen.......

Klinkt me bekend in de oren ! Is dat niet het standaard verhaal ?

Bosco
7 augustus 2010, 07:53
Klinkt me bekend in de oren ! Is dat niet het standaard verhaal ?

Ik weet niet of het een standaard verhaal is. Ik ken de zieluge verhalen van de dames ook. Waar of niet waar. Ik weet wel zeker dat de dames voor het geld werken, niemand voor de lol. Bijna allemaal hebben ze geld problemen, schulden moeten afgelost worden of ze moeten het afstaan aan hun "vriendje". 'N enkeling werkt voor een betere toekomst voor zichzelf.

Ook ik had in het begin vele vraagtekens bij haar bedoelingen. Ik vroeg mij voornamelijk af, "Waarom ik?". Als ik de vele kameruren, hotelovernachtingen, dagen bij mij thuis in valuta omrekent.....dan ben ik een ernstige onkostenpot voor háár. Ik heb het hier over duizenden euroos. Waarom????

De enige reden die ik kan bedenken is dat ze oprecht van mij houd. Ik maak háár aan het lachen, ze kan háár "ei" aan mij kwijt, ze vertrouwt mij, en ze voelt zich veilig. ( háár antwoorden ) Kortom, ze is graag bij mij.

Het is gewoon 'n schatje, met het hart op de juiste plek.
Ze cijfert zichzelf al jaren weg voor haar familie, en doet werk wat ze haat.
Ook helpt ze "vriendinnen" als er word om gevraagd, waardoor ze zelf danweer in de problemen raakt.

Zoveel ongeluk als zij heeft meegemaakt, de laatste jaren....wens je niemand toe, en zeker háár niet. En als ik háár leven dan iets dragelijker kan maken, door fysiek er voor háár te zijn.......zal ik dat niet laten.

MiniME
7 augustus 2010, 09:19
Ha Bosco,

Net als ik al op de chat tegen je zei: heel veel sterkte met deze lastige situatie.

Er zijn inderdaad al veel ijsberen jou voorgegaan in dergelijke scenario's, maar dat maakt het voor jou persoonlijk nog niet minder dramatisch. Het is dan ook wel erg makkelijk dat andere ijsberen hier weinig compassie voor hebben. Jij hebt dit meegemaakt en dat voelt niet echt prettig (to say the least).

Inderdaad hebben veel dames vergelijkbare problemen. Soms echt, soms flink opgeblazen. Elk normaal mens zou daar op reageren, dus wees blij dat je nog een normaal mens bent :rolleyes:

Er zijn wel 2 varianten in deze: dames die voor 200% op je geld uit zijn en, zodra ze spotten dat je verliefd bent, hier optimaal gebruik (misbruik) van maken (golddiggers pur sang) en de dames die echt wat voor jou voelen (meestal als "redder in nood" of "eindelijk een normale vent") en daar niet gelijk (financieel) alles proberen uit te halen.

Jij hebt duidelijk te maken met de 2e variant. Er zijn meer ijsberen (inclusief ondegetekende) die maanden (soms zelfs jaren) een dergelijk contact met een DVP hebben, waarbij geld (gelukkig) niet de hofdrol speelt, en je inderdaad op een gegeven moment niet meer voor de sex betaald. Dit lijkt leuk, maar............"gratis sex" is nooit "gratis", het schept altijd een ander soort verplichting (net als in het normale leven). Eén van de hoofdredenen dat veel mannen (die normaal ook wel een vrouw kunnen "krijgen") naar een DVP gaan is juist dat door te betalen er GEEN verplichtingen meer zijn na de sex, prima dus!

Als je bereidt bent die andere verplichtingen WEL op je te nemen, dan prima, maar wil je niet in een emotionele rollercoaster terecht komen, die zeker bij DVPs uit Oost/Zuid Europa vaak speelt, dan gewoon aardig doen, respect tonen, af en toe wat leuks meenemen en............gewoon betalen voor de sex!

just my $0.02

popey01
7 augustus 2010, 12:11
Ja Bosco,jou verhaal wat je hier schrijft ken ik ook van a tot z van dezelfde dame denk ik,of ze zeggen 100 % hetzelfde.
Je moet ook niet alles geloven,zeg maar dat je volgende keer met haar mee naar huis gaat (in haar geboorteland) dan veranderd alles snel kan ik je zeggen.

Picasso 1
7 augustus 2010, 13:04
Er wordt hier door leden verrekt weinig geleerd van ervaringen van andere leden. De ene ezel stoot zich de tweede keer tegen de steen van de andere ezel.

joop slim
7 augustus 2010, 13:33
Met hun mee naar huis gaan maakt ook niks uit omdat ook vaak de familie wel op de hoogte is !

Zelf destijds bij haar thuis in bulgarije geweest, heb haar moeder een maand in huis gehad, (deze moeder was daadwerkelijk niet gezond, maar zelfs dat boeit hun niet om dat te misbruiken als ze geld nodig hebben)
Ik had geluk dat ik het mobiele nummer van haar moeder had en alles verifieerde of het klopte en wist dus daardoor ook dat niet altijd alles klopte....

Ja Bosco,jou verhaal wat je hier schrijft ken ik ook van a tot z van dezelfde dame denk ik,of ze zeggen 100 % hetzelfde.
Je moet ook niet alles geloven,zeg maar dat je volgende keer met haar mee naar huis gaat (in haar geboorteland) dan veranderd alles snel kan ik je zeggen.

popey01
7 augustus 2010, 13:56
joop sorry ik bedoel niet uw ervaring persoonlijk,maar die van Bosco omdat de dame tegen mij hetzelfde zei (om zo aan haar euro's te komen).

joop slim
7 augustus 2010, 14:14
joop sorry ik bedoel niet uw ervaring persoonlijk,maar die van Bosco omdat de dame tegen mij hetzelfde zei (om zo aan haar euro's te komen).

ja begrijp ik maar van mij was het een algemene opmerking dat je niet automatisch vanuit moet gaan dat als je bij een dame thuiskomt dat het dan wel "veilig" is................

popey01
7 augustus 2010, 14:18
oke joop,helemaal duidelijk.

Ace2
8 augustus 2010, 19:47
Ik denk dat Bosco onze goed bedoelde adviezen ondertussen wel kent. Ik zal niet zeggen dat die adviezen niet kloppen, al zijn ze gebaseerd op algemeenheden. Weliswaar algemeenheden die voor zo'n 90% of meer van de dames opgaan. Maar ik denk dat Bosco die adviezen al kende en zo niet, dat hij ze ondertussen wel kent. Wij ijsberen kunnen nu eenmaal goed zagen.

Nagenoeg alle dames, zeker als ze al even meedraaien, zijn er in FKK-land voor geld. Linksom of rechtsom moet er geld worden verdiend. Voor plezier, voor thuis, voor de toekomst of voor what ever. Maar die meisjes zijn ook mensjes die zo nu en dan plezier willen hebben, gevoelens hebben en emoties tonen. Het klopt: ze spelen er ook mee, maar toch.....................................
Mijn ervaring is dat die meisjes best wel eens klanten uit kiezen omdat ze die om wat voor reden aardig vinden of acceptabel. Misschien is er zelfs sprake van (oprechte) liefde. Toch geloof ik ook dat die meisjes vaak terugvallen op oude reflexen omdat die zo vertrouwd aanvoelen. Ze weten niet beter. Dat maakt het voor ons natuurlijk wel moeilijker, want zo zien wij dat oprecht verliefde meisje en zo is ze ineens een gewiekste dvp. Geld is dus altijd een onderwerp. Ik vrees dat geen enkele ijsbeer daar illusies over moet hebben. Is dat omdat die meisjes zo gehaaid zijn of leven wij nu in een ideale wereld dat wij ons niet kunnen voorstellen dat in andere culturen bij 75% van de wereldbevolking geld nu eenmaal niet vanzelfsprekend is en dus een bekangrijk onderwerp? Geld is in FKK-land altijd een onderwerp en misschein heeft Minime Het nog wel het beste omschreven:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=175886&postcount=20

Ik vind dat Bosco een mooi verhaal heeft weg geschreven en ik vind ook dat hij voorzichtig mag zijn. Maar hij neemt zijn eigen beslissingen en kan de dame beter inschatten dan ik. Soms kun je de dingen beter inschatten van een afstand, maar soms ook niet. Ik ken de dame in kwestie niet en zal er dus ook niet over oordelen. Dat mag Bosco zelf doen en wij zullen zijn oordeel moeten respecteren en hem waarderen voor zijn openheid. Chapeau.

Big30
9 augustus 2010, 17:00
Topic opgeschoond, weer ruisvrij gemaakt en meteen maar 6 dubbele nicks geband (maar das vechten tegen de bierkaai) :tongue:!

Bosco
22 september 2010, 20:56
Na 3weken regelmatig contact te hebben gehad, zei ze dat ze terug kwam. Ik stuurde haar 250 euries op met behulp van Western union, want natuurljik was zij blut en kon de bus niet betalen. Maandagavond om 19:00 krijg ik een sms binnen van haar, " I came at 9, pup ". Ik begreep eruit dat ze om 9 uur er zou zijn. Ik sms terug " tomorrowmorning or evening baby?" "no, laiter pup" kreeg ik weer terug.:eek: 20:00 ging mijn voordeur open en daar stond ze in mijn gang.

Het was weer even erg gezellig in huize Bosco. Ze is leuk en erg lief, het was een zooitje in mijn huis omdat mijn Bulgaarse schoonmaakster een goede vaste baan had gekregen als schoonheidsspecialiste. Ze was ook een dvp geweest en had een dochterje. Ik heb haar geholpen met schoonmaak adresjes en een appartementje, en op die manier pakte ze toch 50 euries p/d. In de avond uurtjes ging ze dan naar de vakschool, en de moeder lette dan op de kleine. Dit is iets waar ik trots op moet zijn, zegt zij...en dat ben ik ook. Maar doet er allemaal niet toe eigenlijk. Ik heb zoiets ook voorgesteld aan haar, maar dat idee werd resoluut de grond in geboord. Teveel werk, te weinig geld waren de bekende exuses.

Het was wel heerlijk thuiskomen na een zware werkdag, het huis schoon en het eten klaar. Ze kan absoluut niet koken, maar omdat het allemaal zo lief is bedoeld, zeg ik dat het heerlijk is.....en zit vervolgens de volgende 5 uur met buikkramp. Ze kocht meiden prullen, kaarsen, kleedjes, kussens en verschoof de meubels. Ze wilde ook nieuwe gordijnen kopen voor "ons" huis. Ik vond het allemaal prima, zelfs leuk, als zij het maar naar der zin had.

Donderdag avond gingen we samen op de motor naar de KvK voor inlichtingen. Ik moest praten als brugman om haar achterop te krijgen, zo bang is ze voor kodo. De trut gaat liever 3 kwartier met de auto dan 10 min. achterop. Ik kreeg te horen van de KvK om eerst een gesprek te regelen met de imigratiedienst om een sofinr. te krijgen voor haar. Dus wij weer terug naar huis, ik bellen met de gemeente. Zij moet haar PP meenemen, ik moet mijn PP meenemen en bewijs dat ik hoofdbewoner op mijn adress ben. Plus dat ik een verklaring moet ondertekenen dat zij dan bij mij woont. Dan zou een sofinr. krijgen voor haar geen probleem zijn. Ondanks dat het een Roemeense is kreeg ik te horen. De snelst mogelijke datum voor een afspraak was over 3 weken. :eek: Ik dacht dat ik gek werd, "3 weken, zijn jullie gvd helemaal van de pot gepleurd" schreeuwde ik. " U denkt toch niet dat u de enigste bent? mijnheer" kreeg ik als antwoord. Dus toch maar die afspraak vastgezet :angryfire:

Beide waren we zwaar teleurgesteld, KUT amtenaren. Ze vroeg me wat te doen," ik kan toch geen 3 weken niks doen?" "Waarom niet" zei ik terug. " Je hebt een dak boven je hoofd, eten, drinken 'n tv en mij, wat wil je nog meer?" grapte ik. "ja, maar ik moet geld verdienen, zodat mijn broertje de rekeningen daar kan betalen" kreeg ik als antwoord. "Dan moet je jouw oude club bellen en vragen of je daar weer mag komen werken"zei ik. "Je weet toch dat ik daar nooit meer heen gaat, omdat ik ruzie met een paar meiden heb", zegt ze. "Ik bel die nieuwe club wel en vraag of ik daar weer mag komen, beter 50 euro gemiddeld p/d dan helemaal niets." Ik moest haar daar gelijk ingeven. Haar blik op mijn opmerking van "schoonmaken? heb je opzeker 50 euro p/d, zei genoeg.

Uiteraard is ze zeer welkom kreeg ze te horen van die nieuwe club. Het toeval wilde dat er een spijker in mijn achterband van mijn motor zat die vrijdagochtend. Ik kon niet naar mijn werk, want mijn zusje had mijn auto op dat moment. Dus ik bleef lekker thuis bij haar, we zouden op zaterdag naar die nieuwe club gaan met z'n tweetjes. Gaat ineens haar telefoon, de theke van de nieuwe club verteld dat er een dame uit Rotterdam word gebracht, en dat ze mee kan rijden. Ze kijkt mij aan en verteld het, ik kijk alles behalve blij. "misschien pak ik vanavond al 50 of 100 "zegt ze. En ze begint haar spullen in te pakken. 13:00 staat de auto voor mijn deur, we nemen afscheid van mekaar en ze zegt "ik zie je morgen toch alweer". Ik sta in de deuropening haar nog even uit te zwaaien, en gooi de deur dicht. Op dat moment en nu ik dit schrijf krijg ik het moeilijk.

Ik pompte mijn lekke achterband knoerthard op, en scheurde naar de bandenspecialist. De volgende dag was het schitterend weer en ging met Kodo naar die club waar ze zat. Ik wilde eigenlijk blijven slapen daar, maar dat mocht niet van haar omdat er ineens klanten waren binnengekomen, om 22:00. Dus ik moest vertrekken, zodat zij haar werk kon doen.

Iedere dag hadden we telefonisch contact via sms of gesprek. Woensdag middag smsde ik met de vraag of alles nog goed gaat met haar. Krijg ik een smsje terug van "I'm very upset", "why, wats the matter?", "I, don't want to speak", "Don't be such little child, ring me", " no, i don't want to speak what u don't understand". :confused: Dus ik denk laat maar even afkoelen, die belt later wel. 19:00 gaat mijn telefoon, het is zij, "kan je mij morgen hier weghalen, en naar LR brengen"? Ik "huh nou nee, ik heb morgen een belangrijke bespreking, zaterdag kan ik." "okay, bel ik even dat ik zaterdag kom" zegt ze. Gaat weer mijn telefoon, "ik ben niet welkom op zaterdag, het is morgen of niet". Ik zeg, "achterlijke club, maar ik kan morgen echt onmogelijk". woedend reageert ze, en zegt dat het mijn schuld is dat ze nu in deze club moet blijven. en verbreekt de verbinding.

De volgende dag vraag ik via sms hoe het met haar is, krijg niks terug. Ruim 1 uur later sms ik weer, weer geen antwoord. Ik begin mij zorgen te maken. Ik weet dat ze zichzelf wel eens opsluit in een depressieve bui in een kamer. Ik vind zoiets eng. Als ik bel verbreekt ze de verbinding, sms reageert ze niet op. Ik word gek van de zorgen, en sms "als je nog 1 keer de verbinding verbreekt, bel ik de club." Weer verbreekt ze de verbinding. Dus bel ik de club en krijg de toffe manager aan de lijn. Ja, ze ligt nu ook met een klant op de kamer, zegt hij. oeps, dacht ik ff. Maar er zijn nu meer meiden en ze heeft ook 'n behoorlijke tijd achter de gokkast gezeten, vertelde hij. Maar zodra ze beneden is laat ik haar jouw meteen bellen. En mijn telefoon ging, woedend was ze, nadat ze was uitgeraast zei ik, dat ze alles aan zichzelf heeft te verwijten, moet je maar niet zo kinderachtig doen. Toen gaf ze mij nog gelijk ook.

De volgende dag belt ze mij op en is weer woedend, en zegt dat ze niet van lucht alleen kan leven. Ik begrijp er niets van :confused: "ja , voortaan in de club moet jij ook betalen, want hier verdien ik al zo weinig. En als je dat niet doet dan is onze relatie over." Ik zeg dat ik er begrip voor heb, en dat ze dat ook op een normale manier kan zeggen tegen mij. Of ik mijn budget nou geef aan jouw of een ander, geef ik het liever aan jouw." Okay zegt ze, "neem je morgen sigaretten en credit voor mij mee?"

Zaterdag in die mooie club, is zij een stuk koeler tegen mij. Ze lijkt wel een ander persoon. Op de kamer niet, daar is ze zoals ik haar ken. 22:30 moest ik weer verdwijnen van haar, zodat zij kon werken. Ik geef haar 150 plus de sigaretten en de credit. We waren 2,5 uur op de kamer en ze kijkt naar het geld en zegt met een vragende blik"150?" Ja zeg ik, "plus 50 sigaretten en 20 credit, dus heb je een flinke fooi ook nog". "oh ja" zegt ze, ze geeft mij een knuffel zegt dat ze van mij houd en dat ik moet smsen als ik veilig thuis ben aangekomen.

De hele week hadden we weer normaal contact, de afspraak met imigratie stond voor Maandag. Donderdag vroeg ik aan haar wanneer haar op te halen, zaterdag of zondag. Ze bleef daar, zei ze toen. Er waren 6 meiden weg uit de club en dat is een goede zaak voor haar. Het verbaasde mij niet eens, ik voelde het al aankomen. "je kan die afspraak met imigratie toch verzetten" zegt ze. "En dan, weer 3 weken wachten" vraag ik. Zij :"ja, is toch geen probleem.......kom je zaterdag nog?" :confused: Ik antwoord, "nee, ik ben heel de week al ziek, als ik wegga ga ik naar happy....want van jouw word ik dat niet". Zij: "kijk maar wat je doet, maar laat het mij wel even weten".

Zaterdag in happy word ik besprongen door de Roemeense vaste kern, en krijg de ene na de andere vreselijk verhaal te horen over haar, zij was de bitch van happy en daarom is zij daar ook uitgegooid. Kreeg ook te horen dat ze alleen om zichzelf geeft en dat ik niet moet denken dat ze ook maar iets om mij geeft. En ze gingen maar door met vreselijke verhalen. Ik vluchte weg en geloofde er allemaal niets van. Daarna heb ik het gelukkig toch nog wel leuk gehad.

Zondag kreeg ik weer een smsje van haar of ik credit wilde sturen. Ik antwoordde "waarom, je verdiend daar toch goed" :biggrin: Gisteren smsde ik om mij een ring te geven, want dan bel ik altijd terug zodat de belkosten voor mijn bedrijf zijn. Ze smsde dat ze druk bezig was, mooi dacht ik nog.

Vandaag gaf ze mij een ring, ik belde terug. "Wat wil je voor je verjaardag hebben?"vraag ik. "een auto" grapt ze. lachen. "nee een telefoon, zelfde als jij hebt, de mijne is niet goed meer". " okay, krijg je van mij,"zeg ik. "Maar wil je niet een paar uur buiten de club zijn, samen wat leuks doe?" vraag ik. "Nee, ik wil samen hier in de club zijn met jou en de theke, mijn beste vriendin en een fles champagne". Ik: "okay, maar dan blijf ik wel slapen daar met jou." Zegt zij tot mijn stomme verbazing "dat kan niet, want ik slaap al dan met een klant die er veel geld voor over heeft". :eek:

Ik zeg nog dat de dames uit happy gelijk hebben, en verbreek de verbinding. Krijg ik een smsje van haar, "I thing u now me but i see u beleave onley storys thing what u want" :confused: (ik begrijp helemaal niets van dit smsje, haar Engels schrijven is slecht.)

Ik antwoord nog met "you are an ungratefull bitch, go to hell". smsje terug " U go a hell".

The End.

Dalton
22 september 2010, 21:02
En BOSCO zitten jullie nu allebei in de hel of hebben jullie een retoertje genomen?:biggrin:

Stiffmaster
23 september 2010, 12:35
Bossie ik heb je al aangegeven, zet er een punt achter hoe moeilijk het ook zal zijn. Ze wl echt niet veranderen en denk uiteindelijk alleen maar aan geld :eek:, vergeet haar verjaardag en ga zaterdag ergens anders heen om wel te genieten, b.v. naar PHG en wie weet kom ik wel even met je praten, per slot zit er voor mij daar een echt toppertje, is enkel afhankelijk wat mijn maatje zaterdag wilt. Als je wilt praten geef me maar een IM en dan babbelen we wel, Bossie het is nu tijd om je rug te rechten en door te gaan, jammer voor haar dan.

joop slim
23 september 2010, 12:43
Gebruiksaanwijzing voor relatie met dvp of ex-dvp (uitzonderingen daargelaten)

heb je een relatie met een dvp, enigste remedie is lomp taalgebruik hanteren en regelmatig de telefoon erop flikkeren..... ze bellen vanzelf terug als ze een moment nagedacht hebben.

Ze houden van scheisse blijkbaar, helaas kan ik niet goed tegen dit soort behandelingen.....

Gebruiksaanwijzing dvp normaal

Netjes en met respect behandellen zoals je jou ook behandellen :biggrin:

Bosco
23 september 2010, 15:20
en denk uiteindelijk alleen maar aan geld :eek:,

Haar standpunt kan ik enigzins nogwel begrijpen. Nadat ik had gezegd dat ik dan bleef slapen, begon ze keihard te lachen en zei: " one stupid cliënt give me 500 for onley to sleep with me, you will give me nothing".
500 is natuurlijk wel een hoop geld.

Maar welke zielluge stumper betaald er in godsnaam 500, om een nachtje te liggen slapen naast een DVP. Hoe wanhopig ben je dan? :wand:

joop slim
23 september 2010, 16:10
Maar welke zielluge stumper betaald er in godsnaam 500, om een nachtje te liggen slapen naast een DVP. Hoe wanhopig ben je dan? :wand:

ik bosco met michelle destijds haha nouja 500 het was 400 haha

(ben inmiddels goed wakker hoor haha)

ijsbeer11
23 september 2010, 16:31
Bosco,

Volgens mij heeft Joop die bewuste nacht er langs gelegen..

De omschrijving van stupid client komt wel duidelijk overeen :thefinger:

Ace2
23 september 2010, 19:59
De tips van Ace2:

In 90 van de 100 gevallen is er sprake van een soort bedrog;
Van de resterende 10 gevalllen is in 9 gevallen wellicht niet alleen sprake van bedrog, maar spelen andere zaken (visa, vluchtroute) ook een rol;
Rekenkundig is derhalve bij 1 op de 100 (en dat zal nog naar boven afgerond zijn) gevallen iets wat wij westerse ijsberen echte liefde zouden kunnen noemen;
Vergeet nooit uit welk milieu de meisjes komen en welke ervaringen zij achter de rug hebben;
De meisjes zullen altijd de angst houden wederom te worden mis/gebruikt;
Als de "relatie" stuk loopt is de ijsbeer een ervaring rijker en het meisje een goede klant armer;
De meisjes zijn opgegroeid in een wereld van geweld waar het recht van de sterkste heerst. Ze leren dus sterk te zijn/lijken, harder te zijn dan de "tegenstander" en geen gezichtsverlies te lijden;
De meisjes zijn wispelturig (als gevolg van hun leefwereld?) en denk dus niet dat zij denken zoals wij denken;
De meisjes vinden zich per definitie zielig, waardoor ze vinden het recht te hebben egoistisch te zijn;
Houdt er altijd rekening mee dat er op de achtergrond iets als een pooier zal zijn (die kan het misbruik stimuleren, zijn "bezit" willen beschermen of het meisje moet uit kijken);
Zolang je contact heb met een clubmeisje is er niet sprake van een soort liefdesrelatie maar van een zakelijke relatie;
Als een meisje echt meer met je wilt, ontmoet je haar (op haar verzoek!!) buiten de club;
Als een meisje echt meer met je wilt wil zal ze verder geen geld meer willen hebben (maar vergeet niet de bovenstaande punten hoe ze denkt en wat ze nodig heeft);
Als een meisje echt meer wilt geeft ze je een ander telefoonnummer dan je in de club hebt gekregen (in de club krijg je haar zakelijke nummer);
Als een meisje je bij een clubbezoek na verloop van tijd vraagt om weg te gaan omdat ze anders niet kan werken bedoelt ze niet dat haar gevoelens haar belemmeren om te werken maar dat jij de illusie niet moet verliezen (als je ziet dat ze gemakkelijk met andere mannen de kamer op gaat);
Als je gemakkelijk kunt bepalen wanneer je al dan niet komt is dat niet omdat ze je niet wil beklemmen maar vaak uit desinteresse;
Ruzies (schreeuwen door de telefoon, telefoons stuk gooien, niet terug bellen of smsen) moet je niet beantwoorden met dezelfde reactie, maar met een (nonchalante) rustige reactie. Dat is namelijk niet de reactie die ze verwachten. Door hard te reageren gooi je olie op vuur (zie bovenstaande punten inzake de gedachtegang en de leefwereld van de meisjes). Door jouw rustige reactie worden de meisjes onzeker.
Vergeet nooit dat zij jou (of liever gezegd je geld) meer nodig hebben dan jij hen;
Geld speelt altijd een rol.

;)

MichelJ
23 september 2010, 20:12
...

Wijze tips van Ace2 :biggrin:

joop slim
23 september 2010, 20:48
De tips van Ace2:

;)

Heel herkenbaar ace !;)

Bosco
23 september 2010, 20:51
Lekker snel ben je met die tips Ace, bedankt. :wand:

Ace2
23 september 2010, 21:11
Lekker snel ben je met die tips Ace, bedankt. :wand:

Graag gedaan. Je weet dat je op mij kunt rekenen.

Al is hij niet zo snel, hij tipt tenminste wel. ;)

molaar
23 september 2010, 21:41
Joop, van welke onbenullige amateur “kunstenaar “ is je avatar :mad:
Je begint steeds meer te lijken op Verhagen, rug recht ophouden en hullen met de vijand.:mad:
Dus geen koers bepalen, erg zwak:angryfire:

Gondolas9
23 september 2010, 22:27
Ace heeft het prachtig verwoord. Ik wil er nog één tip aan toevoegen.

Als je echt om iemand geeft, leg je genegenheid (liefde?) als een deken om haar heen. Doe je wellicht (even) afstand van seks. Ben je een vriend, een broer. Geef je haar al wat je aan echte, belangeloze liefde hebt. Doe je je best om haar te helpen zichzelf te ontplooien. Begrijp je haar, en haar frustraties, haar onmacht om een gelijkwaardige relatie uit te bouwen. Zet je heel lang, heel langzaam heel kleine stapjes. Zonder perspectief. Zonder garantie.

