Volledige versie bekijken : Beste Recensie Geleuter!
Jansen
2 februari 2010, 23:40
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=155279&postcount=3
NOMINATIE
wat een gelul om een regel te nomineren je lijkt seksenfun wel hoop dat sonny deze onzin overslaat als jurry
Dalton
2 februari 2010, 23:45
HAD ER JANSEN GESTAAN DAN WAS HET GOED GEWEEST ZEKER,MAAR JOOP SLIM IS OOK EEN HELE GOEDE IJSBEER :teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Dalton
2 februari 2010, 23:53
:joke: ZIT JE SOMS IN DE JURIE JANSEN DAN HOEVEN WE JE NIET TE NOMINEREN:lostit:
Jansen
3 februari 2010, 00:08
haha Dalton nee geen jury maar ik denk dat Sonny gewoon zijn beste verhalen zelf kiest en niet de aantallen
Het is geen Ace 2 punten race meer, maar de beste schrijvers te nomineren.
geen tellingen of waardeloze formules met i.M. op de achtergrond naaar ijsberen om te schrijven.
Ik vertrouw er wel op omdat vele onder ons het beter vinden om de jury zelf te laten kiezen.
Dalton
3 februari 2010, 00:35
Dat nomineren is waardeloos en sommige beren gebruiken steeds oude verhalen met andere namen erin.
Zedd
3 februari 2010, 00:39
Het aantal nominaties voor een bepaalde recensie/bericht/paspoort of schrijver speelt geen enkele rol
Mooi, dan kan Dalton weer gaan neuken ipv de hele dag vanachter de geraniums nominaties te zitten typen. :rolleyes:
Picasso 1
3 februari 2010, 01:20
HAD ER JANSEN GESTAAN DAN WAS HET GOED GEWEEST ZEKER,MAAR JOOP SLIM IS OOK EEN HELE GOEDE IJSBEER :teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Ik vind dat je veels te weinig nomineert en die berichten van Jansen mag je ook best wel eens nominieren. Veel succes ermee en zet hem op hè :biggrin:
Willem2
3 februari 2010, 09:09
Dat nomineren is waardeloos en sommige beren gebruiken steeds oude verhalen met andere namen erin.
Stop er dan mee :rolleyes: Het is geen verplichting...
De jury maakt zelf uit of zij zich iets aantrekt van de nominaties. De ene jury wel de andere niet....
Pfff :wink2:
PS Dat bericht van die kliederaar Picasso 1 is sarcasme.... tenminste dat hoop ik.
edward
3 februari 2010, 11:23
Mooi, dan kan Dalton weer gaan neuken ipv de hele dag vanachter de geraniums nominaties te zitten typen. :rolleyes:
Nominatie voor Dalton .Voor zijn vele nominaties.
Trouwens die nomintie voor joepie ,Dalton, dat was plagiaat.Heeft joepie van youtoepie .
Dalton
9 februari 2010, 11:31
Picasso1 heeft gelijk en daarom zal ik nog beter mijn best doen heren.