PDA

Volledige versie bekijken : Loli (Dominicaanse Republiek)

Sphinx
18 januari 2010, 22:36
Naam : Loli/Lolli
Nationaliteit/ taal : Dominicaanse Rep. /Engels, beetje Duits
Leeftijd : midden 20
Haarkleur/lengte : lang zwart rastahaar
Lengte : 1.72m
Postuur /Cupmaat : Normaal slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : nee
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen
Duur/prijs: half uur, €40,-
Extra: Heeft een paar jaar in GT gewerkt

"Boys will be boys, bad boy, bad boy. Boys will be boys, bad boy, bad boy. Boys will be boys, (Always gettin’ so restless) bad boy, bad boy. Boys will be boys, (nothin’ but trouble) bad boy, bad boy. Boys will be boys (Get me feelin’ breathless) bad boy, bad boy. Boys will be boys, (nothin’ but trouble) bad boy, bad boy. Bad, bad, bad, bad boy, you make me feel so good. Bad, bad, bad, bad boy, you make me feel so good, knew you would"

Na mijn geslaagde kennismaking met Yvonne en een korte pauze viel mijn oog op een groepje donkere dames die het podium in beslag hadden genomen. Een paar Afrikaansen (onder wie Jessie en Venice), een paar Latina's en een Braziliaanse die voorheen in Freude gewerkt heeft. Een aanval van besluiteloosheid dreigde me te overmannen dus ik ging er maar gewoon naast zitten. De eerste die toehapte was Loli. "You got somethin' for me?" Waarop we een tijdje in het Engels zaten te kleppen en zij de overige dames even voorstelde: de drie mij onbekende dames bleken allen Cubaans te zijn. Over zichzelf zei ze: I'm Loli, but I'm not Lonely! Ze liet me rustig mijn koffie opdrinken voor ze naar een sleutel begon te vissen, maar dat vissen was helemaal niet nodig, ik was na dat brutale "Got somethin' for me?" al half om. Het gesprekje deed de rest.

Op de kamer bleek Loli precies wat deze racebeer had gehoopt: actief, vrolijk en zeer bereid het je naar de zin te maken. Haar "breast-massage" was al heel lekker, maar was volgens haar niet met haar "mouth-massage" te vergelijken. Ze deed haar best, maar eerlijk is eerlijk, na Yvonne wordt een racebeer kieskeurig. Ze reageerde een beetje lacherig toen ik over beffen begon en zei dat het haar niet uitmaakte, maar ook niet veel deed. Hmm, dan heeft ze desondanks erg haar best gedaan me dat niet te laten merken. Op den duur zat ik in de houdgreep en Loli liet me niet meer los. Toen ze me uiteindelijk wegduwde lag er een grijns op haar gezicht. "You bad boy!" (http://www.youtube.com/watch?v=3peKWKymoUM) Ze betaalde mijn 'schelmenstreek' met rente terug, voor ik iets kon antwoorden had ik een tong in mijn mond, terwijl ik daar nog van bekom, verdwijnt Kleine Sphinx bijna helemaal in haar mond en ze heeft me helemaal schaakmat als ze in cowgirl op me zit, mijn handen tegen haar borsten klemt en héél langzaam heen en weer gaat, met grote halen, maar niet snel thuis. We wisselden nog een paar keer van standje, maar die eerste rit was al niet meer te overtreffen. Uiteindelijk blies deze racebeer in missio een motor op. Herhalingsgevaar? Zeker te weten van wel! :freu:

SFL
8 maart 2010, 09:51
Op advies van mijn raadsman Picasso1, verdween ik op de kamer met dit mokkeltje met de perfecte rondingen. Haar tieten weliswaar te groot voor SFL, maar haar lekkere latina-kont compenseerde dat.

Daar SFL geplaagd werd door een kopvalling (de reden hoe ik daar aankom, lezen jullie spoedig), kon hij niet optimaal van de sessie genieten met deze dominicaanse. Adem te kort en plotse zweetaanvallen waren een domper op de vreugde.

Maar niettegenstaande dit, wil ik wel benadrukken dat het een goede vakdame was, die mannen begrijpt en goed weet waarmee ze bezig is. Haar handelingen zijn best wel goed te noemen. Het enige nadeel is dat ze alles op veilig speelde. PMC & uiteraard NMC.

Volgens mijn bronnen zuigt ze je normaliter zonder condoom, maar vlak ervoor heb ik haar even tussen de tieten geneukt en wie weet scheidde mijn voorvocht wel een ondraagelijk geur af. Misschien is mijn lul wel langzaam aan het rotten of kweek ik schimmels rond mijn ballen die niet bepaald welriekend zijn.

