Volledige versie bekijken : En waarom ga je naar een forum als YBF ?
foots
19 januari 2010, 19:41
Heren, beren,
Ook dat is in de zelfde analogie (moeilijk woord voor dezelfde lijn) als het onderstaande topic waarom naar de club. Ik vraag me van sommige beren werkelijk af waarom ze zo doen en wat ze ermee willen bereiken.
Goed ik trap wel af, ik kom op het forum voor:
1. Mijn avond "gezellig" te vullen met een onderwerp wat me boeit en dat zijn DVP's
2. Ik lees de algemene topic, geef er een leuke zwaai aan. Soms leg ik er mijnervaring in met vrouwen, dit om medeberen wat inzichten mee te geven waar ze wellicht hun voordeel mee kunnen doen. Dan ga ik verder met
3. De topic over hoe het in de club was en heel soms lees ik eens een ervaring van een dame die ik ken of wat van een beer die ik ken.
4. Het leukst vind ik de chat, het contact met medeberen leuk om gewoon wat te ouwehoeren over clubs en DVP's. Het is soms best moeilijk om op basis van wat zinnetjes een conclusie te vormen of een oordeel te vellen. Helaas is dit wel vaak het geval en een bron van ergernis door sommige beren die de lol voor anderen compleet vernachelen.
Waar ik me aan erger zijn de bemoeiallerige topics of reacties, laat een ieder toch gewoon doen wat hij of zij wil. Zelfs al is het neuken zonder condoom, het is niet mijn ding, maar ik ben er ook niet om iemand daarvan te "overtuigen".
Kortom ik kom voor de lol, zowel in de clubs als op het forum. Mocht het zo zijn dat mijn lol weg is log ik uit of ga ik naar huis of een andere club. Wat ik leuk vind is om wat met medeberen te ouwehoeren zowel op ybf als in de club, dan is het gezellig en houden we de dames niet van het werk.
Waar ik nieuwsgierig heen ben is wat kom jij doen op het forum en wat wil je daar mee bereiken ?
Groet, Foots :wink2:
TT Man
20 januari 2010, 11:44
Om mijn ervaringen met vrouwen, waarmee ik in de clubs ben geweest, te delen met andereen die dat hier ook doen.
blauwebeer
20 januari 2010, 15:01
Het is soms best moeilijk om op basis van wat zinnetjes een conclusie te vormen of een oordeel te vellen. Helaas is dit wel vaak het geval en een bron van ergernis door sommige beren die de lol voor anderen compleet vernachelen.
De nagel op de kop en dé reden waarom een aantal leden, waarbij ondergetekende, zich voorlopig liever afzijdig houden. :wand:
Bb :wink2:
Stiffmaster
20 januari 2010, 17:22
De vraag van Foots is heel duidelijk, wel ik ben op IJBF om de volgende simpele redenen.
1. Informatie over het wandelen :cool:
2. Informatie die nuttig kan zijn over de dames :gruebel:
3. Soms slap lullen met wat mede ijsberen.
4. Vaak om mijn tijd te doden tijdens het werk :heul:
5. Wat te verwachten in de clubs :betrunken:
En nu ik toch bezig ben kan ik gelijk wel even antwoorden op die andere vraag van Foots, waarom ik naar een club toe gaat. Wel Foots heeft het meeste al verteld. Getrouwd geweest en mis gegaan, relaties het is nooit goed bij de dames, disco!! ja hoor ze zien opa al aankomen, dus waarom dan niet naar een club, heb je in ieder geval nog wel eens het gevoel dat je mens ben, en nee ik ben niet verslaafd, al heeft het wel weinig gescheelt, en verder gaat het jullie niks aan :asshole::asshole:
seksenfun
20 januari 2010, 18:42
Oorspronkelijk geplaatst door foots http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=153730#post153730)
Het is soms best moeilijk om op basis van wat zinnetjes een conclusie te vormen of een oordeel te vellen. Helaas is dit wel vaak het geval en een bron van ergernis door sommige beren die de lol voor anderen compleet vernachelen.
De nagel op de kop en dé reden waarom een aantal leden, waarbij ondergetekende, zich voorlopig liever afzijdig houden.
Er is meer... als je gedetailleerde recensies schrijft, pikt m'n 1 zinnetje eruit, quote dat (=uit context rukken) en begint m'n dit in een slecht daglicht te plaatsen (lees: afbreken).
Als je de forumleiding hierop attent maakt met een IM antwoorden ze dat dat moet kunnen. Ik mag daarmee natuurlijk gewoon niet akkoord gaan. Daarom zie je seksenfun hier niet meer :smoke:
ijsbeer11
20 januari 2010, 19:06
Daarom zie je seksenfun hier niet meer.... Hij post nog wel een reactie maar hij is er niet ;)
Voor het eerst sinds een jaar begrijp ik iets van Foots zijn woorden..
Voor mij geldt het niet want ik kan ook nog naar de disco, maar de club is gewoon iets unieks in mijn optiek..
