PDA

Volledige versie bekijken : Man ziet vrouw nog altijd graag achter het aanrecht

Willem2
19 januari 2010, 21:06
AMSTERDAM - De emancipatiegolf ten spijt, een op de vijf single mannen zou nog altijd graag zien dat hun toekomstige vrouw zich vooral bezighoudt met het huishouden en de kinderen. ................... http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/5826493/__Man_ziet_vrouw_nog_altijd_graag_achter_het_aanre cht__.html?p=25,2

foots
19 januari 2010, 22:13
Heren, beren,

Ik zie altijd graag vrouwen achter het raam, zo graag zelfs dat ik wel eens ramen ga kijken.

Een vrouw thuis zie ik als een dure investering die meteen na het tekenen van een contract haar garantie verliest. Ze worden lelijker, dikker, ouder en krijgen steeds meer noten op hun zang, ze menen werkelijk dat alles van hun is na een tijd en dat jij een soort slaaf bent die de bankrekening moet aanvullen die hun besteden aan onzin en vervolgens moet je ook het hele weekend mevrouw overal heen rijden totdat ze zelf een rijbewijs hebben.

Inruilen komt je duur te staan, behalve de auto, je inboedel en je huis maakt de NL-se overheid van jou een witte slaaf die voor zijn ex dwangarbeid moet uitvoeren om aan de alimentatieverplichting te voldoen. Een totalitair regime dat zijn evenbeeld niet kent in het communische systeem zoals de Sovjet Unie destijds.

Goed genoeg gefulmineerd ik ga lekker slapen en droom weg achter de ramen en denk aan de dames voor komend weekend,

Groet, Foots :wink2:

Jünther
20 januari 2010, 00:11
...en vervolgens moet je ook het hele weekend mevrouw overal heen rijden totdat ze zelf een rijbewijs hebben.
:) :) :)

en ongevraagd aanwijzingen geven in de auto, en daarna ongevraagd dirigeren/commanderen in winkels

en dan zijn ze ook nog ongesteld 4 dagen per maand, waar jij als man weer geen begrip voor hebt; tegelijk een vrijbrief voor haar om chagrijnig te zijn

Foots is geweldig en zeer wijs :biggrin:

rolly
20 januari 2010, 03:00
Op m`n aanrecht zonder slipje en met de beentjes wijd....precies de goeie hoogte....:biggrin::biggrin:

Rolly

rplover
20 januari 2010, 15:56
Een vrouw thuis zie ik als een dure investering die meteen na het tekenen van een contract haar garantie verliest. Ze worden lelijker, dikker, ouder en krijgen steeds meer noten op hun zang, ze menen werkelijk dat alles van hun is na een tijd en dat jij een soort slaaf bent die de bankrekening moet aanvullen die hun besteden aan onzin en vervolgens moet je ook het hele weekend mevrouw overal heen rijden totdat ze zelf een rijbewijs hebben.

Na GFE krijgt Foots van mij het label BGFE (Bad GirlFriend Experience) op zijn kop geplakt :biggrin:
Zo een lange zinnen vinden we zelden, en zijn veelzeggend en typerend voor dit forum.
Niet een beetje frustratie troef in je postings over alles wat Nederland of Vrouwen aangaat.

*Ze worden dikker, lelijker, ouder en krijgen steeds meer noten op hun zang, heb je het nu over vrouwen of ijsbeertjes? :hammer::gruebel::asshole:
*Ze menen werkelijk dat alles van hun is na een tijd, dezelfde vraag.

Je kan er ook eentje in huis halen, zorgen dat je ze iedere vijf jaar inruilt voor een andere, en de ketting wat inkorten, zodat ze niet de keuken uitkan.
All problems solved.... :biggrin:

erpee - altijd bereid goede raad te geven :biggrin:

Jünther
20 januari 2010, 18:11
Men zegt niet voor niets:
"Het enige recht van een vrouw, is het aanrecht."

Achter de stoof, het liefst met een ketting, fijn mannen ontzorgen.

facial
21 januari 2010, 14:00
en ze hebben net iets meer hersenen dan een koe, anders echijten ze in de keuken :biggrin: