Volledige versie bekijken : Olivia (Poolse)
Jonas009
12 november 2008, 14:43
Op zondag avond 2 november, heb ik haar geproefd...
Zie meer in mijn recensie op Youppie, dd. 11 november, in de Bada-Bing map.
Beschrijving:
OLIVIA
Nationalité / langues parlées : Polonaise / anglais, néerlandais, allemand, polonais
Visage : ovale
Cheveux : blond oxygéné, et avec racines brunes-noires
Taille : 1m64
Poitrine : « D », un peu lourde (comme j’aime), avec aréoles assez large qui paraît-il sont indicateur de grande sensualité
Silhouette / corps : normale, bien roulée, avec léger ventre (souvenir d’une récente grossesse ?, je n’ai pas pensé à demander), et fort voluptueux
Tatouages - Piercings : (non ?, si je me souviens bien)
Fellation : oui, sans condom
Cunni : oui, et 69 aussi
Embrasse (oui- non) : oui
Autres caractéristiques : Elle portait un soutien blanc lui « pigeonnant » fort bien ses beaux gros seins de taille D
Heel lekker, met schone curven waar het moet...:fuck:
Te herhalen...:wink:
smp
1 februari 2010, 13:44
Naam : Olivia
Haarkleur/-lengte : Blond / tot op de schouder , meestal opgeknoopt
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal, C-Cup misschien wel D ik denkt echte borsten !!
Nationaliteit/Taal : Poolse, pools, duits en engels
Leeftijd : 28 jaar
Tatoeages/Piercings : niet gezien en opgelet
Service : Zeer Goed. Zoenen soms niet bij iedereen, Beffen,Ballen likken, vingeren, NMC en PZC zeer goed alléz toch bij mij hmmm
Extra : Prachtige ogen, spontaan lief en zacht en goede seks
Bijzonderheden : Pas 3 werkdagen daar aanwezig een echt topper voor mij.
YY houd haar daar aub.
smp
1 februari 2010, 13:47
Hoi ,
Om 17h00 aan gekomen in de YY om mijn verjaardag te vieren en zodra ik haar zag was mijn dag perfect.Direct gekamerd en ja hmmmmmmm raad zelf verder maar.
naar huis gegaan om 24h00 was niet veel te beleven maar voor mij voorlopig geen zondag meer next time op vrijdag of zaterdag weer .
Big30
1 februari 2010, 18:03
Hoi ,
Om 17h00 aan gekomen in de YY om mijn verjaardag te vieren en zodra ik haar zag was mijn dag perfect.Direct gekamerd en ja hmmmmmmm raad zelf verder maar.
@smp,
Van harte gefeliciteerd als nog met je verjaardag :clown::aola: !
Big30
smp
2 februari 2010, 00:52
@smp,
Van harte gefeliciteerd als nog met je verjaardag :clown::aola: !
Big30
Thankx BIG30
Ja ,weer een jaar ouder :huch: maar ondanks deze meisjes voel ik me nog :hah: 18 jaar :freu:
Silvester
2 februari 2010, 11:50
Thankx BIG30
Ja ,weer een jaar ouder :huch: maar ondanks deze meisjes voel ik me nog :hah: 18 jaar :freu:
Ondanks of dankzij...??
;)
smp
2 februari 2010, 14:22
Ondanks of dankzij...??
;)
hahahaha:smile2: Goed opgelet :gruebel: Silvester tja DANKZIJ deze meisjes :freu::lostit:
janjanjan
3 februari 2010, 01:09
Vandaag een dame gesproken die zich ook Olivia noemt. Pools, blond haar (opgestoken), diepbruine ogen, liep topless (geen silli aan de vorm te zien, ruime B / (C?)-cup) rond. Kwam op mij vriendelijk over, nam uitgebreid de tijd voor een praatje ondanks mijn aangeven geen interesse in een kamerbezoek te hebben (had het gevoel dat ze op de kamer tegen zou kunnen vallen, niet dus?). Tegen mij zei ze ook dat het haar derde dag is (nu dus dag 6). Ik schat haar echter een stukje kleiner, 165, hooguit 1.70. Ze zei trouwens 30 jaar oud te zijn. Gezien de rimpels rond haar ogen kan dit ook iets ouder zijn, Neem aan dat het dezelfde dame betreft.
Goedemorgenallemaal
16 februari 2010, 01:41
Op zondag avond 2 november, heb ik haar geproefd...
Zie meer in mijn recensie op Youppie, dd. 11 november, in de Bada-Bing map.
Te herhalen...:wink:
afvoeren en verplaatsen naar YY, tenminste als we het over dezelfde hebben want de leeftijd die ze mij zei lag 9 jaar hoger
Goedemorgenallemaal
16 februari 2010, 01:42
Vandaag een dame gesproken die zich ook Olivia noemt. Pools, blond haar (opgestoken), diepbruine ogen, liep topless (geen silli aan de vorm te zien, ruime B / (C?)-cup) rond. Kwam op mij vriendelijk over, nam uitgebreid de tijd voor een praatje ondanks mijn aangeven geen interesse in een kamerbezoek te hebben (had het gevoel dat ze op de kamer tegen zou kunnen vallen, niet dus?). Tegen mij zei ze ook dat het haar derde dag is (nu dus dag 6). Ik schat haar echter een stukje kleiner, 165, hooguit 1.70. Ze zei trouwens 30 jaar oud te zijn. Gezien de rimpels rond haar ogen kan dit ook iets ouder zijn, Neem aan dat het dezelfde dame betreft.
ze zei mij 35..... afkomstig van BB
janjanjan
16 februari 2010, 18:23
Profi dame dus, past haar leeftijd aan de wens van de beer aan:tongue: Mss klopt de gemiddelde leeftijd, ze is zeker 30 j. of ouder.
smp
23 februari 2010, 19:25
zondag weer de poolse schatje genomen , ze blijft toch nog een van mij lieveling in YY
ook na het kameren aan de toog of liggend in het sauna gedeelte mij gezelschap gehouden.
Hier zal ik niet veel van zeggen meer zolang ik maar weet hoe ze is met seks hmmmmm.
Ik hebt al genoeg over gezegd en altijd hetzelfde herhalen is ook maar niets .
lars1983
25 februari 2010, 22:01
Vandaag mijn motortje gestart en naar Roermond gereden. Dit was voor mij de eerste keer na de verbouwing. Het ziet er nu wat strakker uit, maar ik vind het niet echt een verbetering. Wat mij tegen valt is dat je nu telkens bij de receptie een handdoek moet gaan vragen en de bubbelbaden zijn echt te klein. Het was veel mooier als ze in dat hoekje 1 groot bubbelbad hadden gemaakt. Verder zijn er in het natte gedeelte geen stiekeme hoekjes meer( helaas) .
Een lichtpuntje voor mij die avond was Olivia. Ik had haar vaker al zien langs paraderen en dat beviel me wel. Terwijl ik haar voorbij liep heb ik haar eens goed bekeken en mijn ogen vielen meteen op haar behoorlijke boezem. Daarna zag ik een super kontje en toen wist ik zeker dat ik met haar een kamer wilde delen. Het klopt inderdaad dat ze een paar spelregels heeft. Je mag haar niet vingeren (mocht vroeger wel maar een paar medewandelaars hebben hun vingernagels in haar vagina geslepen). Ze pijpt ontzettend goed, lukte niet tot aan de ballen maar 17 cm werkt ze probleemloos weg. Je mag tegen meerprijs in haar mondje spuiten. Beffen is ook geen probleem. Ik vond het jammer dat ik niet mocht vingeren, maar dit heeft zo goed weten te maken met het neuken. Ze zeurt niet over standjes (alles mag en kan) en ze pijpte me waarna ik over haar tieten mocht spuiten. Al met al een super ervaring de enige minpuntjes voor mij was het vingeren en dat ze neptieten heeft( gelukkig niet de harde versie maar de zachte). Mijn bezoek duurde 45 min en toch rekende ze 50 euro.
seksenfun
25 februari 2010, 23:02
Het ziet er nu wat strakker uit, maar ik vind het niet echt een verbetering. De bubbelbaden zijn echt te klein.
De bubbelbaden zijn even groot als voorheen. Ze lijken enkel kleiner doordat er geen overgang met water meer is naar de twee. De gehele wellnessruimte oogt trouwens kleiner maar ook dat is optisch bedrog door de douches die centraal staan, heel praktisch en mooi trouwens :smoke:.
Jimmy Doe
26 februari 2010, 00:48
Ik heb donderdag ook met deze Olivia gekamerd, ik had al veel positieve berichten gelezen hier, maar ik kon het gezicht bij de naam nog niet plaatsen, gelukkig kwam ik deze avond Lars1983 tegen die mij even aan Olivia voorstelde.
We zijn ruim een uur op de kamer geweest, wat een zeer aangenaam uur was, diverse standjes, pzc & beffen, beetje lol maken en kletsen.
