PDA

Volledige versie bekijken : Blondines zijn verwend en agressief

Rex
18 januari 2010, 22:58
Gentlemen prefer blond’ en ‘Blond girls have more fun’ en natuurlijk ‘Een dom blondje’. Dat zijn de gezegdes. Feit is dat blondines meer aandacht naar zich toe trekken dan andere vrouwen en dat ze vaker hun zin krijgen. En daar worden ze nou juist zo verwend en vervelend van……………
Dat is wat onderzoekers van de Universiteit van Californië hebben ontdekt.
Door de manier waarop men blondines benadert, krijgt deze groep vrouwen namelijk te maken met het zogenaamde prinsessen-effect en zouden zij agressiever en standvastiger zijn in het bereiken van hun doelen dan andere vrouwen.
Ook wanneer het (zoals meestal) geen natuurlijke blondines zijn, zouden deze vrouwen vatbaarder zijn voor deze eigenschappen. Sterker nog: wanneer het haar pas geverfd is zouden de eerste tekenen van deze ‘blonde ambitie’ zich al aandienen.
Wetenschappers ontdekten dit tijdens een studie naar de aantrekkelijkheid van vrouwen en de manier waarop dit hun gedrag beïnvloedt. Het doel was vast te stellen of knappe dames eerder boos worden wanneer zij hun zin niet krijgen.
“We verwachtten dat blonde vrouwen vinden dat ze meer rechten hebben”, zegt hoofdonderzoeker Aaron Sell tegen de Times Online. “Wat we niet verwachtten was dat ze zoveel agressiever zijn dan andere vrouwen.”
De resultaten van het onderzoek zullen worden opgenomen in Proceedings of the National Academy of Science.

http://relatie.blog.nl/onderzoek/2010/01/18/blondines-zijn-verwend-en-agressief

Goedemorgenallemaal
19 januari 2010, 09:35
Daarom hebben ze zo'n succes in de clubs, het is een speeltje waar de Heren Beren in het dagelijkse leven hunne vingers niet aan willen branden :D.

Bosco
19 januari 2010, 14:58
Waarschijnlijk worden hun hersens aangetast, door al die verf en bleekmiddelen.
Gelukkig valt Bosco op dames met lang zwart haar.
Onbewuste zelfbescherming? :gruebel:

rolly
19 januari 2010, 17:48
Okey,.....daarom heeft Rolly dus ook liever donkere dames:rolleyes::rolleyes:...With brunettes more fun...:tongue:

Rolly:)

CLUBSPORT
19 januari 2010, 18:58
niet bewust maar automatisch denk ik sneller bij een blondine dat het wel eens een optick flick zou kunnen zijn :eek:

Picasso 1
19 januari 2010, 20:09
Zie het gewoon als een wolf in schaapskleding. De ware aard komt bij velen naar boven samen met die blonde haren :uuups_blau[1]:

foots
19 januari 2010, 22:19
Heren, beren,

Alle blondines kunnen mijn kloten kussen, doe mij gewoon een mooie zwartharige en liefst een zonder capsones !

Groet, Foots

P.S. Er zijn ook gewoon leuke en lieve blondines, deze moeten zich niets aantrekken van mijn voorkeur voor zwarharige en die mogen veel meer dan alleen de kloten kussen. Die beloon ik graag met een zout melkje van eigen makelaardij.