PDA

Volledige versie bekijken : Yvonne (Kroatisch)

Sphinx
18 januari 2010, 22:33
Naam : Yvonne
Nationaliteit/ taal : Kroatisch /Duits
Leeftijd : midden 20
Haarkleur/lengte : kort blond haar
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Normaal slank / C-cup (siliconen)
Tatoeage / Piercing : tattoo in de lies, loopt door naar beneden over haar buik, verschillende piercings: onderlip, schaamlip
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, FT
Duur/prijs: 1 uur / €105 (80+25 voor FT)
Extra: kan wat passief overkomen, maar dat verandert als ze opgewarmd is.

"I’ve been waiting by the radio for someone like you. But the people that are calling in today are few and far between. You were listening. Their words are dull, their syllables slow, but every day I have to call into this show. Last week I decided to give it a go. And I caught your ear when I said: "I’m a man who sits at his desk, so I guess I’ve got nothing to lose at this request. I want a girl who doesn’t like a dress to impress." A girl with a radio heart, a girl with a radio heart. We’ve never met but we’ve never been apart. A girl with a radio heart."

In December was deze leuke Kroatische een van de weinigen die ondanks de kou topless in een minieme string rondliep; ze had het verdomd druk toen. Deze racebeer herkende haar korte koppie helaas niet meer terug, zoals me wel vaker gebeurt met dames die ineens hun kapsel helemaal omgooien. Maar ze viel er wel heel positief mee op, dus ik zat er al gauw naast op de bank. Op de kamer dacht ik eerst er letterlijk naast te hebben gezeten, omdat ze mij m'n gang liet gaan en een beetje passief alles over zich heen liet komen. Daar kwam geleidelijk verandering, zeker toen ze stilletjes van een befbeurt lag te genieten. Serieus, dat zachte gehijg was tien keer zo opwindend als wanneer ze luid had liggen gillen :thefinger: Het opvallendste was de wijziging in kussen: eerst deed ze dat met gesloten mond, naderhand gebruikte ze haar tong heel enthousiast.

Ook Yvonne was van mening dat ze na een befbeurt wraak op deze racebeer moest nemen en begon fanatiek bloasmeziek te spelen, diep en langzaam, af en toe ophoudend als het te snel dreigde te gaan. Ik heb haar maar gewoon door laten gaan tot het einde, een heftige FT was het resultaat. Aan neuken zijn we dus niet toegekomen, en hoewel ik eigenlijk van plan was dat dezelfde avond in te halen, is dat er ook niet van gekomen. Nou ja, dan halen we dat over een paar weken wel in :betrunken: