PDA

Volledige versie bekijken : Headlines in de IJsberenkrant



Pagina's : 1 [2]

lustman
25 januari 2014, 01:40
Uit winterslaap : Azrael gaat sinds lange tijd weer eens naar GT.

In winterslaap : MichelJ , nog één keer naar LR voor de winterstop.

De Duivenmelker slaat aanbod af van een man voor een trio met z’n duifje. Hij melkt haar liever zelf en zij hem ( financieel ) ook.

PHGay : Een beetje gay is ok. Het leek wel een Gay tent en iedereen kreeg ook een roze bandje om.

Lustman vergist zich van grensovergang en komt zo nog eens in GT terecht.

MichelJ vind geen handje om aan te plakken in LR en zoekt toevlucht tot de drank. Resultaat : net alcoholcontrole gehad : Positief !

De Duisburg Spesjalist neukt in Duisburg met een groene sticker om z’n condoom. Zo krijg je nooit geen last en ben je safe bezig.

Na schandaal in Frankrijk wordt president Hollande nu ook gespot door Jansen in Duitsland. GT-fans wees gewaarschuwd : de Franse scheefwippers komen er aan !

Ook in Cuba brak een politiek schandaal uit. Zo werd de troonopvolger van Fidel Castro , de genaamde Cuba Pete opgemerkt in een bordeel met een net meerderjarige tienertiet in z’n mond.

Informatie voor gehandicapte wandelaars. Toegankelijkheid Grimberg sauna ? Banden met grof profiel aan te raden. Er stroomt namelijk veel sperma tussen de benen van de dames op de grond , dit zorgt voor een gladde vloer.

Trio tip GT voor dames :

Rex en Ketserr.
Ace2 en Seqoya.
Desouza en NikXXX.

Anaal verkeer in Duitsland nog steeds mogelijk zonder Umweltplakette of beter gekend als de groene sticker.

Ook Lustman betrokken in zwarte piet heisa na Anaal Ohne. ( piet is een dialect voor piemel )

De pannekoek is voor velen onder ons al een doorn in het oog. Maar het kan nog erger : de pannenlikker. Dit nieuwe fenomeen dook op in PHG : een dame de ganse dag boeken , ze bewegingsvrijheid geven in de club en de pannenlikker bepaalt met wie ze naar de kamer mag tussendoor. Pech Jansen , jij mocht lekker niet.

Cupido maakt Lustman zwaar belachelijk in GT. Hallo Sexenfun was het toch hé ?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Deket licht even toe : Lily het Koreaanse pijpwonder bevind zich nu in Club Mystique , gelegen te Ieper.

LR verlost van dansende Marokkaan. Maar nu verveeld met benevelde pooier met kale bol en vleermuis tattoo. Onder de ijsberen bekend als Bosco.

Lp69 gaat voor een gouden medaille tijdens The Sperma Games in Wulfrath.
Hij neemt deel aan de volgende discipline : Het AO Schlammschieben Extrem. Badslippers : deze party’s zijn niet aan mij besteed en licht even toe : ik ga niet met de saus van 10 voorgangers bellen blazen.

Letterlijk gouden tip voor sauna club Golden Slippers : goudkleurige teenslippers.

Badslippers heeft de succes formule klaar voor z’n vrouwelijk personeel : e+v+x = cashen !

Golden Slippers heeft wc’s van glas. Dus geen probleem als azijnpisser Satanic Surfer op bezoek komt.

Eerste drie thema kamers klaar in Golden Slippers. ( zie hieronder )

Voor Pistol Pete : * Teenager room * Voorzien van K3 behangpapier en jacuzzi ballenbad.

Voor Ketserr :* Golden room * Bevat een rookmachine , flatscreen met fabeltjeskrant en look-a-like plastic sexpop van Tatjana.

Voor Dalton * Opa room * Te bereiken met lift , zo kan de rollator ook makkelijk mee. Een infuus voorzien op de kamer van Whisky gemengd met Kamagra.

Om 15u30 stond er nog wat in het restaurantje van LR : appelsap.

NikXXX zag er beter uit en was 200gram in gewicht bijgekomen dankzij stoppelbaard.

VMNV ( verdwenen maar niet vergeten )

Dolfie aka The MILF-hunter.
Junther de honingbeer.
Roberto1989 SKW-beer.
Jetliner daddy Headline.
De Cock de Keizer van Hennef.

Wieder da ! Anca en Onzo in PHG. Het klinkt nog goed ook.

Miss ijsbeer 2013 werd Evelina. En Wijze Grijze hulde zichzelf tot Mister ijsbeer 2013.

Gang bang koning Tony M maakt op z’n eigen manier duidelijk dat er op een gang bang niet moet gekwebbeld worden. Ze bleef maar kwebbelen...ik pak haar hoofd vast richting pik van mijn maat en zeg pijpen slet ! En gulzig gaat ze verder met pijpen in plaats van kwebbelen. Respect !

Sofaking vind gat in de markt : een cursus condoom aanbrengen in de clubs en bordelen.

De mysterieuze Rampenstamper laat Denisa van HP werken voor haar geld. Ze is helemaal kapot, alle glorie heeft ze verloren, haren door elkaar, make-up uitgesmeerd en ze maakt een futloze indruk. Letterlijk 2 uur platgeneukt! Respect !

Carnaval begint een maand te vroeg in Acapulco. Dance act van de GT-Musketiers onthaald met groot succes.

Satanic Surfer vind uiteindelijk een clubwalhalla in club Golbe te Zurich. En iedereen maar hopen dat hij in Zwitserland blijft.

Noglangnietuitgewandeld mag zich gerust een zeer ervaren ijsbeer noemen. Bij die meid rechts gaat bij mij het ladyboy alarm af.

Lustman geeft zijn oneliner van het jaar : Afneuken die handel !

De schuinsmarcheerder top 3 :

Jansen
Ace2
Savesexer

De ijsberenvalkuil 2014. Ik zet men geld op Hansdordt. Hij ging dit jaar minder gaan dan in 2013 , maar daar is niets van te merken dus...

lustman
12 februari 2014, 23:21
Beren komen en gaan...

Pica onze analista spreekt maar weer eens de waarheid. Don't worry, de aankondiging van een vertrek is niks meer dan de inleiding van een terugkeer. Degenen die niks melden, dat zijn vaak degenen die wegblijven.

Afscheid aankondigen is in de meeste gevallen gewoon aandachttrekkerij.

Satanic Surfer afscheid 02/02/14 , laatst online 12/02/14.

Wandelbuurten

Kwaliteit en aanbod Chaussee d’amour zienderogen achteruit. De oplossing : allen naar het pop-up bordeel.

Lustman ontdekt in het SKW de lelijkste tieten van z’n leven. Deze dame heeft de lelijkste siliconen borsten dat ik al in het echt gezien heb. Welke gebuisde chirurg heeft dit verwezenlijkt , ergens in een Bulgaars woonwagenpark of wat ?

SOA's

De duisburg spesjalist heeft meer verstand van Duitse raamhoeren dan van soa’s : goeroe glamikia zit achter in de keel , slik !

Wieder da ! Rudi_NL . Terug single en soa-vrij , mogen we hopen...

Valentijn

Golden Dreams pakt uit met Valentijn special voor de dames. Onder het motto : wie krijgt de spaarboek van Stiffmaster ?

Vlaanderens bekendste hoer zit serieus in de shit. ( en het vet )

World's fattest woman has sex 7 times a day . Worlds seconds fattest woman : Hot Marijke zero times a day.

The Joker heeft de oplossing klaar voor Hot Marijke : Prijs halveren en gewicht halveren, dan trekt ze wel weer volle zalen...

Transex

Recent vernomen dat Mariska X in het vorig leven een man was. Misschien kan Hansdordt eens navraag doen tijdens de privé fotoschoot. De operatie zou in Brazil gebeurt zijn.

De oneliner van de maand : A tranny a day keeps the saunaclub adiction away.

Vreemdgaan

Beyoncé kiest na uitlekken slippertje met Obama Golden time als toevlucht oord. Rudi_NL : Zaterdag 15 februari naar GoldenTime voor verjaardag Quads en een Beyoncé look-a-like. Nee , man het is gewoon de echte Beyoncé. You lucky bastard !

Vrijkaarten

Ace2 opgezadeld met zwaar dilemma na winnaar in de beste recensie van de maand. Er zijn geen vrijkaarten meer voor GT of LR beschikbaar.

Ik sluit me aan bij de mening van amigo70 : Heb je geen geld (of niet genoeg om ook nog te neuken) om de entree te betalen, blijf dan lekker thuis.

Badslippers zorg AUB voor vrijkaartjes als je sauna-club de deuren opent ! Ow...en vergeet ook de plassex kamer niet en een caravan in de tuin te plaatsen.

Tablet keuze ( Apple vs. Android ) ?

Heel simpel : geen van beiden in de club ! Steek ze daar waar het zonlicht niet schijnt. Punt uit !

Sport

Bosco verbreed z’n horizon. Ik sponsor nu schaatsers en doe natuurlijk nog steeds aan Roemeense ontwikkelingshulp.

Boy69 eerst veelpleger , dan veelneuker en nu veelsporter. Goed bezig !

Rijp voor de psychiater

Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt. De mannetjes die dit doen kunnen beter hulp van een psycholoog inroepen, want ze zijn gewoon gestoord. ( KevinK )

IJsberen die al drie maal van nickname verandert zijn en ijsberen die meer dan drie maal de week in een club doorbrengen.

Aangepaste tv programma’s voor de berentelevisie

( wie is de mol ? ) Wie is de rat ? Welke ijsbeer brieft door aan de dames ? De jacht is open.

( help mijn man is een klusser ) Help mijn man is een clubber ! Vrouwen die ontdekken dat hun man naar een sauna club gaat , doen hun verhaal.

( boer zoekt vrouw ) Hoer zoekt klant. Prostituees gaan op zoek naar nieuwe klanten.

( expeditie Robinson ) Transpeditie Robinson. Welke ijsbeer behoud het langst zijn maagdelijkheid op een eiland vol geile transen ?

Natuurramp

Dupke nog steeds een trauma van de Tyfoon Haiyan. Hij verborg zich in de restaurant bunker van LR , met niemand minder dan SM en Foots.

Poppenkast toestanden

LR bevindt zich even in een klein dipje en begint meer te lijken op de Mupet Show. Zo zagen we een oude afgeleefde man en een poppemieke. Ook de look-a-like’s van Statler en Waldorf waren aanwezig : Dupke en Boy naast elkaar in de zetel aan de inkom.

AO

Beertje Bikkel belande letterlijk en figuurlijk in de zevende hemel. ( Heaven7 ) Maar toen gebeurde er iets, men pik ging in der poes zonder rubber ! Maar ik was zo geil geworden dat het me allemaal niks meer uit maakte... ik zit nog steeds in de wolken na deze kamergang.

Waarom doen dames AO ?

-omdat ze niet beter weten , ja ze geloven nog in de ojevaar
-zo kunnen ze het extra geld achterhouden voor hun pooier
-om aan klantenbinding te doen
-door de vraag van de klant
-onder druk van de pimp

Lp69 na het behalen van z’n gouden medaille tijdens The Sperma Games in Wulfrath : gewoon zonder rubber in het sperma van je voorganger roeren. Dat heeft wel wat, daarna je vette spermapik in een geil pijpmondje steken waar deze dan geheel schoon weer uitkomt.

Drinkgeld

Drinkgeld aan de parkeerwachter ? Ce faci : Ze krijgen van mij niets...ik moet zelf hard werken voor me geld en mij geeft ook niemand wat extra... Vakantieganger24 : Je wilt gewoon het mannetje spelen en blijft dezelfde flapdrol.

Drinkgeld geven aan de dames ? Is enkel goed voor verliefde sukkels en slijmballen.

Waar is..?

Costana ? Laatst online op 19/01/14.

lustman
19 juli 2014, 01:51
Ondertussen een uitstervend ras : de reporters van de Ijsberenkrant.

Maar...ik begrijp het we kregen allemaal bakken kritiek en bedreigingen. In de meeste clubs mag ik niet meer binnen en éénmaal ben ik buiten klemgereden en kreeg een pak slaag. Gelukkig heb ik nog genoeg bronnen die me anoniem tips geven over het reilen en zeilen in het club wereldje.

Dus bij deze voor de kleine fanclub hier komen ze : De Headlines !


Gt op zondag

Barruimte gevuld met Franstaligen en zuipers , dames enkel nog te vinden in de douche. En lekker lang wachten op een sleutel. Luminous : Vorige zondag was GoldenTime ook een Gay-Club, nooit gezien zoveel beren en zo weinig dvp's op een zondag.

Beroep

Davedv geeft onbewust zijn beroep prijs : pastoor. YY als ik geen onverwachte avonddienst krijg.

PSR

Lamzak sauna residenz past nieuw kledingbeleid voor de dames toe : avondjurk verplicht. Ook The Joker gespot in dames jurk !

Wat klopt er niet ?

SFL in Babylon. Op de kamer toegekomen , flikkerde ze mijn badjas uit...
FKK club Zundert : dragen van onderbroek verplicht...

De beren paspoort-generator

MichelJ introduceert nu ook een nieuwe app voor de dames hun smartphone : de beren paspoort-generator.

*Forum naam
*Echte naam

*Lengte : groot - normaal - klein
*Postuur : dik - normaal -dun
*Buik type : vetpens - normaal - mager
*Uiterlijk : onverzorgd - verzorgd
*Mond : stinkbek - ontbrekende tanden - normaal

*Intieme zone : haarbos - getrimd - geschoren
*Penis type : kleuterpik - bloedlul - vleeslul - normaal - soa snikkel - XXL

*Type : groentje - sukkel - egotripper - pannekoek - gestoord - normaal - ervaren
*Verliefdheidsfactor : snel - gemiddeld - moeilijk - nooit
*Tipping : ja - soms - nooit
*Trouw : stamgast - van club naar club - overal
*Seksuele afwijking : verslaafd - SM - teenager lover - P&P sex - normaal
*Sex-stijl : GFE- PSE

Celebrities gespot !

The Terminator in PHG. Deze maal niet met de uitspraak : i’ll be back ! Maar : Pussy - the most expensive meat you will ever eat.

Ook Billclinton was op stap in Acapulco en blijkt een liefhebber van kontjes te zijn. Haar grote vette kont is een mooie kont geworden. Verklaring dat den Bill zijn gang kan gaan : Voor 4,4 ton komt Bill Clinton andere mensen vertellen wat solidair is.

Bergm550 was op de kamer met prinses Caroline van Monaco in GT. Werkt daar onder de schuilnaam Davina.


PHG pakt uit :

Jeden Tag 100 Girls. Flipper telt er maar 40.

Rare spuiters

Badslippers : spuiten als de Eyjafjallajökull.
Pietjepik : komt er lava uit de snikkel.
Nibor76 : ik spoot gisteren ook na de 6de keer bloedproppen.

Waar is... ?

Ma doare in pula ?

Wie neemt deze beer nog serieus ? !

Boy69 : Babylon 4 juni 2014 , de allerlaatste keer...liep naar de deur om de club te verlaten en er NOOIT meer terug te keren.
Meeting point Boy69 15 juli 2014 laatste kans Babylon.

Wateroverlast

Inna in PHG had een onwijs natte poes. Haar poes was een waterval , dat maakte ik nog nooit mee.

Zeikoverlast

Pietjepik : Ze hebben slechts 2 toiletten in Acapulco het gehele gebouw en de vloer van die bij het zwembad stond van voor tot achter blank van de zeik.

Unidentified object

Freddy_K : tijdens beffen stuitte mijn tong op een unidentified object. Gignnl : Kan goed zijn dat de betreffende dame "haar periode" had en dan gebruiken veel dvp s een sponsje om gewoon door te kunnen werken.

30€ actie PHG

Carlitos over 30€ actie in PHG : Heb ik iets gemist ? Uurtje antwoord : Je hebt niets gemist......vertaling is ongeveer als volgt : voor 30 Euro zou het in orde geweest zijn, voor de huidige 60 Euro zeer zeker niet....!!!

Golden Slippers

In de douche ruimte zullen kopjes azijn ter beschikking staan. Badslippers verklaart : Heb je schimmel op je eikel na een nacht goed doorraggen, hang hem drie dagen op rij 's morgens en 's avonds in een kopje azijn en je eikel glanst weer als een gouden deurknop.

AO

Pietjepik verkrijgt op zijn manier AO met een trans. Ik hanteer altijd voorbehoedbeleid en richt de .357 altijd uitsluitend op de transen.

Handdoekengedoe

Deket in Babylon : dat handdoekengedoe vind ik vervelend. Het probleem is ondertussen gekend bij de leiding en er zullen in de toekomst circustenten ter beschikking zijn voor de heren met een buikje meer.

TonyM in Van Goch

Vandaag geen fooi want dit kon toch wel eens de laatse keer geweest zijn met deze Roemeense... Wel lekker klaargekomen in het mondje.

Aremis Berlijn daar moeten we niet zijn !

Hunziker : In tegen stelling waarbij in Artemis schijnbaar de Italianen, Russen etc de sfeer compleet verpesten voor de dames en overige gasten.

Oom Bernds

Het Schieferhof gaat duidelijk achteruit. Kidman : wordt er hier nog geneukt ?

ACE2 cliché GeeTee

Eindelijk nog eens een recensie van Ace2 gelezen over GT die geen A4 inhoud had. ( de A4 lees ik ook nog steeds hoor )

Petitie tegen voorstel Franse anti- prostitutiewet.

Die gaan wel allemaal ondertekenen ! Laat de Fransen in Frankrijk hun ding doen.

SKW

Lustman niet meer welkom op SKW-wandeling. @ Big30 en Jansen : hier laat ik het niet bij ! De Albanese mafia is reeds in bezit van jullie persoonsbeschrijving en de eerste maal dat jullie in het SKW komen mag je je verwachten aan den aflap ! Persoonsbeschrijving van Big30 : grote man voorzien van Lidl-zak gekend in het milieu als Le Grande Trente.
Jansen : gebruinde zakenman met houtsplinters in het haar , privé chauffeur van Big30 en ook bekend onder de naam plintenneuker.

Roemeense dames...mijden of...?

Privé mijden in de club : afneuken !

De fanclub van GT heeft ondertussen gepersonaliseerde kledingzakken.

Met volgende opschriften :

*Warsteiner.
*Mijn neef komt hier ook.
*Born in the USA : GT is ok.
*Popie Jopie.
*Ik hou van pannekoeken.
*Haags geil hondje.

Rare uitspraken

Costana : deklat = bovenste doelpaal.
Lustman : den aflap = pak slaag / rammel
SFL : tarzanlap ( handdoek in Babylon )


Afkortingen

LR : louter Roemeensen.

Afsluiten volgens het opperhoofd

Willem2 :Kaas closed !

lustman
13 september 2014, 23:34
Gaan we nu Russische dames mijden?

Zeker weten ! Lustman kiest alvast de kant van Oekraïne. Omdat ik de Oekraïnse Marina wil steunen in haar strijd tegen Poetin. We drinken geen Russische Wodka meer en ze krijgt van mij een douwtje in de rug.

Wat is er zo leuk aan Mainhatten in Frankfurt ? ( Doorgelicht door niemand minder dan Sexenfun )

Ik vind dat er (zeker tijdens de eerste uren) in verhouding weinig échte lolita's zijn.

ik wel mocht vingeren bij haar maar op voorwaarde dat ik een condoom rond mijn vinger zou doen.

Vanaf 1 september betaal je € 65 inkom voor een dagkaart.

Eens een dame bij je in de HWP gekropen is, moet je op kamer gaan.

Het buitenzwembad is frisjes. (onverwarmd)

Aan de lockers schaamde ze zich niet om nog wat tip te vragen voor het werk dat ze in me gestoken had.


Forumproblemen

Beetje "nitpicking" misschien, maar die thanks-knop heeft de text, Thanks gegeven, wat impliceert dat je een bericht reeds van een dank je hebt voorzien, terwijl dat dus niet zo is. Sphinx

Piet Plezier : Badslippers jij bent het forum probleem !


Soa alarm

Licky luke aan z’n favorietje Alice : Kan ik eindelijk iets plannen om al die kadootjes te gaan afgeven...een medicijn tegen herpes lip zit hopelijk in het pakket ?

MineMe alarm

Gespot in Babylon op 06/08/14. Denk je nu echt dat je in zo’n kleine club geheim kan blijven ? Iedereen kent je daar hoor. Ook al schrijf je niet meer , ha , ha... Drink lekker die 33cl fanta maar op en geniet van de top-service.


Club advies gevraagd

Lustman en Picasso1 gingen ten raadde bij niemand minder dan Willem2 en komen zo terecht in een Gay Club. Willem2 verklaart even : dat lustman niet vies is van anale escapades en Picasso bijna nooit over vrouwen schrijft...Tja , dan kan je toch maar één besluit trekken...

Duitsland gaat Gangbangs/Partytreffs/Flatrates verbieden

De oplossing ligt gewoon in Belgenland. Nu ook in België Sperma Games, de grootste Bare GB organisatie. Op 24 Sep. een grote Bare gangbang al vanaf 79,-pp met Linda Lush,Linda Fey,Kitty,Mel,Leila.... Creampie, Bukkake, Anaal, Sandwich en veel meer,.... dan ben je bij ons aan het goede adres. Bare! De party bevind zich in Kasterlee te België.

Look-a-like’s van onze beren

Deket : The fat Mexican ( bron : Badslippers )
Badslippers : Die kale rat ( bron : SFL )
Big30 : Gustave Dekker ( bron : Jansen )
Deket : De Ketspesjalist ( bron : W2 )
Rob45 : De beroepsklusser ( bron SFL )

Muziek

Gt blijft er toch nog steeds in slagen om meester te zijn in foute muziek. Picasso1 verduidelijkt : met ghostbusters vrees ik dat de billen vastgekleefd blijven op hun krukken en de poesjes verder koel en droog blijven !

Concurrentie voor dj Tony : dj joker ( met veel bass )

Bizar

The Joker : naakte dames in een FKK-club doen me niets , maar voor een verkleedpartijtje ben ik altijd in...

The Joker naar Babylon verkleed als FKK-dame.

MiniMe : anaal genomen door naaldhak. Voor hem een voordeel.

PHG 100 dames

Bosco : Ik ben rond 20.00 vertrokken met MJ. Achterlatend...en zo'n 30 meiden.

Kwibus2 : Met wat er nu rondloopt heeft PHG een week nodig om aan de beloofde 100 vrouwen te komen. Bij 14 houdt de telling echt op plus de meiden die even in gesprek zijn.

Gustave Dekker : Ik zag er meer dan 100 !

Antiek meubilair in PHG

Uurtje : Ik heb geen flauw idee hoe Loredana eruit ziet....
Bluebear : Slank, blonde haren, zeer goed figuur met redelijke boobies en ze kijkt altijd heel vrolijk......soms dan. Ze noemen haar met fantasie een Shakira look-a-like

Lustman na vijf jaar afwezigheid in PHG : ik heb geen idee hoe Flipper er nu uit ziet...


Eten in PHG

Sudlanders nu ook massaal aanwezig op maandag. Iamlonely : De gamba's op maandag zijn vervangen door kebab !
Flipper steeds aanwezig op woensdag : gehaktballen dag.

Neuk positie in PHG

Vanaf heden mogen dames enkel nog geneukt worden met hun hoofd richting Mekka.

GT nieuwe stijl

Tongzoenen blijkt ondertussen een uitzondering in GT. Yiddo : toen ik er vorige week was zeiden alle dames die ik aansprak dat ze dit niet deden,heb ik gewoon pech gehad of is dit nu standaard? Ik geef wel toe dat ik liever heb dat de dames dit vooraf zeggen en niet zeggen jaja geen probleem,maar eens op de kamer de lippen stijf op mekaar houden.

Ook MiniMe spuwt nog even z’n gal uit : Als je de recensies leest van ijsberen die heel veel in GT kwamen, maar nu niet meer of zelden, dan weet je nu ook gelijk de reden hiervoor...

Nieuw tarief in GT : 25€ pre-sale

Badjassen voorzien van kevlar mouwen. Zo weerstaan deze het mouwtje trek van de afwerksters.

Uitgewandeld

Noglangnietuitgewandeld is uitgewandeld in Amnesia. Reden : ze kussen er niet.

Fetisch

MiniMe bekend schoenen fetish. Hitman : Lieve meid neemt veel tijd voor de pre-sales, kan fantastisch pijpen, sex met 10 verschillende standjes, heeft veel fantasie, nadeel: houdt schoenen aan in bed. Antwoord MiniMe : Klinkt als een voordeel!

Guiness Book of World Records

Jimbo1 :maar één ding wil ik nog wel kwijt: Nog niet gecheckt bij het Guiness Book of World Records maar volgens mij heb ik gisteren het wereldrecord neuken verpletterd. Damn!

Heaven7 party gratis entree !!!

Mr Pussy heeft een voorgevoel : Het wordt echt een oceaan van badjassen… ( waarschijnlijk Hollandse )

Magnum 100 dames

Dalton verklaart waarom ijsberen denken dat ze 100 dames in Magnum zien. IJsberen zien slecht en wanneer ze iets zien is het altijd drie dubbel,ze gaan altijd op de reuk af want hun neus is bijzonder.

Sixsens

Ohhlord : Zeer mooie meid die Kimmie. Doet niet aan beffen en pijpen is zeer voorzichtig en zacht. Is beeldschoon maar geen echte uitdaging. Wie zit daar nu op te wachten ? Onze Billclinton : Kan iemand bevestigen dat die beeldschone vrouw weg is ? Of dit nou positief of negatief bedoeld is...

Zeperd van de maand

Wijze Grijze in de Vulkaan : Waarschuwing : Afkraakbericht Haus 25-27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !

Lustman in GT : Flop van de dag : Kroatische Anna ( klote service en oplichtster eerste klas )

Flipper
13 september 2014, 23:57
Lustman na vijf jaar afwezigheid in PHG : ik heb geen idee hoe Flipper er nu uit ziet...


Handsome as ever.. Lustman.. Handsome as ever..

8480

Ik trek nu veel met jansen en willy69 op zoals je op de foto kunt zien..

Gelukkig heb ik nog steeds die foto van jou:

8481

Trouwens hoorde dat big30 gezwommen had in happy.

8482

Misschien geen 100 dames, maar he still seems happy.

Jansen
14 september 2014, 00:02
Handsome as ever.. Lustman.. Handsome as ever..

8480

Ik trek nu veel met jansen en willy69 op zoals je op de foto kunt zien..

Gelukkig heb ik nog steeds die foto van jou:

8481


Dat jij dat durft Flipper een echte pasfoto van je op het forum te zetten.

Flipper
14 september 2014, 00:12
:biggrin:

trouwens mn paspoortje:

Lengte : groot
Postuur : dik
Buik type : vetpens
Uiterlijk : verzorgd
Mond : [x] check heb ik
Intieme zone : ik ken alleen een tippelzone, maar het klinkt goed, hoe kom ik daar?
Penis type : [x] check heb ik ook
In bed Type : Flash Gordon / Roadrunner
Verliefdheidsfactor : altijd maar het zijn er zoveel, WELKE moet je kiezen...
Tipping : nooit!!! ben nederlander, wat denk je zelf, tipping is voor belgen.
Trouw : misschien ooit eens trouwen, maar voorlopig nog niet.
Seksuele afwijking : Alleen op IBF kan "normaal" een afwijking zijn!
Sex-stijl : Egeltjes sex, stond er niet bij dus.

ps ik heb minstens een pils gehad dus, ben al aangeschoten..


laters bitches... ;)

8483

Picasso 1
14 september 2014, 09:50
Handsome as ever.. Lustman.. Handsome as ever..
8480


Ik zie meer gelijkenissen met Ricardo Banana's tijdelijke look einde clubdag.
Omdat het gieten het tempo van het tanken niet kan bijbenen transformeert hij geleidelijk tot aan het einde van een clubdag in zoiets.

Jansen
14 september 2014, 16:25
Willie is niet veel verandert het laatste half jaar toch ?

Badslippers
14 september 2014, 19:06
Lijkt me meer een gevalletje Shane Macgowan

8504 (https://www.google.nl/search?q=shane+macgowan&rlz=1C1PRFC_enNL602NL602&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=KdYVVOreDMOuygO8jIIQ&ved=0CKcBEIke)


http://www.youtube.com/watch?v=FuL4xHSYBHo

En het legendarische Pinkpop optreden 1995. Helaas bagger kwaliteit maar wel zo beschimmeld als een brood van drie weken oud. Even doorspoelen naar 1.11 e.v.


http://www.youtube.com/watch?v=E_BwUNmxZv8

Daar kan RBnog wat van leren ! ! !

lustman
25 maart 2015, 21:49
Golden Slippers

Badslippers trekt lessen uit z’n 50€ FT-tje. In mijn saunaclub komen er duidelijke prijslijsten en deze zullen gerespecteerd moeten worden door de dames.

Er komt ook een K3-kamer. Pistol Pete mag ze mee inrichten.

Anti-slip tegels in het wellness gedeelte.

De theke mag geen paardenstaart hebben. ( lees bij Phg)

PHG

Onze ervaringsdeskundige en koning van het pre-salen Sexenfun maakte de verkeerde keuze door met Linda naar de kamer te gaan in Phg. Daar er geen na-service was , zette dit een domper op de sessie. Ook werd hij nog eens brutaal uitgescholden door de theke met paardenstaart , toen hij een poging ondernam tot after-sales.

Fun Park

Blijkbaar nog weinig fun daar. Lp69 : tip voor de ondernemer , wakker worden , nakomen wat je beloofd , naaien doen we zelf wel , maar genaaid worden willen we niet.

Ocean’s

Blijkbaar heeft deze club ook een gay-gedeelte. The Joker : nog een poging gewaagd iets kamerbaars te vinden , maar er zaten inmiddels zeker 150 man in de zaal. Buiten het weekend is het wel prima vertoeven in deze Gentlemen’s club.

Babylon

Het nieuwe wellness gedeelte van Babylon had normaal gezien rond 15 maart moeten klaar zijn. Eddy_V en Licky Luke gingen op verkenning : een tegenvaller was de nog ontbrekende wellness. Het oude deel was verwijderd , het nieuwe deel wordt vroegst eind maart opgeleverd.

Deket schrijft zich in voor een vrijkaartje. Wil de mooie Kitty en sexy Iman nog wel eens gelukkig maken , waarschijnlijk in trio. Het kan op de kamer zeker een leuk gesprek worden met deze dames en als ze er nog voor betaald worden gaan ze dat super vinden.

GT

Ongelooflijk maar waar ACE2 The King Off GT beschrijft een lange dag in negen regels. Vergeet die A4. Een informatief kort en bondig verslag. Hierdoor las onze reporter het ook nog eens.

KanariePiet valt van z’n stok in Gt na drinken van te veel Beck’s Gold en Samitossen.

Oase

Ondanks het tractor incident wil Mechelen toch weer terug naar Oase. Toch even controleren dat het zuivere – FKK nu ingevoerd is.

Villa Marisol

Op dit ogenblik het belangrijkste : een nieuwe dame in de keuken. Pff…

Van Goch

De Laef vs. Ricardo Banana , de club met de duurste frietje’s : 10€. Je krijgt er wel een berg paprikapoeder bij. Rob45 : dit noemen ze : The Patatogate.

C’est la vie

Bokito8 was in de buurt en deed onmiddellijk zijn naam eer aan : een uurtje wezen bonken was geweldig.

Beren ontmoeten beren

Wat een geweldige combinatie : Again and Again + NeverEnough. Dat gaat knallen !

IJsberen en atletiek

Licky Luce met polsstok naar Sixsens.

Gangbang

Tony M ging weer helemaal uit de bol bij Nina & Friends. Super leuke meid die weet waar Abraham de mosterd haalt. De mosterd hing duidelijk aan z’n ballen : wat kan die meid eierlecken !

Gespot

Mevrouw Jansen aka Louana / Aida in YY.

Liefde

Deket meld ons nieuws over z’n Chantal. Heeft LR al enkele dagen verlaten. Maar blijkbaar niet om bij hem in te trekken. In de nabije toekomst zal hij een nieuwe geliefde gaan zoeken in Vilnius. Hij informeerde alvast even bij De Laef : ik hoorde dat je in die stad de allermooiste babes van je moet afschudden ? En willen ze daar ook allemaal mee naar het westen ?

SKW

Het blijft een feit dat minstens 80% van de SKW-dames ondermaatse slechte service geven. Gwanfich bevestigd nog maar eens : oplichting , waardeloos , oneerlijk , te vermijden… Lustman organiseerd volgende week een betoging voor bedrogen ramen lopers. Onder het motto : SKW weg ermee !

Orgasme van de maand

Megaboob : daar ik even niets gedaan had, was mijn sperma productie dermate goed en groot. Toen het mondje het vol was, liet ze mijn geslacht gaan en spoot ik ook nog krachtig genoeg om mijn eigen gezicht te halen.

Circus toestanden

Er blijkt in Wijze Grijze ook nog eens een acrobat schuil te gaan. Door Mischa haar vlieggewicht kun je er ook allerhande acrobatische standjes mee doen.

SM

Rob45 kreeg een hardhandige behandeling van een dame in YY die Fifty Shades of Grey had gezien. Badslippers bekent dan weer : Eigenlijk heb ik niks met SM , wurgseks , slavinnenseks… Lustman : een vleeshaak meer of minder : moet kunnen.

Gezondheid

Recent werd er bij Seksenfun Alzheimer light vastgesteld.

De medische wereld staat versteld : Piet Plezier vind het lauwwarmwater uit. Meteen na de daad wassen met lauwwarm water en er is niets aan de hand.

Masseurke heeft dan weer de oplossing voor het vroegtijdig klaarkomen : even aan Picasso 1 denken.

Mr.IJsbeer vraagt zich af : waar zou Gustave_dekker een soa opgelopen hebben ? Hij komt maar in één club ! Laten we houden op PHG.

Oh nee , K-3 stopt er mee…

G.M.A. : oorzaak is vast dat Gert jongere meiden wil. Knaktuut : en wie wil dat niet van de schrijvers op dit forum ?

Big30 blijkt toch niet zo’n goede K3-fan. Ik kende K3 wel maar dat ene Nederlandse Josje daar deel uit maakt was mij tot gisteren onbekend !

Lustman promoot afscheids gangbang van K-3. Die met het haar in het zwart : wil het graag hard ! Op de rosse mag je lekker lang crossen ! Josje met de paardebek , maakt meerdere lullen tijdens het afzuigen helemaal gek !

Guinness book of records

Het langste clubbezoek werd verbroken door Tjeppah. Om 11u Dolce Vita binnegekomen en als laatste de club verlaten om 05u. M.a.w. een clubdag van 18 uur !

Den Haag

Lustman ging voor het eerst op verkenning in de Geleenstraat. Een geslaagde uitstap met op het menu : Taiwan pussy , Bomba latina en als afsluiter belande hij in een Surinese keuken. ( dank aan Wentelt Eefje voor de uitdrukking )

Dames van plezier

Steek er tien in een zak en trek er één uit : ze hebben allemaal dezelfde streken. Ook Lange P bevestigd de regel : ze liegen allemaal.

Verzameling

Naast vleermuizen verzameld Bosco ook nog eens de perfecte kontjes op foto.

Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt

De rat tussen de ijsberen heeft weer toegeslagen , deze maal was Lange P het slachtoffer. Volgende week op RTL-boulevard : wie is de snitch van het YBF ? De jacht is open.

Ik stel me even voor

KanariePiet blijkt nu toch uitgevogeld. De bobijn is momenteel volledig af , het vat is leeg , de goesting weg. ( voor de Hollanders vogelen is in Belgenland een dialect voor neuken ) Ook thuis is hij uitgevogeld : ik heb mevrouw KanariePiet op 5 jaar tijd slechts vier keer mogen vogelen. Update : KanariePiet dan toch niet uitgevolgeld en heeft terug geneukt sinds mensenheugenis in de Aarschotstraat.

Clubtoer

Ook Wijze Grijze wilde dit eens ervaren. Op zes dagen werden er acht clubs bezocht. Wat heeft hij ervan geleerd ? I’ve seen it , I’ve done it , but i will not repeat it.

Hoe weet je nu of een dame er zelf ook van geniet ?

Facial zegt kort en bondig : de dames genieten het meest van de 50€ na afloop.

Smouse: aan het eind van een sessie voldoende euro’s , daar genieten ze het meeste van.

Lustman : als ik een dame hard anaal pak op z’n hondjes en ze stopt het kussen in haar mond om op te bijten , dan geniet ze er zelf ook van.

licky luke
25 maart 2015, 22:24
Wederom TOP !!!!

Ga zo door, onmisbaar.... :biggrin:

deket
26 maart 2015, 09:46
Met die bemerking dat ik zeker niet nu van plan ben om nu in Riga er nog een bij te nemen, maar je weet nooit wat de toekomst gaat gebeuren, altijd op voorhand incalculeren. Je info ivm mezelf is fout, heb nu geen behoefte er nu nog een schatje bij te nemen.Ben Berlusconi niet, hoewel gaf men op een ander forum deze Italiaan aan mezelf als bijnaam maar bezit helaas zijn kapitaal niet.
Dus op dit moment geen nood aan nog iemand, maar kan jij ook niet weten

Peperduur
26 maart 2015, 15:07
Lustman : als ik een dame hard anaal pak op z’n hondjes en ze stopt het kussen in haar mond om op te bijten , dan geniet ze er zelf ook van.

Uitgerekend datzelfde gebeurde nou mij ook afgelopen vrijdag, met Annie in de Happy.
Ik dacht nog eerst, net zo als je het wel kent bij je hond, dat er iets zoets in het kussen zit...

11221

Een mens is nooit te oud om te leren.
Ga ik nog 's uitproberen op herhaling.

Misschien neem ik dan wel een ander speeltje voor haar mee,

daar kan ze ook op bijten en door de vorm nog welk andere dingen mee verzinnen...

11222

lustman
8 augustus 2015, 23:41
Acapulco Gold

MiniMe komt terug van een kale reis nadat hij gespot was met led-zaklamp in Acapulco Gold op zoek naar top-service.

AO

Lustman : AO-liefhebbers hebben argumenten zat om hun passie te verdedigen , maar net dat het hun passie is , is het onverdedigbaar.

*Alle uitvluchten waren weer goed om het AO te doen*

-de kans om hiv op te lopen is toch maar 1 op 1000
-onmiddellijk na de daad je penis wassen
-hij gleed er plotseling in zonder...tja hij stak er nu toch al in dus deden we verder
-vermijd sex met afro-vrouwen , dan is er niets aan de hand
-ik ben een speciale klant. Enkel met mij doet ze het zonder
-men nick-name is voor de derde maal gewijzigd
-zoveel beren doen het ondertussen, dus waarom zou ik het niet doen ? !

Bescheidenheid

Deket : indien ik mijn huidige partner zou meebrengen kijkt er geen kat nog naar de andere meiden.
Wijze grijze : MR IJsbeer 2013 - 2014.

Babylon

Sjeufke aka Teddy was volledig van de kaart door een FT met blikseminslag van Alice. Tintel , tintel , tintel...
Marcus69 kwam origineel uit de hoek : alcoholvrij biertje. (altijd gezellig)
Sitra zal z’n eerste bezoekje aan Babylon alvast niet vergeten. Lisa : op de kamer niks. Niet pijpen, hooguit een likje, vingeren en beffen werd wat afgehouden. Uiteindelijk handmatig afgemaakt, matras en mezelf ondergespoten en dan te horen krijgen: 50 extra vanwege aufname. Nu kom ik daar om te naaien maar niet om genaaid te worden.
Huiskapper maakt van black Betty blond Betty. MiniMe verkiest dan toch weer het service kapsel voor de dames.

Live from Babylon

De duisburg spesjalist : Babylon is zo gek nog niet !
MiniMe : 34 dames , voor elk wat wils , 3 teenies (waarvan 1 pas 1 maand geleden 18 geworden!) Als Pistol Pete dit leest begint hij al te kwijlen en springt zo in z’n wagen richting Elsdorf.

Bizar / extreme

Badslippers had sex met een rode biet. Onder het motto sex met groenten deed ook Bergm550 een duid in het zakje : Een knappe Duitse met Turkse wortels.
Sex met dieren weer typisch Belgisch : Pitbull neemt deel aan gangbang in club Eroxx.
Sofaking trof een Braziliaanse Babbie aan in YY. Van vlakbij vond ik dan weer dat ze misschien toch wel jonger was dan ik eerst had gedacht. Ik kan er dus geen zekere leeftijd op plakken.

Confrontatie / discussie / afzijkerij

Oudebelg vs lustman

Oudebelg : Wat een bullshit is dit nu weer,als het SKW u niet bevalt,ga dan niet. Ga kaarten of biljarten,mss bevalt u dat beter,waarom altijd die
mooie meiden de grond inboren? Verander uw nickname dan maar in zageman.

Lustman : Ik was er zondag namiddag na een partijtje biljart. Ik ben nu pas thuis van met de kaarten te spelen. Toch even melding dat het daar ook positief kan zijn.

Seksenfun vs Peter095

Peter095 : Enkele meiden lagen liever in de tuin.
Seksenfun : Anderzijds lijkt het me ook niet normaal dat je voor € 50 zomaar kan eisen dat elke meid de gehele dag in de bar aanwezig is, te wachten op jouw briefje, dacht ik zomaar eventjes.

Peter095 : Ik denk dat ze liever op een briefje van 50 wachten dan op een ijsbeer die 2 u (of langer) presales eist

Jan Verplancke vs Flipper

JV : Er is een discussie, er is een debat, maar elke mening die niet in jouw straatje past doe je af als "gezeur". Terwijl jij feitelijk degene bent die voortdurend maar wat roept en de hele tijd zit te zeuren omdat anderen een mening hebben die niet in jouw straatje past.

Flipper : Jan je hebt nog nooit een bijdrage geleverd je zit alleen overal je mening te geven. Lever eens een bijdrage kerel dan luisterd er misschien ook iemand naar je mening.

JV : En wat heeft dit precies te maken met de post waarop je reageerde? Vrij weinig volgens mij.

Flipper : Maar je hebt nog steeds geen woord over beffen gerept.. heb je wel sex jan?

Flipper geeft het op : Weet je wat.. Jullie waarderen niets.. Ik hou er gewoon mee op bij het IJBF.. Zoek het lekker zelf uit stelletje mafkezen.

Jack42 vs JV

Jack42 : Inderdaad als je de naam flipper verandert in flikker dan ben je erg zielig.

Badslippers vs Goedele Liekens

BS : Is dat niet die Belgische seksuologe die vrouwen aanraadt om een pannenlikker te gebruiken om zich te stimuleren i.p.v. een dure dildo? Geen wonder dat ze zoveel onzin uitkraamt als hierboven.

Club geklaag en gezeur ( maar er toch blijven naartoe gaan )

Satanic Surfer blijft de onvermijdelijke nummer één. Op 15/07/15 : De kans dat ss het komende jaar nog ns 2,5 uur z'n tijd gaat verliezen in Elsdorf is als realistisch in te schatten. Op 05/08/15 : Onthutsend pover en zoals voorheen al vermeld lijkt de club in freefall. Georganisserde langeweile in Elsdorf. OP 08/08/15 : al liet het level van Kitty in vergelijk met voorheen wat te wensen over. Heute zal het "beter" worden...Freefall en aan het onacceptabel grenzende zaken aldaar naar m´n aanvoelen.

Net als de zwembroek invasie in YY. Pieter65 : ook viel mij op dat er veel mannen van Turkse en oost Europa aanwezig waren en daar verschillende in het zwembad de zwembroek aan hadden. Laatbloeier : ik me verbaasde en licht irriteerde over al die zwembroeken die ineens in YinYang verschenen, bij het zwembad, bij de whirlpool. YYlover : waarbij onder deze boxershorts, ook nog eens zwembroeken te voorschijn kwamen met pijpen tot aan de knie. Jansenroy : Ik heb zelfs al meerdere keren de boxershorts in het saunadeel gezien.

Sexenfun vat het kort maar bondig samen : Dus als je niet moet luisteren naar de klanten of als de klanten toch blijven komen en hier gewoon wat zeuren...

Ook Flipper was weer van de partij in Phg. Ik zag alleen een normale bezetting depressieve roemeentjes die zich afvragen waarom er niemand met hen naar de kamer gaat... shocker... Tis me een partij droevig daar...was er gisteren, het mooiste moment was toen ik naar huis ging.

Dolce Vita

Marcus69 beleefde grootste flop ooit. Een groot litteken van een keizersnee op haar buik was nu ook zichtbaar. Maar bij het bestijgen was ze al na 10s bezig met "you finish? Ze had ne kleine van 2j en was lesbisch. Ze zei me dat ze feitelijk niet teveel van mannen moet weten !

Forum

Hallo liebe Eisbären ! Neu : eisbarenforum. Das forum fur deutschprachige Eisbaren.

Gangbang

Michelvv kwam donderdag voor de eerste maal terecht op de de Nina & Friend Showerparty in Eroxx. De activiteiten op de podia in de barruimte lijken op scènes uit een pornofilm. Hij moest nog even wennen aan de situatie. Echter niet voor lang : ik werd meegetroond naar een podium en voor ik het wist had ik een heerlijk pijpbeurt te pakken. Zijn eigen woorden en geweldige uitspraak : In totaal drie keer door mijn remmen geschoten .

Alex1@ was op maandag dan weer te gast in Eroxx. Blijkbaar was er nu onder de gasten een bodybuilded pitbull , die duidelijk niet aan de halsband lag van z’n vriendin genaamd Petra. Hij was zelfs agressief toen de avond vorderde, heeft hij een bezoeker een kopstoot gegeven die wat veel in de buurt van Petra hing. Agressief ventje met een kort lontje ! Gelukkig werd er correct gereageerd en deze mensen definitief de toegang ontzegd.

Gay Pride

Lustman gespot op praalwagen in gezelschap van Goedele Liekens look-a-like trans aka Giedele Loekens tijdens de Antwerpse Gay Pride.

Wie is : Jan Verplancke ?

Een Belgische malafide vrouwenhandelaar die voor geen haar te betrouwen is. Zijn specialiteit zijn dames uit het Oostblok ( bekend onder de naam Matroeska’s )
in de prostitutie dwingen onder valse voorwendsels.

Ondanks klopjacht is JV nog steeds op vrije voeten. Hij werd gespot op 15 juli in Eindhoven. De politie stond voor gesloten deur op het Baekenlandplein. Op 21 juli deed hij een deal in Brustem met niet al te oude Roemeense = grote kans op waar voor je geld. In Tunesie werd hij gespot in kogelvrije vest.

Profiel op het forum : Jan Verplancke heeft nog geen vrienden gemaakt !

Klaarkomen of fake orgasme

Elke ijsbeer heeft daar weer zijn idee en mening over. Red Devil ging raad zoeken bij niemand minder dan Goedele Liekens. Het volgende citaat uit het boek SOS Sex : Vlak na een orgasme is de eikel of clitoris altijd uiterst gevoelig. Zo sensitief dat elke aanraking heel even onaangenaam aanvoelt. Probeer je je partner daar dan aan te raken, dan zal die vrijwel zeker je hand wegduwen, of op zijn minst reageren. Indien niet, dan zit de kans er dik in dat er iemand vals heeft gespeeld!

De nationale feestdag in Belgie

Deket : ik heb een Roemeense hier uitgelegd waarom ik vandaag niet moet werken en kan uitslapen.

Big30 : Vraagje, wat doet een Belg typisch op zijn nationale feestdag ?

- naar Brussel met een vlagje gaan zwaaien
-in slaap vallen zoals prins Laurent tijdens het defilé
-richting Duitsland om naar de hoeren te gaan
-de Youppie bus nemen naar GT of Babylon

Tetten-fetisj

Megaboob aka Boobmeister met Ekatharina

-En.... 1000CC megaborsten
-haar heerlijke joekels
-haar heerlijke funbags
-heerlijk aan haar boobs gezeten

Justitie

Nederlandse speurders van de afdeling prostitutie schakelen Picasso1 in om valse Spaanse hoeren te ontmaskeren. Picasso1 : ze vielen na presentatie binnen 10 seconden door de mand (vooruit maar, er waren enkele twijfelgevallen waar ik 30 seconden voor nodig had). Het waren allemaal Roemeense.

LR

MichelJ gaat vreemd en woont Koreaanse uit. Davedv : Een nieuwe dame ? MJ : Ja, geloof dat ze gisteren begonnen is, maar betwijfel of ze over enkele dagen nog aanwezig zal zijn.

Schieferhof

Oom Bernds rust al lang in vrede. Maar gelukkig hebben we de hof-vader Hollandmale nog ! Die na z’n 53ste Hof-bezoek weet te melden dat er twee toppers terug zijn : Dana en Susan. Ook een andere voor HM nieuwe topdame is masseuse Julia.

Soa

Graagneuker geeft zijn beschrijving van gonorroe. Ik liep de laatste tijd rond met een gloeibougie die een geweldige sensatie gaf bij het plassen en ook nog eens flink nadruppelde waar mijn senseo apparaat jaloers op zou zijn.

SKW

KanariePiet : Die wandeling begon onmiddellijk stevig: 2 brede Polen hadden het aan de stok gekregen met een zwarte medemens en hun slaande ruzie, gekruid met mislukte karatestampen, elkaars gezicht vertimmeren met aluminium stoelen en elkaar bedreigen met stukgeslagen glazen leidde hen doorheen het ganse SKW. Flikken? Nergens te zien. Costana : 1. Belgische politie is altijd té laat. Of het moet zijn om te flitsen 2. Belgische politie treedt, als ze opdagen, NOOIT kordaat op.

Noordkwartier Brussel

KanariePiet : Weinig interessants. Ik trek zoals verwacht, ongepopt naar huis. Ook de peepshow is ten dode opgeschreven : uit mijn vorige bezoeken was er eindelijk nog eens 1 meid, enigszins het bekijken waard, voorzien, maar zelfs deze meid vond ik visueel onvoldoende om er zelfs maar 2€ aan uit te geven.

Tip

Rob45 : Dames die binnen de minuut om een kamergang vragen gewoon niet aan toegeven !

De IJBF-befkoning

Big30 : Herman Brusselmans. De Befkoning van Vlaanderen!

Nedlovefkk : Wanneer kunnen we ons inschrijven voor de door YBF gesponsorde bef cursus??

CCR5d32 : Flipper , het gaat er niet om dat jij niet kan beffen, misschien ben je wel de lassie van phg ?

Bosco : ik ben niet voor niets de ongekroonde befkoning en plaats de Bosco-stempel op haar poes.

Der Lickmeister : Ik verbrand mijn tong niet aan deze discussie, maar liever aan een natte kut.

Ace2 : Uitgangspunt zal toch echt moeten zijn dat het vaak is gespeeld. De dames hebben zoveel sex dat het gevoel van genot weg is. Het is helaas niet anders.

De IJBF-squirtkoning

Flipper : Maar men meest aparte ervaring was dat een dvp 2x squirtte achter mekaar en het bed zo nat was, dat we het bed af hebben moeten halen, en een rol papier nodig hadden om het rubberen overtrek af te deppen en ik me af moest drogen met een handdoek omdat ik in 1cm vocht lag van haar.

Picasso1 : Heb gisteren een lekkere stoot van een dame aan het squirten gebracht, niet door beffen maar gewoon met twee middenvingers in haar poes kort krachtig heen en weer bewegen. Squirten wordt voornamelijk veroorzaakt door inwendig over de G-spot te wrijven.

De IJBF-Trilkoning

Zoekmachine : Het vervolg was standje 69, maar toen ze met haar onderlijf begon te trillen... Ze wilde meer en ging met haar poesje over mijn tong. Aan het trillen, schokken...

IJsberenfeest GT

De eerste belangrijke vraag dat er gesteld werd door Rob45 : ...misschien ook korting op de inkom ? W2 : nee, helaas geen korting. Pech voor de Hollanders.

De eerste ijsbeer meld zich aan : .357magnum = actie verzekerd.

Extra stapelbedden worden in de tuin geplaatst.

Kledingzakken vervangen door luxe draagtassen van de Lidl , mede te danken aan Big30 door sponsor contract.

De hummer maakt plaats voor de Youppie-bus. Capaciteit voor 80 beren.

Eerste wedstrijd bekend gemaakt : Bef je rot ! Onder toezicht van Strijker.

Staat ook op het programma : Wie wordt de ijsbeer van Tatjana. Jury-lid : Ketserr.

Waarschuwing : relatie met een DVP

Jan Verplancke : Tzen allemaal hoeren meneer ! Sommige clubbezoekers hebben hier nauwelijks tot zelfs helemaal geen 'last' van, anderen zijn vrijwel constant verwikkeld in allerlei "relaties". Het is maar net waar iemand naar op zoek is en voor open staat. Dames pikken er vervolgens wel de juiste personen uit.

Mjgl39 stelt nieuw boek voor : Men oma is een zieke Roma.


Ontdekkingsreiziger

Vazkor Da Gama verlegt weer z’n grenzen en gaat richting Stuttgart. Wordt m'n verste Fkk-club dat ik bezocht ooit.

*Note van de reporter*

Gelieve alles met een korreltje zout te nemen en met humoristische inslag te lezen. Alle klachten via privé bericht aub. Bedreigingen worden overgemaakt aan de heer Admin. Nomineren mag , maar ik beloof geen nominatie terug.

sofaking
8 augustus 2015, 23:52
Laat me voor alle zekerheid toch maar even toevoegen dat Babbie gelijk is aan het Franse Babette, afkorting van Elizabeth. Als MILF liefhebber krijg ik nu wel puisten van die baby ref. Maar dat is ook het doel van satire vermoed ik. Good stuff Lustman.

lustman
8 augustus 2015, 23:55
Maar dat is ook het doel van satire vermoed ik. Good stuff Lustman.

Inderdaad u begrijpt waar het om gaat. ;)

Piet Plezier
9 augustus 2015, 01:38
pfffffffff wat een onzin weer.
Maar snel over naar de orde van de dag.

Ace2
9 augustus 2015, 07:20
pfffffffff wat een onzin weer.
Maar snel over naar de orde van de dag.

Ik lees deze "onzin" graag. Top-topic van Lustman

noglangnietuitgewandeld
9 augustus 2015, 09:58
pfffffffff wat een onzin weer.
Maar snel over naar de orde van de dag.

Het is wel de leukste en gezelligste onzin van Nordrhein Westfalen.

Goedemorgenallemaal
9 augustus 2015, 10:26
Klaarkomen of fake orgasme

Elke ijsbeer heeft daar weer zijn idee en mening over. Red Devil ging raad zoeken bij niemand minder dan Goedele Liekens. Het volgende citaat uit het boek SOS Sex : Vlak na een orgasme is de eikel of clitoris altijd uiterst gevoelig. Zo sensitief dat elke aanraking heel even onaangenaam aanvoelt. Probeer je je partner daar dan aan te raken, dan zal die vrijwel zeker je hand wegduwen, of op zijn minst reageren. Indien niet, dan zit de kans er dik in dat er iemand vals heeft gespeeld!

Oh is dat het.... Ik dacht dat ze me niet meer leuk vond

Flipper
9 augustus 2015, 18:51
Ik moet zeggen dat het leuk lezen is. :)

Piet Plezier
9 augustus 2015, 21:38
Ik lees deze "onzin" graag. Top-topic van Lustman

van mij mag je hoor.
Ik zeg alleen wat ik ervan vind.

lustman
21 januari 2016, 20:25
Waarschuwing

Piet Plezier : stop nu met lezen !

Het woord van 2015

Pret kondigt het nieuwe woord aan : clubmoraliteit.

Miss ijsbeer 2015

Jury : Bosco

Wie werd het niet ? Victoria uit GT.

Pistoleeke : Opkrassen getverdekke, foorwijf!
IJsbeer11 : Ik zag ze net lopen bij de sauna naakt en had een bosje schaamhaar erop staan waar je u tegen zegt. Gadverdamme zeg !
Teiresas : Nou, die wordt geen Miss IJsbeer 2015 als ik dat allemaal zo lees...

Mister IJsbeer 2015 !

Spijtig genoeg haalde hij niet het Guinness book of records. Maar…

• hij pleegde in 2015 107 saunaclubbezoeken !
• neukte met 131 verschillende vrouwen !
• hij schrijft ook zeer regelmatig over zijn bezoeken.

* Gefeliciteerd Kanariepiet *

Laten we hopen dat deze hete vogel z’n vlucht kan aanhouden. Want wie hoog vliegt vangt veel wind. Wordt vervolgd…

Trio-beer 2015

Sphinx met Sasha en Precieuse in Babylon. Onze reporter stond erbij en keek ernaar toen onze racebeer opgegeild werd aan de bar. De bardame van dienst haar ogen vielen er bijna uit bij het zien van dit spektakel. Het sloopwerk zette zich verder op de kamer in "Insane mode". Vervolgens : "Never gonna stop until it's broken, never gonna stop until it's broken."

Oud en Nieuw in Ambrosia

Een geslaagde party voor Pollekezuid01 en co. Buiten het eten dan. De koel vitrine in de keuken was dit jaar helemaal leeg ! Gelukkig had Benijsbeer nog wat nootjes mee genomen zodat we nog net niet helemaal verhongerde. Smakelijk jongens !

Sylvester party in VM

Villa Marisol pakt uit met live-act van drankorgel Stiffie tijdens hun silvester party. Dalton : dan kan het best gezellig worden.


Once you go black you never go back

Deze stelling gaat niet altijd op want Rob45 is na black-specialist nu ook Asia-kenner geworden. Bij China/Japanese Girls, grootte bos hout voor de deur en grabbelen maar... Ook het deepthroat en gag gedeelte beheerst Lin tot in de puntjes. De Koreaanse verslaving word alsmaar erger en heftiger.

Hi ik stel me even voor

Naam : Littlewhitecity
Leeftijd: 18 (ja, het is nog jong maar liever te vroeg dan te laat)

Bluebear :Een laatste advies voor de zeer jonge ijsbeer en zijn grootste valkuil, wordt niet verliefd in de club, een zeer moeilijk te bevechten thema voor een met testosteron gevulde jonge ijsbeer.

clubadvies gevraagd

Verch : kan iemand mij wat tips geven, dank op voorhand.
De Duisburg spesjalist : kerel dan moet je na villa marisol gaan.
Kapitein Knut : Bullshit ! Waarom zou Villa Marisol nu plotseling opeens "the place to be" moeten zijn volgens meneer de duisburg spesjalist? Omdat hij er toevallig afgelopen weekend zelf is geweest en meent daarom deze club nu te moeten promoten in de hoop dat de clubeigenaar zich de beste kerel nog herinnert bij het lezen van zijn overdreven positieve schrijfsels op dit forum. Note aan de mod’s gelieve de naam aan te passen. Vanaf heden : de slijmburg spesjalist.

Babylon

Cantona : Een reis van 650 kilometer. Maar ik denk in de toekomst deze hemelse plek toch vaker te bezoeken.

Wat kan er beter ? Een bordje aan de deur met de tekst : Satanic Surfer go back to hell !

Echte ervaren ijsbeer

Eddy_V : Na de buitensauna even onder de koude douche gestaan tot verwondering van een 3-tal dames.Hun verbazing werd nog groter toen ik het zwembad in liep en 2 baantjes trok...Godsallejezus wat was dat water koud!! Maar we hebben het overleefd !

Gezondheid

Gonorroe

Waarschuwing van Gonorroe Messias Tiga : Gonorroe zou ongeneeslijke ziekte kunnen worden !

Lustman : Ik mag er niet aan denken als deze ziekte niet meer behandelbaar is ! Dan zit je gewoon in de hel met je lul.

Ook voor Big30 geen goede zaak. Er zullen overuren gedraaid moeten worden bij het aanpassen van de forum namen.

Druiperman , Baddrippers , Sexengonorroe , Leklul45 , Drupke , Etter Pete , Lucky Gonokok , Noglangnietuitgedruipt , …

Hartaanval

Etjuh : Hoi beren, ik wil bij deze even meedelen dat ik voorlopig uit de running ben doordat ik getroffen ben door een hartaanval.
Flurk man steekt dan weer een hart onder de riem toe : Knappe en sexy verpleegster toegewenst...

Charlie Sheen onthult dat hij hiv-positief is

Nibor76 : Ik vraag mij af of die partygoers zich nu achter hun oren krabben en hun SOAvrije-zegeningen tellen na het horen van het bericht van Sheen en voortaan maar met een rubbertje neuken?

Onmiddellijk kwamen er weer reactie’s van personen die ervan overtuigd zijn dat HIV enkel vooromt bij mannen. VJ : Ga je er wel vanuit dat ie het bij een dame opgelopen heeft... Pietjepik : Ik ga er ook vanuit dat het bij een vent was... En zo wassen ze hun bare snikkel weer in onschuld.

Transsexueel vs travestiet

Blijkbaar loopt er al een tijdje een Chinees(e) rond in GT. DEFENDERXXX : Ooit zal ik haar, en enkel haar, eens vragen om mij te neuken. Geert5 : Wat een arrogante Chinees zeg !

Eddy_V gaat op solicitatie bij FKK Lekker ding. Pret : Ik lees dat ze enkel een Thekefrau zoeken. Wellicht maak je een kans met een pruik op, wat mascara en een jurk aan. Eddyana is born !

Oom Bernds

Het wordt stilaan een traditie dat The Godfather of Bernds genaamd Hollandmale het jaar afsluit in het Schieferhof. Het bleek ook nog eens z’n geluksdag te zijn. Gisteren mocht ook aan het Rad van Avontuur worden gedraaid. Kennelijk was het een geluksdag, want het Rad stopte op HM's nummer: 1x vrij entree, binnen 1 maand. HM gaat met een zeer Guten ( sperma ) Rutsch het nieuwe jaar in.

RIP

Willy69. Ik zal z’n woorden nooit vergeten : Geet sjie poppen dan kans du sjkreijven ! ( sorry men porno Duits is beter )

David Bowie. Hij organiseerde "beste seksfeestjes die een mens zich kan bedenken" Respect !

Verloofd

Bosco ( alweer ! ) Vandaag naar mijn verloofde in LR!!! Wordt vervolgd…

SM

12trzy probeert een sm-sessie uit bij Olga in de Geleenstraat. Hij ontdekt zo z’n fetisch : breath control. Ze zat op m’n gezicht zitten met haar kutje. Ik kreeg geen adem. Dit vond ik wel lekker. Aan het eind trok ze me af terwijl ik niet kon ademen, dat was echt super!

FKK Lekker Ding

Licky Luke : Da's dus: Fun Garden -> Sun Temple -> Saunaclub Golden Dreams -> FKK Lekkerding ...

Bijverdienste

Kanariepiet : als condoomtester
Wijze Grijze : taxi-dienst met de Wijze Grijze XL Mobiel

Forum tips ( Bergm550 )

Als je een bericht schrijft, dan slaat het forum om de paar minuten je bericht op. Als je dan per ongeluk je browser sluit of je computer crasht, dan ga je daarna weer terug naar het forum en open je een nieuw bericht, dan zie je linksonder de knop "Restore Auto-Saved Content". Als je daarop drukt, komt je bericht weer te voorschijn.

Rijmen

Rob45 : Ga je een keer Koreaans,is je beleving Marsiaans.
Lustman : Sjeufke vond in Babylon meer dan één gleufke.

SKW

Ox73 bracht op het juiste moment een bezoek aan het SKW. Hij was er op 10 december en gelukkig geen dag later. Op 11 december verscheen volgend bericht in de krant : Loden bollen, messen en bijl gebruikt bij moord in Antwerpse hoerenbuurt.


FAQ clubs

Hier kwam de vraag van Pret : Ik zou het zeer op prijs stellen als voor elke sauna club een FAQ topic wordt geopend. The Joker : Niemand houdt je tegen om ze zelf op te stellen ! Ik denk er net zo over : begin er dan zelf eens aan.

Uitspraak van de dag

Bergm550 : De line up was penisverhogend.
Teiresas : haar naturelle borsten bouncen in symmetrie op het ritme.
Pistol Pete : En later, eenmaal afgedaald, liet ze ook het achterste van haar tong zien, deepthroat zoals het bedoeld is.
Bluebear : Ik spoot mijn bijdrage aan de mensheid over haar likkende tong en ze bleef me zuigen tot overgevoeligheid van de smurfenhonkbalknuppel.
SFL : Die tietenkast is veel te groot.

Vermist

Wijze Grijze : In de kelder van pc Bochum nadat hij de laatste van zijn 730 vrijkaartjes had ingeleverd. ( Bron: Eddy_V. )
Badslippers : In Brazil gespot met string op z’n kale hoofd. Zo'n kaal hoofd zweet natuurlijk lekker weg. Je bent en hipster of niet. ( Bron Nedlovefkkk.)

GT

Bergm550 : Er werken natuurlijk alleen maar nette vrouwen in GT. Teiresas : Bergmans, niet schrikken, maar ik heb me laten vertellen dat er ook wel eens een ordinaire hoer is gespot...

Freek12000 : Het was er echter zo druk, dat er niet of nauwelijks ruimte was om dames goed te keuren laat staan praten.

Bierbeer verklaart wat GT betekent : Grote Toneeltjesbos

Ace2 nog steeds gewild en populair : Ik word opgejaagd door Jasmin terwijl mijn grootvader op de grote vaart altijd zegt dat wij de jagers zijn. Help !

GT eerste club in NRW met een onderbroeken automaat. Keuze uit Heineken-print of Superman motief.

Wat kan er beter in GT ?

Voor de ingang een reclamebord : Duisburg veel beter voor maar 30€.

NZC

Kingrex : Ik weet heel goed wat ik doe als ik zonder neuk. Sowieso niet met iedere (publieke) dame, alleen met dames waarvan ik "denk" dat het wel kan. Omdat dit nogal op een onderbuik gevoel gebaseerd is. Ik neuk regelmatig betaald en onbetaald dames zonder. In de afgelopen jaren zijn dat er best (heel) veel geweest.
Mijn onderbuik selectie heeft tot nu toe gewerkt, bij al mijn NZC avontuurtjes.


De Wijze Grijze soap ( 6-delige bestseller )

Deel 1 : Bagger en azijn.
Deel 2 : Financiële afspraken. Een kolfje naar WG’s hand.
Deel 3 : “pain in the ass” Sexmachine trekt de stekker eruit.
Deel 4 : De vrijkaart handel.
Deel 5 : De achtergehouden bedragen en vrijkaarten.
Deel 6 : De streken van Sexmachine aka Rplover.

De eerste reactie’s

Er wordt toch wel een beeld geschetst van een zeer corrupte WG. ( Badslippers )

Geweldige soap. Er word van beide kanten geweldig met modder gegooid. ( Vulkaanridder )

Het wijze grijze valkuil hoekje, spannend hoor. ( rmjhexe )

Sexmachine heeft wel vaker ruzie. Maar…een maat vertelde dat sexmachine volledig gelijk had. ( Deket )

De hele vete is van een kleuterklas niveau waar je "u" tegen zegt. Het is geen "diesel gate" maar "RxxxB gate" ( Kapitien Knut )

Een situatie waarin WG vol trots melde hoe hij een dame tot op het bot had vernederd door via de theke een FT af te dwingen, terwijl die dame daar eigenlijk helemaal geen trek in had. ( Jan Verplancke )

Het is altijd weer verfrissend om, in het heetst van de strijd, de ware aarden van mensen naar boven te zien komen... ( Hemaworst )

Het gaat over 2 dingen: "money" en zoveel mogelijk gratis naar een saunaclub. ( amigo70 )

De soap wordt steeds spannender jongens! ( Kapitien Knut ) Reactie van Grunny : WG heeft je zeker een vrijkaartje toegestopt om dit te zeggen hahaha.

De mooiste sport blijft...

* Het moddergooien en het bekschieten *

Flipper
21 januari 2016, 20:36
:) mooi de samenvatting te lezen... tis allemaal wat.. allemaal die meningen.. wat ben ik blij dat ik winterslaap heb zoals een echte beer betaamt. :)

lustman
15 februari 2016, 12:25
Na tien jaar in het wereldje van prostitutie te vertoeven en ervaringen van collega's van dichtbij meegemaakt hebben

*Dat er maar heel weinig succes story's zijn , bij mijn weten op één hand te tellen.

*Er een hele hoop hypocrieten van heren zijn , die verkondigen rozengeur en maneschijn. Maar in werkelijkheid zitten ze dik in de ellende.

*Het vaak goede mannen zijn met de beste bedoelingen. Maar hier zitten de meeste prostituees niet op te wachten.

*Dames van plezier willen meestal geen normaal en goed leven. Ze gaan liever terug op hun rug voor...Sommige houden liever van een pakje slaag en een hoop ellende ipv een goede vent.

*Eens van de prostitutie geproefd , zijn ze voor 99% verslaafd de rest van hun leven.

*Sommige heren al tien jaar dezelfde fouten maken en nog steeds naar de clubs gaan om een vriendin te zoeken. En maar niet leren uit hun fouten.

*Velen verplicht moeten stoppen zijn door : bankroet. Ze verloren hun ganse hebben en houden.

*Heren die elkaars bloed konden ruiken. Elkaar gingen zwart maken bij de clubleiding. Dit door de obsessie van een dame die hun in het dagelijks leven nog niet ziet staan en waar elke dag minstens vijf man over gaat.


De ware feiten

Denk maar niet dat jij alleen de uitverkorene bent. Ze wed op meerdere paarden.

Ze draagt een zwaar rugzakje met problemen mee en dit komt ook op jou rug terecht.

Waarom zou ze in een hoerenloper de ideale partner zien ? Via collega’s weet ze dat je al verschillende jaren de clubs afschuimd. Of ben je zo idioot geweest je nickname op het forum te geven ?

Het snelle geld went snel en nu valt dit weg. Van wie denk je dat dit gaat komen ?

De meeste jonge goed uitziende dames van plezier kunnen krijgen wie ze willen. Kijk even in de spiegel en denk na !

De sex is super. Maar uit het vak stappen en een relatie beginnen is heel wat meer.

Stoppen is één , maar niet terug beginnen is twee !

Hun hoofd wordt al jaren gek gemaakt door collega hoertjes en het aparte wereldje waar ze in vastzitten.

Een vrouw voor een normale relatie ga je niet in een hoerentent vinden.

Hoe vaak komen ze hun afspraken na ?

Enkele van hun eigenschappen : onvoorspelbaar , achterdochtig en stik-jaloers.

Gaan ze die 100€ /u inruilen voor 10€ /u ? Als ze dan al een gewone baan willen doen...

Het zijn wolven in schaapsvacht. Vroeg of laat komt het duiveltje uit z'n doosje.

Ze leven er maar op los vandaag. Morgen zien we wel...Vergeet die structuur maar of toekomst gerichte plannen.

Ze blijven zich zeer bewust dat ze een goudmijn tussen de benen hebben. Van een goede back-up gesproken.

Vergeet niet dat ook de derde partij ( vriendje en familie ) het gemakkelijke geld ondertussen gewoon is. We spreken hier van lotto bedragen ! Van uit deze hoek wordt dus zware druk geleverd. Nog maar te zwijgen als er een pooier in het spel is.

Enkele voorbeelden van gekende smoesjes en oplichting toestanden :

- ongeval
- ziekenhuis opname
- ticket verloren
- pasport niet in orde
- geld voor de papieren
- overvallen op weg naar de luchthaven
- gsm gestolen
- geen bel krediet
- zogezegd ziek
- zielige show opvoeren

Verder zijn het de beste actrices. Na met 1000 mannen ( alle soorten , maten en gewichten ) de lakens gedeeld te hebben is er een hoop mannen kennis vergaard en zijn ze zo geslepen als een mes. ( dat eens in je rug zal belanden )

Je mag AO en vergeet helemaal de realiteit. Nog erger : ze is zwanger ! De kans is zeer groot dat je hierdoor vakkundig afgeperst wordt.

Je hangt de slimme uit en houd de knip op de beurs. Ze komt ( nog ) niet aan je geld , maar wel aan je hartje en ziel. Afdokken is de boodschap of anders wordt het uithuilen.

Maar...

Voor de uitzonderingen : de kans is klein , maar bestaat. Het aller beste gewenst !

Piet Plezier
15 februari 2016, 12:39
ik ben blij dat ik bij die uitzondering hoor :biggrin:

SFL
15 februari 2016, 15:35
ik ben blij dat ik bij die uitzondering hoor :biggrin:

Ik heb eens een kut meegemaakt die sterker was dan 12 paarden :teuflisch:

Piet Plezier
15 februari 2016, 15:59
Ik heb eens een kut meegemaakt die sterker was dan 12 paarden :teuflisch:

man dat maak ik elke dag 3 keer mee .

lustman
7 september 2016, 22:36
Forumproblemen

Kostunrix : Mijn signature verschijnt niet onder mijn posts. Is dat omdat ik nieuw ben? Als ik een stukje schrijf is het vakje "handtekenig weergeven" wel aangevinkt. Big30 : Staat er nu wel gelukkig! Kostunrix : Ook al even met Willem2 over gePMd, hij ziet het staan, jij ziet het staan, maar gek genoeg zie ik het zelf niet ! Sofaking lost het problem op : Een instelling dus. Ga naar instellingen - opties wijzigen en kijk of toon handtekeningen aangevinkt is. Kostunrix : yes, Yes, YES !! er moest nog een vinkje nestelen bij instellingen.

Het beperken van (full-)quotes blijkt nog steeds een problem. Big30 : Nog maar een keer, in geval leden die meermaals gewaarschuwd zijn geen onnodige full kwoots te plaatsen en daar toch vrolijk mee door gaan haal ik ze weg.

Staatsgreep in Cuba

Raul Castro kon op slimme wijze een staatsgreep vermijden, dankzij het inzetten van prostituees. De twee ijsberen die de staatsgreep plande waren Cuba Jay en De Laef van Particularé. Na 31-wipjes werden de plannen opgeborgen. Wordt vervolgd…

De elektrische auto

Blijkbaar nog ver van men saunaclub-bed. Der Puffmeister : Wat moet een hoerenloper in hemelsnaam met zo'n electrisch ding met een beperkte actieradius? Wat als je net van plan bent om nog een club of rosse buurt te bezoeken en midden op de autobahn kom je erachter dat de accu bijna leeg is? Daar gaat je avondje plezier en een oplaadpunt vindt je in Duitsland bijna nergens aangezien Duitsland een diesel land is en bijna niemand daar in zo'n electrisch geval rijdt.

Meetingpoint

Patjax heft last van keuzestress. Alleen een kwestie nog van kiezen tussen GT en YY of een avontuur met Alice in Wonderland (YY) of smurfinnetje Simona van extra vakantiegeld te voorzien en een rondje dobbelen met Bella in GT. Het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen.

Parenclubs

De parenclubs zijn duidelijk niet meer wat ze geweest zijn. Pietjepik bracht een bezoek aan The Gallery’s. Eerst de club verder verkend, we kwamen in gesprek met een vriendelijke neger met een roze zwembroek aan. Later zagen we nog een oudere heer met een soort borat bikini. Om de lat wat hoger te leggen had ik dus interesse in het bejaarde segment.

Fetish

De onvoorwaardelijke fetish koning van het forum blijft mr big met z’n voorliefde voor Hindoestaanse zweetvoetjes.

*Keshni ging het haar zoetzolen over mijn gezicht heen haar voetjes/teentjes ruikten weer heerlijk.

*In de slaapkamer ben ik een uur met haar voetjes/teentjes bezig geweest.

*Ik pakte een van haar voetjes vast en ik begon keshni aan haar teentjes te sabbelen.

*Nog eventjes aan haar lekkere zweetvoetjes/teentjes ziten ruiken.

*Ze drukten haar vijf teentjes mijn mond in en ze begon er mee te wiebelen. En met haar andere voetzool ging ze over mijn gezich heen.

*Toen ik haar linker gympje van haar voetje trok kwam er een heerlijke geur mijn neus in.

Ik stop ermee

Het blijkt weer maar eens hoe verslavend onze hobby is. Das : Wat bedoelde jij met de uitspraak van een week geleden dat je niet meer ging clubben??? Patjax : Ik moet mijn ere titel als notoire veelpleger verdedigen ! Met enige vertraging toch in het bedevaartsoort van de verboden lusten aangekomen. De hoogmis helaas gemist, maar de nonnetjes zijn achtergebleven in vrijetijdskleding en welwillend om persoonlijk de biecht af te nemen. (21/0816)

Bier mystery

Wat is jupiejer ? Willem2 : Heineken.
ILTG : Fout Willem...Heinenken is een half glas jupiejer met een half glas water er bij.
Lustman : Heineken wordt gemaakt van de zeik afkomstig van een Nederlands paard dat jupiejer (Jupiler) gedronken heeft.

GT

Bergm550 : update uit de nette mensen club.

*Mimi is haar mond aan het spoelen na de sessie met gignnl. Het gesprek mondde uit in een stevige spuitpartij.

*Mara pijpt uitstekend. Ze gebruikt de techniek van de twist-style handjob. Ze doet dit net als de porno-actrice Bunny Bleu. Degene die hun klassiekers kennen, weten wie ik bedoel. Ik moest in mijn piemel knijpen om niet klaar te komen, maar na 7 minuten ging het niet meer. Het was een heerlijke blowjob.

*De gouden regel van Bergmans : "Bezoek een bordeel nooit met goed weer, want dan blijven veel meiden thuis en gaan ze met vriendinnen iets leuks doen. Met slecht weer zijn er altijd genoeg meiden, want dan hebben de meiden toch niets beters te doen en gaan ze dus werken."

Moederke100 : Weet iemand of er zondag's veel te doen is bij de golden time? Rob45 : Je ken beter bij je moeder van 100 blijven. Gay Time is zondags heel druk met beertjes.

Lekkersfan : Beide "zakken" zijn leeg, dus het gaat weer even duren maar dan ben ik er weer te vinden.

Mynasch : Ik kwam klaar toen Juna met haar hand even masseerde en geil op de kleine mynasch spuugde. Hele lading over haar borsten. Wow, mooi gezicht!

Raul7 aka Zoef de haas : Ik ben er op zaterdag om 12 uur en als het echt druk begint te worden heb ik al 2 kamers gemaakt! Voor een eventuele derde kamer heb ik dan nog de rest van de avond!

Franske met de nadruk op jonge ijsbeer ! Vandaag een nieuwe dame gespot maar ze was druk bezet.
Wie heeft er info ? Lange slanke jongedame met kort haar. Draagt bikini, geen tatoeages. Figuur vergelijkbaar met Paula.

Ace2 ligt nog steeds goed in de markt. Ik spoot een grote lading zaad in haar keel en zonder enig probleem slurpte ze alles op. Als zoete pap slikte ze alles door. Glimlachend keek ze mij aan: “because I like you”

De hun man fenomeen verklaard door Patjax. Als je enkele keren op herhaling bent geweest met een dame uit dit groepje, dan laten ze de andere dames duidelijk weten dat hij "hun man" is en dat de andere dames hem met rust moeten laten. Zo proberen ze te voorkomen dat andere dames je benaderen en dat je je centjes bij iemand anders uitgeeft. Ze "claimen" je dus bij de andere dames zonder dat je het weet.

Goolfy69 : Al 2x in GT geweest, kino nog niet gevonden. ( zie route beschrijving Badslippers aub )

Rob45 heeft wat last van de Kimmie-obsessie. Mochten jullie ze toch nog zien kom ik spoorslags naar GT gereden. Anders hier nog wat gaatjes dichtmaken. YYlover : Kimmie gespot door das ! Willem2 : Tja welk gaatje gaat rob45 nu dichtmaken ?

Kino Gt voorlopig gesloten. Doet nu dienst als opbergplaats voor de kledingzakken.

Ondanks de presidentscampagne van z’n vrouw vond Billclinton toch nog een mogelijkheid om vreemd te gaan. Kan iemand me mededelen of ISA morgen of zondag aanwezend is, zodat ik naar GT ommidelijk kan vertrekken ?

Een beetje gay is best ok

Laplagne : In het restogedeelte van de VV loopt een homo in de bediening, maar de vrouwen zijn helemaal gek van hem. Ik werd soms écht jaloers, want dan zie je een dame een uur lang charijnig op het terras zitten en dan ineens die jongen om zijn nek vliegen.

Eddy_V : Met al die latente onderbroeken homo's, zoals ook vandaag later op de dag weer veelvuldig aanwezig in YY.

Transsexueel / travestiet

Admin : De transseksuele mediapersoonlijkheid Kelly van der Veer heeft een opvallende carrièreswitch gemaakt. De voormalige webcamgirl blijkt sinds enige tijd actief als prostituee.

Limburger : 150 euro om je pik in de binnenste buiten gekeerde piemel van Kelly te mogen steken.Dan ga ik liever naar een Saunaclub.

Lustman : Deze Kelly heeft nog wel wat anders dan die binnenste buiten gekeerde piemel hoor ! Je kan ook 150€ uitgeven om ze anaal te nemen , lekker uitwonen die kont.

In een saunaclub kun je ook een transseksueel tegen het bevallige lijf lopen. In Living Room was een paar maanden geleden een transseksueel die er prima uitzag. Onkel Marco heeft van haar diensten gebruik gemaakt en was uitermate tevreden.

Sjeufke : Ik 'draag' altijd een ROK in sixsens.

Lustman gespot tijdens Antwerp-pride op praalwagen van K-Y met Frans de trans en Piet de travestiet.


Pokémon-hype

Rokkenjager : Wel nog een Rattata gevangen in de onlangs op gepimpte patio. Dit in combinatie met 2 geslaagde kamergangen brachten deze dag weer tot een succes. Al met al 26000 Pokémons lichter de tent rond 20.30 verlaten.

PHG

Bluebear : Heeft u de nieuwe site van Planet Happy Garden al gezien? Ziet er gelikt uit. Mooie foto's van Loredana en anderen te bewonderen. Een bezoekje waard.

Bosco : Waar slaat dit nah weer op??? Die foto's zijn 6 a 7 jaar oud!!! Al die meiden zijn daar niet meer aanwezig op Loredana na. ( die er op staat voor de silli attack)

Vazkor aka de zwarte wolf maakte PHG onveilig. "I must eat, I didn't eat in 3 days!" Grrrrrrrr...

Babylon

Volgende party : Lou Lou en de 40 zatte Walen.

Reagen z’n sauna-club ontmaagding vond plaats in Elsdorf. Het begon de nacht ervoor al. Ik kon moeilijk in slaap vallen door spanning en enthousiasme. Het leek echt als een klein kind. Ik ben verwelkomd door een tal van naakte dames bij de balie. Het was een hele mooie eerste ervaring voor mij in de club. Dit smaak natuurlijk naar meer.

SeX++ : TWEEDAAGSE IN BABYLON : OOST, WEST, BABYLON BEST.

Sjeufke geeft even uitleg waarom Babylon een service-club is. Zelfs als je karretje verkeerd staat geparkeerd, komt de theke onder het blasen op de kamer naar je autosleutel vragen om je auto te verzetten. Tja.....

Ook duivenmelker was weer van de partij. Ditmaal waren de rollen omgekeerd en werd hij leeggemolken daar Anni en Maya. Ze kunnen je op verschillende fronten gelijk verwennen en in de aanval gaan en waarlijk het lukte hun , ze zuigden om beurt tot de laatste druppel in hun mondje verdween en hun slachtoffer kreunde voor een derde keer luidkeels zijn genot uit.

Amerikaans persagentschap maakt melding van jaloerse Donald Trump. Hij kan het niet verkroppen dat ex-president Reagen op bezoek was in Babylon. Als klap op de vuurpijl schrijft ook billclinton zich in voor de tombola van Babylon. Trump komt alvast met de volgende uitspraak : I will build a wall around NRW. if you polar bears have a problem with it, I'll make it two meters higher !

Malia de dochter van Obama na jointje en twerking, nu ook aan de slag in Babylon. De Waal Marc Pertotale geeft even uitleg : Elle est une machine noire avec un intérieur rose.


YY

Partyanimal : Het lijkt er op dat de regels bij Yinyang gemaakt zijn om te overtreden, zoals het gsm-verbod ?! Gisteren meermalen gezien dat men "openlijk" met de telefoon bezig was rond de pool en in de kino. Ook aan het verbod van ondergoed in de bubbelbaden en zwembad schijnt niemand zich te storen ?!

Golden shower

Mr big : Ze zei nog tegen me dat ze al veel had gedronken voor dat ik kwam. Dan kan je straks weer lekker in mijn mond plassen keshni zei ik. Ik trok haar plas gaatje vrij en ik drukten mijn mond er tegen aan. Ze begon beetje bij beetje in mijn mond te plassen zo dat ik alles netjes kon op drinken. Haar urine was weer in een woord HEEEEEEEERLIJK. Ik vroeg haar om beetje bij beetje te plassen ik deed mijn mond om haar plasgaatje heen. En cindy begon langzaam te plassen de smaak van haar urine was echt heerlijk. Ze gaf me elke keer de tijd om het door te kunnen slikken en dan ging ze weer verder met plassen.

Van Goch

Sjeufke vond tijdens de sessie met Raisa geen gleufke. Afwisselend knuffelen/TZ en erotisch masseren. Tussendoor een flinke befbeurt gegeven, waarbij ze goed mee deed. Niet aan neuken toegekomen. Uiteindelijk ben ik tijdens de massage ontploft. Eens een keer wat anders.

Gang bang

Foefel : Maandag was er weer een ao party bij www.p-p-p.tv in Duren. Intree 130 euro met test. Bij de laatste ronde was er een verrassing want de dokter zo noemen we toch iemand die een test afneemt ging ook meedoen.

Finca Erotica

Vazkor in hogere sferen door z’n sessie met Christina. Het werd tijd voor seks...Superseks...beestachtig krachtige lekkere seks, zij als meesteres der lusten on top, deze jongen bij wie het witte magma klaar stond uuit te breken plat op de buik, in overgave aan zoveel extatisch geweld. We neukten. We neukten, mijn vulkaan paste perfect in haar kut.

Dames keuze tips

Wentelt Eefje : Volgens mij is er niets belangrijker dan je eigen gevoel volgen en niet op andermans oordeel te vertrouwen als het om dameskeuze gaat, als zijn echt Te Meiden Mijden vaak natuurlijk ook bij een goed gevoel te mijden, dat zullen de andere scribenten ook gehad hebben, dat goede gevoel. Maar de één diskwalificeert een turbo-porno-pijpster, de ander wil juist een sloppy-tender-blowjob als veel te zacht vermijden.

Magnum

Megaboob maakt op een stille dinsdag voor éénmaal een uitzondering op zijn big boob fetish. Ik spotte na enige tijd de Roemeense Janet, die zeer slank was, vrij lang, een “perfecte a cup” had.

PSR

YYlover beleefde een befdag inclusief de bijhorende praktische problemen. Op een of andere manier kan ik zelf nooit eens in een lekker ontspannende positie mijn werk doen. Dan hangen mijn benen ver uit bed, mijn nek begint stijf te worden, en als ik het op een andere manier probeer, ligt er altijd weer een been of arm in de weg.

Respect voor DVP

Jav : De dames hebben over het algemeen geen of weinig respect voor hun klanten. Het is allemaal theater en spel.

Picasso 1 : En als je daar respect voor hebt dan ontbreekt het je aan zelfrespect.

Jan_Wandelaar : Geen enkele vrouw zal het als teken van respect zien wanneer je haar geld biedt om seks met je te hebben.


LR

Living room begint meer en meer te lijken op een verdoken homo-tent. De aankomende birthday party op 10 september zijn er bananen en wortelen voorzien om bij de gasten tijdens de wachttijden anaal in te brengen. Dit verzacht het lange wachten (2u) een beetje.


De poëtische taal

Patjax : Strakjes naar het Roermondse sprookjesbos om een dagje te spelen met elven, feeën en bosnymphen. Moet daarvoor wel uit de handen van de "boze heks" zien te blijven. Als alles volgens plan verloopt eindig ik in Wonderland.

Gezondheid

Noglangnietuitgewandeld in Freude39 : Een ketel kippensoep was het enige eetbare. En daar hebben we mogelijk het geheim van het AO gebeuren ontrafeld. Kip staat tegenwoordig immers stijf van de antibiotica. Geen soa die dat overleeft.

Rmjhexe : Mijn dokter zei dat ik immuun voor soa’s ben. Zeppos58 : Geloof dat maar niet… Toch zijn sommige SOA's zo besmettelijk dat ze steeds (of bijna altijd) worden overgedragen bij onveilige seks. Laat u dus niets wijsmaken, of beter, maak uzelf niets wijs.
Als je zeker wil zijn neuk alle vrouwen uit zwart Afrika dan maar, gegarandeerd HIV besmet nadien.

Vakantie PietSAN , de ijsberen zijn de wanhoop nabij. Resultaat : azijn voorraad uitgeput in de Benelux.

AO-fanclub waste z’n bare snikkel weer in onschuld. (of azijn)

- de kans is toch maar 1/1000
- in men urine-test is weer maar eens geen HIV gevonden
- enkel homo’s en Afrikaanse dames vormen een risico
- er werd een sneltest afgenomen (AO-gang bang)
- NZC dat is pas GFE
- Onmiddellijk na de daad je pik wassen en dan spoelen met azijn


Sharks

Berm550 probeert tevergeefs zwemles te geven aan Roemeense en Poolse dames. Een van hen trapte tegen de bal en haar schoen belandde toen in het zwembad. Ik zei tegen haar: "Kom er maar in, kom hem maar halen." Maar ze zei dat ze niet kon zwemmen. Ik was echt stomverbaasd. Ik vroeg het later nog eens aan haar en toen zei ze dat veel Roemeense meiden niet kunnen zwemmen.
Maar ook veel Poolse meiden konden volgens haar niet zwemmen. Ik viel bijna om van verbazing. Toen ik ongeveer 6 of 7 jaar oud was, had ik al mijn zwemdiploma A en B. Rob45 : Maar het heeft ook voordelen. Als zo'n mooie jonge meid dreigt te verdrinken kom jij als professionele zwemmer haar redden en misschien ligt er nog wel een mooie beloning in het verschiet.

SKW

Anna Roemeense. Matteo : Wanneer is deze dame terug beschikbaar? Jullie hebben me namelijk nieuwsgierig gemaakt!
Lustman : Jij ons ook ! Waar blijft die recensie ?

Villa Weizigt Dordrecht

De Laef : bier en wijn in overvloed. de banaan lag zoals gewoonlijk weer te slapen voelde zich daar ook
weer geweldig thuis. Rob45 : De club is in ieder geval nu "BANANAPROOF".

En nog ééntje van rob45 : Alles is geweizigt…

Hoeveel betaal je na 40min kamertijd ?

Badslippers : Veel ijsberen zijn echte vrekken en pinteneukers. Je gaat 30 minuten de kamer op. Na de 30ste minuut gaat het volgende half uur a €50 lopen. Punt. Wil je dus maar €50 spenderen, dien je in de 29 minuut je badjas en slippers aan te trekken en de kamer te verlaten. Wil je na 40 minuten nokken, moet je niet zeuren. Al het andere is gezever.

Oneliner / uitspraak

Erru : Das wat een lulverhaal man, misschien kun je je echte ervaringen in deze club nog eens met ons delen. Ik denk dat we daar meer aanhebben dan deze spannende prostaatpraat.

Interact : Die japon werd weliswaar soms onverwacht even open geslagen, maar dat is toch niet de bedoeling van een FKK dag. Ik had bijna het idee dat ik met de variant op de potloodventer (in dit geval dus een puntenslijpermokkel) te maken had.

Wentelt Eefje : Ik besloot nog maar eens een rondje te lopen. Per slot van rekening zijn wij wandelaars, die kunnen niet lang stil zitten.

(uitspraak van een theke bij Six Sense, na melding van een muis op de veranda)

Met zoveel wilde poesjes hier, mag dat ene muisje toch geen probleem zijn.

De pornolympics voor ijsberen

Onze ijsberen deden weer goed hun best. Zo werden er in verschillende disciplines medailles behaald.

YYlover : brons in het stijve nek beffen.
Eddy_V : goud in het estafette neuken en onder water beffen.
Onkel Marco : goud in de twee liter Roma-plas drinken.
Mr big : zilver in het zweetvoetjes likken (Hindu-style)
Licky luke : brons om ongepopt de tent te verlaten (@Bab)
Hasta la pasta : zilver in het tongworstelen.
Vazkor : brons in het trapgans jagen.(div.clubs)
Raul7 : de twee minuten snelspuiten.
Big30 : goud in het bezemvegen en zinloze tekst wissen.
The joker : zilver als taekwondo oefenpop ( zonder x-beschermer )
Duivenmelker : trio-sex ( Bulgaarse stijl )
Bergm550 : de 20 meter haaien-slag zwemmen.

lustman
26 januari 2019, 23:37
Gelukkig had ik de sleutel nog in mijn bezit !

De redactie lag onder het stof.

Maar de Lust - reporter is aan de slag dag en nacht !

Nog even geduld... ( hopelijk zitten hier nog enkele leden op te wachten ? ! ? )

Big30
26 januari 2019, 23:46
Maar de Lust - reporter is aan de slag dag en nacht !

Nog even geduld... ( hopelijk zitten hier nog enkele leden op te wachten ? ! ? )
Dit lid wacht met smart af!

lustman
14 februari 2019, 14:37
One – liners

Bosco aka Mister kleefteef : Feituh zijn feituh..... laat lekkuh in je lul bijtuh!!!

Sutemi : Mijn slagboom reageert onmiddellijk en gaat omhoog tot standje “doorrijden”.

Wat een sensatie zo’n heerlijke sandwich tussen muur en het zachte lijf van Dorina.

Haar b-cup borstje gaan mee in het ritme van 60 stoten per minuut.

Giodude : De line-up werd echter gekenmerkt door de in overtal zijnde Botox Bimbo's en Siliconen Sloeries en een hoeveelheid dames die in hoerenjaren de uiterste houdbaarheidsdatum naderen of al voorbij zijn.

Roemeense dames

Schoolmeester : Sommige Roemeense dames willen soms hun afkomst niet weten, en dan zeggen ze dat ze uit Spanje of Griekenland komen. Al dikwijls meegemaakt.

Partycrasher : Ik droom elke dag van de dag dat Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes in de saunaclubs tegen ons gaan zeggen dat ze uit Roemenië komen. Gewoon, omdat ze uit hun naïviteit denken dat het ons daar om te doen is.

GT

Brad Clitt : GT betekent dus voor sommige beren Geen Toegang.
Ik heb een 100% score wat betreft binnenkomen, maar ben ook maar 1 keer geweest.

Huubhuubbarbatruuk : Waarom zijn er zoveel vliegen in de eetruimte ?

Nulnulzeseenhalf : Veel te warm voor de tijd van het jaar. Het is en blijft een tent.

Geert5 : Iemand was klaar binnen de 30 min, zegt ddvp blijven nog effe liggen.
De man blijft dus nog effe liggen. Er gebeurd verder niks meer. Ddvp wil daarna geld voor 1 uur, ze gaan naar de balie en de man moet voor 1 uur dokken. Tja, zo gaat dat.

Bluebear : Ik had nog een half uur rare dingen gedaan met aparte verzoeken. Niks waar ze raar van gaat denken over mij, maar zo net op het randje waarvan zij denkt: "Wanne Koekwous".

Franske : Wat mij bij mijn laatste bezoek opviel was dat er toch wel een aantal dames zijn die iedere keer binnen 20 minuten na het halen van de sleutel weer terug zijn in de bar.

Januske : Van 10 minuten die zijn er ook genoeg bij.

Buttlover : Ik maak nooit afspraken van te voren, gewoon gaan met die banaan ! Ik laat me niet naaien. Wat absoluut mee helpt is dat ik de meeste dames nu wel ken en vertel dat ik hier al jaren kom, ze laten het dan wel uit hun hoofd om rare fratsen uit te halen.


Laplagne : Het is altijd een genot om weer naar Golden Time te gaan.

Altijdwakker : Op bad girls day geweest. Eerste ontmoeting was met Maria (Roe), beetje dom van me , ze raakte even mijn piemelmans aan : ik was gelijk verloren. Heb ik dan echt een reptielenbrein? De service was zeker niet bijzonder.

Sphinx aka The Real Racebeer had nog zin in een chocolade toetje van Togolese afkomst met rastakoppie.

We blijken een van de hutjes te hebben waarvan het complete plafond een spiegel is, heel handig voor de luie racebeer die eens rustig Choco's blaaskwaliteiten wilde observeren zonder zijn nekspieren extra te belasten. En dat liep veel beter dan verwacht, haar deepthroatkennis zuigt er al binnen een kwartier een motorplof uit. Wauw, ik krijg meteen zin opnieuw te beginnen en Choco merkt dat ook. In 69 reageert ze heel uitnodigend op beffen en laat me ook aardig lang doorgaan voor ze geneukt wil worden.

Giodude : Gouden tijden of vervlogen tijden? De omerta doorbroken

De line-up werd echter gekenmerkt door de in overtal zijnde Botox Bimbo's en Siliconen Sloeries en een hoeveelheid dames die in hoerenjaren de uiterste houdbaarheidsdatum naderen of al voorbij zijn. De staat van ontbinding van een deel van de faciliteiten en het eten is ver beneden dat niveau. Tel daarbij op de arrogantie, het plastic fantastic gehalte en desinteresse van een groot deel van de dames en ik weet weer precies waarom ik geen GT-adept ben ondanks dat ik er in het verleden echt wel topdagen heb beleefd.

Franske : Als alle specialisten die hun mening hebben gegeven over GT samen een saunaclub beginnen.......dat wordt een succesvolle zaak !

Penner und Wichser

Klaprat : Dit illustreert maar weer eens het VOL-KO-MEN verwrongen realiteitsbeeld wat de dames bij GT hebben van het beroep prostituee. Als ze moeten werken (lees: neuken!) dan is de klant een "Penner" en een "Wichser!"

De grootste "Penners" zijn Nederlanders en Belgen die zich keer op keer emotioneel laten chanteren door uren met zo'n wijf op een kamer te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De prostituee als psycholooge/sociaal werkster a raison van €100 per uur + fooi, hahaha!

"Respect," in de ogen van Snowflakes met een ruggengraat van slagroom, betekent blind je portemonnaie aan een DVP geven.

Badslippers : Ik heb te doen met Klaprat. Hij heeft blijkbaar een bijzonder ongelukkige hand als het op het kiezen van dames aankomt en ook nog een belabberde hand van schrijven. In bericht #1 staat louter gefrustreerde lariekoek en kletspraat Betreurenswaardig dat hij zich derhalve keer op keer emotioneel laat chanteren.

Uit-Drenthe : Reactie op vraag over tel.nrs: Tja, laat ik mezelf nou niks wijs maken.. alles draait om geld.

Flipper : Klaprat , over een paar maanden lezen we hoe hard je wel niet door een Roemeens sletje in je reet genaaid wordt ! Lustman : dan mag Klaprat gaan smeken bij W2 om z’n naam te wijzigen in Klapgat.

Flipper : NOU welcome to the real world..ik heb nieuws voor je alle knappe vrouwen zijn hoeren. Ze hebben alllemaal ooit een rijke vent geneukt die er niet uitzag.. gewoon voor de knaken.. Als jij geen knaken meer hebt moet jij eens kijken hoe snel een vrouw met opties weg is. Dat gaat sneller zijn dan een olifant met diaree een pot vol kan schijten..

Seqoya lichting 2006 ! ..het is allemaal anders geworden...zowel ik zelf en de clubs..de dames.. de sfeer... Jammer maar dat is de evolutie en het lijkt dat het vroeger allemaal mooier en beter was. .. maar uiteindelijk ook al is het anders.. ik kan het niet laten af en toe terug te komen !

GT : Gouden Tips
GT : Genot Tijd
GT : Gouden Tempel
GT : Gedane Tijden
GT : Geen Tongzoenen

Gangbang Eroxx Balen

Eikels : Nina gooide nog wat olie op het vuur om een vent die op het bed lag te besprenkelen met cava, hij werd aan alle kanten door de vrouwen gelikt, gepijpt, gezoend. Geluksvogel!!

Eikels : Aan het eind van de middag vroeg een vent aan die Celine om hem onder te pissen. Geen probleem voor die snol, chique uitstraling en nette praat verkopen maar oh zo wellustig als ze daar is. Alle remmen los type, met een hele vrije sexuele mind.
Op het toilet ging hij op de bril zitten en hij kreeg de straal pis waarom die vroeg op zijn buik en zijn pik gespoten. Daarna ging die nog ff met zijn mond en zijn tong langs die geile gote flamoes met die grote kutlippen van der om de laatste druppeltjes niet verloren te laten gaan.

Kwakky90 : Na een pauze aan de bar zag ik de Nederlanse roodharige dame die op regelmatige basis aanwezig is. Haar wilde ik wel pakken op een van de banken in de disco. Super geil schouwspel was het en het leek wel een porno film.

Van een stunt gesproken !

Stefstunt : Wat zijn de prijzen van Magnum en waar ligt het in godsnaam. Ik heb de naam zo vaak horen vallen en dat het iets is.

Dagbeer versus nachtbeer

Stimpy 3 aka de professor biologie : Er is ook een verschil in gedrag en uiterlijk van de dagbeer ((Ursus maritimus vulgaris) en de nachtbeer ((Ursus maritimus nocturnus). De dagbeer is vaak wat ouder (50-plus) De klassieke nachtbeer is stukken jonger, tussen de 25 en 35.

Golddigger nummer 1

Kwibus2 : Deze dame is niet te lui om $$$$ te vragen. Noblesse Oblige : developing your fetish ! 30 min 500€ - 1 uur 1000€

Flipper : Vrouwen overschatten zichzelf nou eenmaal.

1) Vrouwen zijn nooit zo goed in sex als ze zelf denken.
2) Vrouwen denken dat ze knap zijn.. (95 van de 100x het is echt de snapchat filter hoor)
3) Vrouwen wordt geleerd dat "ze" "het" waard zijn.

John mc Snek : Op de plek van “vrouwen” kun je ook “de meeste ijsberenforum-beren” invullen.

Lustman : inderdaad er zouden beter wat ijsberenforum-beren eens aandachtig in de spiegel kijken.

EddyTheEagle aka mister sekt the bicycle racer

…na het omkleden en het eerste glaasje sekt ff vluchtig de Line-up aanschouwd.

…ik had aangegeven binnenkort te verjaren en een "sekt-blowjob" erg te kunnen waarderen.

Terwijl ik tijdens de recuperatie de 2e fles sekt aanbrak ging Christine min of meer naast mij een andere beer "tot het gaatje oraal verwennen.

Of ikzelf nog puf had voor meer orale fun": ze voegde de daad bij het woord en ja: dan ben je verkocht ...

Daarna (enigszins beneveld maar meer dan voldaan) door de heldere nacht naar het hotel gefietst.

By Night

Slumme onze jonge ijsbeer verwoord het goed met enkele mooie uitspraken !

* OEPS..NONDEDJU de MILJAAR....veel van mijn favotietjes...niet aanwezig.

* ...inne minne mutten welke van de 3 k.tten.

* Alina begon met mijn piemelemous te spelen op de bank.

* ....ja en als je Alina zo met je laat spelen en je haar op de bank ook nog een bij haar poemeledoes mag pakken, stel je maar een kamergang voor.

* Ik ging langzaam met mijn mond naar haar poemeledoes, die had ze volgens mij met GILETTE mach 5 had geschoren...!!

* Ik begon haar lekkere strakke poemeledoes in mij op te nemen met mijn tong en speelde met haar hele lekker ruikende gebied rond haar zachte onderlipjes.....mmhhh.!!

* ...met mijn vinger duwde ik haar lipjes uit elkaar en pruimde aan haar genotsknobbeltje.

* Natuurlijk heb ik haar bedankt, en extra fooi gegeven...en gevraagd om dat nog eens te beleven....Ja lekker zei ze.

Das : Ik was al vanaf toen ze zei dat ze er wel zin in had aan het zoeken waarvoor. Ik heb het duidelijk gevonden: slimme dvp!
Volgende keer zal het iets langer duren, maar heeft ze een nog lekkerder orgasme! Eigenlijk moet zij Slumme ervoor betalen.

Mentholbear : Ach ja, we zeggen niet voor niets dat sommige dvps een Oscar verdienen. Na een goeie film, musical, toneelstuk verlaat je ook tevreden de tent, na er voor betaald te hebben .

Sharks forever !

Mechelen : …mooi meisje hoor, 19 zegt ze al ziet ze er wat ouder uit. We gingen haar eens een mondeling examen laten doen...

Opmerkelijk is dat er altijd ook 1 dvp in de sauna meekomt, ze gaat dan ook nog es helemaal bovenaan zitten. Dat moet een hete zijn...

Dan maar gekozen voor iets nieuws omdat FT uit den boze is : mij laten aftrekken om op haar gezicht klaar te komen : met toestemming en zonder meerprijs !


Erectiepillen

Politie doet opvallende vangst: 266.000 erectiepillen onderschept.

De politie heeft in een loods in Swalmen (Limburg) 266.000 erectiepillen aangetroffen en in beslag genomen. W2 : Uiteraard niet zo vreemd dat het in Swalmen plaatvond, afzetgebied is dichtbij… De politie onderzoekt de zaak, maar heeft nog geen verdachten opgepakt. ( de dader wil GT niet verlaten omdat hij nog steeds een stijve pik heeft )

Babylon

Prijsverhoging van de entree 60 naar 70€. Dit ligt altijd gevoelig. Uiteindelijk zal maar een handje vol gasten afhaken. Na enkele dagen zeurt er al niemand meer en wijken we lekker af van het topic. Iedereen z’n zegje over de bieren gedaan , goed zo op naar Babylon of een andere club , alternatieven genoeg toch !

Brombeerzuid : En toch zullen de ijsberen er naar toe gaan. Eerst wat gemok, maar zolang de Babylon standaardservice blijft bestaan, blijft het lopen!


Protestmars van gele hesjes nu ook in Elsdorf. Actie voerders schreeuwen het uit :

* Cheffe stop met die Leffe !

* Enkel zuipende Walen moeten meer inkom betalen !

* Babylon niet meer klein en fijn ! Maar groot en duur ! Terug het bordje 60€ inkom aan de muur !

Azis aka de sauanmeester van Babylon : Toen ik in de jacuzzi zat, wilden er een viertal jonge Fransozen met hun onderbroek de jacuzzi in. Hen gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is. Blijkbaar schaamden ze zich voor hun geslachtsdeel, want ze deden hun onderbroeken uit met hun handdoeken nog om en gingen met de handdoek het water in om deze pas op het laatste moment af te doen. Dit ging uiteraard niet goed en alle handdoeken werden uiteraard nat.


Een echte ijsbeer

Eddy_V : Vrijdag 25 januari sneeuwballen gevecht in het zwembad van Sixsens.

Veilig in de winter naar onze vriendinnen. ( winterbanden )

Jan Verplancke : Het staat iedereen vrij om zich strict aan de wet te houden en ze er alleen op te leggen als er echt sprake is van winterse omstandigheden. Uit ervaring weet iedereen wel dat dat betekent dat je soms op zomerbanden heen zult moeten rijden en na een avondje neuken eerst de banden van je voiture zult moeten verwisselen op 'n koude parkeerplaats, in de sneeuw.

Stimpy3 : Erger nog: 10 kilometer voor je thuis bent moeten de winterbanden er weer af en moeten er weer zomerbanden op. Want hoe ga je anders aan de Frau uitleggen dat er opeens winterbanden nodig waren terwijl het hier in nederland nog lang niet nodig is?

De opossing komt van Sofaking : Gemakkelijk op te lossen : Net zoals je een tweede gsm aanschaft voor de confidentiële communicatie met DVP's, neem je een tweede auto om hen te bezoeken.

Vele voordelen:

-> winter/zomerbanden naar believen
-> onbeperkt aantal mileu-en-andere stickers.
-> geen zorgen over historiek in de gps
-> als je een boete thuis krijgt kan je zeggen : Hé dat moet een vergissing zijn, da's mijn auto niet.
-> Je kan er je tweede gsm in achterlaten zodat die ook al niet gevonden kan worden.


Rosse Dames

Sjeng : Waar kan je natuurlijke roodharige dames vinden ?

Eddy_V : Nogal makkelijk: in de rosse buurt !!

Dalton : In IERLAND. Je vindt ze in iedere supermarkt en op alle hoeken van de straten.

Living Room

Bosco noemt z’n snikkel prikkertje als…

Net een massage gehad van een Nederlands sprekende Duitse milf, was goed... alleen jammer dat ze ineens aan mijn prikkertje begon te zuigen. Dat hadden we niet afgesproken... beetje jammer.

Bosco noemt z’n snikkel paal als …

We zijn er weer, net een nieuwe dame gepaald genaamd Mona, was niet verkeerd!!!

Bosco noemt z’n snikkel stok als…

Maar Amira sprong gelijk bovenop me, weinig kans dat je daar dan onderuit kan komen. Voor straf heb ik haar maar een paar binnenwaardse stokslagen gegeven. Next........


PZC ( de nieuwe Duitse prostitutie wet ) PMC

Big30 : Kort en krachtig…

- Het is verboden in Duitsland !

Big30 : streng , maar rechtvaardig…

- Bij overtreding gaat de steel van de wisser ergens in daar waar het zonlicht niet schijnt ! ( met condoom )

GT overweegd naamsverandering. Het zou dan CT worden. ( Condom Time )

Babylon blijkt volledig in orde na controle actie PMC. Dronken cheffe pijpte inspecteur met condoom.

Hoeren vakbond

Dalton : Het wordt tijd voor Pret om eens een vakbond voor de hoeren in DUITSLAND te vormen en daar de regels doorvoeren die ze in een saunaclub moeten hanteren.Dat is voor PRET een kleine moeite want hij kent alle hoeren in DUITSLAND en weet ook nog eens wat ze lekker vinden. Hij zat erbij toen ze tijdens het ontbijt een briefje van 50 euro tussen een broodje stopte en het naar binnen werkte.zodoende moeten wij iedere keer 50 euro betalen anders hebben ze geen beleg op hun brood.

SS : Verjaardagsparty Sixsens 25 jan : een dag met mijlpalen

Sjeufke vond ditmaal een gouden honing gleufke…

Een vrij entree en een gouden polsbandje. Sofia had wat kuipjes honing in haar tasje. Die honing werd al snel tevoorschijn getoverd. Wist niet wat je nog allemaal meer met honing kunt doen, dan bijvoorbeeld mengen in een kopje thee… Ik liet het allemaal maar gebeuren. De meiden genoten er van......en Sjeuf ook

Oom Bernds

Hollandmale beter gekend als de Bernds pioneer beleefde voor de 89ste maal weer een topdag in het Hof en verlegde zijn grenzen !

