Volledige versie bekijken : Marina (Duits)
Hollandmale
24 januari 2010, 21:31
Naam : Marina
Haarkleur/-lengte : Bruin/lang, onderkant rug
Lengte dame : 1.65 (op hakken ruim 1.75)
Postuur/Cupmaat : Slank-Normaal/C-echt
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : Tribal buik/Piercing boven klitje
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC en FT
Extra’s bij het bezoek : FT, samen douchen
Bijzonderheden : Is sinds 2 dagen in YY
Vandaag, zondag 24-01-10 zonder de usual suspects naar YY :wink:.
Openingstijd binnen, entree sinds 1 januari E 40,- tot 14.00 uur.
Zo'n 20 dames na ontbijt gespot, 's-middags 30, 's-avonds 35.
's-Middags tegen 'n knappe Duitse brunette aangelopen, Marina.
Kwam bij me zitten op de bank in de bar, hele sympathieke indruk.
Uurtje later nogmaals, zonder twijfel meegegaan naar de kamer :smile:.
Aldaar fijn tongzoenen, lekker beffen, goede PZC, gefinisht met FT.
Daarna lekkere massage en afsluitend samen gedoucht op de kamer.
Prima dame, goede service, iemand meende haar te herkennen uit GT.
Marina is half Duits / half Indiaas, zegt ze zelf, ziet ze niet naar uit.
Vraagt reguliere prijzen voor genoemde service, FT is uiteraard extra.
Voor de verandering op tijd vertrokken, met Studio Sport weer thuis :biggrin:.
libero
21 februari 2010, 22:23
vandaag ook kennis gemaakt.
AV is ook onderdeel van haar service aanbod hoewel er ee nhandje bij blijft zitten, naar eigen zeggen om het comdoom veilig te stellen.
zeker geen verkeerde keus maar weinig herhalingsgevaar.
ze heeft idd in GT gewerkt maar ook in PHG
Racebeertje
28 maart 2010, 21:14
Ik heb gisteren 2 heerlijke sessies gehad met deze jonge dame,echt een gezellige en spontane meid.
En is voor mij zeker nog voor herhaling vatbaar,alleen is ze met de paasdagen even een tijdje er niet en zal rond half april terug zijn in YY.
willemdewandelaar
17 juni 2010, 21:23
Naam : Marina
Haarkleur/-lengte : Bruin/lang,beetje pluizig onderkant rug/ vaak opgestoken
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank-Normaal/C-echt
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits (Duits/Indiaas)
Leeftijd : ca 27
Tatoeages/Piercings : Tribal, buik, linker onderbeen portret,diverse Piercing o.a. boven klitje en neus
Service : Goed; zoenen. beffen, NMC, PZC
Extra’s bij het bezoek: kleine massage (wel hard )
Heeft een prachtige borst partij in die blauwe bikini
dat werd een kamer bezoekje na een korte voorstel ronde.
Een goed kamerbezoekje overigens. genoten van de heerlijke echte borsten en wat te denken van het beffen op die piercing
Het frans beheerst ze goed, wat een lekker ding.
de prachtige bruine kleur die ze heeft komt door haar vader die Indiaas is.
het douchen doet ze liever erna in bij de Sauna , en kan samen heeft dus ook na de tijd nog aandacht voor je , knikje en gedag , is bij andere wel een anders.
Gewoon een leuk meid zonder kapsones
Herhalings gevaar niet al te groot
Bubbelbader
21 juni 2010, 21:22
Is al een topic over;
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20383
Thxs BB,
Samengevoegd!
Big30
sofaking
28 mei 2014, 20:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Marlene (Duitse)
Leeftijd:38-41 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Buik, Enkel, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:
Recensie volgt nog. Wou al een linkje maken.
sofaking
29 mei 2014, 16:23
Ik hoop dat ik de naam juist onthouden heb, maar ik kan niet direct een andere naam bedenken die op Marlene lijkt, dus dat zal het wel zijn. Zij zat heel de dag aan het tweede of derde tafeltje tegen de linkermuur als je de barruimte binnenstapt.
Ze heeft redelijk lang zwart haar, flink gebruinde huid en parelwitte tanden die in dat gebruind gelaat nog eens extra oplichten. De ware colgate glimlach.
Ze wenkte mij toen zij zag dat ik haar geïnteresseerd bekeek terwijl ik voorbijliep, en ik ging er dan maar naast zitten. Het lijkt me geen jagertje te zijn.
Ik vind het moeilijk om leeftijden te schatten, maar deze zal misschien toch al rond de veertig zitten.
Het gesprek ging in het Duits en was dus wat moeizaam. Ze ging een drankje voor me halen en zei dat ze al 4 jaar in Yin Yang werkte. Ze komt van Koblenz en rijdt net als ik een twee uur enkele reis.
Een heel vriendelijke dame met gevoel voor humor. Als ik iets minder verlegen was en beter Duits sprak zou ik goed een aangename klets-tijd met haar in de bar kunnen doorbrengen.
Maar geen van ons beiden was hier in de eerste plaats om te kletsen en dus op naar de kamer.
Eenmaal uitgekleed bleek ze behoorlijk wat tatoeages te hebben. De grootste was op haar buik, maar een heleboel kleinere verspreid over haar lichaam. Niet echt heel esthetisch geplaatst vond ik. Ze heeft ook een kleine piercing boven haar poes.
Ze heeft naturelle B of misschien C borsten die al wat slapjes zijn en hangen, maar ik vond ze niet lelijk en lekker om mee te spelen.
Ze kuste met puntje tong. Pijpte wel goed met variatie. Mijn gebef leek haar echter ijskoud te laten. Dat was wel een domper, want dat is toch zowat mijn favoriete bezigheid op kamer, en dan is het altijd geil als ze in hun tieten knijpen of hun poesje meebewegen om zelf het likpunt te bepalen. Terwijl ik haar poes en kontje likte lag zij daar waarschijnlijk te bedenken dat ze haar belastingsbrief nog moest invullen, de afwas doen en de tuinman laten komen.
Het beffen duurde dan ook niet zo lang als gewoonlijk. Over naar het NMC. Amazone, dat deed ze goed, energiek. Zij leek weer wakker geschoten en er ook van te genieten. Afgesloten in doggy.
Wat nakeuvelen, douchen. Half uur was rond. Correcte service, al waren TZ en befreactie wat teleurstellend. NMC en PZC was wel goed maar toch geen echt herhalingsgevaar omdat de eerste 2 punten een belangrijk deel van het feest uitmaken voor mij. Wie die niet zo belangrijk vindt zal er meer plezier aan beleven denk ik.
Nadien was er telkens een vriendelijke groet en glimlach als ik haar tafeltje passeerde. Echt wel een gezellige dame.
Brad Clitt
31 januari 2016, 20:09
Uit mijn recensie over mijn clubbezoek van 19 januari (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=465855#post465855) :
Na een klein uurtje van alles en nog wat (Alice nog steeds niet gezien) plofte ik weer in een van de zetels bij het restaurant en toen viel me ineens op dat een toch wel essentieel onderdeel van een saunaclub, nl. de dames, ontbrak in de bar. Wel zaten er een stuk of 10 beren wat triest voor zich uit te staren in afwachting van betere tijden. Na een paar minuutjes verscheen er opeens een dame die direct naar het rookhok liep, ik vroeg aan haar wat er aan de hand is en zij antwoordde dat er een controle door de politie was. Hoewel ik intussen al best vaak naar een club ben geweest, was dit toch een primeur voor mij. Nou, als ik pech heb kan ik nog lang wachten op Alice dacht ik, dus dan maar een dame kiezen die al 'vrijgelaten' is, want ik stond intussen weer op scherp. Ik liep wat te ijsberen in de buurt van de danspaal toen mijn oog opeens viel op een lekker blondje aan de andere kant van de bar, die moet ik hebben dacht ik en liep er direct op af (linksom langs de Kino-trap dus) voordat een medebeer hetzelfde zou doen. Echter voordat ik haar kon aanspreken kwam als een duveltje uit een doosje een andere dame vanachter die zwarte barpilaar (of hoe noem je dat ding) tevoorschijn en greep me vast (en liet me niet meer los). Ik herkende haar eerst niet omdat het nogal donker daar is, maar wederom viel het kwartje snel, het was warempel Duits/Indische Marina, mijn allereerste dame in deze club. Zij was oprecht verbaasd dat ik haar naam wist en waar ze woonde (en nog meer dingen), maar zij herkende mij helemaal niet. Pas toen ze met haar handen over mijn behaarde borstkast wreef ging er héél lichtjes een lampje branden (had ze toen een opmerking over gemaakt, iets met een Winterfell). Net zoals Ada besliste zij dat er een vervolg zou komen en aldus geschiedde, want net zoals mijn Poolse zekerheidje heeft zij ook een PFP (en eigenlijk nog beter, voor mij de referentie), als ik haar neuk kan ik precies bepalen wanneer ik kom, heerlijk vind ik dat. Na een geil en opwindend halfuurtje (zij doet iets minder aan TZ en wat oppervlakkiger) kwam ik weer geweldig klaar in doggy, zoals gezegd op het moment dat ik het wilde (had elke dame maar zo'n poesje). O ja, tijdens het pijpen liet ze nog weten dat haar herinnering aan mij weer helemaal terug was en wist inderdaad de nodige details nog.
En we waren het erover eens dat deze kamergang van beide kanten nóg beter was, leuke dame die ik iedereen kan aanraden (mits ze natuurlijk je type is). Aftersales zijn meer dan ok, leidden zelfs tot een kamergang met een andere dame.
Haar leeftijd is 33, in mei wordt ze een jaartje ouder.