Ze vroeg 75 euro, die ik haar met wat fooi met plezier heb gegeven.
Daarna nog zeker een half uur onder het genot van een drankje in de bar met haar doorgebracht, waarbij het initiatief geheel van haar kwam.
Gr. Jimmy Doe. :smile:
lars1983
26 februari 2010, 18:01
reactie op
De bubbelbaden zijn even groot als voorheen. Ze lijken enkel kleiner doordat er geen overgang met water meer is naar de twee. De gehele wellnessruimte oogt trouwens kleiner maar ook dat is optisch bedrog door de douches die centraal staan, heel praktisch en mooi trouwens
Het is inderdaad mooi! alleen het praktische ben ik nog steeds niet met je eens mbt de bubbelbaden (mogelijk dat het komt dat ik nogal eigenwijs ben of dat ik echt gelijk heb :) ) Toch bedankt voor de reactie.
Bubbelbader
5 maart 2010, 20:27
Wat ze ook roept info van Goedemorgenallemaal klopt.
Wat ze ook roept info van Goedemorgenallemaal klopt.
En waarom dan wel is de info van Goedemorgenallemaal juist.
Hoe ben zeker jij dat het juist is.
Ken je haar persoonlijk of ook gewoon gelijk ons allemaal leuke gasten die daar naar toe gaan voor de plezier.
Ik denk dat ik wel meer weet dan de gemiddelde ijsberen hier over haar omdat we heel close zijn.Zoals sommige andere ijsberen het ook zijn met andere dames en ook meer weten dan een ander ijsbeer.
janjanjan
5 maart 2010, 22:21
En waarom dan wel is de info van Goedemorgenallemaal juist.
Hoe ben zeker jij dat het juist is.
Ken je haar persoonlijk of ook gewoon gelijk ons allemaal leuke gasten die daar naar toe gaan voor de plezier.
Ik denk dat ik wel meer weet dan de gemiddelde ijsberen hier over haar omdat we heel close zijn.Zoals sommige andere ijsberen het ook zijn met andere dames en ook meer weten dan een ander ijsbeer.
Tegen jou zei ze 28, tegen GMA 35 en tegen mij 30. Die 28 vind ik vrij ongeloofwaardig, o.a. gezien de rimpeltjes rond haar ogen, maar 35 geef ik haar ook weer niet.
Hoe dan ook een tijdloze dame en jij geniet van haar service en dat is waar het om gaat.
Goedemorgenallemaal
7 maart 2010, 15:09
Tegen jou zei ze 28, tegen GMA 35 en tegen mij 30. Die 28 vind ik vrij ongeloofwaardig, o.a. gezien de rimpeltjes rond haar ogen, maar 35 geef ik haar ook weer niet.
Hoe dan ook een tijdloze dame en jij geniet van haar service en dat is waar het om gaat.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik geef alleen maar aan wat ze tegen mij zei.
Of ze nu 28 of 35 , of misschien wel 25 (oei) of 45, het gaat om de service en die was goed.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik geef alleen maar aan wat ze tegen mij zei.
Of ze nu 28 of 35 , of misschien wel 25 (oei) of 45, het gaat om de service en die was goed.
idd, een jonge tiener of een lekker milf als maar goed is ;-)
Gisteren met een kameraad de Ying Yang bezocht, het was geweldig weer en minstens 20 vrouwen lagen poedelnaakt te zonnen op de mooie zonneweide. Je komt dan gelijk in de stemming ook vanwege de topmuziek die in de bar gedraaid wordt. Na een douche en enkele koude biertjes op het terras de Poolse Olivia mee naar de kamer genomen voor een gezellig uurtje sex. Ze is danseres in een nachtclub in Eindhoven vertelde ze mij, weet echter niet of dat waar is. Maakt ook niet uit. Uurtje was zomaar voorbij, haar in diverse standjes geneukt en gebeft en ze genoot er zichtbaar van. Heel lief vrouwtje met prachtige reebruine ogen en een prachtig lichaam met heerlijke borsten. En ze kon fantastisch pijpen. Aanrader!!!!
Nog steeds aktief??????????
egon, Dr. Rammler
22 mei 2013, 18:05
Nog steeds aktief??????????
hi kidman, wieso fragst du hier nach ehemaligen Samya-Frauen ? Erst fragst du nach Noelle, dann nach Olivia...
Samya? Ich haben diese frauen immer im Badda Bing getroffen.....
egon, Dr. Rammler
23 mei 2013, 10:40
Samya? Ich haben diese frauen immer im Badda Bing getroffen.....
aber nur kurze Zeit