En als je dat niet kunt, kun je haar beter neuken voor 50 euro. Dat is goedkoper. En eerlijker.

Rex
23 september 2010, 22:38
Haar standpunt kan ik enigzins nogwel begrijpen. Nadat ik had gezegd dat ik dan bleef slapen, begon ze keihard te lachen en zei: " one stupid cliënt give me 500 for onley to sleep with me, you will give me nothing".
500 is natuurlijk wel een hoop geld.

Dat is een goeie vraag en dat sommigen inderdaad 500 euro betalen om naast een hoer te slapen is mijn inziens echt gewoon stom...........

Maar goed, je ziet maar weer.........eerst doet ze niet moeilijk en geeft ze je de indruk dat je alles kan en mag ( zonder tussenkomst van geld), daarna verwijt de pot de ketel en wrijft ze ff tussen neus en lippen door dat ze eigenlijk minimaal 500 euro van je krijgt.............

Trap er niet in Bosco AUB, laat het los en geniet van de anderen...........

Je bent nooit alleen en ook nooit de enige Bosco...........in dit wereldje.....

Toppie
24 september 2010, 01:13
De tips van Ace2:

;)

Ben jij ziek of zo???

madiwodovr
26 september 2010, 12:37
Is toch heel mooi die tips?! Volgens mij valt daar geen speld tussen te krijgen en heeft Ace gewoon gelijk. @Bosco: succes, maak de juiste keuzes... trap er niet in!

Alfijojo
26 september 2010, 12:47
If nobody knows nothing, somebody knows something:smoke:

rmjhexe
26 september 2010, 13:02
:ace heeft het bij het rechte eind,wij ijsberen gaan toch naar de club om een leuke tijd te hebben:wink:biertje drinken ketsen hapje doen nog een keertje:betrunken:als ik dan naar huis rij realiseer ik mij dat dit een groot toneelstuk is dat opgevoerd wordt door de dames :bibber_2:Helaas zijn er beren onder ons die dit niet doorhebben,dat zijn de beren die verliefd :liebe2:worden Mijn tip: verliefd worden okee maar dan wel in de echte wereld:smile2:

Bosco
27 september 2010, 17:23
Ik ben weer een hoop wijzer geworden afgelopen zaterdag, Ik heb haar ex-vriendinnen weer gesproken, dames uit haar woonplaats. Een ervan is zelfs met haar opgegroeid. Het zijn in mijn ogen correcte dames, iedereen die hun kent zal dat bevestigen. De verhalen kwamen pas toen ik had gezegd dat ik er dit keer echt mee klaar was.

Over iedereen vertelde ze wel leugens aan klanten, collega's speelde ze tegen mekaar op door leugens. Leugens over neuken zonder condoom, en onhygienische dames waren tochwel de meest voorkomende leugens. Ook ik heb die leugens aangehoord over een favorietje van mij. Ik wimpelde het dan af van dat ik haar niet neuk zonder condoom. Ze liegde dat haar vriendin een relatie met een getrouwde man had. Ze liegde dat zij en haar vriendin niet welkom waren in hun oude club. Zij is degene die nooit meer welkom is daar. Schadepost enkele duizenden euro's voor die ex-vriendin. Ik wist dat ze de vampire-girl werd genoemd daar, en ik dacht dat het had te maken met haar uiterlijk. Voor Roemeense begrippen heeft het een hele andere betekenis.

Het ergste van alles vond ik de leugens tegen mij over haar broertje, en haar moeder. Ze heeft geen broertje, alleen een neef. En hoe ziek ben je om te liegen over je moeders dood? Haar moeder is springlevend!! Waarom? Waarom liegt ze over zoiets tegen mij? Meer aandacht? Meer medelijden? Meer geld kan niet, want die kreeg ze al niet. Ze had wel gelogen tegen haar collega's dat ik haar 10.000 euro had geschonken. Dat was haar verklaring waarom ik niet na een kamer hoefde af terekenen.

Ik zie er totaal het nut er niet van in, mijn aandacht en liefde had ze al. Ze liegt om het liegen, WAAROM?? "Omdat ze ziek is Bosco, ziek in haar kop", werd er geantwoord. En idd ziek is ook het woord ervoor. Ben gaan zoeken, Dwangmatig liegen........na verschillende testjes gedaan te hebben zoals ik haar ken, in en uit de club, neigt het sterk naar Borderline.
Hoe ironisch is het niet dat ze liegt dat ze psygologie studeert.

Ik kan niet boos zijn op iemand die ziek is.
Ik heb daar alleen medelijden mee.

Bosco
26 december 2011, 12:56
Het jaar 2011 begon met dat mijn favoriet no.1 Niki, die de nieuwe Miss ijsbeer werd. Een hele lieve mooie meid die vreselijk opeisend en jalours kon zijn. Maar dat deerde mij niet ik, vond dat juist wel grappig en leuk. Om die reden heb ik denk ik ook niet veel geschreven in de maand januari, omdat ik toch maar alleen exclusief met haar was. Zij was ook de eerste die met zo'n exclusiviteits arrangement kwam, later werd dit ook populair onder andere meiden. ( pannenkoek arrangment dus) Begin februari was ze ineens vertrokken naar Acapulco, Ik vond het niet de moeite waard om haar daar te bezoeken. Ook daar is ze na een paar weekjes vertrokken en is ze lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Hoop niet dat het ook zo zal aflopen met de nieuwe Miss ijsbeer.

12 februari ben ik verlost van die kleefteef en schrijf mijn eerste verslag. De dag dat ik het rooie pijpwonder ontdekte ( Denissa ) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24596-Denisa-Dennisa-(Roemeense)&p=203178&highlight=#post203178) en de dag dat mijn draga (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14099-Daniela-(Roemeense)&p=203299&highlight=#post203299)weer terug was. Ik had haar lang echt gemist, ze staat niet voor niets al 2 jaar in mijn top 5, de "klik" die ik met haar heb is onovertroffen. Onze karakters zijn als het ware hetzelfde, prettig gestoord en zo geil als een bos uiën. Ik had haar ook nog nooit een beurt overgeslagen in het verleden, als ze aanwezig was. Als zij er was geweest tijdens Niki's aanwezigheid, had Niki een probleem gehad. Ik vroeg aan haar waarom ze bijna 4 maanden afwezig was geweest. Ze vertelde mij een verschrikkelijk familie drama wat haar was overkomen. Natuurlijk geloofde ik er geen woord van en dacht, "daar gaan we weer met zo'n verhaal". Later vond ik de bewijzen op haar facebook account en verder, en ik was geschokt! Ik was ook telleurgesteld in mijn eigen wantrouwen in de dames om begrijpelijke redenen.

26 februari (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27923-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Februari-2011&p=205263&highlight=#post205263)viel ik in herhaling met Anita (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22428-Anita-Roemeense&p=205227&highlight=#post205227), Denissa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24596-Denisa-Dennisa-(Roemeense)&p=205225&highlight=#post205225) en mijn draga. Over mijn draga besloot ik niks meer in haar topic te schrijven om de dood eenvoudige reden, hoevaak kan je schrijven dat je het geweldig heb met haar.

Over mijn bezoekje op 12 maart (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=207335#post207335)schrijf ik pas weer een dagverslagje. Ik had een vrijkaartje gekregen in de tombola en voel mij dan wel verplicht tot wat schrijfwerk. Maar ook omdat er wat aparts gebeurde wat je dan weer wat inspiratie geeft.

19 maart was het super gezellige schoolmeisies party (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27924-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Maart-2011&p=208390#post208390).
Over de eerste paasdag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28143-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-April-2011&p=212886#post212886)schrijf ik toch nog 'n klein stukje, die dankzij Monica, Costana en Issabella nog enigzins dragelijk maakte. Daarna Monica (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25461-Monica-(-Roemeense-)&p=212848&highlight=#post212848) nooit meer gekamerd, verdiend ze niet zo behandeld te worden door mij.

7 mei (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28146-Living-Room-Algemeen-2e-Kwartaal-2011&p=214618#post214618)vond ik het de hoogste tijd om samen met Rex en Timjava, LR weer eens te bezoeken. Ik had gehoord dat er een dame weer aanwezig was die bovenaan mijn to-do lijstje stond. En zoals mijn wil geschiede, Amalia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21629-Amalia-(Roemeense)&p=214590&highlight=#post214590) dus.

15 mei (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28142-Geile-Tijden-Mei-2011&p=215583#post215583), ik moest naar de GT om mijn vrijkaartje die ik had gewonnen in de brvdm in te ruilen. Ik wist ook van te voren dat er 2 favorietjes er aanwezig zouden zijn. Die dag kwamen mijn draga en ik ook dichter tot mekaar!
21 mei (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28142-Geile-Tijden-Mei-2011&p=216342#post216342)was ik weer in de GT. Dit keer speciaal voor haar.

5 juni (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28385-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Juni-2011&p=218459#post218459), na een weekend door gebracht te hebben in Valkenburg, ff langs Oedt.
11 juni, het kamermeisjes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28385-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Juni-2011&p=219244#post219244)party en mijn draga was weer terug op de plek waar zij zich het prettigst voelt.
18 juni (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28385-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Juni-2011&p=220299#post220299), mijn draga had zich ziek gemeld, maar ondanks dat, toch gezellig gegaan met Suri. Als ik er nog aan terug denk..... aan de sessie met Anita en Anca, krijg ik weer buikkramp.
27 juni (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28385-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Juni-2011&p=221589#post221589), na 6 dagen hel, rechtstreeks naar happy gereden vanuit Oostenrijk.

1 augustus schreef ik pas weer wat, over de Pirate Party (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=226019#post226019). Ik was gewoon iedere week gegaan maar had denk ik weinig zin om te tikken.
Ik gaat steeds minder schrijven omdat ik ook mijn ei kwijt ken in de topic "Live from happy". 25 september (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=233230#post233230)schreef ik pas weer 'n verslag over een mooie dag.
1 oktober, het Oktober fest (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=234262#post234262)... het was weer een topdag!
8 oktober (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=235217#post235217)ging Rex ook weer eens mee.
22 oktober (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=237531#post237531), ondanks belofte toch naar happy gegaan, dankzij Lolo (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27865-Lo-Lo-(-Roemeense-)&p=237448&highlight=#post237448) vergeet ik die dag ook nietmeer.
29 oktober (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=238367#post238367), Rex was weer mee...en ik vergeet de afspraak met mijn draga die ik gemaakt heb met haar.

Op 12 november (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-(Kaarst)-Algemeen&p=240406#post240406)onder hevig protest van.....ga ik toch naar de verjaardags feesie van GT-junkie en Boy 69. PFFFFF Vanessa. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27218-Vanessa-(Roemeens)&p=240399&highlight=#post240399)
19 november (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=241462#post241462), met Rex de laatste zaterdag in happy.
25 november (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=242369#post242369), de eerste vrijdag van het jaar in happy.
3 december (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=243419&highlight=#post243419), vriend Egon weer in the house.

Daarna tik ik soms nog wat in de topic "Live in happy". Er valt voor mij ook nog maar weinig te schrijven, mijn dagverslagen zullen alleen maar eentonig zijn. laat het wel over aan de andere aanwezige beren.
Er hangt ook een dikke ketting om mijn nek....hij zit comfortabel, zelfs lekker....ik heb er een hoop plezier van.

2011 was een fantastisch jaar. Kan niet wachten op volgend jaar....wat die zal brengen.

Alle ijsberen en dames ......alvast een super gelukkig nieuwjaar toegewenst.

groet, Bosco

egon, Dr. Rammler
26 december 2011, 16:07
Deine Jahresübersicht hat mich daran erinnert das ich unbedingt mal Amalia buchen wollte. Bin ich leider nie dazu gekommen :smile2:
Eine schöne Frau ist das ja, deswegen werd ich wohl nicht umhinkommen mal wieder in diesen mickrigen und ungemütlichen Club nach Kaarst zu gehen :heul:

Ich selber hatte ja wohl ein Scheissjaar, aber das wird sich 2012 ändern

:cool: Sehr interessante Ausführungen deinerseits übrigens , danke

Gr. Egon und een super gelukkig nieuwjaar dir auch

Bosco
12 januari 2013, 09:53
Hoogte punten 2012

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=250883#post250883

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=251909#post251909

Nieuw record neergezet die dag.....6 uur onderweg op de heenweg!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=252693#post252693

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=253688&highlight=#post253688

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=255174&highlight=#post255174

Sheila....vreemd meisje, vreemde sessie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29144-Sheila-(-Kroatië-)&p=256248&highlight=#post256248

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=257273#post257273

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=258196&highlight=#post258196

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31979-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-1e-Kwartaal-2012&p=259808&highlight=#post259808

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32949-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-2e-Kwartaal-2012&p=260873&highlight=#post260873

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32949-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-2e-Kwartaal-2012&p=261155&highlight=#post261155

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=277918&highlight=#post277918

Slechte dag in LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=278858&highlight=#post278858

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=278878&highlight=#post278878

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=280854&highlight=#post280854

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=287349&highlight=#post287349

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=289214&highlight=#post289214

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=293622&highlight=#post293622

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=294190&highlight=#post294190

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=295159&highlight=#post295159

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=295413&highlight=#post295413

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=296175&highlight=#post296175

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=296537&highlight=#post296537

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=297175&highlight=#post297175

Toch wel een apart jaar geweest dat 2012. Het begon met het dumpen van mijn draga na een woedeuitbarsting en haar in te ruilen voor een jonger exemplaar. Na haar bezocht te hebben in het ziekenhuis kwamen we weer nader tot mekaar en dumpte ik het jongere exemplaar weer.

