PDA

Volledige versie bekijken : Vandaag is de meest deprimerende dag



RAUL7
18 januari 2010, 11:00
Heb je vandaag geen zin om er in te vliegen, ben je niet de enige. Officieel is deze 'blue monday' de meest deprimerende dag van het jaar.
Redenen zijn de goede voornemens die verbroken worden en het gat in de geldbeugel na de feesten.
Mist en ijzige temperaturen samen met de idee dat ons volgend loon nog effe op zich laat wachten, maken ons neerslachtig. Heel wat onder ons zijn zelfs niet in staat om grondig te werken...

http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/article/detail/1055490/2010/01/18/Vandaag-is-de-meest-deprimerende-dag.dhtml

thesickboy
18 januari 2010, 13:49
Officieel is deze 'blue monday' de meest deprimerende dag van het jaar.

Tell me something I don't know.
Professioneel gaat het goed zodat het clubbezoek en forumbezoek erbij inschiet. Zo is het natuurlijk nooit goed...:wand::hammer:

Een verwarde TSB

Goedemorgenallemaal
18 januari 2010, 16:00
Ik voel me prima vandaag...
Sneeuw eindelijk weg, je merkt dat de dagen al wat langer worden.
Wat wil je nog meer?

MichelJ
18 januari 2010, 17:15
Gisteren hele dag thuis gebleven, voel me topfit vandaag :biggrin:

zapf
18 januari 2010, 17:46
Ben heden op ontdekkingstocht geweest in NRW. Om nu te zeggen dat ik me depressief voel, nee, eerder het tegenovergestelde! Diverse clubs bezocht en e.e.a. genoten (los van de koffie en mineraalwater).
Nadere info volgt.

ziane
18 januari 2010, 18:00
Deprimerend niet, maar wel een partij gaar. Gisteren uiteten geweest bij de Mexicaan en heel de nacht wakker gelegen vanwege maagklachten.

rolly
18 januari 2010, 18:05
heb ik daarom de hele dag liggen slapen..........als een blok:biggrin:;)


Rolly

ijsbeer11
18 januari 2010, 19:10
Elke dag is een kutdag in dit kutleven