Dit laten we dus even buiten beschouwing, want voor de rest was deze dame dus meer dan naar behoren. Ze speelt de troeven van haar lichaam wel uit en tijdens het voorspel duwt ze haar dikke rondellen in je bek en vermeld ze erbij dat je 'leche con chocolate' van haar krijgt. Geef mij toch maar kleinere tieten, maar ik begrijp best dat mijn kameraad Killer-Bull een moord zou gedaan hebben om in mijn plaats te wezen. Hij apprecieert wel een grote gezonde tiet! Ze speelt anderzijds ook haar mooie ronde kont uit: tijdens een potje cowgirl reverse (zodoende ik een panoramisch zicht op haar zwarte gat had), ben ik dan ook met veel toeters en bellen klaargekomen.

Nog even vermelden dat zij een niet-rookster was. Eens een keertje iets anders voor mij, maar dat is omdat ik toch niet optimaal van mijn fetish zou kunnen genieten door geirriteerde luchtwegen en keelpijn. Bovendien is het in Acapulco toch niet toegestaan om te roken op de kamers en zodus is het niet mogelijk om een wijfje te laten roken terwijl ze de bull berijdt.

SFL (dezer dagen met zware hoest)

Stijveke
19 maart 2010, 12:14
Mijn eerste sessie van de dag (zegge en schrijve donderdag 18 maart rond 15hr30) was met deze donkere parel. Ik had haar vrij vlug opgemerkt en wie Stijveke kent, weet dat exotisch schoon een onweerstaanbare aantrekkingskracht uitoefent op hem en zeker als ze in sexy outfit voor, o.a. , zijn neus paraderen.
Het vervolg laat zich raden, ikke mij naast haar gaan vleien. Loly heeft tijd en/of neemt haar tijd voor een gesprekje vooraf. Ons Loly is een gezellige, goedlachse polyglotte meid. Dus wij uiteindelijk naar de suite gegaan. Loly heeft een héééél sexylichaam, lekkere borsten, een echt latinapoepke, enz...
Haar pijpkunsten (bij mij direct PZC) zijn heel goed, lekker vochtig, gevarieerd en stelt ook, mits bijbetaling, een prostaatmassage voor.
Na een tijdje was het mijn beurt om haar te verwennen en een befstonde die ze wel leek te appreciëren kon uiteraard niet ontbreken. Nadien NMC in verschillende standjes om te eindigen met een massagke.
Duur van dit alles? één uur. Prijs van dit alles? met extraatje, 105 europatatjes.
Is er een herhalingsgevaar zeer zeker.
Blijkbaar moet de crisis doordringen tot in de sauna's, want ze kloeg toch ook dat het rustig was.

wermeling
17 november 2010, 18:29
Last week I was pretty undecisive. Too many romanian girls sitting bored on their favourite places not reacting anyway. After hours of circulating in the house I saw Loli and knew: It's her! Her long curly hair, her cute smile, her well proportioned body and her dark chocolate body colour instantly appealed me. It's pretty unsual for me to pick a coloured girl but this time I was pretty sure.

The initial get-together was funny, comfortable and distinctive. We exchanged some spanish, discussed other places to work but quickly decided to have some fuck.

In the room she unravelled her body in front of the mirror. Although she had some pregnancy scars I focussed on her giant natural boobs.

After a while of fun playing with her nipples I have been served an excellent blowjob. Taking into account that I had some starting problems she absolutely understood how to tease me.

On fucking she was pretty dominant accepting only doggy for the start. But I was pretty pleased of the view and finished after some hard work.

We had some good fun but I wouldn't come back to her soon. Finally it was still too professional in my view.

T&A Addict
1 juni 2012, 23:14
Ik vond deze dame niets bijzonders, voor een Dominicaanse waar ik eigenlijk altijd goede ervaringen mee heb, zelfs vrij matig. PZC was vrij aardig maar TZ was aan de tong sabbelen, maar niet helemaal naar binnen, kussen op andere plekken dan mond en borsten was ook niet de bedoeling, beffen heb ik niet eens gevraagd. Al kwam dat ook omdat ik na haar pijpwerk in de hondjes-houding al de yoghurt deed afvuren. Dat komt ervan als de droogteperiode net iets te lang duurt en je dan tegen zulke lekkere billen aankijkt - en -beukt. Dat laatste moest van mevrouw ook met beleid. Voor de kamersessie zat ze maar op me in te praten dat ik ook haar zus mee zou nemen, een stevige dame met geblondeerde haren. Of het echt haar zus was, weet ik niet, ik ben er niet op ingegegaan. Later op de dag Jipa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21386-Jipa-(Dominicaanse-Republiek)-(ex-Hennessy-Magnum)) getroffen, gelukkig, die is echt van een héééééél ander kaliber.