Tik ook een behoorlijke lange tijd geen dagverslagjes meer omdat het toch allemaal van hetzelfde was, dat krijg je van dat pannenkoek gedrag. Tik nog wel iedere keer dat ik in happy ben ff snel een aanwezigheidslijstje in Live from happy. Het was wel een fantastische zomer met de dames en beren rondom het zwembad van happy geweest.

De laatste maand heb ik het ondanks het gemis van mijn draga toch wel erg naar mijn zin gehad, zowel in the Living Room als in de Golden Dreams.

2013....hmmmm...... we zien het wel.... in ieder geval zal het interessant worden.

skinny-lover
23 oktober 2013, 02:28
Twee weken geleden was ik in mijn favoriete club, waar geen favoriet van mij aanwezig was. Zelfs de dame waar ik een relatie mee had. Het weekend daarvoor was ze weer begonnen, maar de shock op elkaars weerzien was te groot om met elkaar te kunnen praten. Ik had haar die week weer daarvoor, keihard gedumbt in een dronken bui, door de telefoon. Ik had geen spijt dat ik de relatie had beëindigd, maar ik was alles behalve trots op de manier hoe ik het gedaan had. Dus ik wilde haar spreken en eerlijk zeggen, face to face dat het gewoon aan mij lag en dat ik het nietmeer trok, een relatie met een dvp. .................................................. ............................................ https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20162-Bosco&p=175730#post175730

Ben niet meer verliefd op haar, maar ik houd wel van haar.

Ik zal haar altijd helpen.

Je bent een man naar mijn hart :) ....... Hulde voor de eerlijkheid en openheid waarmee je dit schrijft met gevoel, waarin je zoveel kanten beschrijft ..........

Andere kanten waar we allemaal weer mogen zien wat ik zo vaak gekscherend zeg 'het lijken soms net mensjes, de DVP's maar ook hun klanten. Mensjes met gevoel, verdriet, geluk, geilheid en alle probleempjes die andere mensen ook hebben ........ soms nog net wat meer van dat alles.

Brad Pitt zei me zondag nog dat ik een boek moet gaan schrijven, met hem kan ik ook gewoon gezellig open en eerlijk over de persoonlijke kanten van het wandelen praten.........

Dat boek? Ik zou wel willen, de tijd is de beperkende factor lijkt het wel ............. :frown:

Al tijden denk ik er ook over om eens 27 jaren wandelen op te gaan schrijven, mijn eerste DVP, de eerste kennismaking, de hoogte-punten, maar ook de diepte-punten, de jarenlange relatie die ik kreeg met een ex-DVP .......

Om bij anderen begrip voor voor de dames te krijgen? Om een andere kant dan 'de daad' ook te belichten? Ik weet het nog niet :redface:

Laten we van de zomer maar eens samen op de motor ;) naar LR gaan, dan babbelen we gezellig tussen de sessies door om op krachten te komen over al dat andere wat er nog meer is tussen de sterrenhemel boven de tuin van LR en de mooie dames daaronder onder t genot van een peukje en een glaasje!

Voor nu een tukje doen, want ook daar heb of neem ik vaak veel te weinig tijd voor!

Dank voor je mooi geschreven stuk!

Bosco
29 november 2013, 15:03
Zie ineens dat ik een LUSTRUM heb. 5 jaar .... toch iets om ff bij stil te staan.

5 jaar lid van dit forum vol met geilneven, viespeuken, mongolen en idioten! Heb in ieder geval veel van jullie zogenaamde ijsberen leren kennen, durf zelfs sommige mijn vriend te noemen! In die 5 jaar ook erg veel dames leren kennen.... alhoewel... kennen doe je ze eigenlijk nooit en begrijpen al helemaal niet. Door dit forum toch ook wel een stuk of 10 clubs van binnen gezien, wat me zowel positief als negatief beviel.

Hoogtepunten tenminste wat het mij het meest is bij gebleven zijn,
- Joop Slim zijn verjaardag in VM,
- De piraten-party in PHG... waar ik 3 uur lang met me dronken harses heb staan dansen in een piraten-jurkje van een van de dames, met de eveneens bezopen Isabella.
- De hete zomerdagen aan het PHG-zwembad.
- De jaarwisseling in GD is opzekers ook voor herhaling vatbaar!
- En mijn eigen verjaardags-party in LR.

Zoveel leuke dagen zijn er geweest.... het is allemaal niet te onthouden. Het leven is een groot feest met de ijsberen!

Heren ijsberen en met name de mods ( die ik regelmatig tegen de haren in strijk ) bedankt dat jullie het al een lustrum met Bosco uithouden....

er is geen dame die dat jullie nadoen!!!

Groet,

Bluebear
29 november 2013, 15:16
Proficiat, Bosco, met dit lustrum en nog vele geile forumjaren. :freu: :betrunken: :freu: :biggrin:

LittleJoe
29 november 2013, 15:34
Zie ineens dat ik een LUSTRUM heb. 5 jaar .... toch iets om ff bij stil te staan.

5 jaar!, net nog geen kommuniekantje dus, hahaha

But anyway Gratz mate

MichelJ
29 november 2013, 16:37
Morgen weer gebak dus :)

Ik zie nu dat ik deze week een 1,4 lustrum heb :cool:

Boy69
29 november 2013, 17:39

Count me in :)

Bosco gefeliciteerd met deze mijlpaal

Badslippers
29 november 2013, 17:56

Ik zie nu dat ik deze week een 1,4 lustrum heb :cool:

:prost::prost::prost:
Morgen 2x gebak dus. "Count me in"
En bij het lustrum van Bosco behoren natuurlijk statistieken:

Thanks ontvangen: 1.527 in 534 berichten
Aantal geneukte vrouwen: 8344
condooms gebruikt: 8343
Resulterend in 1 buitenechtelijk Boscootje
Weggegooid geld: €93.978
Goed besteed geld: €87.658
Tezamen goed voor een: Jaguar XJ 5.0 liter V8 SC Supersport
Balen shag: 7612
Flessen bier: 9998
Haperend gereedschap: 69x
Katers: 23
Pussy collectie: 1276 pics, 768 divx
Ejaculaties: 7.187 (2.000 keer door masturberen).
Spermaproductie: 47 liter
Gemiddelde ejaculatiesnelheid: 45 km/h
:prost::prost::prost:

Bosco
29 november 2013, 20:14
Whahahaha badslippers, te iubesc!!! :*

kempie
29 november 2013, 23:05
Count me in :)

Bosco gefeliciteerd met deze mijlpaal

Zelfde hier Gefeliciteerd en kom maar op met dat gebak morgen.

Cupido
29 november 2013, 23:25
Die bosco is een echte budget neuker. 180.000 : 8344 = nog geen 25 per keer.:D

Ricardo Banana
30 november 2013, 10:41
Dadelijk misschien ook maar eens gebak komen eten dan

Ricardo Banana
30 november 2013, 10:54
Wij zijn al bijna onderweg, staat het gebak al klaar?

Bosco
6 januari 2014, 16:21
Jaarwisseling in GD
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=296537#post296537

Nieuwsjaar party in de LR met o.a. Chauffeur die weer geheel was hersteld van zijn zware hartoperatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=297175#post297175

Gewoon rechtstreeks naar LR gegaan i.p.v. vele beren eerst naar H7.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=298248#post298248

Het overdoen van de sessie met Alina, is er dit jaar niet van gekomen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29060-Alina-(Roemeense)&p=300271#post300271

De beste sessie van het jaar was met Sandra, nu helaas in DV onder de naam Adina.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31982-Adina-(Roemeense)-ex-LR-ex-Sandra-PHG-GT&p=301227#post301227

Carnaval party in de LR, volgende keer pas ik.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=301936#post301936

Top partyweekend van mijn broer MichelJ.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=305327#post305327

De slechtste sessie van het jaar was met Alia, nu spoorloos, maar gelukkig missen we daar niks aan.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34264-Alia-(Arabische)&p=314308#post314308

Andreea, nu naar eigen zeggen gestopt.... ben benieuwd voor hoelang.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34000-Andrea-(Roemeense)&p=317560#post317560

Jasmin, nu werkzaam als escort in Frankrijk.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30436-Jasmin-(Roemeense)&p=317563#post317563

Zomaar een mooie dag in de LR, waar Amalia ook weer terug was.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=320362#post320362

In LR waar alleen de mooie Beatrice buiten kijf staat.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=321300#post321300

Een bloedhete en super benauwde dag.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=325570#post325570

Lola, WAUW!!!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35131-Lola-(Francaise-Libanese)-ex-GT&p=327814#post327814

Mijn verjaardags feesie in de LR, helemaal te gek!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=328080#post328080

Bala bala girl Antonia, ook gestopt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35409-Antonia-(Roemeense)&p=332094#post332094

Onverwachts 2 dagen in LR door gebracht.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=332126#post332126

Bijzondere dag en nacht.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=333168#post333168

Eindelijk kreeg Tanja der zin.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22858-Tanja-(Roemeense)&p=338627#post338627

Joebie der verjaardag.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=339795#post339795

Mooie Elisa.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33254-Eliza-(Roemeense)-ex-Carina-PHG-Bianka-Magnum&p=345405#post345405

Playboy model dirty Diana.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35564-Diana-(Roemeense)-(-Amanda-GT)&p=345407#post345407

De X-miss party.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=345592&highlight=#post345592

Het was me het jaartje wel weer. Ruim 8 maanden nog met een ex-PHG dame om gegaan, die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat LR mijn favoriete club werd door haar PHG te verbieden voor mij. Die relatie is ook dood gebloed dankzij haar Roemeense beloftes en mijn lompheid. Heb het goed naar mijn zin gehad het hele jaar door, omdat het voornamelijk allemaal leuk en erg gezellig is in de huiskamer met de beren en alle dames. Ook met dames waar je nooit mee kamert komen altijd naar je toe voor een praatje en een dolletje. Denk niet dat dat ergens anders ook zo gaat. Party of relax, de sfeer is altijd geweldig!!

Goede voornemens dit jaar zijn.... niet iedere week meer gaan en mijn horizon wat verbreden!

Bluebear
6 januari 2014, 17:32
Goede voornemens dit jaar zijn.... niet iedere week meer gaan en mijn horizon wat verbreden!

Ik hoor het u zeggen!! Knappe jongen die overeind blijft tegen de testosteron en de digitale lokroep van de Roemeentjes, die de Whatt's upserver roodgloeiend maken. :plapper: :smile2: :biggrin:

6234

Johnny Bravo
8 februari 2014, 16:30
Wat doet jouw naam op het schaatspak van Skobrev :eek:

http://media.nu.nl/m/m1nx9l8aq0lw_wd640.jpg/skobrev-door-sotsji-hebben-we-meer-geld.jpg

Ik dacht dat jij alleen aan Roemeense ontwikkelingshulp deed!

:wink2:

Bosco
9 februari 2014, 11:47
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y-RorvOa3hw

Bosco
9 juni 2014, 14:04
Schrijf dit onzin verhaaltje maar onder dit topic omdat ik geen zin heb om het te splitsen en het zo ook wel gemakkelijk is.

12 uur checkten wij in bij de ISA, geen dubbelkamer omdat ik niet wakker wilde worden naast mijn grijnzende broer met een condoom in mijn ster. Ik vind dat die 10 euries meer wel waard. Daarna snel inchecken bij de LR waar we een zomerbadjas kregen. Goede zaak maar omdat het boven de 35 graden zou worden, daar ook geen gebruik van gemaakt. Gewoon de handdoek om me reet met het buiktasje voor de persoonlijke rotzooi werkt perfect.

Het werd een relaxe en luie dag zou achteraf blijken, het was gewoonweg te fucking heet om je eigen te bewegen. Echt druk werd het ook niet, op het drukste tijdstip lag de verhouding 40/40. Er werd weinig gewipt want ook de hele avond was er geen sleutelwachttijd. Wat de line-up betreft, Veel dikbil koeien en anorexia figuren aanwezig, ik weet niet wat dat is.... maar ik zie in de clubs steeds minder mooie geile strakke lichamen. En dan waren helaas Natasja en Claudia ook nog een dagje vrij. :frown:

Maar ja het maakte toch allemaal niet uit want het was toch veel te heet om goesting te hebben. Het werd dus een dagje kieruh kijkuh in de bloed verziekende hete tuin van de LR. Casey was in een melige bui en viel met een zelfgemaakte voorbind-dildo gasten aan. Wel was ze zo lief om mij regelmatig nat te spuiten met een fles water en maakte ze een hoedje van een Duitse krant voor me. Ze was bezorgt dat ik mijn schedel zou verbranden in de brandende zon. Erg lief van haar... had ik nooit achter haar gezocht. :)

Het werd een dagje van veel zuipen en weinig vreten, het combi-meisje rende haar korte pootje uit haar dikke reet voor ons. Goede zaak voor ons allemaal want ze moet toch wel een aantal kilo's verloren hebben hoe ze te keer gaat, zelfs in die bloedhitte.
Het werd pas om 22 u wat aangenamer met de temperatuur, en vanzelf kwam de goesting ook te voorschijn bij me. Maar met wie?

Nicole, super sympathiek met een leuk koppie, helaas een te dikke reet. Patricia... zelfde verhaal, Gaby is verliefd op mijn broer, Jane stelt zich eigen voor met een andere naam, is dan ook meteen een no-go. Daria, supermooi, perfect lichaam, helaas verminkt met tattoos en piercings op de foute plekken. 1 keer is genoeg geweest dat ik mijn tong open sneed. Dan maar Eliza super gelukkig gemaakt, waarvan ik zeker weet dat ze goed voor me is en dat ze een mooie vleermuis heeft.

Rond een uur of 2 storten me broer en ik al in mekaar, het was wel een luie dag geweest maar echt uitgerust word je er niet van. Afscheid genomen van DJ Tonny en de snollen en snel naar het bedje toe aan de overkant. De volgende dag zou weer zwaar worden in happy, die wel als groot voordeel een heerlijk zwembad heeft, die ik echt mis in LR. :redface:

De volgende dag 10u uitchecken bij de ISA. MJ had trek in pommes dus gingen we ontbijten bij de plaatselijke Mac. Wij dachten op dat moment dat happy pas om 13u open zou zijn. Maar nadat mijn broer de website checkte op aanraden van IAL, kwamen we erachter dat happy al om 11u zijn poort opengooide. Zodoende drukte we precies klokslag 11 op de bel van mijn ouwe favoriete vleermuizengrot. :)

Op de heenweg daar naar toe zaten we in een flinke wolk breuk, voor een korte tijd was het heerlijk afgekoeld. Me broer en ik lagen ook als eerste op een bedje aan het zwembad. Op dat moment waren er 10 dames aanwezig dat pas laat opliep in de middag naar 30. Snel kregen we al gezelschap van Raluca aan mijn kant en Dana aan MJ zijn kant. Die Bluebear motten we nog ff gaan aanspreken dat hij mot kappuh met haar Nederlandse les te geven in de kamer, want zijn draga verstaat woord voor woord wat wij tegen mekaar zeggen. Ze zat de hele tijd mee te lachen en was eigenlijk ook wel geschrokken wat voor ratten we eigenlijk zijn. We probeerden haar nog weg te jagen door te zeggen dat we wel begrepen dat ze ook wel eens een lekkere vent wilde hebben, maar dat ze kansloos is bij ons omdat we geen bolle blauwe beer achter ons aan wel hebben. Maar stug bleef ze liggen en haalde haar gram door me in het zwembad te tieften. :biggrin:

Raluca... ligt dus naast mij, wat een onwijs lekkuh ding is dat, en dan ook nog superlief en sympathiek. Regelmatig haalden we drinken voor mekaar en regelmatig smeerden we elkaar in met zonneprotectie, vooral haar belachelijke mooie voorgevel kreeg extra veel aandacht van me. :tongue: Om 13u kreeg ik een wappie binnen dat onze joebies om 17u er pas zouden zijn. Wapte terug dat het niet uitmaakte, want ik had al een nieuwe joebie. Kon ze de humor niet van inzien. :rolleyes:

17:30 kwamen onze joebies ons begroeten. MJ zijn joebie bleef hangen en mijn joebie maakte snel dat ze weer veilig ver weg van het zwembad was. Ze schijt 7 kleuren dat ze door een of andere mongool in het water beland. Zoals zoveel Roemeentjes kan ze niet zwemmen. Zelfs ik kon haar niet overreden dat dat niet zal gebeuren. Na een uurtje ofzo ging mijn broer met zijn joebie naar de kamer en Raluca vroeg of ik samen met haar wilde eten bij het zwembad. Natuurlijk gaf ik gehoor aan haar wens en zag ik mijn joebie op veilige afstand ons observeren. Na het BBQ voer naar binnen gewerkt te hebben vroeg ze of ik wilde kameren met haar, Ik antwoorde van natuurlijk, maar dat ik eerst 2 bakkies ging doen op het terras. Is gebruikelijk voor mij na het eten. Tijdens mijn bakkie doen zag ik Raluca een kamer doen en 2 sec later zat mijn joebie op mijn schoot. Ze was "upset" dat ik totaal geen begrip toonde voor haar angst voor het zwembad. Half uur later lagen we in een koele kelder kamer. :redface:

Na wat romantisch gedoe met haar, eist ze een orgasme zoals alleen ik haar pussy kan likken. ( natuurlijk geloof ik dat!!) Beetje plagend weiger ik dat, maar ze weet ook wel dat ik in geen honderd jaar raakt uitgelikt op haar perfecte vleermuis en knoopsgat. Dus ik zeg tegen haar alleen als je beide benen in je nek kan gooien. Maar die tollol had ff daarvoor haar i-Phone met romantische manele op het randje boven het bed gelegd, ongeveer 1 meter hoog. Ze probeert haar benen in der nek te gooien maar schopt per ongeluk haar Phone eraf die precies op haar voorhoofd beland. Zij huilen van de pijn en ik huilen van het lachen. Woedend was ze, want natuurlijk was dat gebeuren mijn schuld, en dat werkte nog meer op mijn lachstuip. Maar toen ik haar krokodillentranen zag en er toch wel een aardige buil tevoorschijn zag komen, kreeg ik toch een beetje medelijden met haar. Dus ik zette mijn ijskoude flesje Heinikes boven op haar voorhoofd. Snel pakte ik mijn Phone en maakte een paar leuke foto's, omdat ik haar zo de perfecte bijzet tafeltje vond. :biggrin:

Meteen probeerde ze van de situatie misbruik te maken, en zei dat ze zo niet meer kon werken en dat ik minimaal 4 uur met haar in de kamer moest blijven. Ik zei dat ze maar een zak over de kop moest trekken, en dat ze dan meer werk zal krijgen als normaal. Ja... ik floep dat er gewoon uit.... gelukkig had ze haar humor niet verloren en hebben we nog lang liggen lachen om haar domme actie. Haar toch maar een orgasme gegeven en nadat ik er een had terug gekregen verlieten we na 2 uur de kamer. :love:

Terug in de barruimte waar geloof ik half happy al had gehoord wat er was gebeurt. Iedereen lag in een deuk en zelfs verschillende dames zeiden tegen me : good job". Ik geloof niet dat mijn joebie erg geliefd is bij haar collega's. Snel kreeg ik weer aandacht van Raluca, natuurlijk kwam ze een kamergang opeisen, helaas voor haar zat ik er fysiek doorheen en beloofde haar de volgende keer te doen. Ja ook ik was teleurgesteld. Rond middennacht na een hoop getwijfel vertrokken mijn broer en ik het pand. Het was genoeg zo geweest. De theke vroeg nog of we het naar onze zin hadden gehad ( ken haar niet, ze draagt een bril en is blond) Tijdens haar vraag geeft ze ons een reclame kaartje waar met dikke letters op gedrukt staat "iedere dag 100 meiden". We antwoorden, "als we iedere meid 3 keer hadden geteld komen we er nog niet eens aan". Zij zegt weer dat ze daar naar toe werken, en dat in het weekend toch zeker wel 60 dames zijn. Het is zondag!!

Fazit: zondag 30/30, meiden zijn gestrest omdat ze weinig verdienen, meiden zijn gestrest omdat er na 23u niks meer valt te beleven en dat ze verplicht worden tot 5u in de ochtend te blijven. BBQ is matig, zeker tegenover die van LR tegenwoordig. Personeel is TOP. Line-up... matig. Loredana zag er fantastisch uit, helaas is Bosco een no-go voor haar ( haar keus ) Helaas was Andreea er niet met het jongste zusje van Daniela, want die had ik opzeker gedaan als Andreea mij niet eerst zou killen. :biggrin:

Costana
9 juni 2014, 16:32
jongste zusje van Daniella in Duitsland ?? :smile2:

Bosco
13 augustus 2014, 21:51
Eerder in de week had ik den Laef al gevraagd of hij 4 vlaaien wilde meenemen omdat het jaar daarvoor ik 3 miskopen had gedaan. Die vlaaien waren zo niet te vreten dat ze alleen maar goed waren om mee te gooien. Zaterdagochtend 10 uur stap ik in mijn koekblikje om op mijn gemakkie met wat tussenstoppies de 240 km af te leggen naar the LR. Rond 12 gaat mijn Phone, den Laef: "er benne alleen maar bakkers met 2 vlaaien te koop, had ze van te voren motte bestelluh..... door vacantietijd... maar maak je geen zorge jung... wacht op Banaan en dan zoeken we net zo lang door totdat we een bakker hebbuh gevonden die 4 vlaaien heeft".

Aangekomen om precies 13u bij het hek van de partygrot, vriendelijk werd ik gefeliciteerd met omhelsingen en zoenen van Anna en Uwe. Daarna snel naar beneden om me om te toveren tot ijsbeer. Aangekomen in de bar werd ik meteen al gefeliciteerd door de al aanwezige ijsberen en dames. Mijn iubi was er nog niet, en sommige dames vinden het dan grappig om te vragen waar ze is, of te zeggen dat ze niet komt. Maar ik wist allang natuurlijk dat ze onderweg was. Uurtje later was mijn spookje er.... ja ze had de griep, en was ook de dag ervoor ziek naar huis gegaan. Het is dat het mijn party zo zijn anders was ze in haar bedje gebleven, vertelde ze mij. Toen ik zei dat als je echt beroerd ben, je gewoon thuis had moeten blijven. Maar daar wilde ze niet van weten. En zo had ik de gehele dag een pips uitziende en stille kleefteef aan me hangen. Maar ondanks dat is ze nog steeds een van de mooiste en liefste meid die ik ken. :luvlove:

Gelukkig hadden we heerlijk weer en iedereen was ongeveer in de tuin aanwezig. Heul veul ijsberen waren er al in de middag en iedereen was met iedereen aan het lullen, erg gezellig zo. Enigste baalpuntje was dat er geen bbq zou zijn, omdat de weersvoorspellingen slecht waren. Aan Uwe vroeg ik hoe het zat met de sterke drank, kleine flesjes van 7 euries per stuk vertelde hij me. De dames mogen wel als ze jarig zijn hun eigen flessen alcohol gebruiken maar de mannen niet. Dat zagen den Laef en Bosco niet zitten natuurlijk, we hoorden ook dat Uwe om 20u zou vertrekken. Banaan belde meteen nog 2 onderweg zijnde beren en liet ze 1 fles wiskey, 1 fles rum en 1 fles wodka meenemen. Na 20u regelde die kleine cowboy wel toestemming bij de dienstdoende thekes, die cowboy krijgt daar alles voor mekaar. :biggrin:

Rond 18u wilde ik met mijn spookje ons even afzonderen om de liefde te bedrijven, maar er was toen al een sleutel wachttijd van een half uur. Is niet onbegrijpelijk als er 40 geile ijsberen aanwezig zijn die komen om te palen. Ik gaat er niet eens aan beginnen wie er allemaal aanwezig waren, veel te veel om op te noemen. :tongue:

Eventjes over 20u kwamen de 3 vlaaien en 1 appeltaart op tafel, ze waren allemaal heerlijk want alles is netjes opgegeten in plaats van dat er mee gegooid werd. Dat had die den Laef toch maar uitstekend geregeld. Rond 21u kwamen de flessen sterke drank te voorschijn en werd het feest compleet, ook mede dankzij de beats van DJ Tonny. Veel dames en beren daardoor ook goede zin. Badslippers zei nog dat ik nu net zo'n sudlander ben met die bruine kop, lekkere wijfen om me heen en die drank op tafel. :biggrin:

Rond 'n uur of 11 wilde me iubi weer even met me alleen zijn, ze was echt niet lekker en wilde daarna gelijk naar huis. Na een wachttijd van 1,5 uur had ze de sleutel van cowboy te pakken die zijn kamer had opgeofferd. Terug in de bar zag ik dat die bezopen banaan de boel aan het herinrichten was. :biggrin:

Daarna nog wat verder liggen dollen en lachen met de overgebleven beren, en de voornamelijk gefrustreerde Chantal van me afweren. Rond 4u lag ik mijn heerlijke bedje in het Park inn hotel, en kon ik gaan dromen over de fantastische leuke dag die het geweest was.

Zondagochtend stond ik alweer om 11u aan het hek van PHG te rinkelen. MJ, R.banaan, den Laef, Nico, Boy69 en Dupke kwamen allemaal voor de afterparty aldaar. De dames in PHG hadden ook al gehoord van de party in LR en ik werd daardoor ook door velen gefeliciteerd. Het was voornamelijk een hele rustige en relaxe zondag voor ons. Dat was het behalve met de mooie Raluca in de kamer, die beukte me langs de plinten en sloopte mij totaal. :eek: Precies wat ik nodig had na zo'n dagje knuffelsex. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37729-Raluca-(Roemeense)&p=384202#post384202

Gelukkig had PHG wel de bbq aanstaan, en die was dit keer zelfs van uitstekende kwaliteit. 20u was het de hoogste tijd om aan de lange rit terug te beginnen.

Langs deze weg wil ik nog iedereen bedanken die aanwezig waren en dit topweekend mogelijk maakten.

deket
18 augustus 2014, 18:21
Ben nu pas oneline maar moet nog minimaal twee weken in de kliniek blijven en wanneer ik met laptop op forum wilde kreeg ik een tekst dat het verboden id om in een kliniek pornosites , slik , te bezoeken maar gelukkig heb ik nu mijn tablet.
reaktie, eerst en vooral wil ik niemand verdedigen en ben zeker niet verliefd zoals een jaar grleden toen ik met iedereen ruzie maakte en diegene alleen voor mij hield, bij C is dat zeker niet het geval, integendeel ik zou willen dat ze naar anderen ging zodat ik wat lucht krijg.
Maar BS je taal past niet bij je en je gaf mij indertijd gelijk wanneer ik zei dat het allemaal dochters van iemand zijn en stel je voor dat jezelf een dochter zou hebben en men sprak in die termen op een forum zonder enig deontologische ethiek.
ja ze is een hoer, ze werkt voor haar dochter die ze aan de telefoon laat komen om mij te ondersteunen, sterker nog, ze wil haar vakantie in haar lznd onderbreken om mij speciaal hier in de kliniek vzn Brasschaat op te zoeken want in een ziekenhuis verblijven is geen sinecure voor een levensgenieter dan ik maar heb haar verboden, te komen en gevraagd om verder te genieten van haar verlof in Roemenië.
Bovendien klopt je verhaal hierboven niet, aangezien ze na mij nog een kzmer deed en dat was niet bij Bosco.
gefrustreerd, dat kan omdat ik reeds tegen 1h samen met Fupke de LR verliet en dus niet bleef evenals en ja dat is belachelijk er geen gekleurde armbandjes waren.
bovendien had ze de vorige nacht gewerkt tot 5h en bleef dus daar slapen op de 22 of 21dat weet ik niet mer, wel dzt ze al om 11h op moest vermitd een Nederlandse vriendkennis al op die kamer absoluut wilde pannenkoeken met een nieuwe Duitse.
luister hier, het zijn indeed hoeren of deftiger, damed vzn plezier maar zij lezen dit forum ook en vertalen dzn via Google. Kortom, die meiden hebben ook gevoelens.
Tot slot wil ik de beren hier brdanken die oprecht bezorgd waren en dit viz IM lieten weten

deket
18 augustus 2014, 19:00
Zie mijn stuk bij, beste recensie Bodco augustus en meer heb ik niet toe te voegen

Badslippers
18 augustus 2014, 19:17
Maar BS je taal past niet bij je en je gaf mij indertijd gelijk wanneer ik zei dat het allemaal dochters van iemand zijn en stel je voor dat jezelf een dochter zou hebben en men sprak in die termen op een forum zonder enig deontologische ethiek.
[ . . . ]
Bovendien klopt je verhaal hierboven niet, aangezien ze na mij nog een kzmer deed en dat was niet bij Bosco.

Je bericht [ . . . ] is denk ik een reactie op een ander bericht en staat hier abuis, maar zou zo snel even niet weten waarop je reageert.

Ja, waar heb je het eigenlijk over? Geef even een link naar "mijn verhaal" want ik weet niet waar je precies op doelt.

Bosco
18 augustus 2014, 19:32
Ja, waar heb je het eigenlijk over? Geef even een link naar "mijn verhaal" want ik weet niet waar je precies op doelt.

De nominatie die jij heb gegeven op mijn verslagje in BRVDM. :biggrin:

Bosco
18 augustus 2014, 19:36
Het stukje van Bosco onder zijn voorsteltopic.

Klopt... en de nominatie die badslippers heeft gegeven.

Helaas zie ik dat deket nog niets wijzer is geworden desondanks beterschap!! :hammer:

Big30
18 augustus 2014, 19:43
Het is me nu weer volstrekt helder en alles staat weer op zijn plaats.

Vind trouwens dat deket best wel een zeer legitiem punt hier maakt :wink:, ik kan hem in zekere zin wel gelijk geven, anderzijds heeft ie dan ook weer een beetje ongelijk.

Badslippers
18 augustus 2014, 19:55
De nominatie die jij heb gegeven op mijn verslagje in BRVDM. :biggrin:

Ah oké oké. Nou, laten we die dan er even bij pakken.

En daar zat hij dan. Als de eerste de beste "Indo Gangsta Rapper". We hebben het hier over Bosco. Handdoek om zijn reet, gebruinde torso, gouden rap-ketting om zijn nek, een complete vijver aan koi-karpers op zijn armen getatoeëerd en aan elke arm een hongerige "cum-slut-bitch" om zijn aftrekpost, die tussen zijn benen bungelde, af te karnen. Hij zoop gewoon een fles whisky leeg om vervolgens zijn roede in de "Small-Ass-Butt" van "Lady Bitch" Chantal te rammen. Deze "Bitch" wilde gewoon hard geneukt worden door Bosco want ze had behoefte aan "Kinky" seks. En hoewel onze P.I.M.P. dit keer tevens de corrupte voorzitter van de "BRvdM" is en zijn recensies buiten mededinging meedoen, toch een nominatie voor Bosco .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20162-Bosco&p=384646#post384646

A ha, ik begrijp het. Een nominatie voor Bosco die op satirische wijze is vormgegeven. Wat betreft het waarheidsgehalte. Tja, daar moet je bij satire altijd een beetje naar gissen. Goed, een hele vijver koi karpers op zijn arm zullen het niet geweest zijn en die hele fles whisky is ook aangedikt. Helaas kan ik er niks aan doen dat Chantal zich uitermate goed amuseerde met zijn gezelschap en bovenop zijn paal zat te wippen. Want ik zat er naast en was er getuige van. Mooie gele bikini hand ze aan. Dat was toch echt een realiteit. Of dat uiteindelijk in anale capriolen eindigde is dan weer hypotetisch. Wat ook een realiteit is, Deket, is dat de dames zich nou eenmaal ook met andere ijsberen amuseren.

Neem mijn rooie kool bijvoorbeeld. Weet je wel wat die allemaal voor vunzigheid met Gignnl uithaalt en dan spreek ik niet eens over haar handtastelijkheden bij D'n Laef. Goed, anaal prefereert ze niet, daar moet je bij haar niet mee aankomen want dan speel je met je leven.

Ik had me eerst nog voorgenomen om me te verontschuldigen maar toen wist ik niet precies waar het om ging. Als het werkelijk om bovenstaande stuk gaat zijn verontschuldigen niet op zijn plaats. Stel je voor dat Herman Brusselmans zich voortdurend gaat verontschuldigen als hij voor de zoveelste keer heeft geschreven dat hij een of ander mokkel lekker in haar kakgat heeft geneukt. Dan kunnen we de literatuur wel opdoeken. Nou ja, bij Brusselmans kunnen we beter spreken van lectuur.

Ga lekker uitzieken en slik niet te veel valium want je ziet waar dat toe leidt. Moet ik er een smiley achter plakken?

Costana
18 augustus 2014, 20:12
Heerlijk die nominatie van Badslippers voor het story van Bosco
Brusselmans is een scholier vergeleken met BS zijn schrijfkwaliteiten !

om mogelijke herrie te vermijden en om geen hartaanvallen te creeëren: ik doe geen uitspraak over het waarheidsgehalte ervan :baby2:

denk overigens niet dat ze een vertaalfunctie nodig heeft, de kernwoorden zijn in het engels en dit begrijpt ze toch nog wel.

deket
20 augustus 2014, 14:15
Ik wilde alleen maar opkomen voor degene die zich niet kunnen verdrdigen dat heb ik in alle bescheidenheid altijd in de mate van het mogelijke gedaan, e, neen beste Bosco indien je mijn reaktie goed leest merk je dt ik zeker niet verliefd ben en dat hrb ik haar ook al pogen duidelijk te maken en BS die ik graag mag en ik dacht ook wederzijds, de grens tussen humor en iemand kwetsen id zeer vaagg.
soit heb mijn menning geuit en wil hier geen polemiek creeen terwijl er heden weer veel wereldproblemen opduilen

Admin
20 augustus 2014, 14:34
Deket maak je niet druk om niets, je hoeft niets of niemand te verdedigen want van welke aanval dan ook was totaal geen sprake. Er wordt ook niemand beschadigd of onrecht aangedaan dan wel gekwetst, integendeel zelfs.

Het paal wippen was wel degelijk een feit en heeft met volledige instemming van beide partijen plaats gevonden, naar het vervolg kunnen we slechts raden. Wat BS als mogelijkheid als voortzetting noemt valt bepaald niet uit te sluiten maar zou ook een dichterlijke vrijheid kunnen zijn.

Verder deket spoedige beterschap toegewenst.

De Laef
20 augustus 2014, 14:54
Ah oké oké. Nou, laten we die dan er even bij pakken.

A ha, ik begrijp het. Een nominatie voor Bosco die op satirische wijze is vormgegeven. Wat betreft het waarheidsgehalte. Tja, daar moet je bij satire altijd een beetje naar gissen. Goed, een hele vijver koi karpers op zijn arm zullen het niet geweest zijn en die hele fles whisky is ook aangedikt. Helaas kan ik er niks aan doen dat Chantal zich uitermate goed amuseerde met zijn gezelschap en bovenop zijn paal zat te wippen. Want ik zat er naast en was er getuige van. Mooie gele bikini hand ze aan. Dat was toch echt een realiteit. Of dat uiteindelijk in anale capriolen eindigde is dan weer hypotetisch. Wat ook een realiteit is, Deket, is dat de dames zich nou eenmaal ook met andere ijsberen amuseren.

Neem mijn rooie kool bijvoorbeeld. Weet je wel wat die allemaal voor vunzigheid met Gignnl uithaalt en dan spreek ik niet eens over haar handtastelijkheden bij D'n Laef. Goed, anaal prefereert ze niet, daar moet je bij haar niet mee aankomen want dan speel je met je leven.

Ik had me eerst nog voorgenomen om me te verontschuldigen maar toen wist ik niet precies waar het om ging. Als het werkelijk om bovenstaande stuk gaat zijn verontschuldigen niet op zijn plaats. Stel je voor dat Herman Brusselmans zich voortdurend gaat verontschuldigen als hij voor de zoveelste keer heeft geschreven dat hij een of ander mokkel lekker in haar kakgat heeft geneukt. Dan kunnen we de literatuur wel opdoeken. Nou ja, bij Brusselmans kunnen we beter spreken van lectuur.

Ga lekker uitzieken en slik niet te veel valium want je ziet waar dat toe leidt. Moet ik er een smiley achter plakken?

de kunst is om op het randje te balanseren en mijn geluk een rooie kool is niet rond

deket
20 augustus 2014, 16:05
Om misverstanden en communicatie stoornissen te vermijden tevens deze polemiek af te sluiten, het kan me geen lor schelrn met wie C op de kamer gaat en welke standjes ze doet datallemaal interesseert mij totaal niet. Struikel alleen aan het woord opperbitch, BS kennende weet ik dat hij dat niet bedoelde maar geen enkele ouder leest dat graag

de duisburg spesjalist
20 augustus 2014, 16:31
jullie zien hier toch geen ruzie aan het meken over een dvp ze zijn namelijk voor ons allemaal we betalen voor hun diensten zo simpel is het ;) deket beterschap ze zal tijdens je afwezigheid wel in goede handen zijn :hammer:

Badslippers
20 augustus 2014, 17:15
Om misverstanden en communicatie stoornissen te vermijden tevens deze polemiek af te sluiten, het kan me geen lor schelrn met wie C op de kamer gaat en welke standjes ze doet datallemaal interesseert mij totaal niet. Struikel alleen aan het woord opperbitch, BS kennende weet ik dat hij dat niet bedoelde maar geen enkele ouder leest dat graag

Beste Deket maak je a.u.b. niet druk over wat satire, want meer is het niet. Denk aan jezelf, werk aan je herstel dan komt het allemaal goed.

Big30
20 augustus 2014, 17:57
Struikel alleen aan het woord opperbitch, BS kennende weet ik dat hij dat niet bedoelde maar geen enkele ouder leest dat graag

Beste Deket maak je a.u.b. niet druk over wat satire, want meer is het niet. Denk aan jezelf, werk aan je herstel dan komt het allemaal goed.
Zo is het maar net! Trouwens deket begrijp ik het goed en is C dus je dochter? Je hebt haar toch wel zo opgevoed dat ze weet dat je niet met vreemde mannen de kamer op mag gaan?

Nogmaals deket maak je niet druk om helemaal niets!

deket
21 augustus 2014, 14:42
Ben w3l voor humor te vindegn hoor en zeker geen moralist, heb met BS dit mi
sverstand opgelost en voor mij cased closed en voor mij mag C veel op e kamers gaan dan komt ze niet zeure,
n dat het zo kalm id, met a, lle respekt.
weet bovendien dat zowel Bosco als BS de dames met respekt be.handelen, en dat is niet alleen op menselijk vlak goed maar je krijgt van hun een topfeedback

deket
21 augustus 2014, 14:44
Soms wat tikfouten, ofwel de pijnstillers of wennen aan nieuw ttablet of te dikke vingerd, whatever, jullie kunnen het lezn

Willem2
21 augustus 2014, 15:50
Soms wat tikfouten, ofwel de pijnstillers of wennen aan nieuw ttablet of te dikke vingerd, whatever, jullie kunnen het lezn

de ket spesjalist :rolleyes:

Badslippers
21 augustus 2014, 21:37
Inderdaad, buiten de openbaarheid van het forum en via IM opgelost. Ik zou bijna zeggen: "The fat Mexican rides again". Maar ja Deket is unne Belg dus die vlieger gaat niet op. Bovendien zie ik dat Anderlecht goede zaken doet in de competitie en met 10 punten aan kop gaat. Hopelijk zal dat het genezingsproces versnellen.

deket
24 augustus 2014, 17:30
En om het definitief af te sluiten en dit item, hoofdstuk opnieuw over Bosco te laten gaan, ik was ook een der eerste om dat verkrachting verhaal in LR af te keuren. Dit relaas was niet te vergelijken met de satirestijl van onze BS, een kruising tussen Jan Creemer en Toon Hermans, en de meid toen kende ik nauwelijks maar de moderatoren hebben dat stuk terecht maar weliswaar telaat erafgehaald. Ik kende de betrokken dvp toen niet maar was wel zeer kwaad.
slot , ben ook tegen censuur, maar de grens lijkt me soms zeer vaag.
Oke terug naar de orde van de dag, in Nederland zou nu een voetbaltopper plaats vinden tussen twee matige teams

Bosco
1 januari 2015, 10:43
Mijn goede voornemens zijn gedeeltelijk gelukt voor het afgelopen jaar, heb mijn horizon wel wat verbreed. Na jaren Yin Yang weer eens bezocht en voor het eerst naar Haus Panthera, Babylon en Samya geweest. Alleen Babylon meerdere keren aangedaan ondanks dat Samya en Yin Yang mij ook goed beviel. Alleen de service in Yin Yang van de dames viel wat tegen. Ongeveer 30 keer naar the Living room, en 15 zondagen naar Planet Happy Garden geweest.

De jaarwisseling 2013/2014 in Golden Dreams.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen&p=350249&highlight=#post350249

Weerzien met YinYang.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=367037&highlight=#post367037

1ste keer nar Haus Phantera.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=367176&highlight=#post367176

11 mei is pas het eerste dagverslagje dat ik schrijf over mijn belevenissen in the Living room. De verjaardagen van MichelJ, gignl en Tiga. Daarvoor toch vaak geweest....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=369547&highlight=#post369547

Ik maakte kennis met Natascha...... wist toen nog niet dat ze 4 maanden lang mijn pannenkoekje in de LR werd.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37819-Natasja-(Roemeense)&p=372484&highlight=#post372484

Een zaterdag in LR met Costana en zijn vader.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=375259&highlight=#post375259

De zondag erna met Costana en zijn vader naar PHG.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=375274&highlight=#post375274

26 juli, aanwezigheidslijstje gemaakt in live from LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=381240&highlight=#post381240

10 Augustus, Live from happy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26951-Live-from-Happy!&p=383848&highlight=#post383848

Herhaling met de mooie Raluca, bijzonder meisje geen eenheidsworst Roemeentje!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37729-Raluca-(Roemeense)&p=384202&highlight=#post384202

De B-day party van mij en den Laef was helemaal TOP!!!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20162-Bosco&p=384646&highlight=#post384646

25 Augustus, Happy uitgevlucht naar mijn pannenkoekje in LR vanwege dramatische line-up.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=386767&highlight=#post386767

30 Augustus, Live from LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=387536&highlight=#post387536

Eerste keer Babylon.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=394588&highlight=#post394588

Weer een zondag in Happy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=394739&highlight=#post394739

Weer wat nieuws, na Kempie's B-day party... Live from ISA.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=396716&highlight=#post396716

Eerste keer Samya.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=398150&highlight=#post398150

Volgende dag Live from Happy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26951-Live-from-Happy!&p=397849&highlight=#post397849

Met Ricardo Banana naar Babylon.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=400499&highlight=#post400499

Party Boy69 in LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=403112&highlight=#post403112

In mijn uppie naar Babylon.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=404170&highlight=#post404170

Dat was het jaartje ongeveer wel, schrijf niet consequent.... komt ook door dat pannenkoek gedrag... je maakt dan niet veel opzienbarends meer mee. Tja.... Natascha... 4 maanden lang.... wat kan ik erover zeggen... een meisje met een engelengezicht en een goddelijk lichaam.... een 100% Bosco meisje. Zo vreselijk mooi en lief en ook over de seks had ik ook niks meer te klagen na wat aansturing. Helaas kwam een draak van een Natascha terug uit RO van haar "vacantie". Heel erg jammer allemaal....

Maar ik moet zeggen dat 2014 weer een Topjaar is geweest!!! Voornemens voor het nieuwe jaar zijn...."vooral lekker zo doorgaan!!!"

Voor iedereen een fijn en geil 2015 gewenst and iCU in the clubs!!!

Bosco
10 februari 2015, 16:58
Mijn lieve, mooie pannenkoekje Natascha,

Afgelopen zomer 5 maanden lang, bedreven wij ieder weekend de liefde. Klinkt gek, liefde bedrijven met een DVP, maar het was geen seks.

Na onze tweede kamergang, de eerste was het weekend daarvoor gebeurt. Kwam ze na het douchen weer naast me zitten in de WK-tent, ze vroeg of ik het leuk vond om samen de gehele dag door te brengen. Als enigste voorwaarde had ze dat we later op de avond weer 2 uurtjes wilde kameren. Ik vroeg haar waarom, kreeg antwoorden van dat ze mij leuk vind, en dat voornamelijk zij zichzelf lekker en relax voelt bij mij.

Ik vond het eerste instantie onbegrijpelijk maar ik vond mezelf ook bijzonder vereerd, dat dat vreselijk bloedmooie meisje dat wilde met mij. Ik vond haar toen en nu nog steeds trouwens veruit de mooiste van de club. Helemaal 100% mijn smaak!

Het werd een droomdag...we speelden het super verliefde stelletje. We konden niet stoppen met elkaar zoenen, tongzoenen deden we overal, in de bar, in de tuin, in de jacuzzi en onder de douche. Toen die dag voorbij was wilde ik meer natuurlijk. En zo was ze mijn pannenkoekje geworden.

Andere gasten zagen dat ook natuurlijk, en als zij met haar kamerden als ik niet aanwezig was die dag, kwamen ze van een koude kermis terug. Klachten daarover interesseerde haar niet, onder mom van dat ze zelf uitmaakt wat ze doet. Ook had ze klachten te horen gekregen van het management dat ze mij de gehele dag bezet houdt en dat ik daardoor niet bereikbaar meer was voor andere meiden. Bijdehand antwoorde ze van " vraag aan Bosco wat hij wilt."

Ik heb haar letterlijk PZC moeten leren, het was ook voor mij in het begin aandoenlijk slecht. Na wat aanwijzingen wat ik lekker vind, deed ze dat ook. Ik kreeg wel te horen dat ze dat nooit op die manier bij een ander zou doen, zelfs bij haar vriendje had ze dat nog nooit zo gedaan. Haar vriendje mag mij daarom wel dankbaar zijn.

De liefde bedrijven tussen ons ging ver, te ver. Maar ook wel weer logisch als je alleen nog maar exclusief met elkaar gaat. Ik ging nog wel vaak op zondag naar PHG dus monogaam aan haar was ik niet natuurlijk. Eind september overkwam ons iets vervelends, doet er niet toe wat of hoe, "it's all in the game." Allebei namen we een verplichte vakantie van 3 weken.

Terug van vakantie had ondanks dat ze wijzer is toch wroeging naar mij toe, alleen uitte ze dat in een nogal vreemde manier. In plaats dat ze mij afstootte wilde ze alleen maar de gehele dag in een kamer blijven hangen met me. Seks was ook waardeloos en als ik de kamer wilde verlaten werd ze hysterisch. Ik begreep er geen reet van en ik raakte daardoor behoorlijk gefrustreerd. Nu begrijp ik vrouwen wel vaker niet maar dit sloeg alles.

6 weken was ik daarna niet meer naar LR gegaan. Woedend was ze weer op me dat ik haar in de steek had gelaten. Ik heb het maar daarbij gelaten. 3 weken geleden was zij ook weer terug van haar kerst vakantie, ze zoende mij blij welkom. Eventjes zaten we zo te kletsen en toen werd ze weg geroepen door Anna. Ze werd weg gestuurd voor 2 dagen wegens herhaaldelijk klachten op haar service. Pas laat in de avond vroeg Anna mij of ik er problemen mee had, want ze wist dat Natascha niet mijn pannenkoekje meer was.

Ik hoop dat ze haar servicelevel kan opvijzelen en dat ze nog lang blijft in LR. Alhoewel ik denk niet dat zij dat vermogen heeft. Ik vind haar nog steeds de mooiste en een van de liefste meiden die ik ooit heb gehad. Ik zal in de toekomst heus nog wel weer eens met haar gaan als dat nog kan, maar zoals het tussen ons geweest is..... is helaas voorbij

Piet Plezier
12 februari 2015, 20:05
Hey Tijger.

Bosco
4 januari 2016, 08:57
Dagverslagen.

Party Dupke en deket.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=411707#post411707

Onverwacht dagje GT met een maat die voor het eerst en SC meemaakt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=432598#post432598

Ouderwetse mooie zomerdag in PHG.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=436813#post436813

Mijn verjaardag party.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=442703#post442703

Rustig dagje in LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=445876#post445876

Nog en dagje LR.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=450000#post450000

Verjaardag van Suri in YY.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=454914#post454914

Damens.

Justina.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40490-Anäis-(Roemeense)-ex-Justina-LR&p=411627#post411627

Natascha.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20162-Bosco&p=414397&highlight=#post414397

Antonia.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41649-Antonia-(Roemeense)&p=428738&highlight=#post428738

Cleo.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41650-Cleo-(Roemeense)&p=428742&highlight=#post428742

Raluca.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40801-Raluka-(Roemeense)&p=429827&highlight=#post429827

Nadia.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39962-Nadia-(Roemeense)&p=429837&highlight=#post429837

Daniela.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40575-Daniela-(Hongaarse)&p=430996&highlight=#post430996

Diana.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41793-Diana-(Roemeense)&p=431001&highlight=#post431001

Electra Wild.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37097-Electra-Wild-(Hongaarse)&p=432427&highlight=#post432427

Christina.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41896-Christina-(Poolse)&p=432438&highlight=#post432438

Venus.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41808-Venus-(Duitse)&p=432448&highlight=#post432448

Delia.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34304-Delia-(Roemeense)-ex-LR&p=433910&highlight=#post433910

Renata.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39279-Renata-(Roemeense)-ex-Carla-H7&p=438621&highlight=#post438621

Gigi.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39886-Gigi-(Roemeense)&p=442344#post442344

Adela.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35037-Chayenne-Cheyenne-(Duitse)-ex-Adela-GT-LR&p=442355&highlight=#post442355

Sabrina.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31031-Sabrina-(Roemeense)-ex-Melissa-Sixsens&p=443808&highlight=#post443808

Kira.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43018-Kira-(Roemeense)-ex-LR&p=449933&highlight=#post449933

Diana 2.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43329-Diana-(Roemeense)&p=454861&highlight=#post454861

Ellen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43330-Ellen-(Griekse)&p=454862&highlight=#post454862

Erika.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35386-Erika-(Roemeense)&p=458449&highlight=#post458449

Iubita mea.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20517-Chantal-(Roemeense)-ex-Adina-LR-ex-Niki-Miriam&p=456883&highlight=#post456883

Dat was 2015.
Niet veel dagverslagen geschreven door tijdgebrek, damens recensies wel redelijk bijgehouden. Het was een bijzonder zwaar jaar ook voornamelijk door mijn werk. 60/70 urige werkweken waren eerder normaal dan uitzondering geworden. Het hele jaar door voel ik mij eigen moe, en das niet goed. Voel ook duidelijk dat ik de 50 gepasseerd ben, en dat mijn lichaam soms weigert wat ik in mijn hoofd heb. De weinige vrije dagen die ik doorbreng in een saunaclub, daar word ik ook niet uitgerust van. Zal het een en ander, anders dit nieuwe jaar moeten doen. Denk minder werken is de oplossing!!!

Bosco
15 januari 2017, 21:04
Normaal dagje LR,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=467123&highlight=#post467123

Raluca in happy,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40801-Raluka-(Roemeense)&p=486754&highlight=#post486754

Weer een dagje in happy met Nadia,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26951-Live-from-Happy!&p=499602&highlight=#post499602

Dagje YY, geschrokken weerzien van mijn iubi,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36835-Live-vanuit-de-kleedkamer-van-Yin-Yang&p=504252&highlight=#post504252

Roberta LR,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45164-Roberta-(Roemeense)-ex-Lora-Magnum&p=505112&highlight=#post505112

Weer Nadia die jarig was,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26951-Live-from-Happy!&p=506464&highlight=#post506464

Volgende dag weer happy maar dit keer met ex LR Daria,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45039-Raluca-(Roemeense)-ex-Daria-LR&p=506657&highlight=#post506657

Weer eens naar LR voor Sandra/Natasja,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=513120&highlight=#post513120

In LR met Anna/Mia,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36271-Anna-(Mia-Lollipop-Lolita-(Roemeense)-ex-YY&p=526006&highlight=#post526006

Ontdekking van het jaar in LR,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47252-Emma-(Roemeense)&p=526953&highlight=#post526953

Raisa/Mihaela engeltje in LR,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43417-Raisa-Mihaela-(Roemeense)

Martha in happy,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47377-Martha-(Roemeense)&p=529364&highlight=#post529364

Adriana in happy,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47378-Adriana-(Roemeense)&p=529365&highlight=#post529365

Dat was het jaar 2016, een raar en gek jaar met veel ups en downs. Heel veel naar LR geweest, aantal keren PHG en YY aangedaan. Wel het goedkoopste jaar sinds ever, dat weer wel. :redface:

Willem2
7 augustus 2023, 11:42
Na een redelijk kort ziekbed is van ons heengegaan de voor ons bekende Bosco.
Veel te vroeg overleden.

https://www.youtube.com/watch?v=HVLBXIIQfvA&ab_channel=recavproducties

38430

gignnl
7 augustus 2023, 12:26
De Hollandse zondagen in LR waren altijd erg gezellig mede door zijn Haagse Humor.Genoten van het leven heeft hij zeker.
De laatste jaren genoot hij wat meer van andere hobby's als clubben en kwamen we elkaar wat minder vaak tegen.
Schrok van het bericht dat hij ziek was.
Afgelopen week namen zijn maten op respectvolle manier afscheid van hem en was duidelijk dat het einde nabij was.
RIP Bosco ik zal je Haagse Humor missen.

kempie
7 augustus 2023, 12:27
Heel lang niet gezien omdat hij zoals gezegd meer tijd aan andere hobbies was gaan besteden. Wat heel jammer was want het was altijd heel gezellig met hem in LR.

