Volledige versie bekijken : Schippersstraat 09/2, Claudia, Hongaars
Jovibeer
11 januari 2010, 16:05
Haarkleur/-lengte : Zwart / half Lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal / B-echt
Nationaliteit/Taal : Bulgarije / Duits
Leeftijd : +/- 28
Tatoeages/Piercings : Ja Tatoeages (schouder, buik en zij)
Service: Beffen, pmc, nmc
Voordelen: niets gezien of gemerkt.
Nadelen: werkte de sessie wel heeel snel af...was nog geen 15 min. boven (en dan heb ik het naar boven en beneden klimmen meegerekend.)
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Recensie van mijn bezoek volgt.
Jovibeer
11 januari 2010, 19:29
Vorige week heb ik deze vrouw voor het eerst aangesproken. Het verhaal dat ze vertelde over wat ze zoal deed klonk overtuigend. Toch heb ik mijn keuze om een sessie met haar te doen even uitgesteld. Vanmiddag had ik 2x rondgereden voor ik haar weer tegen kwam. Volgens mij had ze vorige week nog blond haar...wat nu zwart was (maar dat terzijde.) Toen ik binnen kwam ben ik naar boven geklommen via de trap (dat waren maar 2 trappen.) Eerst stelde ze voor om een deken te halen en beneden de tijd te vullen, maar dat vond ik geen fijne gedachte. Dus toen ik boven was....snel uitgekleed en het bed op geklommen.
Eenmaal op bed begon het simpel waar beneden werd gezegd dat ik haar mocht vingeren...was boven al wat afzijdiger. Uiteindelijk ook weer condoom rond vinger en gaan. Gedurende het vingeren heeft ze mij wat afgetrokken, daarna geneukt zij mij en ik haar. Nadat ik haar geneukt vroeg ik nog of ik haar kon beffen....uiteindelijk mocht dit wel. Daarna vond ze het genoeg en was het al klaar. Toen ik op mijn horloge keek zag ik dat ik nog geen 10 min. bezig was geweest. Dus beren, ik zou deze dvp niet echt aanraden!
Wat ik nog vergat om in het paspoort te schrijven......was dat ze een wat voller figuur heeft en het pmc.....doet ze wel....alleen niet in deze sessie!!!
Herhalingsgevaar: 0%
Anvers
25 februari 2010, 02:16
Kan deze dame niet goed thuisbrengen ? :eek:
In WELK raam zit zij op SS 15 ? :confused:
Jovibeer
26 februari 2010, 13:17
ja klopt...maar volgens mij is zij weer verhuist...naar SS 9/2, volgens mij heb ik haar daar de afgelopen weken zien staan.
Bij SS 15, staan nu andere dames overdag nl. 2 blondines.....waarvan ik er 1 echt mooi vind (donker blonde lange haren), maar wel wat verwaand overkomt. Als ik haar zie...dan is ze altijd bezig met lippenstift...volgens mij vind ze dat belangrijker!!! :)