PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Roemeens)



MiniME
31 januari 2010, 13:18
Deze mooie Roemeense viel al gelijk op bij binnenkomst. Gezellig praatje gemaakt. Op de bank wordt het echter afstandelijk, en les 1 in Freude is "geen PZC op de bank, geen goede sessie", maar stom genoeg sloeg ik die les in de wind (het meisje werkte er amper een paar dagen, leek mij een goede verklaring) maar ik had natuurlijk beter kunnen weten.

Op de kamer wordt als eerste actie het Kleenex doekje uit de tas gehaald :eek: Les 2 in ALLE saunaclubs is "doekje uit de tas, jongeheer totaal niet in zijn sas" (zie ook thread hierover van MY bij Oase) en inderdaad wat volgde was een matige sessie, met name omdat ze continu naar zichzelf aan het kijken is, Nederlands zit te praten en totaal niet met "de klant" bezig is.

Ze zal dan ook niet gemerkt hebben dat er van een orgasme geen sprake was (die bewaar ik liever voor de voldoende aanwezige toppertjes :biggrin:) ondanks haar aanbod tot een FT (bizar, heel veel poetsdoekjes en dan toch FT doen :gruebel:).

Later zal de achtergrond van dit alles blijken: dit meisje heeft de laatste maanden gewerkt in VV, PHG en ook nog even in GT......tsja.........:hammer:

Hopelijk trekt ze zich snel op aan het nivo van de andere dames, anders is ze ook hier snel weer weg.

===============

Naam : Christina

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits, Engels en beetje Nederlands

Leeftijd : 22?

Haarkleur/-lengte : zwart/halflang

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : 55 kg/ Cup B

Tatoeages/Piercings :de gebruikelijke "signatures" :cool:

Service: ZK, PZC, NMC, FT, maar in de uitvoering zeer matig

Voordelen: Leuk koppie.

Nadelen: doet alles, maar is technisch onbekwaam, en teveel met zichzelf bezig; PZC op de bank no-go (ligt mogelijk aan haar VV/PHG/GT roots)