- grensverleggend anaal-intiem.
- ouderwets angeblasen.
- dito pijpen, achter in keeltje.
- kronkelt om hem zo diep mogelijk te nemen.
- tongzoenen , pijpen, intiem; alles even lang, nat en diep.
- Gisteren werkelijk sufgeneukt; 4 topsessies, van 13.30 tot 17.30.

Het toeval wil dat ik bij men eerste bezoek aan Bernds in gepsrek kwam met Hollandmale. Lustman weet je dit huis heeft iets speciaals… Indien je daar geen zin in hebt hoef je dit niet te doen. XX

Thailand of zeggen we in dit geval Naailand !

Noglangnietuitgewandeld op Thailandtrip in de winter en stomend heet dat het daar was. De laatste avond in Bangkok Kwamen we in soi 12 in een restaurant terecht dat Cabbages and Condoms heette. Merkwaardige naam… Want toen dat mapje met wisselgeld kwam, zaten er twee condooms bij. Hilarisch moment. Oh, you want two times tonight. That's why you took me here. Er werden ballonnen uitgedeeld die je omhoog moest houden. Waarop een naakte meid op het podium een blaaspijp in haar doos stak en ze de een na de ander met pijltjes kapot schoot. Bij Suzie Wong in soi Cowboy was het ook weer leuk vertoeven : daarna ging ze nog een rondje pingpongballen het publiek inschieten vanuit haar getrainde poes !

YinYang

Uit-Drenthe : Wel doodgeërgerd aan de 2 prinsessen bij de gokkast die 100 euro per half uur vroegen,mij mededeelden dat dit het basispakket is en er een aardige lijst extra’s bij te bestellen zijn. Ik heb ze veel succes gewenst.

Cheasehead : Die 2 omhooggevallen dames met die gouden poes die heb ik woensdag niet naar de kamer zien gaan. Hoe zou dat toch komen ?

Eddy_V : Geluk in het (gok)spel en niet in de liefde ?


De perfecte saunaclub zal nooit bestaan…

Zeppos58 : Op elke club is wat aan te merken, wij ijsberen kunnen voor onszelf dan afwegen wat de grootste plus en minpunten van een bepaalde club zijn, en omdat we allen vrij zijn om te gaan en te staan waar we zelf willen, kunnen we zelf de keuze maken waar we gaan. Zo heb ik besloten in bepaalde huizen nauwelijks of niet te komen, meestal om diverse reden.Anderen maken andere keuzes, zo zit het westen nu eenmaal in elkaar. Vrij handel......

Gallardo

Prima : Hallo , is gallardo een club om zondag te bezoeken ????
Phea : hallo ga eens proberen !
Rmjhexe : De dames bezoeken op zondag de ochtenddienst van de lokale kerk om een wit voetje te halen, aangezien de plaatselijke pastoor van en over het reilen en zijlen weet krijgen de dames van deze geestelijke permissie om om 11.30 het huis van God te verlaten en dat te verruilen voor de wondere wereld die galardo heet.

Sky ( de schroothoop van Wuppertal )

Hasta la pasta : De deurbel deed het niet. Uiteraard was het er nog geen moer veranderd. Als je een fetish hebt voor schrootjes, moet je de club zeker eens bezoeken. Ik werd door een oude tante begeleid naar de kleedkamers.


Circle o Club: Gangbang Nymphosluts

Gignnl : Nadat hij op oorlogssterkte was werd hij, als een echte spuitgast,voorzien van beschermende kleding.Heerlijk ingelogd bij deze blonde milf in sexy lingerie,en als een echte Max Verstappen knalde ik over de finish. Eerst een Braziliaanse haar amazonerivier wat laten stromen zodat de wildwaterrit prima ging.
Daarna heerlijk bereden door de volbloed Roemeense die het met een heerlijke pijpbeurt afmaakte waarbij geen nakomelingen verloren gingen. Leuke dag gehad en gezellig het weekend uitge"schoten".

Bijverdiensten

Big30 lanceerde onlangs z’n eigen condoomlijn. ( voorlopig enkel te koop in Aldi en Lidl Duitsland )

Polar : het condoom voor in de winter. Extra zacht en speciaal profiel voor meer gevoel.
Le grand trente : het XL-condoom. Verdere uitleg overbodig !
The Anal B : zwart kleurig voorzien van steviger rubber , speciaal voor anale seks.

Rob45 klust dan weer bij als minibuschauffeur. De populairste bestemmingen zijn Boekarest en Sofia. Dames kunnen korting verkrijgen als Robster vakkundig hun bekje mag afkitten ! Dit is dan weer een andere specialiteit van hem.

Vazkor : handelaar in vrijkaartjes.

Pret : Duitse hoeren vakbondsman .

lustman
27 december 2020, 22:12
Voorwoord

Zit al even in quarantaine. Hierdoor tijd genoeg om dit topic weer wat leven in te blazen. Na 15 jaar lid te zijn doet het me toch plezier dat er nog nieuwe leden zijn met een gevoel voor humor , die nog steeds informatieve berichten schrijven en over een bepaald niveau beschikken. Echter zijn er ondertussen een hoopje azijnpissers bijgekomen , waar wat strenger tegen op getreden mag worden. Off topic is ook dagelijkse kost. Maar goed...vroeger was alles beter ha ha. Bij deze voor de oprichters van het forum ( proficiat met jullie 15 jarig bestaan ) en de fanclub ( you know who you are ) : De Quarantaine-lines !

Acapulco Gold

Dalton : Ik logeer in een kartonnen doos om de hoek met een leuk klein tuintje voor de ingang waar ik mijn 2 kippetjes op heb lopen voor mijn verse eitjes bij het ontbijt. Heerlijk dat vrij gevochte leven in de natuur een geluk met de brandweer op de hoek en daarnaast de sperma.

Afkortingen

Ikbenjaap : Wat betekent de afkorting "svp" ?
Mr Pussy : Dat moet dan haast wel schatje van plezier zijn.

We gingen lekker ZM ! Zonder Mondkapje.

Aliens bestaan

Megaboob : Natuurlijk, Jesse Klaver is het levende bewijs!

Amsterdam de Wallen

Waar is Poolse Anna ?

Megaboob : blond met 2000cc siliconen borsten. (veruit de grootste op de Wallen )

Sjeufke : Het was vroeger al een zeer 'belegen' dame. Kort Blond koppie, maar toeters van heb ik me jou daar. Dat was duidelijk haar handelsmerk.

Artemis

Player : Vanaf 1/9 seksuele dienstverlening met geslachtsverkeer.
Mentholbear : eerst zien dan geloven.
Player : In deze materie zou ik eerder zeggen: eerst voelen en dan geloven.

Babylon

De Zweedse balletjes van Ikea ( of in dit geval ballen ) kregen toch een andere betekenis in Elsdorf , dankzij de publieke actie van de Zweed.

We gaan maar even verder in het thema publieke actie en dan belanden we zo bij de Duitse exhibitionist :Exi. Tijdens het ogenblik dat hij de club betreed schreeuwen de meeste dames : Nein ! Kenmerken : niet moeders mooiste met bril , loopt naakt rond , paardensnikkel , schoudertasje met XL-condooms in , neukt enkel openbaar en kan niet klaarkomen door te neuken. Rukt zich dan zelf af tot hij komt. We stonden er vaak bij en keken ernaar. Tja…

Adje10 : Ik zou graag eens samen met mijn vriendin (welke bi geinteresseerd is) een club bezoeken. Weten jullie of dit mogelijk is? En moet de vrouw dan een badjas aan? Of is lingerie ook ok?

Eddy_V : Ga naar Babylon, daar hoeft ze alleen maar een mondkapje te dragen.

De Belgische prins Laurent ( W2 : wie geloofd die vent nog ? ) bracht een bezoek aan Babylon en kwam niet verder dan het onthaal : 70€ dat is te duur ! Maar wel even mooie naakte meisjes gezien !

Cheffe Eddy werd onlangs afgevoerd naar het ziekenhuis. Door de drukte op zaterdag was de alcohol voorraad er doorgezopen. De cheffe zag de alcoholgel als alternatief met alle gevolgen vandien…

Beperk ( full- ) quotes

Big30 : Nog maar een keer , in geval leden die meermaalsgewaarschuwd zijn geen onnodige full-quotes te plaatsen en daar tochvrolijk mee door gaan haal ik ze weg.

Beste FKK of sauna club ?

Jack42 : Er bestaat geen beste Duitse, Nederlandse, Zwitserse of Oostenrijkse fkk of saunaclub! PP : dat bestaat wel maar is voor ieder persoonlijk.

Bijverdiensten

Het Corona virus zorgde voor heel wat tijdelijke werkloosheid en sluitingen. Enkele beren moesten noodgedwongen een bijberoep zoeken. De meest succesvolle was Sjeufke als plafondwitter :

Ik kan niet overal tegelijk zijn. Zo druk heb ik het nog nooit gehad met witten...Elke week wel 1 of 2 plafonnetjes. Ik kan de vraag niet aan.

Club Mabubay

Herr Fick : Het is gewoon een vunzig bordeel. In de jaren '80 was het dat trouwens al.

David Golero : Ik kan me voorstellen dat deze club voor beren ofwel helemaal goed is OF helemaal fout is... Heb gekozen voor de knotsgekke Susy uit Ecuador. Werkelijk weer Porno met een hoofdletter P kunnen krijgen voor een kleine 50 euro.

Covid-19 toestanden en de Corona periode

W2 : afstand houden van elkaar ! De saunaclubs in Duitsland zullen dit jaar niet meer open gaan ... (of er moet een wonder gebeuren )

Frits the Cat : alles regels worden onder het mom van corana (volksgezondheid) overboord gegooid zou me niets verwonderen ook de wet op privacy.

Bart : Het wordt wel heel grappig in een FKK club, dames met als enige "kleding' een mondkapje.

Lyon : Corona hier. Corona daar. Het maakt niet uit waar je bent. Als je er vatbaat voor bent is het buiten net zo erg als binnen. Het virus bestaat al enkele tientalle jaren. Ik heb 30 jaar geleden lesboeken gehad waar dit al in beschreven stond. Maar de variant Covid-19 is een gemuteerde nieuwe erg besmettelijke contact variant.

Mentholbear : Als alle winkels dicht zijn, is het enige wat open blijft de benen van de DVP.

Duitsland in lockdown ! Merkel : Wir Husten Das !

BrianBoitano : Jaren lang ligt men te zeuren dat NL het beste jongetje van de klas wil zijn..... zijn we een keer "volger" ipv voorop te lopen is het weer niet goed. Typisch meelopertjes gedrag.

Phea aka de Covid Pioneer : zo heb ik zonder mondkapje in de adem van een mevrouw corona opgelopen in februari toen het virus blijkbaar niet in nederland was...

Dennis : Aangezien veel mensen niet luisteren (lees maatregelen niet navolgen) blijven de besmettingen stijgen. Ik wil niet somber zijn, we moeten afwachten. We gaan het zien. Uiteindelijk is onze gezondheid (en dat geldt voor wandelaars en dames) belangrijker. Ik ben geen wetenschapper. Ik heb ook geen studies gelezen of gevolgd dat water nat is. Maar ik weet wel dat het zo is. Wat ik gestudeerd heb, is dat 1+1= 2. En dat er een verband bestaat tussen oorzaak en gevolg.

Amigo70 : Blijft toch opmerkelijk dat beren er alles aan doen om naar een saunaclub te gaan en alleen naar de regelgeving kijken. Het is toch simpel: wacht op een COVID vaccin, duurt waarschijnlijk nog een jaar voor je uberhaupt naar een club kan gaan en geen gezondheids problemen overhoudt.

Sjakieb : 2020 was al met al een vreemd jaar. Omdat één Chinees het verkeerde beestje meebracht naar een voedselmarkt ging eigenlijk de gehele wereld op slot.

Totale lockdown : prostitutie verboden !

Den Haag extra hard getroffen door Corona. Allemaal de schuld van een vleermuizen verzamelaar. Ik noem geen naam...

De ondergang is op komst !

Nostredamus : Zo voorspel ik dat er in de toekomst een pandemie komt waarvoor geen remedie gevonden kan worden. Ik zal voordat dit gebeurt nog minimaal 1 saunaclub bezoeken.

De echte verhalen van Partycrasher

Schoolmeester : Partycrasher, misschien is het handig om eens een afspraak te maken bij Hans Anders of 1 van zijn collega,s.

Giodude : Hij heeft zich de afgelopen maanden suf getrokken en je weet wat ze zeggen. Van trekken wordt je blind.

Digitalisering

Brian Boitano : Minder apps, zeker geen FB insta en wat nog meer en ook de banken app houd ik nog steeds succesvol buiten de deur. Wel was ik laatst in een club met stomheid geslagen toen een dvp aanbod om het financiële gedeelte digitaal te regelen.

Eddy_V : Yep, de moderne dvp gaat met haar tijd mee. Betalen met speciale dvp App: de Wippie !

FAQ IJsberenforum

WillyL : Hoe kan je zien wanneer je eerste vijf berichten zijn goedgekeurd? W2 : Je hebt eerst 4 berichten geschreven ..

Forumproblemen

W2 : We weten niet precies wat er aan de hand is en krijgen niet een eenduidige verklaring van de provider.

Big30 : Het is inderdaad een beetje vreemd en frustrerend. Van onze kant hebben er geen veranderingen plaats gevonden dan wel hadden we updates moeten doorvoeren.

Badslippers : Indien je provider niet eens de informatie kan/wil verschaffen waarom je website er geruime tijd uit ligt geeft dat te denken. Of de medewerker die geen eenduidige verklaring
kan geven is incompetent en niet geschikt voor dit soort werk of je hosting provider heeft zijn zaken niet op orde en wil dat verdoezelen.

W2 : Omdat ook het Duitse forum er last van had, denk ik eerder dat de provider werd aangevallen. Maar misschien was het wel een doelgerichte actie tegen de vreedzame ijsbeer...

Phea : Zeg als je aangevallen wordt Willem dan kan je toch wel een keer terug schieten? of ...

Johan35 : Zie ik het goed is het draadje Sexy hot babes verdwenen?

Big30 : Ja klopt, daar zaten wat geïnfecteerde bestanden in. Los vh reeds vaak genoemde copyright als de plaatjes op onze server staan.

Badslippers : Gewoon dumpen die plaatsjes topics. Die ijsberen gaan maar naar Tumbir als ze plaatjes van naakte wijven willen zien.

Haradamannetje : Zijn we tegenwoordig een Engels forum ?

Phea : Nee gerade fangen wir auf Deutsch an, und morgen auf spanisch... machst du mit... of wilde gij Limburgs of Brabants lulle , kande hebbe wa, wa ge mar wilt...

Dalton : Nee we zijn met jou in dit forum een papegaaien-kolonie die jij maar dan ook alleen jij mag besturen.

Ascari : Op een forum zijn altijd mensen met een afwijkende mening. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo. Als je hier niet tegen kunt is een forum waarschijnlijk niks voor jou.

Wentelt Eefje : Zijn er meer IJBF-leden die pogingen hebben geconstateerd om hun account te hacken vandaag? Of wordt alleen gepoogd mijn account te hacken?

Hasta la pasta : Wat ga je doen? De Internet Polisie bellen?

Sommige leden zorgen ook voor forumproblemen !

Femke Halsema wordt nieuwe burgemeester van Amsterdam.

Taka22 : Natuurlijk moeten mensen met een beperking een baan hebben. Maar om ze dan burgemeester te maken ?


Freude

Hitman : De Freude is inmiddels ontruimd, de sofa's liggen buiten op de parking.
Lesyeux : Bankencrisis! Dit zijn dus voorbeelden van een "Spermabank"...

GT

Spankooow : In de gang naar de kino kwam ik een dame en een beer tegen die ruzie hadden. Ze stelde zich zeer vijandig op. Het enige wat hij deed was zijn arm over haar heen leggen en als reactie vertelde ze dat ze naar de kamer moesten gaan omdat handtastelijkheden niet wenselijk waren volgens haar.

Daarna wilde ik met Nella naar de kamer een Roemeense schone van 26 dacht ik.Nella ziet er appetijtelijk uit met haar mooie gekrulde coup en wel gevormd lichaam.Op de kamer viel dit echter tegen, mijn ervaring was raamservice.... Tijdens de sessie onderbrak ze de gemeenschap omdat het volgens haar te warm was… het pijpen vond ik ook heel apart en toen ik in de spiegel keek zag ik dat ze een zeer aparte techniek had : ze trok met 2 handen en het smakkende geluid dat ik hoorde onder die grote bos haar was niet van het zuigen aan mij eikel maar dat waren haar vingertoppen !

Klaprat : Die volgetatoeerde viswijven die je in GT aantreft! Ik ben zelf ook eens een paar jaar geleden compleet afgebekt door die blonde Poolse met die pruik omdat ik niet met haar wilde kameren. Toen ik haar erop attent maakte dat ik in die 20-30 seconden gewoon normaal effe hallo terug had gezegd, en dat ik never NOOIT ook maar IETS had gezegd in de trend van las uns mal auf Zimmer gehen volgde een scheldkanonnade waar de honden geen brood van lusten.

W2 : Zo, ik ga het eens even overnemen want ik ben het onderhand spuugzat met jou, alleen maar zeuren en zeiken. De eerste komende 10 berichten van jou zijn positief want anders staat jouw klapkrat bij het afval.

Rockymountain : Ooh man, nu vraag ik me af wie de dramaqueens zijn. Mannen of vrouwen? Ach leven en laten leven. Ik zal mij vrijdag wel gaan amuseren daar op de heideweg !De wachtijden vielen inderdaad goed mee,voor de rest trok het op geen klote! Omdat er buiten een striptease was..naar mijnmening was het ookwel de lelijkste van de hoop..was het een meerwaarde? Er was een massa volk , waaronder veel jonge gastjes voelden hun te veel met hopen arrogantie en kakgehalte!

Badslippers : Een uitermate teleurstellend bezoek dus. Een overbevolkte club, een lelijke striptease, slechts enkele dames die €50 waard waren. Gelukkig heb je wel 4x je pens goed vol kunnen vreten. Dat dan weer wel. Misschien de volgende keer naar de frietkraam gaan en voor €60 vreten.

Pietpotent44 : Vandaag zowaar sinds lange tijd weer eens in GT beland. En dat bleek geen slechte keuze. Genoeg vrouwen en zoals altijd ook veel beren aanwezig.

Hotmister1985 : Weet iemand hoe die donkerblonde Roemeense met groene badpak heet? John MC Snek : Kate Middleton?

Innlikeflynn : De catering was ook prima, maar de dames waren helaas zwaar in de minderheid t.o.v. de beren. Gelukkig voor mij waren de meeste beren blijkbaar gekomen voor en dagje meditatie voor het TV scherm en heb ik dus drie uitstekende kamers gemaakt.

Jester : Op mijn eerste verkenningsronde (eigenlijk het leukste element van de dag) viel mij één omschrijving te binnen plastic fantastic Sjeminee. Het lijkt wel of je zonder silliconen boobies, botox lippen, minimaal 20 plakplaatjes en 10 metalen lijfsversierselen niet door het selectie committee kunt komen.

Mynasch : beleefde een trio met Lulu en Andrea. Deze ervaring vond ik toch eigenlijk wel geinig! Super orgasme na 28 minuten met veel nattigheid van beide dames… leuk om een gedaan te hebben!

Big30 : NB voor de 342 ste keer weer dezelfde discussie voeren in een club topic is iets te veel vh zelfde. Aantal berichten verplaatst.

Frodo1984 : Als ‘vaste’ bezoeker van GT… Toch is die de afgelopen jaren wat minder naar mijn zin geworden. De 13 in een dozijn Roemeense poppetjes bijvoorbeeld.

Lekkersfan : Ben heel lang een enorme fan van Golden time geweest naar ik ga nog maar af en toe. Vind de sfeer minder, heb alleen nog maar een paar Roemeense favorieten, verder teveel eenden bekjes en dames die zichzelf nogal geweldig vinden.

HartaberFair : De eerste 10 jaar war TOP en GEIL! Sindsdien is het langzaam bergafwaarts gegaan. Zeker de laatste jaren. GT is ook niet meer de serviceclub van het verleden. Je moet
inmiddels goed opletten met wie je naar de kamer gaat om niet teleurgesteld te worden.

Lulu ( Thaise ) Creamontop : Heb deze Land of Smiles veteraan es in aktie gezien enkele jaren terug in GT. In de sexkino. Met een kerel die wel serieus een hengst als 11e vinger had. Ik zelf was onder de indruk van wat ze kon "incasseren" en de snelheid dat mr. Stallion op en neer ging.

Laplagne : Het is soms een beetje overdreven, maar er zijn gasten in Golden Time die voelen zich gezien hun gedrag ook een BN: bekende Nederlander.

Heropening..? Grosselatte : It is ridiculous to think that this is going to be happen!!!

Trucker8 : Joy ( Duitse )

- Haarkleur/-lengte : blonde korte broek
- Service: vraagtekens
- Nadelen: niet kussen

Hi , ik stel me even voor

MaarDaarPoepIkUit : Maar immidels, jaren later, begin ik er wat voor te voelen om een aantal jonge geile DVP's keihard in hun reet te neuken. Ik heb veel gruwelijke sekservaringen met partners in het verleden meegemaakt, dus naar de DVP's gaan voelt nu in mijn hoofd meer als een aanvulling in mijn leven, dan als echt een soort noodzaak.

Mentholbear : Welkom, maar wat een banale introductie zeg !

Hoe herken je de syptomen van een FKK-club verslaving ?

Noglangnietuitgewandeld :

In Duitse facebook groepen kom ik vaak de volgende zin tegen als een nieuw lid is toegelaten:

Herzlichen Dank für die Aufnahme.

Wij associëren dat vermoedelijk met iets anders dan de schrijver bedoelde.

Eddy_V

Je weet niet wat de persoon ervoor heeft moeten doen...

Iets extremer…

Mooiejoke : ik mag een extremere service ook wel. Denk dan aan spugen, plassex etc. Dat heb ik na wat proberen ook wel gevonden in de clubs. Maar iets extremere dingen zoals ballen afbinden, ("interne") prostaat massage, poppers etc etc kom ik in de clubs niet tegen.

Bertje600 : Probeer eens bij Patricia Paay thuis!

Kunnen we niet beter even thuisblijven ?

Mentholbear : Tja, als ik de cijfers zo bekijk, loop ik in m'n supermarkt meer kans op corona, dan wanneer ik in SS de tong van een DVP in m'n keel heb zitten...

Herr Fick : We zullen ons nog even moeten inhouden, beste medeberen. Up selling of down selling? Geen selling is voorlopig de enige optie. Niet alleen voor P6 trouwens. Onmiddellijk alle niet essentiële winkels terug dicht. Avondklok om 22 u. Grenzen enkel open voor wie naar het werk moet. Indien niet => OK, dan maar longen uitkotsen op intensieve.

La Luna

Piepo777 : 1e ronde met de lekkere super slanke Isabelle, heel mooi meisje, maar eenmaal van haar kleren ontdaan schrok ik, echt super mager, de ribben kon je tellen en zien, ook aan de zijkant van haar onder heupen is het net of ze wonden heeft. Van die roze plekken zeg maar…

Lu L

Crosby3 : Gekozen voor Patrizia, leuke Poolse. Op de kamer mondkapjes niet meer gezien, prima pijpbeurt met aandacht voor de rest van het lichaam. Helaas rook ik wel typische oost europese voedsellucht uit haar mond dus daar ben ik weg gebleven.

LR

MrDB : Ik was gisteren in Living Room en zag een fraaie dame met rood haar. Weet iemand toevallig haar naam?

Pret : Ja Roodkapje.

Grosselatte : Do you know if Florentina from GT is in LR ?

Gignnl : Call them,i don t know her. BrianBoitano : “Your” Florentina used to work at LR before she moved to GT. Grosselatte : Oh, that means she is there?

BrianBoitano : Dude, call LR and ask for her if your not sure about the answers you get here. Then drive over to LR, make a room with Florentina/Luana and ask for her phone number.

Magnum

Stimpy3 : Magnum adverteert nu met een 'corona-happy-hour': 40 euro entree voor de hele dag. plus gratis bier/wijn vind ik nog steeds een prima deal voor een all-you-can eat-restaurant. Wel een risico dat ze daarmee niet het meest fatnastiche publiek aantrekken, die meer geinteresseer dis in wat er in het vat zit dan wat er op kamer gebeurt.

Dalton : En dan al die pooiers die om een grote tafel zaten vlak bij de sauna om hun dames in de gaten te houden dan krijg je het gevoel dat wanneer je er een ligt te neuken er opeens een zo'n jongen bij je de kamer opvliegt en je zo van de kut aftrekt.

Nieuwe TV-programma’s in 2021

Help : mijn man is een hoerenloper !

Bedrogen vrouwen doen hun verhaal hoe het is om samen te leven met een hoerenloper. Waarom ? De ontdekking. De uitvluchten…

Trans-tation Island !

Drie leden van het ijsberenforum moeten een poging doen zolang mogelijk hun anale maagdelijkheid te behouden. Ze verblijven op een eiland met tien transsexuelen die jacht op hun maken. De mogelijkheid bestaat om uitstel te krijgen van de anale ontmaagding door bepaalde sexuele handelingen uit te voeren. Hoe ver durven ze over hun limieten gaan ? Wie wordt als laatste…

Jambers 15 jaar later ! Het YBF.

Hoe gaat het met de oprichters van het forum ? Wat motiveerde ze toen ! Wie zijn ze nu ? Zijn er nog leden van het eerste uur actief ? Was vroeger alles beter ? Hoe brengt de nieuwe garde het ervan af ? Zeker kijken !

Noordkwartier

Herr Fick : Ze vroeg 50€ voor 10 min. Toen ik naar een half uur vroeg zei ze 100€. OK voor mij. Al het noodzakelijke voor een goede hygiëne was aanwezig. Eva zette de keukenwekker en ik keek snel even ter controle op mijn uurwerk. Ik nam een van haar perfecte borsten in de hand en duwde mijn middenvinger stevig op haar sterretje dat ik gelijk voelde samentrekken en Eva duwde mijn vinger bepaald niet weg. Ik mocht echt alles mogen doen wat ik wilde en na 32 minuten ging de keukenklok af. Triiiing !

Parenclub Eroxx Balen

De is club gesloten , wegens dreiging van het Corona virus… Pret : Dat is Balen zeg!

Eric vb : Buurman bedreigt klanten van parenclub met machete. Sofaking : Hij wilde niemand bedreigen, maar was boos en greep het eerste voorwerp dat binnen zijn bereik lag. Een machete !

Rickertje : naam mysterieuze dame nog steeds niet bekend. Wie o wie ? de dame, die je vaak al van buiten kon horen, en de hele zaal onder kon squirten. Was redelijk smal met een, naar mijn mening, ietwat opvallend gebit, toch? Die lust er inderdaad wel pap van.

Ondertussen zoekt ook de politie mee naar de mysterieuze dame. Zij blijkt de aanleidng te zijn van de boze buurman. Verschillende weekends hield ze de buurman uit z’n slaap door haar geschreeuw. Ook z’n voortuintje en oprit stond constant onder squirt-water. Hierdoor ging de man over de rooie ! Op z’n Hollands gezegd.

Update : Boze buurman blijkt Amerikaanse acteur te zijn : Danny Trejo. (indrukwekkende verschijning , lange sluike haren, ruig gezicht en een lichaam vol tatoeages ) Speelde de hoofdrol in : Machete Kills ! Wordt vervolgd…

PHG

Pierke69 maakte z’n debuut in PHG : Schijnbaar had de geur van fresh meat zich verspreidt en voor ik het wist was ik omsingeld door een tiental hongerige ogen van hyena's die met smacht aan het wachten waren om een weerloos welpje te verslinden.

Pierke69 : Eerst werden de zaadbunkers door haar gemasseerd om dan vervolgens uiterst gevoelig en sensueel mijn lustspier te bewerken. Ze bleek een pirelli pijpster te zijn.

Jack42 : PHG is ver afgegleden in 16 jaar tijd. Misschien Armin en Menno (zo heetten ze toch?) weer eens aanstellen als manager?

The Joker : Hoorde vandaag dat er na 02:00 weer hele hordes baardvolk binnenkwamen. Ook overdag was 75% al baarddragend.

Mentholbear : Ik zou zeggen, tot een uur of 20 of 21 de volgende maatregelen: geen grote flessen sterke drank, André Hazes opzetten, enkel ham en worst op het buffet, onderbroeken verbod, enzo. Dan blijven ze vanzelf weg.

Wooley : Kom even niet meer op haar naam maar werd op kamer helemaal gek...kwam spuitend klaar...goed voor de poetsploeg...

Er was ook nog de verkiezing van de mooiste hangtietjes. Deze werd verrassend gewonnen door een forumlid : Flipper proficiat !

PSR

HellaHolla : Geen idee wat soft opening inhoudt ? O.a. 20 euro pfand voor een badjas, handdoeken set en badslippers, geen buffet, wel a la carte eten (ook ontbijt) en uiteraard mondkapje overal behalve in het restaurant aan tafel.

Stimpy3 : En die 20 euro pfand voor de badjas vind ik gewoon raar. Verwachten ze dat ijsberen er vandoor gaan met een PSR-badjas?

Eddy¬_V : 20 euro is geen geld voor een goede badjas. Zou niet slecht staan in m’n verzameling van YY, Goch en Sixsens badjassen (en Babylon handdoekje), alleen 4,5 uur rijden op en neer incl plaspauze is wat veel voor die badjas.

SKW(advertentie)

KINKY MEESTERES, OPZOEK NAAR ECHT VRIJGEVIGE MANNEN. MET DE NIEWE CORONA MAATREGELEN , WERK IK NIET VAN 1 NOV. TOT 15 JAN. DUS NIET BELLEN AUB.
CIAO HEREN , IK BEN MEESTRESS … , GEKEND IN HET FETISH & SM GEBEUREN, WAS IN SCHIPPERSTRAAT NUM… IN HET REDLIGHTDISTRICT IN ANTWERPEN, MAAR NU NIET MEER!
IN DIT MOMENT IN BELGIE , GEEN FYSIEKE AFSPRAKEN(CONTACT) IS MOGELIJK, DAAROM NU BEN IK OP ZOEK NAAR VRIJGEVIGE MANNEN, EN GELDSLAAF DIE MIJN DAGKOSTEN TE BETALEN.
ALS JE ME WILT HELPEN OP DIT MOMENT WAAR DE RAMENGESLOTEN ZIJN , KUN JE ME EEN DONATIE OP MIJN REKENING STUREN: BE77 3634 3664 5742 WIL JE MIJN BETAALVARKEN ZIJN? DAN STUUR NAAR MEE EEN BERICHT VIA WHATSAPP OR SMS…MET UW NAME EN HOE VEEL GELD HEB U ME GESTUUR. SORPRISE ME ! ( GEEN FAKE MENSEN MET VALSE SMS) BEDANKT AAN IEDEREEN!!DIT GELD WORDT UITERAARD in MINDERING GEBRACHT Op ONZE AFSPRAAK ALS DE RAMEN TERUG OPEN ZIJN. IK BEN NIET BESCHIKBAAR TOT 15 JAN. STAY SAFE!GEILE KUSJES! DOMINA V…

SM(advertentie)

Goddess D… on the hunt for your naked soul.
I am a lifestyle Domina.
I am a Primal Predator.
Ik verdiep me in het BDSM-gebeuren vanuit een donker en diep verlangen.
Ik voel me onafwendbaar aangetrokken tot dominantie.
Mijn dierlijk instinct zit diepgeworteld.
Mijn zintuigen komen op scherp wanneer ik mijn prooi benader.
Ik priem mijn prooi vast met mijn ogen, neem zijn geur op, penetreer de comfortzone en bijt mij erin vast.
Ik voel aan, vind en misbruik de kwetsbaarheid meedogenloos.
Ik ga op zoek naar de pure essentie, intens en naakt.

SS

Beest1982 : Juist terug van een korte avond SS! Ook om de beseffen dat het voor een tijdje is dat ik er niet meer op bezoek ga zolang er corona is ...... Echt niet kunnen genieten van de korte avond! Ze bedoelen het allemaal goed maar de sfeer is gans weg en het moet allemaal snel snel gaan! Rode zone te plat en de groene zone (kino) te warm :-) Spijtig genoeg geen doel voor ogen gehad en dus terug met een volle zak :-)

Waarom hier over de carrefour spreken?? Wil graag vele ervaringen uitwisselen of horen van de meesten ervaren beren en eventueel beertjes.

Annakonda : Ik begrijp het allemaal niet meer !!! De dames zitten met 15 opgehokt als kippen in een kleine ruimte, zonder afstand, wel met mondmasker. Reken daar dan ook nog eens 15 mannen bij. Schijnbaar zijn alle stopcontacten afgesloten.

BrianBoitano : Lig es niet zo te melken allemaal. Als je het huidige concept niks vind, blijf dan weg. Vind je dat de eigenaar er te veel aan overhoud, blijf dan weg. Denk je het allemaal beter te weten, begin eiges een SC !!!

W2 : Stopcontacten zijn dichtgemaakt omdat de vrouwen teveel met hun telefoon bezig waren ipv met de mannelijke gasten. Daarnaast zijn er heren die rode lampjes meenemen voor meer hoerensfeer. Deze lampjes zijn echter niet veilig en brandgevaarlijk.

Boy69 : Wel veel meiden die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten of die nogo zijn ivm geen PZC.

Pikkatrillah : Het zijn de hoeren van vroeger niet meer he !

Thaise koning

W2 : Duitsland zucht, maar Thaise koning viert in Beiers luxehotel vakantie met 20 vrouwen. Zijn verblijf in een luxehotel doet veel stof opwaaien.

Befke : Ze hadden wel eens mogen stofzuigen voordat hij kwam dan.

Kwibus2 : Hij zal wel op Kinky hebben rondgesnuffeld.

Vermist op de Wallen

Nieuw op RTL 4 met John van den Heuvel die enkele wanhopige hoerenlopers bijstaat in de zoektocht van hun verdwenen topper op de Wallen. Aflevering één : Waar is Anna ?

Villa Weizigt

Mentholbear : Zie net een dame in badjas. Blijkbaar kan dat hier ook. Oh ja, die sexy blonde receptionists leek me wel te zien zitten. Voorheen vroegen ze alleen mijn naam, maar nu wilde ze ook m'n telefoonnummer weten...

Schoolmeester : Wakker worden , is puur voor de corona.

Vragen staat vrij…

Mack2001 : In welke clubs is er veel openbare actie ?
Yylover : Gisteren in Babylon werd ik omringd door 4 openbare acties.
Pret : Bernds steekt er inderdaad boven uit, want daar is openbare seks nog altijd standaard.

Welke club ?

Kanniemeer : Weet iemand een club - waar naast de usual - ook tussendoor shows worden gegeven ?

Uurtje : Vriend.....na 5 jaar lid ben je eigenlijk niet verder gekomen dan alleen maar vragen te stellen op dit forum. Knap....heel knap..... Maar aangezien ik wel ervaringen deel; Venus in Hamminkeln....daar geven de dames soms min of meer een show weg. Zo, kom nu maar op met je ervaringen !

Badslippers : Uurtje, kijk even naar zijn nick. Hij Kanniemeer.

Ed1976 : Al tijden een fantasie, en al flink veel gelezen..., maar ik ga nu aankomende vrijdagmiddag voor het eerst een saunaclub bezoeken. MAAR WELKE DEUR? Help? Ik zoek een prettige club, met goede sauna faciliteiten en een lekker terras. En uiteraard een goede keuze mooie dames (geen jagers) op de vroege vrijdagmiddag.

Eddy_V : Ben je liefhebber van Botox en siliconen dames dan is GT de club. Megadruk op een vrijdag.

Pret : Qua variatie aan dames ben je het beste uit bij GT.

Badslippers : Afgaande op je bovenstaande wensen is er maar 1 antwoord mogelijk. GOLDEN TIME.

Ed1976 : Het is Golden Time geworden. Prachtige speeltuin. Ik weet nu al: ik heb een fout gemaakt..., want ik ben eraan begonnen. Dank voor alle reacties!

Eddy_V : Op eerdere vragen van nieuwkomers binnen onze hobby antwoordde ik steevast: doe het niet, begin er niet aan nu het nog kan. Als je eenmaal ergens binnen gegaan bent dan
ben je de Sjaak... en wil je terug...terug...terug..!

YBF 15-jarige bestaan

Mechelen : Ik heb effe de stats bekeken : YBF heeft méér leden dan elk ander Nederlandstalig prostitutieforum. Proficiat Willem2 (en co), het is je (jullie) na 15 jaar zwoegen dan toch gelukt!

Badslippers
27 december 2020, 22:44
Ha ha, onze kleine holtor en reetlikker heeft er weer danig werk in gestoken. Mooi om te zien dat de "oude garde" zich nog roert. Wat een werk om al die onzin bij elkaar te zoeken. Hulde.

hasta la pasta
28 december 2020, 16:00
Inderdaad. Heel leuk dit. En hulde is echt op z'n plaats.