PDA

Volledige versie bekijken : motoreis door duitsland

anvers02
31 januari 2010, 12:41
welke moto rijdende beren hebben interesse om een reis te maken met de motor door duitsland voor een dag, een weekend of meerdere dagen om zo het reizen te combineren met bezoek aan enkele leuke gelegenheden?

timjava
31 januari 2010, 13:01
welke moto rijdende beren hebben interesse om een reis te maken met de motor door duitsland voor een dag, een weekend of meerdere dagen om zo het reizen te combineren met bezoek aan enkele leuke gelegenheden?

Wegens succes geprolongeerd:biggrin:;)

RAUL7
31 januari 2010, 16:41
Wegens succes geprolongeerd:biggrin:;)

En met foots hebben we een geweldige organisator!!! :hammer:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16095&highlight=moto

Bosco
31 januari 2010, 16:46
En met foots hebben we een geweldige organisator!!! :hammer:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16095&highlight=moto

Kan niet anders dan dat het een groot sucses zal worden. :muahaha:

Jansen
31 januari 2010, 16:58
Ik denk dat Tiger foots nog wel een rit heeft liggen van:

Eindhoven-Venlo-Grefrath-Oedt-Duisburg(pitstop)-Kaarst-Bruggen met de mogelijkheid om 2 van de 4 clubs aan te doen als Pitstop en dan via Roermond weer over Weert terug naar Eindhoven.

Mooie rit van ongeveer 250 km

Andere rit is : Eindhoven-Lommel-Geel-Antwerpen pitstop(SKW) en dan Schoten-Brasschaat-Malle-Turnhout-Baarle nassau- Eindhoven.

Mooie rit van ongeveer 250 km

Zo hebben we ook al een dag gehad naar een beurs in Duitsland met het forum met een tussenstop in Duisburg ( bij Chantal );)

ijsbeer11
31 januari 2010, 18:56
Jammer dat ik geen motorrijbewijs heb.. :biggrin:

timjava
31 januari 2010, 19:06

Dan mag je mee in de bezemwagen, die door big bestuurd wordt;)

anvers02
31 januari 2010, 19:42
zou de rit door duitsland van tiger foots wel willen doen maar ook iets anders is wel leuk. ben niet zo bekend op dit forum. hoe organiseren we dat?

Bosco
31 januari 2010, 20:06
zou de rit door duitsland van tiger foots wel willen doen maar ook iets anders is wel leuk. ben niet zo bekend op dit forum. hoe organiseren we dat?

2 jaar lid, je 2de bericht, en dan 'n motortour organiseren? :gruebel:

vooruit....3 tips,
1) vraag het aan Foots, en doe het tegenover gestelde.
2) vraag het aan Jansen, als hij het niet te druk heeft met n....n.
3) deligeer het net zoals de mods doen, aan Michelj.

in ieder geval, mijn inschrijving heb je.
succes ;)

Jansen
31 januari 2010, 23:45
2 jaar lid, je 2de bericht, en dan 'n motortour organiseren? :gruebel:

2) vraag het aan Jansen, als hij het niet te druk heeft met n....n.

;)

n....n. wat zou dat toch zijn ? :fuck:

enig idee ? dan mag je met de motorrit mee ;);)

Snoepveter
1 februari 2010, 00:03
Lijkt mij ook leuk, maar ik ben een mooi weer rijder :)

anvers02
1 februari 2010, 10:26
Ben idd 2 jaar lid en ik ben idd ook wel in GT geweest. maar over het kameren met de dames schreef ik nooit. Dat is toch voor iedereen anders he wat daar gebeurt, wat voor de ene geweldig is is voor de ander slecht. Ik ben iemand die dus nauwelijks geinteresseerd is in de belevingen van anderen op de kamer. Maar ik wil wel eens wat andere plekjes ontdekken, zo gezameijk lijkt mij dat wel leuk. Enfin, het lijkt mij dus wel weer gezellig om een leuk tourtje te doen langs enkele leuke plaatsen, eens wat anders dan GT en misschien iets verder weg met het excuus voor thuis enkele dagen weg met de (moto)club en ik beloof daar dan wel iets over te schrijven.

anvers02
1 februari 2010, 10:28
n....n ???
ik vermoed napoleon

timjava
1 februari 2010, 12:01
Ben idd 2 jaar lid............... maar over het kameren met de dames schreef ik nooit. Dat is toch voor iedereen anders he wat daar gebeurt, wat voor de ene geweldig is is voor de ander slecht.

Ik ben iemand die dus nauwelijks geinteresseerd is in de belevingen van anderen op de kamer.

Je schrijft niet, bent niet geinteresseerd in de belevenissen van een ander, waarom zit je dan op dit forum?:confused:

RAUL7
1 februari 2010, 12:07
Je schrijft niet, bent niet geinteresseerd in de belevenissen van een ander, waarom zit je dan op dit forum?:confused:

Om te gaan toeren met de moto in het gezelschap van andere ijsberen! :hammer:

rplover
1 februari 2010, 13:38
Je mag achterop bij Seks&Fun, die heeft ook geen motorrijbewijs, maar dan wordt het voor ons ook leuk en spannend :biggrin:

anvers02
1 februari 2010, 19:31
amai, ....dat wil niet zeggen dat het niet leuk is om met een aantal beren een tourtje te doen van club tot club.
is het verplicht om over het kameren te schrijven? vraag eens wat die vrouwen daar van vinden... ik heb ook wel eens wat gelezen en dan denk ik tja....wat moet ik daarmee, ik
we zien wel.

MichelJ
1 februari 2010, 22:27
...
3) deligeer het net zoals de mods doen, aan Michelj.
...

:eek:

joepie
2 februari 2010, 15:21
http://www.youtube.com/watch?v=V-t7Y1VTe68

terminator
2 februari 2010, 19:11
http://www.youtube.com/watch?v=l-xYLz8ooTI

:lostit: