PDA

Volledige versie bekijken : Commentaar bij nominaties voor BRvdM



Jünther
8 januari 2010, 20:41
Protest op de nominaties voor Ijsbeer 11; echt belachelijk wat zijn vriendjes hier opvoeren. Wederom 'a fucking disgrace' (Didier Drogba).

Slecht verhaal, slecht plot, slecht drama. Weg ermee. Afbreuk van het forum.

El Conquistador
8 januari 2010, 20:45
Protest op de nominaties voor Ijsbeer 11; echt belachelijk wat zijn vriendjes hier opvoeren. Wederom 'a fucking disgrace' (Didier Drogba).

Slecht verhaal, slecht plot, slecht drama. Weg ermee. Afbreuk van het forum.


niks gunnerd:heul:

ijsbeer11
9 januari 2010, 07:53
Junther,

Allereerst denk ik niet dat jij in de positie bent om te bepalen welke nominaties wel of niet rechtsgeldig zijn, daarom hebben we een jury in de persoon van SFL
Iemand die ik stukken hoger heb zitten dan jou!!

Als je iets tegen mij hebt, waar het op lijkt...
Neem dan eens contact op dan lossen we het samen op

Goed?

Jünther
9 januari 2010, 12:01
Junther,

Allereerst denk ik niet dat jij in de positie bent om te bepalen welke nominaties wel of niet rechtsgeldig zijn, daarom hebben we een jury in de persoon van SFL
Iemand die ik stukken hoger heb zitten dan jou!!

Als je iets tegen mij hebt, waar het op lijkt...
Neem dan eens contact op dan lossen we het samen op

Goed?

Rechtsgeldig? Er zijn wel meer forumleden die hier hun onvrede hebben geuit over een bepaalde nominatie. Je moet ook kritiek kunnen incasseren.

Ik heb niets tegen jou; ik vond het stuk gewoon niet goed genoeg (erg middelmatig zelfs) voor een vloedstroom aan nominaties. Dat is alles.

Dus graag niet al te zeer op inzoomen.
Het forum heeft ook een ignore-list; dus zet mij daar maar op.
Maar ik heb echt niets persoonlijk tegen je. Ik hoop dat dat duidelijk is.

Jij hebt ook het recht om mijn briljante proza de grond in te boren.

ijsbeer11
9 januari 2010, 12:05
Als jij het stuk niet goed genoeg vind nomineer je het toch gewoon niet?
Is toch niet nodig om over een stuk wat je niet goed genoeg vind om te nomineren, er alsnog woorden aan vuil te maken, klaarblijkelijk zit je nogal vol van

Levenloze wandfossie:thefinger:

Ik lees trouwens met veel plezier jou teksten Junther, dat moet ik toegeven

Jünther
9 januari 2010, 12:25
Levenloze wandfossiel :thefinger:



NOG 1 DING, een proper principe:

Hier sentimenteel gaan schrijven over gevoelens, terwijl thuis je vriendin wordt bedot, daar heb ik principieel veel moeite mee. Daarom heb ik zo gereageerd. Blijkbaar hoeven we niet over haar gevoelens sentimenteel te doen.


Laat ons stoppen, beste Ijsbeer11.
Mijn mening staat, ik trek niets terug, dus laat ons stoppen met verder gebrei en gehark. Forumvervuiling met grote kans op verwijdering, behalve mijn anti-nominatie dan, want dat is mijn recht (mits binnen de grenzen en gemotiveerd). OK: genoeg.

El Conquistador
9 januari 2010, 17:59
Hilarisch, een hoofdrol !!!!, maar ook een veeg-uit-de-pan van de kunstenaar, terecht, in deze strip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1)

Tien duzend punten voor Hemaworst, wat creatief!

Dat lange haar staat me goed, gelukkig zonder 'belerend vingertje'.


prachtig dit he ...andere mensen in de zeik zetten van mij mogen ze het eraf halen...Junther de man die iedereen wel even uitlegt hoe de vork in de steel zit Joopie de les lezen en Ijsbeer11 zijn prive zaken :freu::angryfire:

RAUL7
9 januari 2010, 18:05
Protest op de nominaties voor Ijsbeer 11; echt belachelijk wat zijn vriendjes hier opvoeren. Wederom 'a fucking disgrace' (Didier Drogba).

Slecht verhaal, slecht plot, slecht drama. Weg ermee. Afbreuk van het forum.

Dat is uw mening. Wie zijt gij om iemand anders zijn verhaal af te breken?
En de mensen die het goed vinden nomineren dat. Ik heb ook genomineerd en heb NR11 nog nooit ontmoet.
In paats van iemand anders zijn verhaal af te breken, kunt gij uw energie beter bewaren om zelf iets te schrijven.
Kritiek geven is gemakkelijk maar zelf een mooi verhaal schrijven is toch iets anders.
Afbreuk van het forum zijn mensen die een bericht van een ander de grond in boren!

Jünther
9 januari 2010, 21:31
prachtig dit he ...andere mensen in de zeik zetten van mij mogen ze het eraf halen...Junther de man die iedereen wel even uitlegt hoe de vork in de steel zit Joopie de les lezen en Ijsbeer11 zijn prive zaken :freu::angryfire:

Een moraalridder bedoel je? Prima, al zou ik dat zijn.

Maar: "In de zeik zetten", "de les lezen", .....wel erg ongenuanceerd en overdreven allemaal. Ga liever inhoudelijk de discussie aan; en laat hier de Joop-thread erbuiten graag (totaal iets anders).

El Conquistador, de man die elk bericht van Ijsbeer11 nomineert :freu:.

Jünther
9 januari 2010, 21:44
Dat is uw mening. Wie zijt gij om iemand anders zijn verhaal af te breken?

El Juntero. Hables Espanol tambien, amigo?



In paats van iemand anders zijn verhaal af te breken, kunt gij uw energie beter bewaren om zelf iets te schrijven.
Kritiek geven is gemakkelijk maar zelf een mooi verhaal schrijven is toch iets anders.

Ik schrijf wel eens iets opbouwends, zie mijn laatste 2 recensies over Haus Panthera te Ratingen.
Als een verhaal tegenvalt, moet je dat kunnen uiten. Kom eens op weinig scorende spits.



Afbreuk van het forum zijn mensen die een bericht van een ander de grond in boren!
Nou nou nou....., en bovendien taalkundig matige zin.
I'd say: Freedom of Speech, en een gezonde correctie op een overvloed aan nominaties van een verhaal wat ik zeer matig vond.

RAUL7
9 januari 2010, 22:05
El Juntero. Hables Espanol tambien, amigo?


Un poco!



Ik schrijf wel eens iets opbouwends, zie mijn laatste 2 recensies over Haus Panthera te Ratingen.


:goodjob[1]:


Als een verhaal tegenvalt, moet je dat kunnen uiten. Kom eens op weinig scorende spits.


Das waar, maar dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152567&postcount=1) is overdreven, op een andere manier gaat ook.




Nou nou nou....., en bovendien taalkundig matige zin.
I'd say: Freedom of Speech, en een gezonde correctie op een overvloed aan nominaties van een verhaal wat ik zeer matig vond.

Ik zit hier niet in de Nederlands les.
Gezonde correctie :confused:! Wij vonden het verhaal niet matig!