PDA

Volledige versie bekijken : Seksblad Foxy verloot prostituee



RAUL7
26 januari 2010, 14:55
Het Nederlandse maandblad Foxy viert zijn honderdste editie met een opmerkelijke actie. Lezers kunnen met een prijsvraag een bezoekje aan een prostituee winnen...:eek:

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1059293/2010/01/26/Seksblad-verloot-prostituee-ter-ere-van-jubileumeditie.dhtml

Big30
26 januari 2010, 16:29
Het Nederlandse maandblad Foxy viert zijn honderdste editie met een opmerkelijke actie. Lezers kunnen met een prijsvraag een bezoekje aan een prostituee winnen...:eek:

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1059293/2010/01/26/Seksblad-verloot-prostituee-ter-ere-van-jubileumeditie.dhtml

Zou wel eens om deze dame kunnen gaan,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5216&highlight=priscilla


De dame van lichte zeden heet Priscilla en werkt in een Haagse seksclub

Kretek
27 januari 2010, 10:21
DEN HAAG - Maandblad Foxy viert zijn honderdste editie met een opmerkelijke actie. Lezers kunnen met een prijsvraag een bezoekje aan een prostituee winnen. De dame van lichte zeden heet Priscilla en werkt in een Haagse seksclub.

Het erotische blad roept zijn lezers op om in honderd woorden te vertellen waarom zij de perfecte minnaar zijn. Priscilla kiest vervolgens zelf de winnaar uit. De prostituee biedt normaal gesproken haar diensten aan voor zo'n 165 euro per uur.
:ola2::applaus:

facial
27 januari 2010, 13:23
leuke aktie, beter dan 3 jaar airmaile sparen en dan een handdoek van de shell krijgen :freu::freu::freu:

seqoya
27 januari 2010, 13:42
zal wel bij stout zijn daar zit een priscilla

foots
27 januari 2010, 14:16
Heren, beren,

Schandalig, het ybf had deze primeur al lang moeten hebben ! Levert tonnen aan gratis publiciteit op, net als Oudkerk en een andere bekende website. De commercielen liggen weer te slapen, het geld ligt voor ybf voor het oprapen en zo komen natuurlijk alle hagenezen weer elk weekend in NRW kezen. Word wakker doe een een echt vrijkaartje van een club met een uurtje plezier met dame van keuze in de verloting, want uiteraard wil ybf iedereen de vrijheid geven om te winnen en dan zelf de dame van keuze te mogen maken, want keuzevrijheid is op het ybf een groot goed.

Groet, Foots :wink2:

RAUL7
27 januari 2010, 16:14
Stond er al sinds gisteren op! :hammer:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154364&postcount=191

Jünther
27 januari 2010, 17:38
De prostituee biedt normaal gesproken haar diensten aan voor zo'n 165 euro per uur.
:ola2::applaus:

Wat een duurkoop :angst:, typisch NL hooghartigheid. Kut Haagse wijven, kheb het altijd gezegd. Voor da geld ben ik een dag onder de pannen in AC, met 2 goede sessies, en kan ik nog een neukie doen op de terugweg in Duisburg, am Rhein, dunkt mij. Hou ik nog geld over.

Jetliner
27 januari 2010, 18:33
Het huis in kwestie is Stout.
Mooie zaak in hartje Den Haag met vriendelijke ontvangt door gastvrouw Francis.
Uurtje standaardkamer is 150 €. Kamer mèt bubbeljet en toilet is 165 €
Ik was er een paar keer op audiëntie bij ons aller Claudia, voormalige Miss YBF :smile2:

De jongedame Priscilla is een trekpleisters van het huis en heeft zelfs een eigen site met uitgebreide foto's: Justpriscilla.nl.
Ik had wel 'ns overwogen ook haar te bezoeken, maar vond in de prijs+afstand weinig baat.

Nu ze met pennenvruchten te betalen is, en zij kiest, ligt mijn kans op een citytrip voor het oprapen. 100 woorden? Eitje :smoke:

Jetliner
13 februari 2010, 17:42
De winnaar van het uurtje poppen bij Stout is bekend.
De stumperd zal binnenkort naast z'n trofee Priscilla met smoel en toenaam in dat ridicule blaadje Foxy moeten figureren... Een plichtmatigheid waar niet elke winnaar warm voor te krijgen zou zijn, alleszins de deze niet :gruebel:

Uiteraard heb ik meegedaan, omdat het een schrijfwedstrijd was.
"Alle deelnemers krijgen van Foxy een mail terug, onder wie de winnaar zal verkozen worden"
Mooi niet! Misschien is mijn kandidatuur niet eens in aanmerking genomen. Boehoe, barbaren! :hah:

facial
15 februari 2010, 08:50
oooh, das ook leuk dat je in elke supermarkt te lezen bent als de winnaar van een hoer.

royke86
15 februari 2010, 11:28
Dan ga ik toch liever voor de tombola dan kom ik niet met mijn gezicht in de supermarkt te hangen :P