PDA

Volledige versie bekijken : Villa Vertigo houdt enquete.. Badjas of Normale kleding



Jorah Mormont
1 februari 2010, 23:46
Villa Vertigo vraagt haar gasten of zij een badjas of gewone kleren prefereren in hun club. (http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/angezogen-im-saunaclub-normal-dressed-villa-vertigo/)

Sonny:wink2:

rplover
2 februari 2010, 00:34
Hun mail met 10 euro korting is in ieder geval helemaal uitgekleed. Hier is ie:

(geen onderwerp)




info@saunaclub.com
22:41 (2 uren geleden)
not in my network
Received: from (p50835CDD.dip.t-dialin.net
by mail.saunaclub.com (Postfix) with ESMTP;
Mon, 1 Feb 2010 22:41:37 +0100 (CET)
User-Agent: Microsoft-Entourage/12.23.0.091001
Date: Mon, 01 Feb 2010 22:39:42 +0100
Subject: <Kein Betreff>
From: Saunaclub Spa for Men Account! <info@saunaclub.com>
To: "gutschein@saunaclub.com" <gutschein@saunaclub.com>
Message-ID: <C78D08AF.E26%info@saunaclub.com>
Thread-Index: AcqjhxAhSbUPFv++aEOqeJdHo0uhUw==
Mime-version: 1.0
Content-type: multipart/mixed;
boundary="B_3347908929_389514"

> This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.

--B_3347908929_389514
Content-type: multipart/alternative;
boundary="B_3347908929_393657"


--B_3347908929_393657
Content-type: text/plain;
charset="UTF-8"
Content-transfer-encoding: quoted-printable

Lieber Spa for Men Gast!

Anbei ein Gutschein =C3=BCber =E2=82=AC 10,00 der im Monat Februar einmalig g=C3=BCltig i=
st.

Lieben Gru=C3=9F

Spa for Men Team



Dear Spa for Men Guest!

Please find attached a voucher that is valid once in February.

Best regards,

Spa for Men Team

--B_3347908929_393657
Content-type: text/html;
charset="UTF-8"
Content-transfer-encoding: quoted-printable

<HTML>
<HEAD>

</HEAD>
<BODY>
<FONT COLOR=3D"#F60000"><FONT SIZE=3D"4"><FONT FACE=3D"Calibri, Verdana, Helvetic=
a, Arial"><SPAN STYLE=3D'font-size:14pt'><B>Lieber Spa for Men Gast!<BR>
<BR>
Anbei ein Gutschein &uuml;ber € 10,00 der im Monat Februar einmalig g=
&uuml;ltig ist.<BR>
<BR>
Lieben Gru&szlig;<BR>
<BR>
Spa for Men Team<BR>
</B></SPAN></FONT></FONT></FONT><FONT SIZE=3D"4"><FONT FACE=3D"Calibri, Verdana=
, Helvetica, Arial"><SPAN STYLE=3D'font-size:14pt'><B><BR>
<BR>
<BR>
<FONT COLOR=3D"#0000F6">Dear Spa for Men Guest!<BR>
<BR>
Please find attached a voucher that is valid once in February.<BR>
<BR>
Best regards,<BR>
<BR>
Spa for Men Team</FONT></B></SPAN></FONT></FONT>
</BODY>
</HTML>


--B_3347908929_393657--


--B_3347908929_389514
Content-type: application/octet-stream; name="Gutschein Februar 2010.pdf"
Content-disposition: attachment;
filename="Gutschein Februar 2010.pdf"
Content-transfer-encoding: base64

JVBERi0xLjMKJcTl8uXrp/Og0MTGCjQgMCBvYmoKPDwgL0xlbmd0aCA1IDAgUiAvRmlsdGVy
IC9GbGF0ZURlY29kZSA+PgpzdHJlYW0KeAHNWl1z2kgWfdev6B 4kDAI36k9Jno13JiROMjuz
O6m4Zh+WfSAO8bJrOxNs11btn5m/uqdbAiEQQmAbx1RFQACdvn3vuefe21/Je/KVRCRiUZym
Oo4TolPFUkMSxVkqyGxC/k5uyGB4y8nFrf0kHrcX9ktMqOy1faKNYFFCYp2ylKepd3FNXp4 T.....

....... en nog zo een tien miljoen tekens.....zoeken ze een aangeklede of een naakte webmaster :biggrin:;)

Anvers
2 februari 2010, 03:45
Hun mail met 10 euro korting is in ieder geval helemaal uitgekleed. Hier is ie:

/knip/

....... en nog zo een tien miljoen tekens.....zoeken ze een aangeklede of een naakte webmaster :biggrin:;)


Begrijp NIKS hiervan ??????? :confused: :confused: :confused: :confused:

Bredero
2 februari 2010, 10:11
Villa Vertigo vraagt haar gasten of zij een badjas of gewone kleren prefereren in hun club. (http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/angezogen-im-saunaclub-normal-dressed-villa-vertigo/)

Sonny:wink2:

In een saunaclub moet iedereen een badjas aan of een handdoek om maar toch niet in burgerplunje. Hoort gewoon niet bij het geheel. Ik vind zelfs kerels met een eigen badjas al lichtelijk storend.

Jorah Mormont
2 februari 2010, 10:28
Ik zou het ook jammer vinden wanneer ze dit zouden toelaten.

Al dat gedoe op de kamer, langere tijd voor uitkleden, dan douchen. Hoe doen ze dat op de kamers zonder douche? Dan zo hup zonder douchen de kamer op..bah
Nee, lijkt me geen goed plan. Ik hoop dat men slim genoeg is het gewoon te laten zo het nu is.

My http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/twocentsicon.gif

Silvester
2 februari 2010, 10:44
De vraagstelling alleen al: "Angezogen im Saunaclub?"... :bibber_2:

Druist natuurlijk in tegen alle sauna-principes...

Net als Sonny al terecht opmerkt: lekker voor de dames om met ongewassen beren naar de kamer te stiefelen.

Of om maar een simpel ander voorbeeld te noemen: lekker met modder- of strondpoten maat 46 door het etablissement banjeren...

Maar het hoort gewoon niet, onbegrijpelijk dat ze hieraan durven denken, laat staan dit op hun eigen site durven te zetten...:asshole:

-10 dus... :smoke:

facial
2 februari 2010, 10:51
gewoon in een badjas of handoek om, het is toch een saunaclub, en wat is er lekkerder dan met een dame aan de bar staan te kletsen dat zij je alvast bij je blote leuter vast heeft, gaat niet met een spijkerbroek aan :biggrin:

Willem2
2 februari 2010, 11:11
Omdat wij o zo graag als marketinginstrument gebruikt willen worden en ik het graag wel eens ' algemeen ' wil houden, heb ik het nu verplaatst naar Algemeen Ge-IJsbeer. Zodat Hemaworst er nog een strip over kan schrijven, Jetliner een gedicht, Sphinx de muziek kan uitzoeken met Ace2 als mondharmonica begeleider, rplover kan tegen smurfen, foots er over heen kan eten, The Saint zijn zegen kan geven, Big30 de groene gedachte kan verkondigen, thesickboy kan aangeven dat je er ziek van kunt worden, Befke denkt beter te beffen met badjas, H1 toch geil te zijn, Knabbel het al wel wist dat er geen sauna was, Babbel dat zal beamen maar er overheen zal babbelen, IJsbeer11 zal zeggen dat een badjas roodwit gestreept moet zijn om verliefd te kunnen worden, Zakkenleger uiteraard nog zal vragen om een enquete en uitgebreide toelichting (liefst 100voudig), Gustomass er een heel lang verhaaltje over zal schrijven, liefhebber zal zeggen dat een handdoek de beste kwaliteit heeft, Manni1A zal zeggen dat het beter in blauwwit kan en Willi69 uiteraard daar anwoord op zal geven in groenwitzwart, Pistol Pete zal er wel een paspoort van schrijven, die Sonny zal checken, dupke zal verder ijsberen, Dalton zal het wel nomineren, lustman lust er wel pap van, uurtje houdt het bij een uurtje, H1 is toch geil, Bosco zegt toch niet in de PHG, Wagons-Lits vraagt of dat ook bij de service hoort, RAUL7 plaatst een nieuwslink, facial spuit er over heen, Flipper flappert nog een keer, Scoobert kwispelt ook weer een keer, Picasso 1 gaat prompt weer schilderen, .357 magnum schiet even met scherp, Jünther zal zeggen dat het niet typisch duits is, Jansen zoekt nog een plint, joepie een pint, oblix draagt zijn steentje weer bij, Silvester doet een diepte onderzoek, seksenfun schrijft weer meer dan 1 regel want er valt meer over te schrijven, bbertb begint er van te stotteren, seqoya wil er een boompje over opzetten, SFL denkt dat het nog onder zijn jury valt, Zedd wil dat ook wel uitproberen, Anvers vraagt of het verplaatst kan worden en denkt er over na om toch eens te gaan, Josef rijmt er nog eens op los, Penetrater wil er een flatreateclub van maken samen met Igor-Ergaster, Cupido onderzoekt het vanuit een andere positie, Jovibeer denkt daar ook weer over na, MichelJ houdt de statistiek bij technisch bijgestaan door Tiga, MiniMe houdt zijn eigen cijfertjes voor zichzelf maar zal het uiteindelijk wel onthullen, Mauriceyep vindt het goed als er maar een badjas overheen gaat, CLUBSPORT wil het alleen in clubtenue, Sofaking zegt dat het niet echt is, Goedemorgenallemaal wil het alleen ' ochtends, Stiffmaster wil het alleen stiffen, dauerlutscher luscht weiter, Haral1d vraagt of het ook voor zijn hond geldt, blauwebeer wil eindelijk blauw, joop slim vraagt of het wel slim is, 2bat4you en Elgar vragen of er dan een duo-korting komt, fukkiedukkie en molaar doen het op zondag, tegeil vindt het echt tegeil, Ronald35 : Valt er nog wat te neuken ? Johnny Bravo zal wel wat te zeuren hebben, Rex blaft het wel af, timjava floept er een wijze bijdrage uit, Nikxxx vindt het niks, El Conquistador wil alleen veroveren met badjas en zo zal een ieder zijn steentje bijdragen.....

:wink2:

PS Ja er zal een enquete komen ....
PS2 Uiteraard ben ik nog velen vergeten.... en Saruman trok nog eens aan zijn baard

Befke
2 februari 2010, 11:15
Befke denkt beter te beffen met badjas


Moet zijn: Befke denkt beter te beffen zonder badjas.


Overigens ben ik van mening: hoe bloter des te besterder. In de Palace in Kerkrade hadden ze inderdaad ooit zo'n systeem waarbij ook mannen in hun gewone kloffie naar binnen konden. De klub heeft twee maanden bestaan.

Silvester
2 februari 2010, 11:18
....Silvester doet een diepte onderzoek....

Dus... vraagt Silvester naar Willem's mening over de Umfrage...

:rolleyes:

Zakkenleger
2 februari 2010, 11:25
...
Zakkenleger uiteraard nog zal vragen om een enquete en uitgebreide toelichting (liefst 100voudig),
...
PS Ja er zal een enquete komen ....

Ik heb nooit zo veel met enquetes op. :biggrin:

Maar laat mij maar lekker in badjas bankhangen. Een saunaclub en gewone kleding? Doet eerder afbreuk aan het concept dan dat het iets toevoegt. Niet doen, dus. De dames in gewone kleding zou daarentegen wel eens erg lekker kunnen zijn. Al die lingerie gaat ook vervelen. :biggrin:

Big30
2 februari 2010, 12:02
Hun mail met 10 euro korting is in ieder geval helemaal uitgekleed. Hier is ie:

---
....... en nog zo een tien miljoen tekens.....zoeken ze een aangeklede of een naakte webmaster :biggrin:;)

Ik heb inmiddels 3 mails van VV gehad. De eerste kreeg ik met veel moeite geopend met bovenstaande inhoud. De laatste mails resulteerden erin dat FF zei dat ik de sessie moest beeindigen ... .

Hier gaat het woord 3 maal het scheepsrecht dus bepaald niet op. Beetje klungelig om niet te zeggen irritant. Geloof dat een of ander scriptje niet geladen kan worden zal wel maar een mail ontvangen (ook nog zonder titel) met als resultaat dat je browser blijft hangen en de sessie moet worden afgebroken tsja het is niet het einde van de wereld wel zeer amateuristisch.

Overigens een onzalig idee om van badjas concept of Hessendres af te willen stappen!

rplover
2 februari 2010, 12:59
Ik krijg een deja vue, ik denk dat het juli 2008 moet geweest zijn, toen Stephan zijn clubbie voor en avondje had verhuurd voor 8000 euro aan een bende rijke heren en dames, en toen de mannen in badjes niet meer welkom waren. Allen eruit, want ik ga poen pakken vanavond.
Er is zelfs een avond geweest dat het gemengd was, een Ferraribende met kledij en de normale mensen in badjas. De Ferraribende heb ik echter nooit meer teruggezien.

Als ze daar niet van hebben geleerd, is het een droeve zaak.
Toen dachten ze ook aan de centen van die dag, en niet aan de gevolgen.
Korte-termijn-visie, Stephan is toch geen hoertje maar een manager ;)

We zijn nu ruim anderhalf jaar later, en het feit dat ze niet kunnen kiezen tussen "eieren of joeng" doet me tussen de regels lezen, met deze waarheid in het achterhoofd: "never change a winning team".
Ik trek mijn "welonderbouwde conclusie", dat VV geen winning team is, en dat ze vanalles proberen om de zaak leefbaar te maken voor hen, en dat ze uiteindelijk toch hun zin zullen doordrijven.

Normaal wordt er gejaagd op zeehondjes, als VV de jacht gaat openen op ijsberen, vrees ik het ergste voor deze zeer mooie club. Dan keren de verzamelde zeehondjes zich tegen hen, een ijsbeer stroop je niet, zo gek zijn zelfs de grote VV-aanhangers niet :tongue:

Dus voor Zakkenleger een plezier te doen: ik stem tegen :biggrin:


erpee - die maar niet begrijpt dat ze EN een domme webmaster EN een domme manager hebben... .

Willem2
2 februari 2010, 13:40
Ik heb nooit zo veel met enquetes op. :biggrin:

Maar laat mij maar lekker in badjas bankhangen. Een saunaclub en gewone kleding? Doet eerder afbreuk aan het concept dan dat het iets toevoegt. Niet doen, dus. De dames in gewone kleding zou daarentegen wel eens erg lekker kunnen zijn. Al die lingerie gaat ook vervelen. :biggrin:

Daarom toch maar verplaatst naar enquetes :biggrin: :rolleyes: ;)
Nu nog 'ja' of 'nee' of 'misschien' ikweethetniet :cool:

TT Man
2 februari 2010, 14:04
Iedereen gelijk, dus badjassen aan.

Bosco
2 februari 2010, 14:26
Maakt mij geen flaus aus. hoe je erbij mag lopen in VV. :biggrin:

Godzijdank is de mangement in de andere saunaclubs minder dom. :freu:

The Joker
2 februari 2010, 14:29
De februari nieuwsbrief is geen succes te noemen nee.
Heb 2x een gescrambelde mail binnen gehad en gene kortingsbon :(
Dresscode kan maar beter saunaclub blijven, ondanks dat ik me er niet aan zal storen lijkt het me zeer onpraktisch als iedereen in zijn buiten/werkkledij door de club gaat banjeren.
Bovendien willen de dames me dan niet meer als ik in mijn Zeeman outfit rondloop, enkel mannen in 3 delig pak maken dan nog kans op de topmeiden :)

Willem2
2 februari 2010, 14:36
Dus... vraagt Silvester naar Willem's mening over de Umfrage...

:rolleyes:

Willem denkt dat een badjas beter is in een saunaclub. Ik ga daarin veel mee met dhr TTman
Iedereen gelijk, dus badjassen aan. en denk daarbij ook een beetje aan hygiene.
Ik vind het wel goed van VV dat ze het ter discussie stellen. Kennelijk denken zij dat er bij de klanten van Villa Vertigo velen zijn die liever in gewone kleding blijven zoals bij de vroegere clubs. Ik denk wel dat ze dan beter de sauna kunnen sluiten. En anders over hun concept moeten nadenken.

:wink2:

Snoepveter
2 februari 2010, 14:42
Misschien inderdaad een leuk idee om de dames een keer in hun 'gewone' kleren te laten rondlopen. Benadert namelijk veel meer 'de realiteit' (hoe je ze op straat tegenkomt zeg maar). Met een (te?) kort rokje of zo is ook wel goed. Wij blijven dan gewoon in badjas rondlopen...:wink:

The Joker
2 februari 2010, 15:06
Misschien inderdaad een leuk idee om de dames een keer in hun 'gewone' kleren te laten rondlopen.

Ja dat is inderdaad veel leukerder. Voel je jezelf niet gelijk zo'n loserige hoerenloper, maar meer een echte man die scoort in de disco :freu:

neukie
2 februari 2010, 15:54
geen normale kleding!!!!

Het uittrekken en aantrekken duurt te lang. Het is ook een questie van hygiene.

Scoobert
2 februari 2010, 15:56
Nah...uit ervaring

De tijden dat ik in HG het licht uitdeed en er meiden langsliepen die naar huis gingen in hun gewone kloffie, dat was pas een afscheid van de dag en de club. Vaak veeeeel lekkerder :eek: dan in lingerie :)
Daarentegn waren de naar bed gaande dames dan van vamps veranderd in kleine meisjes met de berensloffen :confused:

Laat ons de badjas maar dragen, en dan bedoel ik bij voorkeur de badjas van de club. Die ene die velen van ons wel kennen in zijn groene of blauwe of paarse badjas en crocks....das er ook over

MichelJ
2 februari 2010, 17:14
Maakt mij geen flaus aus. hoe je erbij mag lopen in VV. :biggrin:

Godzijdank is de mangement in de andere saunaclubs minder dom. :freu:

:e010[1]:

sofaking
2 februari 2010, 17:15
In Queenie's hebben ze dat ook eens moeten invoeren. De politie had hen verboden klanten in gewone kledij te weigeren. Dat was inderdaad een catastrofe. Niet alleen brak het de sfeer voor alle "normale" sauna club liefhebbers, maar de dames kloegen steen en been over het gebrek aan hygiëne van de "aangekledenen" en zij deden dan ook alles om die mannen te vermijden.

timjava
2 februari 2010, 18:38
Ik geef ook de voorkeur aan de badjas. Is beter qua Hygienne. Macho gedrag is minder.

Daarnaast kan mijn jonge heer beter steigeren met een badjas aan en de dames kunnen er makkelijker bij.;)

funfor2
2 februari 2010, 18:58
Het bezoek aan een saunaclub behoort in een badjas goed voor hygiene

Extince
2 februari 2010, 19:02
Leve de Bademantel :biggrin:! Hieraan tornen lijkt me onverstandig voor de populariteit van elke zichzelf serieus nemende sauna-club.

kater
2 februari 2010, 19:04
:biggrin:

En Kater heb n hekel aan zn badjas , dus voor mij mag het wel .

Tis zo erg dat als dat verplicht zou zijn ( lees handdoek mag niet meer) krijgen ze mij er niet meer binnen .


Gr :wink:

CLUBSPORT
2 februari 2010, 19:44
De badjas hoort gewoon bij de saunaclub vind ik , houden zo
Ik kan me wel herrinneren van yp te eindhoven dat ze themaavonden hadden waarin de dames in bepaalde thema kledij rondliepen , dat lijkt me wel eens een leuk idee .

seksenfun
2 februari 2010, 19:47
Misschien moeten ze bij VV gewoon de beren verwittigen dat ze verplicht zijn om op simpele vraag van de dame in hun kastje te mogen snollen :smoke:. Als je begrijpt waar ik op aanstuur. VV denkt aan de dames hun inkomsten namelijk. Rijke beertjes geven nu eenmaal meer uit dan doorsneebeertjes :smoke:. Zo blijft het hygiënisch ook. Wil je een snelle check up, hang je kledij zo op dat de merktekentjes zichtbaar hangen :smoke:.

rplover
2 februari 2010, 19:51
Misschien moeten ze bij VV gewoon de beren verwittigen dat ze verplicht zijn om op simpele vraag van de dame in hun kastje te mogen snollen :smoke:. Als je begrijpt waar ik op aanstuur. VV denkt aan de dames hun inkomsten namelijk. Rijke beertjes geven nu eenmaal meer uit dan doorsneebeertjes :smoke:. Zo blijft het hygiënisch ook. Wil je een snelle check up, hang je kledij zo op dat de merktekentjes zichtbaar hangen :smoke:.
Ik begrijp je niet, daarom citeer ik je hele bericht, en anders ga je weer klagen dat ik maar 1 zinnetje aanhaal.
Leg uit, NoSeksNoFun, leg aub uit waar je op doelt :hammer::hah::gruebel:

