PDA

Volledige versie bekijken : En wat of waarom ga je naar de club ?



foots
19 januari 2010, 18:57
Heren, beren,

ik werd getriggerd door RP met zijn post in topic Joop SLim

"Die uitspraak die JS hier aanhaalde, kwam van Dani, VM.
Ze heeft inderdaad overschot van gelijk, heren die clubs bezoeken hebben een probleem.
Dat mag best gegeneraliseerd worden, iedere beer hier, de deze incluis, was of is verslaafd.
En we gaan heus niet naar de clubs als we thuis/in onze sociale omgeving dat kunnen vinden wat je seksueel bevredigt.
De Meid slaat dus wel de spijker op de kop, en had zo haar heel heldere momenten, wat van weinig ijsberen kan gezegd worden.
Ik hoor graag de vele beertjes komen aandraven dat zij het wel goed voor mekaar hebben. mannen, groei op, and get life.
Allemaal, stuk voor stuk verslaafd aan de hoertjes, waarvan we allen weten dat ze ons geeneens een blik waardig zouden gunnen als ze ons op straat tegenkwamen
Deze Meiden horen te neuken met hun leeftijdsgenoten, horen in de disco, als ze al niet thuishoren op de schoolbanken.
Het gaat hem niet over dat potje neuken, het gaat hem over alles wat errond zich afspeelt.
En dan komen de uitspraken: "If you can't stand the heat, ..." en andere uitspraken.
Allemaal uitvluchten om ons gedrag goed te praten.
In werkelijkheid zijn we een stelletje losers bij mekaar, hier op ybf en in de clubs. Maar dat toegeven, o neen. Het gaat er hier enkel om, wie de grootste, de dikste, de langste heeft, wie het meest kan gaan, en om hen spetterend doen klaarkomen, want ze genieten toch zo van ons.

Dat de ene er beter mee kan omgaan dan de andere, is jezelf wat "foefkes" wijsmaken, en het zal vooral "het eliteclubje" hier zijn die gaan zeggen dat ik uit mij nek lul. Omdat ze zich zo veel beter voelen dan de rest van de maatschappij. Maar intussen hangen ze wel wekelijks (als het al niet meer is) in de clubs, hebben ze geen sociaal leven meer buiten de clubs, en draaait hun leven enkel en alleen nog rond het bezoeken van DVP's.

Meer is het echt niet.

erpee"

Goed daarom wil ik reageren, niet in topic Joop Slim.
Uiteraard zijn we verslaafde beertjes die regelmatig gaan. Maar waarom wat is mijn probleem awel ik heb er een paar dage over gedacht en voila hier mijn verklaring voor mijn persoonlijke situatie:

Awel ik had een exvrouw en intussen een exvriendin. Helaas zijn geen van deze relaties bestand gebleven, schuldvraag is niet terzake. Tijdens en na deze ralties heb ik mijn vertrouwen in een vaste relatie compleet verloren. Tot hier de persoonlijke info die nodig is om mijn redenering te volgen. Nou net als eke andere man heb ik wel eens de behoefte om lekker van bil te gaan. Zie hier de alternatieven:
1. Bezoek de plaatselijke disco en je wordt uitgelachen als een vader die zijn dochter op komt halen.
2. Zoek een internetvriendin of ga een dame van mijn leeftijd daten. Mogelijk en wellicht kun je nog samenwonen ook. Dan heb je elke week dezelfde en daarbij krijg je ook alle problemen en verplichtingen die je worden opgedrongen.
3. Of ga naar de DVP's, keuze de ramen FKK, keuze te over en doe je ding.
4. Trekken of homo worden, beide niet echt alternattieven, maar vooruit.

Awel ik heb gekozen om met enige regelmaat naar de DVP's te gaan. Ik neem er geen vrij voor en op vrije weekend dagen ga ik me relaxen, wat eten, drinken en kameren met een DVP. Goed noem het verslaafd, mag want het is met regelmaat en ik kan niet stoppen. Geen zin, wilskracht, whatever ).

Vaste relaties of verliefdheid hoef ik niet, wil ik niet en mijn verslaafdheid of hobbie of vervangvrouw, het is maar net hoe je het wil zien. Dat ik regelmatig ga meestal 1 keer per week is voor mij een redelijk normaal gedrag, awel vroeger deed ik het vrijwel elke dag, tja dat zou deze vorm ombetaalbaar en onhoudbaar maken.

Maar goed sommige roken elke dag een pakje sigaretten, of drinken een paar biertjes. Ik ga met regelmaar naar de DVP en ik mag dan een probleem hebben en sociaal totaal afgestoten zijn, ok, ik vind het allemaal best. Ik heb de weg gekozen die mij past en wat anderen ervan vinden is me de spreekwoordelijke worst.

Wel neem ik je tip ter harte tevens de tip van Big en vele anderen en dat is geniet en ga met maten.

Groet, Foots :wink2:

P>S. En liever ik zit niet te wachten op belerende beren die me de les willen lezen, vertel liever je eigen redenen om naar een club te gaan.

ericramses
19 januari 2010, 19:12
ik ken heel wat mannen die een heel goede relatie hebben, ook op sexueel gebied, maar soms wel eens zin hebben in iets anders. En juist doordat ze nu en dan eens van de diensten van een dvp gebruik maken staat hun relatie minder onder druk en kunnen ze net iets meer relativeren als het thuis eens wat minder of wat moeilijker is. Het is nog altijd beter dat je als 'gebonden' man naar de dvp gaat dan dat je je secretaresse of schoonzus probeert te verleiden : is heel gevaarlijk ! Met een dvp kan je een heel leuke tijd hebben, maar eenmaal je terug buiten bent is het voorbij. Ik ben ervan overtuigd dat veel mannen die dvp's bezoeken hetzelfde als ik ervaren.
FKK's zijn echt een goede uitvinding omdat je er ontspannen iemand kan uitzoeken die je bevalt en wie weet klikt het een beetje om er een leuk moment van te maken.
Blijf met beide voetjes op de grond en ga er zo nu en dan van genieten : zo geniet je nog meer van jouw eigen vrouwtje als je er thuis echt de tijd voor hebt zonder stress !
Groeten,
Eric

The Joker
19 januari 2010, 19:43
Je kunt ook naar de saunaclubs gaan zonder verslaafd te zijn.
Als je elke dag naar de bakker gaat omdat je honger hebt, ben je dan ook een verslaafde die misbruik maakt van die arme man die om 4 uur in de nacht in een hete kelder brood moet bakken omdat je zelf te beoerd bent om dit thuis te doen?
Dit voorbeeld kun je ook gebruiken bij de slager, de dokter, een schilder, een taxichauffeur etc.
Prositutie is gewoon een dienstverlenend beroep en niet voor niets het oudste ter wereld :)
Je bent enkel verslaafd aan iets als je ene bepaalde tijdsperiode niet zonder kunt.
Mensen die elke dag moeten roken zijn verslaafd, mensen die elke dag naar de hoeren moeten ook.
Maar af en toe een gezellige dagje in een saunaclub is net zo ontspannend als een dagje naar een pretpark.

Picasso 1
19 januari 2010, 19:57
Ik ga om te neuken. Mijn probleem is dat een verscheidenheid aan lekkere dames zich niet voor mijn voeten werpen wanneer ik geil ben :rofl:.

Bosco
19 januari 2010, 20:17
Ik gaat op de eerste plaats, naar 'n club om te relaxen en te genieten.
Op de tweede plaats, niet te denken aan problemen van het werk.
En op de derde plaats, sex te hebben met bloedmooie twintigers zonder verplichtingen. ( kan ook de eerste plaats zijn ;))

Ik heb wel eens eerder gezegd, mijn leeftijd veranderd maar mijn smaak niet.

Ik heb na mijn enigste langedurige relatie van 9 jaar ( jeugdliefde) wel met een dozijn twintigers een kortstondige relatie gehad. Max. 1,5 jaar min. 2maanden. Korter tel ik niet eens mee.
In het begin was het leeftijd verschil 10 jaar, op het laatst 20+ jaar.
Je kan je de blikken voorstellen van de ouders van je meisje, als je je leeftijd verteld. :biggrin: Gelukkig werd ik altijd wel veel jonger ingeschat dan dat ik werkelijk was. En liet het daar dan maar bij.
Op een gegeven moment vallen er gaten in je haar, door je leeftijd...dan ben je ineens niet meer aantrekkelijk voor twintigers. Dus vraag je aan je kapster een egaal kapsel en die scheert vervolgens je kop helemaal kaal.
Met als gevolg dat de twintigers je ineens "cool" vinden. Dikke motor erbij helpt ookwel mee natuurlijk. Ze willen altijd zograag mee achterop.:rolleyes:

Hoewel de sex altijd wel lekker en goed is, is het onmogelijk om er mee samen te leven. Ik houdt het gewoon niet lang uit, en word dan gek van hun adhd gedrag. Ik heb het nog redelijk lang vol gehouden met twintigers die opzichzelf woonden, totdat ze persé met je op vacantie willen gaan.

Dus daarom ga ik naar een club, voor de lusten zonder de lasten.

janjanjan
19 januari 2010, 21:52
Als je elke dag naar de bakker gaat omdat je honger hebt, ben je dan ook een verslaafde die misbruik maakt van die arme man die om 4 uur in de nacht in een hete kelder brood moet bakken omdat je zelf te beoerd bent om dit thuis te doen?
Prositutie is gewoon een dienstverlenend beroep en niet voor niets het oudste ter wereld :)

Met alle respect, de vergelijking die je maakt gaat in vele opzichten manco en getuigt van onwetendheid, domheid, of desinteresse.

Jünther
20 januari 2010, 00:15
Met alle respect, ....getuigt van onwetendheid, domheid, of desinteresse.

Het respect zie ik dan niet meer.

Tis wel een waardeloze vergelijking van Meneertje Trekveel, da dan weer wel.

Jünther
20 januari 2010, 00:22
Ik ga naar een club voor: fijne (werk)sex, goeie bik, mooie bekijks, goeie pot voetbal, goeie relax en een terminale saunagang (met verkwikkende cooldown).
Als je zo een mooie dag beleeft, da's gewoon schitterend.

Maar overdaad schaadt, dus ik beperk de bezoekjes tot 1 keer per week, dan blijf ik gezonde zin houden. Om een gezonde hunkering te krijgen, zou het beter zijn als ik 1 keer in de 2 weken ga. Maar zo is het ook wel leuk hoor.

TT Man
20 januari 2010, 11:41
Waarom ik naar de club ga? Voor mijn ontspanning (Sressabbau, wat een geweldig woord) en goede sex. Niet meer en niet minder. Een sociaal leven heb ik buiten de club. Ik hoef ook geen vriendenkring binnen de club op te bouwen, niet met dames en niet met ijsberen. Mijn bezoekjes zijn een aanvulling op mijn leven, net zoals daar nog heel veel andere bezigheden zijn.

Ik laat mij door niemand een probleem aanpraten. Niemand hoeft uit te maken dat ik verslaafd ben of een probleem heb. Nogmaals: het is een welkomen en aangename aanvulling en als ik een maand (of langer) niet kan gaan dan is het ook goed.

Befke
20 januari 2010, 13:23
Waarom ik naar de club ga? Voor mijn ontspanning (Sressabbau, wat een geweldig woord) en goede sex. Niet meer en niet minder. Een sociaal leven heb ik buiten de club. Ik hoef ook geen vriendenkring binnen de club op te bouwen, niet met dames en niet met ijsberen. Mijn bezoekjes zijn een aanvulling op mijn leven, net zoals daar nog heel veel andere bezigheden zijn.

Wat hij zei :)

CLUBSPORT
20 januari 2010, 16:11
Ik ben gewoon verslaafd aan een heerlijk daggie saunaclub met alleen maar lekkere dames om me heen en af en toe een kamerbezoekje erbij .

bovendien ben ik niet zo'n versiertype en zit ik ook niet echt om een relatie te springen maar heb ik zo nu en dan wel zin in om eens lekker te rollebollen met een sexy meid .

kater
20 januari 2010, 17:17
Niemand hoeft uit te maken dat ik verslaafd ben of een probleem heb. Nogmaals: het is een welkomen en aangename aanvulling en als ik een maand (of langer) niet kan gaan dan is het ook goed.


Hier kan ik mij aardig in vinden .

Door "omstandigheden" heb ik niet elk uur/dag/week de mogelijkheid om ergens heen te scheuren, maar als die er wel is dan nemen we t er ook van .

Ter info:

Record zonder 2,5 maand

Ander record 5x op 3dagen :cool:

Kamer record met zelfde dame 3 uur

Exit record 6 min = 50€ :biggrin: ( dame in kwestie draaide op de kamer 180 graden om , dus na 6 min afgetikt en weer in de zon gaan zitten)




Gr ;)

Sphinx
20 januari 2010, 17:59
Ik ga naar een club voor: fijne (werk)sex, goeie bik, mooie bekijks, goeie pot voetbal, goeie relax en een terminale saunagang (met verkwikkende cooldown). Als je zo een mooie dag beleeft, da's gewoon schitterend.

Jünthers post slaat ook wel op deze racebeer, met een onderscheid in de frequenties. Ik probeer mijn bezoekjes tot 1 á 2 keer per maand te beperken. Deze racebeer heeft het de laatste paar jaren vaak genoeg gezien hier, veelschrijvers die hun kaars aan beide kanten opbranden, elke week meerdere keren in de club hangen en dan roepen dat ze een clubvakantie, verbod of auszeit afkondigden. Als je de intervals tussen bezoekjes groot genoeg maakt en je hoofd erbij houdt (weet ik, is lastig soms) is dat nergens voor nodig.

ijsbeer11
20 januari 2010, 19:22
Ik ga omdat Michel mij altijd vraagt..

Zakkenleger
20 januari 2010, 19:54
ZL is niet een beer als de anderen. Hij gaat niet naar de clubs om plezier te maken met fraaie dames, die helemaal suf te neuken en klaar te beffen, en tussendoor te geinen met gezellige beren, en ervaringen uit te wisselen.

Hij gaat niet omdat hij een relatie zoekt met een lekker ding tussen de 20 en de 30.

Hij gaat niet omdat hij verder geen sociaal leven heeft.

Nee, niets van dat alles.

Slimme beren hebben al langer gemerkt dat ZL vooral bankhangt, ondanks verwoede pogingen van hem om een 'normale' beer te zijn. Een aantal beertjes heeft hij, omdat hij ze niet te vaak zag, en dankzij enig acteertalent, om de tuin kunnen leiden. Echter, de schaamte over zijn gdrag is hem te veel geworden en noopt hem tot schoon schip maken.

De waarheid is dat ZL in de clubs werkt. Hij werkt als maatschappelijk werker met als doelgroep de DVPs. Betaald door de Duitse en Nederlandse overheid. Daarnaast beunt hij bij als 'private eye' en bouwt hij dossiers op over clubbezoekers. De dossiers verkoopt hij aan advocaten van echtgenotes / vriendinnen die een scheiding willen (zie de website www.wiltugelukkiggescheidenzijn.nl), en hiermee hun partners het financiele vel over de oren kunnen trekken. Andere dossiers verkoopt hij aan werkgevers en zakenrelaties (www.naaiuwzakenpartner.nl en www.maakuwwerknemertotslaaf.nl.

Om dames ook sneller uit dit wereldje te helpen (een belangrijke doelstelling van de overheid) verstrekken zij hem ook tegen betaling belangwekkende informatie over hun kamergenoten. Al hun onhebbelijke gewoonten, hun betalingsgedrag, hun relevante maten, tattoos etc liggen vast in een zogenaamd paspoort. Als u ZL met zijn telefoon hebt zien spelen, weet dan dat hij u discreet op de foto heeft gezet en er een dossier over u aangemaakt is.

Wat nu? ZL biedt eenieder die hij benadeeld heeft met zijn verwerpelijke gedrag in de clubs, zijn oprechte excuses aan. De opgebouwde dossiers die hij nog in zijn bezit had zijn in beslag genomen door de fiscus ter verdere afhandeling. Houd uw brievenbus in de gaten.

ZL heeft al zijn aardse bezittingen geschonken aan de 'Stichting tot Opheffing van de Prostitutie' en zal zijn dagen verder slijten als bedelmonnik in Thailand.

dupke
20 januari 2010, 20:03
Omdat ik anders niet weet wat ik in mijn vrije tijd moet doen :hammer:

Clubbing is een vrijetijds besteding geworden. Even snel naar de club uit geiligheid is er eigenlijk niet meer bij.

Belangrijker is alles er rond, een ontspannen dag doorbrengen in een aangename omgeving tussen mooie vrouwen, een hapje eten, af een toe een sauna meepakken, mijn clubmaatjes ontmoeten en bijpraten over de belevenissen sinds de vorige ontmoeting.

Blijkbaar krijg ik mijn draai niet in een club als enig aanwezig forum beertje. Maar toch blijft de lokroep naar de club.:huch:

En af en toe eens snoepen van al dat lekkers aanwezig... 'i 'ts all about the economy stupid ' anders blijven onze geliefde dames niet in de door ons geliefde clubs hangen. :angst:

Toegegeven, als je geen relatie hebt is het mooi meegenomen af en toe verwend te worden door zulk een mooie en lieftallige wezentjes. :liebe2:

En ja , het is een verslaving als een ander. :wand:

sofaking
20 januari 2010, 20:41
Voor mij is de sauna club de beleving van een decadente droomwereld van pure lust en seks. Ik zal dan ook zo veel als (nog) fysiek mogelijk is op kamer gaan gedurende de dag en vind het ook wel spannend om door de dames bejaagd te worden. Tussendoor wat relaxen in de wellness of het zonnetje en naar de meisjes kijken. Aangezien ik maar een 3-tal keer per jaar zo'n bezoekje breng blijft het telkens weer een speciale ervaring.

Goedemorgenallemaal
20 januari 2010, 21:23
Foots, twee "waarom?" draadjes....
Komt je vrouwelijke (=nieuwsgierige) kant boven drijven????

facial
21 januari 2010, 14:01
gewoon om lekker te neuken :biggrin:

RAUL7
22 januari 2010, 14:07
Omdat ik thuis altijd moet :rubbel: :biggrin: en af en toe wil ik ook eens :fuck: :freu:!

kempie
23 januari 2010, 14:36
Ik ga in de eerste plaats om te neuken. Mijn probleem is dat een verscheidenheid aan lekkere dames zich niet voor mijn voeten werpen wanneer ik geil ben ik ben bovendien niet zo'n versiertype en zit ik ook niet echt om een relatie te springen maar heb ik zo nu en dan wel zin in om eens lekker te rollebollen met een sexy meid.

Ik maak er ook altijd gelijk een relax dagje van door veel vuldig de sauna faciliteiten te gebruiken.

Een sociaal leven heb ik buiten de club. Mijn bezoekjes zijn een aanvulling op mijn leven, net zoals daar nog heel veel andere bezigheden zijn het is een welkomen en aangename aanvulling en als ik een maand (of langer) niet kan gaan dan is het ook goed.

Het is zeker een verslaving, maar ik heb hem aardig onder controle. Mijn sociale leven is druk zat en ik zeg er niets leuks vooraf. Hoogstens zeg ik wel eens tegen vrienden die ik die maand al vaak heb gezien en me vragen langs te komen om een filmpje te kijken dat ik al wat heb en dan ga ik naar een club maar gezellig stappen of sporten hebben altijd voorang. Ik probeer 1 keer per maand te gaan als het financieel kan (dat kan regelmatig) en als ik genoeg ruimte in m'n agenda heb ga ik wel eens een tweede keer. Mocht ik een maand of langer niet kunnen dan sta ik me zelf toe de uitgave de volgende maand te doen en als m'n agenda het dan wel toelaat 2 keer te gaan.

Ik ga altijd alleen (ken geen mensen uit mijn vrienden kring die daar naar toe gaan). Andere ijberen ken ik niet, hoeft ook niet want ik hoef niet per se een extra vrienden kring op te bouwen. Bovendien vermoed ik dat de nodige bevriende ijsberen clubjes gemiddeld iets ouder zijn dan mijn 34 jaar en vraag ik me af of ik me daar tussen thuis voel.

seksenfun
23 januari 2010, 20:06
Ik ga altijd alleen (ken geen mensen uit mijn vrienden kring die daar naar toe gaan). Andere ijberen ken ik niet, hoeft ook niet want ik hoef niet per se een extra vrienden kring op te bouwen.

Toch is het leuk als sociaal wezen als je wat beertjes kent als je in een club bent. Anderzijds, als je als beer bijna dagelijks in een club zit omdat je eigenlijk niet echt een andere vriendenkring hebt, vrees ik dat je eventjes moet gaan nadenken omdat je anders een beijzelde bergaf aan het afroetsjen bent.

facial
25 januari 2010, 08:24
Kempie
Wat zoals jij het omschrijft komt het er bij mij ook op neer, leuk om naar een club te gaan een keer met een mede beer aan de bar wat kletsen prima, maar ik ga er alleen naar toe en ga om te neuken. Als ik gezellig met vrienden (op stap wil) heb ik die vrienden al lang.