PDA

Volledige versie bekijken : Belevenissen van ons recentste lid...



Hemaworst
9 januari 2010, 16:27
http://i45.tinypic.com/23wc4h.jpg

Picasso 1
9 januari 2010, 17:02
Nou Hemaworst, je hebt net de doos van Pandora geopend. Prachtige stukje overigens :biggrin:.

RAUL7
9 januari 2010, 17:49
Nou Hemaworst, je hebt net de doos van Pandora geopend. Prachtige stukje overigens :biggrin:.

Het enige wat hij doet is een openhartig verhaal van iemand anders belachelijk maken :rolleyes:!

El Conquistador
9 januari 2010, 17:53
dat je maar eens wat normale berichten gaat schrijven over ''je dagje uit''

rolly
9 januari 2010, 18:00
:roll3: :rofl: :joke: :smile2: :hammer: :hah:


Rolly:biggrin:

Jünther
9 januari 2010, 22:00
Mensen, dit is is humor in zijn meest briljante vorm.

Let op het 'detail' als erpee in de strip mag raaskallen over zijn 80%:
"...zie mijn lege blog over de waarheid rondom YBF!"

"Da's wereldhumor", zou erpee zelf zeggen. Wereldhumor.

En let ook op de afsluitende plaat/tekst.....................die geile stoot met de liquid leggings. Geweldig.

Als je inzoomt op 'de hood' van El Juntero zie je trouwens het clublogo van 1. FC Köln :). Ook briljant.

InDerKoffer
10 januari 2010, 01:35
Ik vind het wel een hele leuke strip, maar niet iedereen heeft dezelfde humor en relativeringszin :tongue:

Silvester
10 januari 2010, 21:01
Mensen, dit is is humor in zijn meest briljante vorm....

Helemaal mee eens, ook met de strekking van de strip zelf trouwens...:rolleyes:

:smoke:

ijsbeer11
11 januari 2010, 10:03
Ik zie er de humor ook van in, maar zou liever eens iets lezen over jou clubervaringen Junther (mocht je die hebben)

Junther, die al zijn berichten heef gepost in het topic " Algemeen Geijsbeer "

Misschien kunnen we elkaar ooit nog eens de hand schudden, dan knijp ik er goed hard in

ijsbeer11
11 januari 2010, 10:06
En voor Hemaworst, zo te zien ben jij degene die niks anders te doen hebt dan internet en in te loggen op het forum

Meest recente lid? Bekijk jou aantal berichten is en de mijne?

Naar mijns inziens voeg ik meer aan dit forum toe dan jij, qua recensies en informatie maar dat terzijde..

Mocht deze strip over jou gegaan zijn, zou ik de humor er ook van inzien :thefinger:

IJSBEER 11, die scheit het aan Junther en HW (op zn broabants gezeeid)

Willem2
11 januari 2010, 12:29
En voor Hemaworst, zo te zien ben jij degene die niks anders te doen hebt dan internet en in te loggen op het forum

Meest recente lid? Bekijk jou aantal berichten is en de mijne?

Naar mijns inziens voeg ik meer aan dit forum toe dan jij, qua recensies en informatie maar dat terzijde..

Mocht deze strip over jou gegaan zijn, zou ik de humor er ook van inzien :thefinger:

IJSBEER 11, die scheit het aan Junther en HW (op zn broabants gezeeid)

Beste IJsbeer11,
Nog een keer de strip goed lezen. Het gaat over een willekeurig nieuw lid. Tja,nu ben je een keer lijdend/leidend voorwerp. Wees getroost dat ben ik al jaren :biggrin: ;)

:wink2:

ijsbeer11
11 januari 2010, 12:35
Willem,

Nog beter lezen dan mij.. Er staat duidelijk ijsbeer11 in..
Ja lijdend voorwerp snap ik met al die randdebielen hier op het forum:thefinger:

En verstand van voetbal heb je ook al niet Willem, maar je bent een goede moderator en dat is het belangrijkste he

Groeten ijsbeer33

TT Man
11 januari 2010, 16:22
dan mij of als ik...

Pistol Pete
11 januari 2010, 16:46
Mmmm, PP wordt genoemd in de ijsberenstrip van het jaar. Briljant. Een terecht verdiende vrijkaart. Keep the good work going!

Big30
11 januari 2010, 16:47
dan mij of als ik...

IJsbeer11 spreekt ABB d.i. Algemeen Beschaafd Brabants. In het ABB is "dan mij" correct.

Laten we ons druk maken om zaken die echt relevant zijn ;), zoals: "gaat ie door?", haalt Marianne het nog, wordt Twente kampioen, zijn de lokale wegen in NRW goed berijdbaar, waarom is het stoepje van JPB niet geveegd, wat erg he van Particia, stom he van Schummie etc.!

Big30

Willem2
11 januari 2010, 17:21
dan mij of als ik...


IJsbeer11 spreekt ABB d.i. Algemeen Beschaafd Brabants. In het ABB is "dan mij" correct.

Laten we ons druk maken om zaken die echt relevant zijn ;), zoals: "gaat ie door?", haalt Marianne het nog, wordt Twente kampioen, zijn de lokale wegen in NRW goed berijdbaar, waarom is het stoepje van JPB niet geveegd, wat erg he van Particia, stom he van Schummie etc.!

Big30


Ze zitten er wel vaker langs :rolleyes:

Von wor ik ben kenne gij ons land .....

:wink2:

foots
11 januari 2010, 20:08
Wereldhumor, zeer zeer scherp gezien, wat een enorm gelul maar ik wist toen in mijn recentie poste dat dit een onzin explosie zou geven.

Een ding moet me van het hart en dat is dat ik hier als een dunne met hoedtje en baard word afgebeeld. Helaas wist onze Hemaworst niet dat ik aan beide een godsgruwelijke hekel heb. Bovendien lijkt het wel een religieus figuur, ook al iets waar ik pukkeltjes van krijg.

Die Hemaworst mag van mij nog vaak een strip maken en als ijb11 geen lijdend voorwerp wil zijn, nou ik houd me aanbevolen, want je kunt beter om jezelf lachen dan om jezelf huilen, of anderzins zielig zijn.

Groet, Foots :wink2:

Picasso 1
11 januari 2010, 21:38
Willem,

Nog beter lezen dan mij.. Er staat duidelijk ijsbeer11 in..
Ja lijdend voorwerp snap ik met al die randdebielen hier op het forum:thefinger:

En verstand van voetbal heb je ook al niet Willem, maar je bent een goede moderator en dat is het belangrijkste he

Groeten ijsbeer33

Het is absolute tophumor en hoe vaker ik hem lees hoe meer ik moet lachen :bowlol:. Geloof me maar, ijsbeer11, de strip gaat niet over jou. Je wordt wel misbruikt voor een hoger doel :biggrin:.

Gut, enige uitleg voor de unbelievers :rolleyes:
Stel je voor een nieuw lid die nog niet ingelogd is ziet alleen de hoofdrubrieken Golden Time, Villa Vertigo, etc, inhoudelijk kan hij nog niks lezen. Met rooie oortjes logt hij in en verlekkert zich alvast op de geile damesrecensies en is volledig ingesteld op :fuck: en :blow:.......maar de realiteit blijkt anders wannneer de ene na de ander bericht gaat over verliefdheden, bemoeienissen van anderen, discussie over het wel of niet nomineren, egos die ook even aandacht vragen...... :biggrin::biggrin::biggrin:. De strip raakt hiermee op zeer scherpe en humoristische wijze de aard van het ijsberenforum in het hart.

Ook rplover is gebruiksvoorwerp in de strip en hij zag er dermate veel humor in dat hij hem mee heeft genomineerd :smoke:

Hemaworst
12 januari 2010, 05:06
Gut, enige uitleg voor de unbelievers :rolleyes:
Stel je voor een nieuw lid die nog niet ingelogd is ziet alleen de hoofdrubrieken Golden Time, Villa Vertigo, etc, inhoudelijk kan hij nog niks lezen. Met rooie oortjes logt hij in en verlekkert zich alvast op de geile damesrecensies en is volledig ingesteld op :fuck: en :blow:.......maar de realiteit blijkt anders wannneer de ene na de ander bericht gaat over verliefdheden, bemoeienissen van anderen, discussie over het wel of niet nomineren, egos die ook even aandacht vragen...... :biggrin::biggrin::biggrin:.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden! Ik zou bijna gaan nomineren! LOL

Fuck4Ever
12 januari 2010, 17:58
Haha, super strip Hemaworst. Humor met de hoofdletter H! :freu:

Het is gelukkig nog niet zo erg als je beschrijft maar toch wel heel herkenbaar. Soms lijkt het dat de recensies maar bijzaak zijn hier.

(Ok, ik geef toe, ik mag zelf ook wel wat meer schrijven. Een mooi goed voornemen voor dit nieuwe jaar.)

rolly
13 januari 2010, 02:47
En zo wordt zelfs dit topic weer een naaikransje:freu:


Rolly