Sommige beertjes geven helemaal niks uit :confused::biggrin:;)
Dat is dus de oplossing: de beertjes die na drie uur nog niet de kamer opgegaan zijn, omkleden, en er onmiddelijk uitgooien :teuflisch:
Dus BADJAS :blume:

foots
2 februari 2010, 20:10
Heren beren,

Ik vind het een ronduit domme vraag van VV en het blijkt wel dat ze nog niets geleerd hebben van hun fouten uit het verleden. Ik herinner me een SM party met gekleedde beren en ferrari's voor de deur, terwijl de dames niets verdienden, want het was kommer en kwel de heren kwamen niet eens verder dan de bar.

Goed niet al te opbouwend, maar ik kan er echt niets meer van maken. Dit waren mijn 2 centen.

Groet, Foots :wink2:

Jansen
2 februari 2010, 22:16
Schoenmaker blijf bij je leest:

Panniek heet dat steeds weer veranderingen om deze tent aan het draaien te krijgen.
Stephan je bent een aardige vent maar ondernemer van 0
Ook heb je veel geld of sponsoren je moet zorgen dat de standaardregels duidelijk zijn.

A. mooie dames moeten voldoende aanwezig
B. hygiene moet op alle natte gedeeltes top zijn
C. geen kleding van buiten maar schone badjassen en slippers
D. eten ruim voldoende en pizza om 22.00 u dat is wat er verwacht wordt.
E. vriendelijke thekedames en receptie.
F. geen party's voor ferrarimensen die maar eenmalig komen
G. geen dames voor vrienden afhuren net als men met Bella deed alleen voor vrienden die avond van Stephan

H. goedkoop volk en overdreven tatoo,s buiten houden. sorrry Extince
I. suffe slapers die niet neuken alleen kijken en hangen weigeren sorry ZL.

Vijkaarten geven aan vaste gasten en rekening houden dat niet iedereen op zondag kan komen.

Ik denk dat Stephan dit maar eens moet lezen Sonny

Jorah Mormont
2 februari 2010, 22:22
Schoenmaker blijf bij je leest:

Panniek heet dat steeds weer veranderingen om deze tent aan het draaien te krijgen.
Stephan je bent een aardige vent maar ondernemer van 0
Ook heb je veel geld of sponsoren je moet zorgen dat de standaardregels duidelijk zijn.

/knip/

Vijkaarten geven aan vaste gasten en rekening houden dat niet iedereen op zondag kan komen.

Ik denk dat Stephan dit maar eens moet lezen Sonny

Ik denk dat Stephan hier niet meer leest. Je kunt dezelfde tekst zo invullen in het reactie veld op de blog.

Sonny:wink2:

Willem2
2 februari 2010, 22:32
Je kunt dezelfde tekst zo invullen in het reactie veld op de blog.

Sonny:wink2:

https://www.ijsberenforum.com/forum/memberlist.php?do=getall
En anders zal iemand het hem wel vertellen. Maar .....

:wink2:

Picasso 1
2 februari 2010, 23:49
Als je de badjas weghaalt dan moet ook de sauna weg en blijft gewoon een bordeel over.

Niet alleen moet mijn inziens de badjas gehandhaafd worden maar daarnaast moeten succesformules van andere saunaclubs geïntroduceerd worden; meerpersoons bubbelbaden (zie GT, LR, YY), kino met meerdere tweezitsbankjes (Oase, GT) tbv het voorspel..... Klanten moeten gelegenheid hebben om tussen de neuksessies door zich even te kunnen onttrekken aan de aandacht van zich steeds verder vervelende dames, even bubbelen of even sauna-en biedt dan alternatieven.

Maar goed, ik denk niet dat deze club initieel 50 euro afrekenende klanten als doelgroep in het vizier had.

RAUL7
2 februari 2010, 23:59
Thank you very much for your kind assistance concerning the request of dressing at Spa for Men. Nearly most of all email like the bathrobe and there is no need to change anything. We look forward to meet you at Villa Vertigo in red!

Vielen lieben Dank für die vielen Emails bezüglich der Kleidung im Spa for Men. Fast alle Schreiber bevorzugen den Bademantel. Wir freuen uns also unsere Gäste auch in Zukunft in zartem rot begrüßen zu dürfen!

http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/vielen-dank-fur-die-umfangreiche-hilfe/

Big30
3 februari 2010, 00:01
http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/vielen-dank-fur-die-umfangreiche-hilfe/


Thank you very much for your kind assistance concerning the request of dressing at Spa for Men. Nearly most of all email like the bathrobe and there is no need to change anything. We look forward to meet you at Villa Vertigo in red!

Vielen lieben Dank für die vielen Emails bezüglich der Kleidung im Spa for Men. Fast alle Schreiber bevorzugen den Bademantel. Wir freuen uns also unsere Gäste auch in Zukunft in zartem rot begrüßen zu dürfen!

Tsja had net een nieuw Boss pak aangeschaft, in de kleur rood maar das logisch he ;):biggrin::tongue:!

Snoepveter
3 februari 2010, 06:34
geen normale kleding!!!!

Het uittrekken en aantrekken duurt te lang. Het is ook een questie van hygiene.

Maar....het is toch een fantastisch idee om die kleren uit te pellen? is toch veel echter/sexier dan een dame al pratisch naakt tegen te komen? Ik weet niet wat jij vind, maar ik hoef geen (bijna) naakte vrouw 'te versieren', liever eentje die 'aangekleed' is, vind ik toch spannender. Ok, misschien een vaste dag inlassen om uit te proberen, hoeft niet elke dag. (een soort dessous+ dag, maar dan gewoon 'aangekleed').

Dat het niet hygienisch kan is natuurlijk onzin, de dames zijn nu toch ook schoon (ga ik vanuit), en dat kunnen ze ook als ze kleren aanhebben. Anders moeten ze maar meer setjes bij zich hebben, elke keer schone tanga/slipje aan :biggrin:

Ik ga hun kleren van het lijf scheuren, lijkt me spannend! (FT, Aufnahme, TZ, Gesichtsbesamung, Kleidung abreisen, jedes mal gegen + EUR 50 aufwand :biggrin:) En Kleidung ausziehen ist aufwand frei naturlich!

Nogmaals, wij blijven natuurlijk in badjas rondlopen ...

kater
3 februari 2010, 10:25
Tja,

Van die Stefan kunnen ze zeggen wat ze willen , n goede smaak voor kleding heeft hij wel.

Voor mij zou het dan ook geen punt zijn als alle beren er ook een keer zo zouden bijlopen.

Verder hebben bepaalde dames best interesse in hoe wij er "buiten" uitzien.( omgedraaid heb ik dat in hun ook )

Gr,

edward
3 februari 2010, 11:07
Tja,

Van die Stefan kunnen ze zeggen wat ze willen , n goede smaak voor kleding heeft hij wel.

Voor mij zou het dan ook geen punt zijn als alle beren er ook een keer zo zouden bijlopen.

Verder hebben bepaalde dames best interesse in hoe wij er "buiten" uitzien.( omgedraaid heb ik dat in hun ook )

Gr,

Heb jij ook niet nodig kater.Je hebt zelf je katersvachtje aan toch.Of draag je sokken en een boxershort over je vacht lol

groet en miauw van edward

ein-steen
3 februari 2010, 11:23
Zonder badjas kan het mischien de duitse Yap Yum worden, maar zeker geen saunaclub

thesickboy
3 februari 2010, 11:37
Verder hebben bepaalde dames best interesse in hoe wij er "buiten" uitzien.( omgedraaid heb ik dat in hun ook )


Dit klopt wel, TSB heeft wel al eens complimentjes gekregen over z'n maatpak en een dame in burgrkleding is dubbel zo lekker.

Maar in een saunaclub is het allemaal onzin, badjassen of handdoeken!!!!

TSB
:wink2:

ijsbeer11
4 februari 2010, 15:31
Jansen, wat is er mis met tattoo´s?

De essentie van je bericht ben ik het volledig mee eens, echter vind ik dit een misplaatste opmerking.

Tattoo's zijn tegenwoordig een modeverschijnsel, en niet zoals in jou tijd, alleen voor asociaal volk en tuig...