Laatst hoorde ik dat hij ziek was en het eind van het jaar niet zou halen. Het is heel snel gegaan.

Met hem gaat een heel amicale gezellig kerel met een goed hart veel te vroeg.

RIP bosco.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Picasso 1
7 augustus 2023, 13:15
Oh gut, wat een naar bericht. Jammer dat hij is heengegaan. Kwam hem in februari nog tegen in Golden Gate en noemde hem even kort in mijn recensie.

Was leuk Bosco weer eens aan te treffen na een lange tijd

JonnyFontane
7 augustus 2023, 13:56
R.I.P. Bosco.....
De laatste keer dat ik hem sprak was in Golden Gate....
Ook zag ik hem vaak in Living room.....altijd lachen met zijn Haagse humor...
Rust zacht kerel

Eddy_V
7 augustus 2023, 14:42
R.I.P. Bosco, zo’n aardige gozer, veel te jong heengegaan

Boy69
7 augustus 2023, 14:53
RIP Bosco

mechelen
7 augustus 2023, 15:11
RIP.

de duisburg spesjalist
7 augustus 2023, 17:39
rip bosco

Ascari
7 augustus 2023, 17:52
Triest nieuws. R.i.p.

Badslippers
7 augustus 2023, 18:04
Altijd weer schrikken als een bekende ijsbeer het loodje legt. Heerlijke relaxte en amicale kerel met veel humor. Zo tussen 2008 en 2018 heel vaak getroffen in LR tijdens de weekends.

En steevast had hij de frivole Roemeentjes om zich heen hangen. Alsof hij honing aan zijn Haagse reet had hangen. Ik denk dat zijn overlijden bij menig Roemeense jonge dame (althans die hem goed gekend hebben) toch wel verbazing zal wekken.

En altijd een goed woordje voor die kleine rooie achter de bar:
"En afgelopen zondag was mijn favoriete bardame zelfs de chefkok van dienst. Goud waard deze kleine rooie duizendpoot!!"

Heey geile Haagse klootzak, maak er een mooi feestje van daar boven en laat dat "Rust zacht" nog maar even zitten.

https://i.etsystatic.com/20445424/r/il/2ce7a5/2141156680/il_fullxfull.2141156680_hyly.jpg

yylover
7 augustus 2023, 20:29
RIP Bosco.
Ik denk met veel plezier terug aan die paar keer dat we elkaar hebben ontmoet in LR.

VAZKOR
7 augustus 2023, 21:12
idd triest nieuws alweer, RIP Bosco.

Rheinschwimmer
7 augustus 2023, 21:57
R.I.P Bosco

rob45
7 augustus 2023, 22:18
RIP Bosco,
Heb hem vaak ontmoet in LR,gezellige kerel... gelukkig heeft hij met volle teugen genoten van zijn leven.

pietpotent44
8 augustus 2023, 03:39
Volgens mij heb ik em 1 keer kort ontmoet. In LR. Jaartje of 4-5 geleden denk ik. Hij was toen samen met een andere ijsbeer, ik dacht Giodude, maar weet ik niet zeker meer.

Altijd triest om te horen dat er weer een ijsbeer te vroeg heen is gegaan. Een van de ijsberen van het eerste uur.

R.I.P. Bosco

pret
8 augustus 2023, 06:03
In het hiernamaals zit hij momenteel bek te vechten met Deket om Chantal. Vervolgens gaan ze een pintje pakken en alle beschikbare engelen aan de haak slaan. Het gaat ze goed.

Oudebelg
8 augustus 2023, 06:56
R.I.P. Bosco,was altijd gezellig met u.

noglangnietuitgewandeld
8 augustus 2023, 07:48
Triest bericht. Ik heb hem een paar maal ontmoet in Living Room en Happy Garden. Amicale vent, met onmiskenbaar Harrie Jekkers accent. Heel jammer dat hij niet meer onder ons is.

Bluebear
8 augustus 2023, 08:02
R.I.P. Rust zacht kale niknok. Je klapt daarboven nog maar eens een jonko naar binnen, krijg je een extra zweverig gevoel van. Ik zal je missen.

38431

Partycrasher
8 augustus 2023, 09:00
Ik had Bosco voor het laatst bij Golden Gate gezien in oktober. Hij ging niet meer zo vaak naar de saunaclubs, maar toen we elkaar zagen was het alsof we een dag eerder nog bij Living Room van vroeger waren geweest. Hij was weer de hele tijd aan het glimlachen en allerlei verhalen aan het vertellen. Verhalen over Den Haag en omstreken. Verhalen over bordelen van vroeger en dames van vroeger. En verhalen over andere Ijsberen. Iedereen ging ook steeds naar hem toe om te luisteren als hij ergens iets aan het vertellen was. Die verhalen is hij nu ergens anders aan het vertellen, en ook daar stromen ze naar hem toe om vooral te genieten van de onderdelen waarin ze zelf voorkomen.

Bosco zal op dit moment wel onderweg zijn naar Golden Time. Dat is daar een tijdje geleden opengegaan.

Rex
8 augustus 2023, 18:06
Tot mijn grote verdriet moeten lezen op FB dat ijsbeer Bosco op 4 augustus is heengegaan. Bosco woonde in dezelfde mooie stad als ik zelf in Den Haag. Ik herinner me hem als een gezellige gouwe gozer waarmee je kon lachen. Vaak met hem op pad geweest in GT en LR. Ik herinner me ook nog een krankzinnige rit van 5 uur naar PHG vanwege de verjaardag van wijlen Jansen midden in de winter met ijs op de weg.
Sterkte voor iedereen die hem kende. RIP Bosco.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Big30
8 augustus 2023, 20:04
Zoals BS al heel mooi memoreerde, Bosco was een zeer aimabele relaxte IJsbeer. De laatste jaren zagen we elkaar wat minder omdat de club bezoek frequentie wat afnam. Maar er waren jaren dat we elkaar bijna wekelijks zagen.
"Hey Big hoe issie?" was altijd de standaard begroeting en dan volgde altijd een amusant gesprek over de dames, de clubs, het voetbal, darts, alles passeerde de revue.

Ik zal hem net als velen missen. Sweet memories blijven zoals bv die avond die Rex noemt, toen er 2 Hagenezen na een lange barre tocht door de sneeuw uiteindelijk toch als Helden arriveerden op een feestje.

RIP Bosco.

mentholbear
9 augustus 2023, 12:15
RIP

Husky
9 augustus 2023, 12:52
Heb Bosco niet gekend,
maar waarschijnlijk wel eens gezien in VM,GT,HPG of LR.
Een openhartige kleurrijke man.
RIP

schoolmeester
9 augustus 2023, 13:41
Bosco.
R.I.P.

MichelJ
9 augustus 2023, 19:50
Afgelopen week kreeg ik van verschillende ijsberen te horen dat Bosco niet meer onder ons is. Schrok me de pleuris. Vol ongeloof, dat kan toch niet waar zijn?

Zag Bosco voor het eerst ergens in 2009 in GT, maar al snel ging Bosco terug naar PHG en ik naar LR. Niet veel later zagen we elkaar bijna ieder weekend, afwisseld in voornamelijk PHG en LR. Op een zaterdag maakte Bosco een stel Roemeense snollen wijs dat we brothers waren (maar dan van another mother). Sommigen geloofden het, de meeste natuurlijk niet, maar het werd wel de waarheid. Als een van ons ergens kwam werd steevast de vraag gesteld “Where is your brother?”. Ook noemden we elkaar broer als we elkaar riepen.

Veel mooie dagen meegemaakt met deze Hagenees. Bosco had altijd goede zin, je zag hem nooit chagrijnig. Altijd mooi verhalen aan het vertellen, met een shaggie in z’n bek en een Roemeense op schoot. Of het nou in PHG, LR, Panthera, GD, Frankfurt of weet ik veel waar was.

Ergens begin 2018 heb ik m’n slippers aan de wilgen gehangen, maar kreeg lange tijd nog een appje met “Mot ik toeteren of je ophalûh?” als Bosco hier voorbij kwam rijden richting onze oosterburen. We hadden af en toe nog wel eens contact, maar rond de Covid-periode werd dat een stuk minder. Een paar weken geleden dacht ik er aan om Bosco nog eens te bellen, maar dat zal er helaas nooit meer van komen.

Ik zal je missen broer…. Tot later!

frittentitten
9 augustus 2023, 20:38
Bosco is niet bekend bij mij, RIP

mijn medeleven aan diegene die dicht bij hem stonden en alle andere nabestaanden

The Saint
10 augustus 2023, 13:14
Ik heb Bosco goed gekend en schrok me een hoedje toen ik me zojuist inlogde... altijd sfeer als k m zag in Happy Garden en Living Room.... en idd vaak met een Roemeentje op de schoot. Het ga je goed in de ijsberenhemel.

satanic surfer
10 augustus 2023, 14:04
Een uitermate aardige en gezellige vlegel die ´k een aantal keer zag en sprak (doch een gedeelte niet begreep en dat was wederzijds opzekers niet anders)...Shagrokers kunnen desalniettemin weinig verkeerds doen en tengevolge treffen we elkaar wel weer ´ns in Hell waar ie met een té jong Loemeentje op de knie z´n shagje paft momenteel ongetwijfeld. RIP Bosco

Dalton
11 augustus 2023, 01:16
Dit is het echte leven we worden geboren om te sterven,weer een kale minder in dit leven BADSLIPPERS.

sneivel
11 augustus 2023, 02:28
RIP Bosco

Leuke vent , ooit ontmoet in PHG , dikke 10 jaar geleden, mooie verhalen...
We zullen eraan moeten wennen dat meerdere wandelaars vanaf het begin van dit forum ons zullen verlaten , om het tijdelijke voor het eeuwige te verruilen...
ben zelf ook al weer meer dan 16 jaar lid van dit forum.
Toch wel mooi (klint raar) dat we dit bericht wel meekrijgen , denk dat de meesten van ons forumleden door de (zelf gekozen) anonimiteit zonder een bericht zullen verdwijnen...

Het ga jullie allen goed !!

vrije jongen
18 augustus 2023, 15:32
Ik schrik hier wel van, net zo een malloot als ik die vanuit zo een beetje het meest westelijke punt van het land naar de Saunaclubs trok.

RIP

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Ace2
20 augustus 2023, 07:11
Ik kende Bosco voornamelijk als forumlid, waar ik met veel plezier zijn wetenswaardigheden volgde. In real life zijn wij elkaar denk ik 2x tegengekomen. 1x in VM met de verjaardag van Joop Slim en een keertje in GT (waar ik toendertijd wekelijks vertoefde). Ik vond hem een toffe gozer waar je mee kon lachen en leuk kon kletsen. Voor zover ik dat kon inschatten was dat wederzijds. Het grappige was dat je altijd benieuwd was wie de man achter de alter ego was, als je iemand nog niet kende. Dat was bij ons ook die eerste keer. Wij werden door iemand aan elkaar voorgesteld en keken elkaar even aan en zeiden toen in koor: "Ohhhh jij bent dus .........." Ik ervoer Bosco zoals velen hem hier al hebben beschreven en dat is een sympathieke gozer met een ruig randje maar met het hart op de goede plek.

Zoals Sneivel al opmerkte dunt langzaam maar zeker de eerste generatie ijsberen uit. Daar moet ik dan ook aan denken. Aan al die mannen (en dames) die ooit onderdeel van je ijsberenleven waren en nu zijn verdwenen en ons zijn ontvallen. Het maakt mij wat melancholiek. Mijn grootvader op de grote vaart, die een hoge leeftijd bereikte, vertelde altijd dat een nadeel van ouder worden dat je vrienden en bekenden allemaal wegvallen. Steeds vaker begin ik hem te begrijpen.

RIP Bosco

Pietjepik
25 augustus 2023, 19:29
Confronterend en spijtig dit te horen (via app van RMJ). Zo staan mensen van jaren geleden ineens weer even vooraan in je gedachten. De man heeft in ieder geval genoten van zijn leven. R.I.P.

Zedd
25 augustus 2023, 22:58
Ik schrikt me êch de tering... Bosco... zoveel uren mee aan de bar gehangen in LR en PHG, soms ook wel eens GT, zullen de jaren rondom 2010 en erna zijn geweest. Authentieke gozer met z'n kale knast en Hageneze tong. Soms zagen we elkaar lange tijd niet maar als je dan achter je hoorde 'Ha Rottâhdammâh, auk weâh'ns hieâh, wis je de weg nie meâh?' wist je meteen weer wie er achter je stond :) Had hem al heel lang niet meer gezien, dus dit bericht komt nogal binnen.

Bosco gauzâh, ut gaat je goed daahbauve!

Flipper
27 augustus 2023, 15:39
Vele jaren Bosco regelmatig in phg gezien.. Triest te horen als een van de oudgedienden niet meer onder ons is... Hij was een goeie vent..