IJSBEER11
Jünther
20 januari 2010, 19:14
Daarom zie je seksenfun hier niet meer.... Hij post nog wel een reactie maar hij is er niet ;)
Voor mij geldt het niet want ik kan ook nog naar de disco, maar de club is gewoon iets unieks in mijn optiek..
IJSBEER11
:dontgetit[1]: :ot:
:muahaha: :sorry:
ijsbeer11
20 januari 2010, 19:18
Junther, ik moet je eenmalig gelijk geven met pijn in mn hart
Maar dacht dat het over clubbezoek ging, heb te snel gelezen..
Ben via via op het forum gekomen, dacht eerst om het zo af en toe eens te raadplegen, maarja hoe anders het is gelopen behoeft geen verdere uitleg
Speciaal jou Junther :thefinger::thefinger::thefinger::thefinger: :thefinger:
MichelJ
20 januari 2010, 19:21
:dontgetit[1]: :ot:
:muahaha: :sorry:
:shutup[1]::thefinger::flatto-bye::e010[1]:;)
Jünther
20 januari 2010, 19:24
Speciaal jou Junther :thefinger::thefinger::thefinger::thefinger::thefi nger:
:flaming: :fickdich:
:asshole: :baeh:
:capito[1]: :closed10[1]:
foots
20 januari 2010, 19:56
IJSBEER11
En dat doet me goed :biggrin: want ik wil graag mijn kennis over hoerenlopen en de valkuilen verliefde beren en van het trouwen overbrengen aan de volgende generatie.
Misschien mag ik toch nog eens mee naar disco, wan tin de Duitsland lopen er nog veel oudere lullen met hun benen over de statafels te zwaaien bij het dansen, echt zelf gezien :eek:.
Groet, Foots :wink2:
Bosco
21 januari 2010, 21:11
1) Omdat er allemaal hoerenlopers op zitten, om je hobby/verslaving mee te delen.
2) Info te geven en te nemen over dames en clubs.
3) Discussies te voeren en slap te ouwehoeren met medehoerenlopers op de chat.
4) Mooie, grappige en leuke verhalen te lezen.
5) En omdat je in slaap valt als je TV kijkt.
sofaking
21 januari 2010, 22:10
Alles wat hiervoor al geschreven is plus dat...
De HLN site veel te traag is en ik hier ik in een oogwenk de hoofdpunten vind.
Er misschien wel een topic verschijnt getiteld : "sauna club in België opent" of "nieuwe sauna club in Nederland" (dicht bij de Belgische grens) Waar anders zou je die informatie vinden ?
Helena (Ru) van queenie's misschien opnieuw gespot wordt.
RAUL7
22 januari 2010, 14:05
Om te spammen :smile2:!
CLUBSPORT
22 januari 2010, 17:45
Ben via via op het forum gekomen, dacht eerst om het zo af en toe eens te raadplegen, maarja hoe anders het is gelopen behoeft geen verdere uitleg
Ach het begint allemaal zo onschuldig he :biggrin:
Picasso 1
22 januari 2010, 21:31
Voor de leuke interactie met, qua hobby en dubbelleven, gelijkgestemden.
Big30
22 januari 2010, 21:55
Voor de leuke interactie met, qua hobby en dubbelleven, gelijkgestemden.
Ik ga een heel eind mee met P1 wel met als kanttekening dat P1 en Raul7 op dit forum vaak wat bijsturing behoeven daar ze van sporten als Wielrennen en Voetbal weinig kaas hebben gegeten :biggrin:.
Dus even een kleine kanttekening bij het woord gelijkgestemden :tongue:!
CLUBSPORT
24 januari 2010, 21:44
mischien moeten we er eens een paar andere sporten bijhalen zoals schaatsen en formule 1:biggrin:
ik kom hier voornamelijk voor de informatie en het lezen van de leuke verhalen
en voor de gezelligheid :biggrin:
facial
25 januari 2010, 08:39
Ja goed idee formule 1, elke wedstrijd alleen maar hetzelfde bericht Michael heeft alweer gewonnen:freu::):lostit: maar dat blijft leuk elke keer als hij iedereen weer helemaal zoek rijdt. Het is en blijft de beste coureur ooit op deze wereld
Zakkenleger
25 januari 2010, 12:16
...
Waar ik nieuwsgierig heen ben is wat kom jij doen op het forum en wat wil je daar mee bereiken ?
Hetzelfde als veel andere beertjes, nl. informatie uitwisselen over dames en clubs. In mijn priveleven is deze hobby tenslotte amper bespreekbaar. Helaas.
Daarnaast: onzinreacties plaatsen in onzintopics :biggrin:. En scherp discussieren, maar dan wel op basis van argumenten, en niet op basis van emotie. Dat laatste gebeurt helaas te veel.
Verder is het aanpakken van egotrippers ook wel een aangenaam tijdverdrijf hier. Onkruid moet regelmatig gewied worden, anders raakt de tuin overwoekerd. ;)