Maar dan praat ik natuurlijk ook over een paar generaties terug ;)

IJSBEER11

Picasso 1
4 februari 2010, 20:24
Jansen, wat is er mis met tattoo´s?

De essentie van je bericht ben ik het volledig mee eens, echter vind ik dit een misplaatste opmerking.

Tattoo's zijn tegenwoordig een modeverschijnsel, en niet zoals in jou tijd, alleen voor asociaal volk en tuig...

Maar dan praat ik natuurlijk ook over een paar generaties terug ;)

IJSBEER11

Jansen bedoelt alleen maar dat hij een verband ziet tussen tattoo's, relaties met DVP's en aankondigingen van clubstops :biggrin:

ijsbeer11
5 februari 2010, 11:54
In Jansens bericht zie ik de termen "relatie met DVP's" en "aankondigingen van clubstops" niet terug?

Daarnaast begrijp ik dat je hiermee op mij doelt; Als je goed hebt gelezen heb ik nooit gezegd dat ik niet meer naar de club ga, echter een kleine pauze heb ingelast.


Echter probeer je nu mijn serieuze reactie in dit topic belachelijk te maken, iets wat naar mijns inziens onnodig is, en wanneer je het wel zinnig vind, doe het dan in de daarvoor bestemde topics

Verder alles goed Picasso1?

Bosco
5 februari 2010, 12:01
In Jansens bericht zie ik de termen "relatie met DVP's" en "aankondigingen van clubstops" niet terug?

Daarnaast begrijp ik dat je hiermee op mij doelt; Als je goed hebt gelezen heb ik nooit gezegd dat ik niet meer naar de club ga, echter een kleine pauze heb ingelast.


Echter probeer je nu mijn serieuze reactie in dit topic belachelijk te maken, iets wat naar mijns inziens onnodig is, en wanneer je het wel zinnig vind, doe het dan in de daarvoor bestemde topics

Verder alles goed Picasso1?

Picasso1 doelde niet op jouw ijsbeer11, maar op Extince. ;)
Waarom jij je voelt aangesproken, begrijp ik niet. :biggrin:

ijsbeer11
5 februari 2010, 12:09
Hahaha sorry dan heb ik niks gezegd, maar de termen "tattoo" en " relatie met DVP" kwamen wij lichtelijk bekend voor ;)

Sorry Pica

TT Man
5 februari 2010, 14:24
Zo te lezen moeten er enkele weer nodig hard gaan neuken om stoom af te blazen...

Jansen
5 februari 2010, 21:20
Jansen, wat is er mis met tattoo´s?

De essentie van je bericht ben ik het volledig mee eens, echter vind ik dit een misplaatste opmerking.

Tattoo's zijn tegenwoordig een modeverschijnsel, en niet zoals in jou tijd, alleen voor asociaal volk en tuig...

Maar dan praat ik natuurlijk ook over een paar generaties terug ;)

IJSBEER11

Dag ijsbeer 11 leuke reactie van je maar als je beter gelezen had dan was deze reactie niet nodig geweest.

A. Er is niets mis met tattoo,s ik vind het zelfs mooi een dame met een kleine
tatoo op rug,billen,enkel of schouder :rolleyes:
B. Ik leef ook in 2010 en aan mijn modeverschijnsel zal het niet liggen daar
ben ik zelf heel bewust in bij kledingkeuze en kapsel.:confused:
C. Mijn tijd is NU en misschien moet jou tijd dan nog gaan komen ;)
D. asociaal volk en tuig daar ga ik niet mee om, dus het ging om Extince.

E. Een paar generaties terug dat is wat jij vind dat ik daar uit kom :biggrin:
Volgens je schrijven.
Is het dan niet jamer dat jij als jonge god zich dan in deze oude stoffige
boel rond begeeft waar de gemiddelde ijsberen leeftijd boven de 40 jaar is ?

We drinken er een keer samen als mannen uit zeer grote generaties verschillen
lijkt me leuk om te zien en horen hoe het tegenwoordig gaat.:gruebel:

p.s. Picasso heeft het eigenlijk al verwoord ;)

Picasso 1
6 februari 2010, 04:09
Hahaha sorry dan heb ik niks gezegd, maar de termen "tattoo" en " relatie met DVP" kwamen wij lichtelijk bekend voor ;)


:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: