PDA

Volledige versie bekijken : Schipperstraat 18/1, Maria

Jovibeer
31 januari 2010, 21:05
Plaats van werken : Schipperstraat 18
Naam : Maria
Leeftijd : 22
Uiterlijk : goed
Vriendelijkheid : uitstekend
Hygiëne : uitstekend
Diensten : goed
Haarkleur : half lang, zwart
Kleur ogen : bruin
Lengte dame : 1m70
Postuur : gewoon
Cupmaat : B naturel
Nationaliteit : Bulgaars (uit de buurt van Boekarest)
Taal : Engels
Gemiddelde prijs : 50 euro
Service: uitstekend
Tijdsduur : ca 30 min.
Prijs : 60 euro
Afspraak nagekomen :ja
Werkt gedurende de dag

Jovibeer
31 januari 2010, 21:13
Gisteren gedurende mijn rondje in het skw viel deze dame mij positief op. Ik hoefde niet te twijfelen en ben bij haar naar binnen gegaan. Ze vertelde mij dat ze niet nieuw was in het skw en dat zij met periodes daar werkt. Vandaar dat het mogelijk is dat er toch al een link van haar bestaat (maar ik kwam deze niet tegen en de maria die er staat komt niet overeen.) Ze was er nu weer 2 weken en daarvoor was ze 2 maanden terug geweest en dan blijft ze weer tot mei 2010 en dan weer een paar maanden terug naar Bulgarije. Voorheen heeft ze gewerkt in clubs in Spanje.

Aan de deur kwam ze op mij over als een pittige dvp. Maar eenmaal binnen veranderde ze in een zeer spontane en lieve dame. Ze kwam alles na wat ze aan de deur vertelde: dus beffen was geen probleem, nmc, verschillende stadjes en ze kon zeer sensueel met de tepels spelen. Het enige dat opviel was dat een tepel van haar was weggedoken, maar dat hinderde niet. Als je van een nadeel mag spreken.....dan is het dat zij niet zoent en daar ook echt voor wegduikt. Maar verder was het zeker voor herhaling waard.

Anvers
1 februari 2010, 23:34
18/1 of 18/2 ?

Anvers
11 februari 2010, 21:34
Heb ondertussen geverifieerd; juiste adres is Schippersstraat 18/1 ! :)