PDA

Volledige versie bekijken : Niki (Roemeense) ex-Adina LR ex-Chantal/Miriam



jayvie
5 februari 2010, 22:32
Naam: Adina

Nationaliteit: Roemeens

Taal: Roemeens/ Spaans, beetje engels
Leeftijd: 22

Lengte: 1,65 m

Lichaam/Kleur: mooi slank lichaam, eerder lichtere huidskleur

Haar: Zwart, lang haar

Cup-maat: B-cup

Tatoo/Piercing: GEEN

Service: NMC, PZC, Beffen, Vingeren, Tongzoen, een GFE

Tijd: sessie van 1 uur en een sessie van 30 minuten

Prijs/Extra´s: standaard, geen extra´s gevraagd


Heb haar 2 weken geleden op een zondag ontmoet. Ben met haar op een sofa gaan zitten om een babbeltje te slaan. Het was dus haar eerste werkdag en ze was juist 10 minuten binnen toen ze mijn prooi werd. Ik voelde meteen haar onzekerheid en probeerde haar op haar gemak te zetten. Ze heeft de laatste 2 jaar in Spanje gewerkt maar daar viel geen cent meer te verdienen. Aangezien de wachtlijst voor de GT iets langer is, zal ze wel eventjes in de LR vertoeven. Het systeem van een saunaclub had ze niet echt door en ik heb haar toen eventjes op de hoogte gebracht. Ze was zelfs niet op de hoogte van de gebruikelijke prijzen. Maar nu weet ze het allemaal: 30 minuten= 20euro, FT = 5 euro, ... ! :gruebel: Neen, natuurlijk niet! Ben een eerlijke mens!!!:annieengel:
Ben met haar gaan kameren zonder een tijd of prijs af te spreken, wou zien hoe het op de kamer zou evolueren en tijdens mijn sessie een beslissing nemen. Op de kamer was ze nog steeds onzeker en het initiatief moest dus van mijn kant komen. Alles rustig aan gedaan en ze begon langzaam te ontdooien. Strelen, zoenen, langzaam vingeren en na een geruime tijd ging haar hoofdje naar beneden voor een denderende pijpsessie(veel lippen en tong, weinig hand). Heb toen weer even het initiatief overgenomen om niet te vlug alles in haar mondje te spuiten. Al beffend kwam ze klaar, weer een streepje op mijn kolf!!!:baeh: De sessie al neukend tot een spetterend einde gebracht. Wel opletten als ze het tijdens het neuken naar haar zin heeft, ze durft haar vingernagels wel eens te gebruiken(voor singlemannen niet erg, maar voor de getrouwde beren ...???). Het was 1 uur denderende GFS.
Ik vond het zo goed dat ik besloot mijn volgende sessie terug met haar te doen. Ik was dus ook haar 2de klant. Deze keer maar een half uur maar het kwam deze keer van haar kant. Terug een fantastische ervaring! Zij was nu volledig op haar gemak en verwende mij naar alle regels van de kunst.
Herhalingsgevaar voor mij 1000%!!!

lieget
8 februari 2010, 19:09
Inmiddels is Adina uitgegroeid tot mijn favo-meid in LR.
Prachtige, lieve meid met een schitterende lach, die op de kamer weet hoe ze je moet verwennen.

Herhalingsgevaar: altijd en overal 100%

timjava
14 februari 2010, 11:13
Heel de avond had ik oogcontact met een leuk meisje. Niet bijzonder mooi, maar aantrekkelijk genoeg om oogcontact mee te hebben. Toen ik aan de bar zat, kwam ze bij mij staan. Adina, spreekt goed Engels, komt ook doordat ze nog voor een half jaar in London is gedetacheerd is geweest;).
Besloten om ondanks mijn twijfels, haar de sleutel te laten. Op de kamer een prima sessie. Herhalingsgevaar: aanwezig

Jorah Mormont
25 februari 2010, 23:08
Ik heb haar al enige weken gezien in LR maar het kwam er steeds niet van om met haar te kameren. Woensdagavond besloot ik met haar te gaan kameren.

Adina is een zeer klantgerichte meid. Spontaan, sympathiek en qua service een TOPPER!. Vooral haar orale kwaliteiten zijn van zeer hoog niveau! Verder weet ze een goede GFE illusie te creëren.

dupke
2 maart 2010, 14:13
Na een tip en officiële voorstelling door tegeil aan dit schatje met een toppertje de kamer op getrokken.

Zoals reeds eerder gemeld is deze meid niet alleen zeer mooi, oraal erg sterk maar is het ook nog eens een puur op en top gfe ervaring op de kamer.

Alweer eentje die de dupke gecertificeerde oorkonde kan ontvangen.

rplover
8 maart 2010, 21:51
Ook erpee had deze Meid al meerdere keertjes gadegeslagen, en de woorden van Te Geil waren niet in dovemansoren geschoten.
Adina is ALTIJD vriendelijk vanop haar vaste plaatsje, aan de lichten.
Steeds een vriendelijke lach, niks stressy, gewoon haar eigen gang gaande, en zich niks aantrekkend van de feeststemming, het lijkt wel alsof ze zich in haar eigen wereldje begeeft.
Erpee is nogal verlegen, en durft de Meiden niet aan te spreken, maar zag Te Geil bij haar staan.
"Dit is mijn kans", en voor ik het wist zat ik op mijn knieën en vroeg haar "ten huwelijk voor een halfuurtje", nadat ik luid schreeuwde dat ik van haar hield, Uwe keek geeneens meer op, ach, die gek, dacht ie bij zichzelf...
Ze stemde toe en ging om de sleutel. Te Geil stelde nog voor dit met vieren te doen, maar ik had begrepen met vijven naar de kamer te gaan. ik vond dit wel ok, klein misverstandje, Te Geil :biggrin:

Ik zag Dupke en Te Geil "neen" schudden, en ze hielden hun hart vast, deze Adina is TE lief voor erpee, dachten ze.
ik kan jullie gerust stellen heren, ze was gewoon zeer zeer goed, en ze had info ingewonnen, want ze wist perfect waar ik wel en niet van hou. Klasse.
Ze zoent inderdaad lekkerder dan mijn ex-vriendin (en dat wil wat zeggen), ze pijpt overheerlijk, en hoe zou het nu komen, maar met een "you like it doggystyle, no?", stopte ze haar amozonerit (heerlijk trouwens), en gingen we over in een dolle hondenrit.
Adina weet verdraaid goed wat erpee lekker vindt, en ze bood deftig weerwerk, het heeft me toch wel een kwartiertje gekost haar plat te krijgen.
Ik kan alleen maar meer dan lovend zijn, en ik geef geen cijfers, maar deze Meid krijgt een 9,6 op 9,6, geen enkel minpuntje te bespeuren.
Ons huwelijk was voltrokken in een uurtje, en ikke terug vrijgezel. Zij ook, beschikbaar voor de volgende, en ze heeft het beredruk, deze Meid.

Heerlijk en herhalingsgevaar voor de volle 100 percent.
GEWELDIG.

Is ze te lief voor erpee? Nope, ze is multifuntioneel, zacht, lief en kan ook een heel klein beetje bitcherig doen, op "simpele aanvraag".
Jünther zou zeggen: "gemaakt voor de stiel", terwijl je het er helemaal niet aan ziet als je haar zo lief en onschuldig aan de lichtjes ziet staan ;)

erpee

TT Man
8 april 2010, 10:11
Wat mij van Adina bij is gebeleven zijn haar zeer strakke body (zo zie je ze niet vaak) en haar orale kwaliteiten. Ze is zeer klantgericht en lijkt wat teruggetrokken maar stille wateren hebben diepe gronden.

Een heerlijke meid om lekker mee te sexen. Ik heb haar met respect behandeld en ze laat (daarom?) redelijk veel toe. Kortom een heel lekker poppetje.

hans855
2 mei 2010, 10:40
heb gister ook met haar op de kamer vertoefd en alles was tip top in orde.

herhalingsgevaar zeer groot

MichelJ
24 mei 2010, 12:16
Paar weken geleden stelde een ijsbeer haar aan me voor, maar toen had ik alleen oog voor een Duitse. Gister zag ik Adina al een paar keer op en neer dartelen. Nadat TJ me overtuigde dat het wel een MJ-meisje was maar even muziek gaan luisteren op de kamer.

Leuk naturel meisje zonder tattoos, piercings of andere accessoires. Op haar service is helemaal niets aan te merken. Herhalingsgevaar: ja :freu:

MichelJ
10 juli 2010, 03:19
Vandaag op herhaling geweest met Adina. Direct na binnenkomt even met haar bijgekletst en zat te twijfelen om de sleutel te vragen maar het was gewoonweg te heet. Om 2 uur 's nachts liep ik haar weer tegen het lijf en toen toch maar even met haar een kamer opgezocht. Ondanks de warmte wederom een prima sessie met Adina. Het enige minpuntje was de temperatuur van 42 graden op de kamer om 2 uur 's nachts :frown:. Wanneer investeert LR nou eens in airco's? :rolleyes:

mssucces
12 juli 2010, 20:38
Zaterdag met Adina een lekker bezoek aan de kamer gehad wel erg heet maar ze was top lekker tijdens de wedstrijd duitsland tegen Forlan.
dit was de tweede sessie met haar maar het herhalings gevaar is 100%.
Als je haar goed benaderd of ik heb geluk gehad dan is er geen fake maar een echte spuitertje mogelijk.
je komt ook heerlijk aan je trekken oraal is ze super.

Stiffmaster
18 juli 2010, 10:00
Gezien het feit dat Stiffie al geruime tijd niet meer in LR was geweest en hij zijn maatje A.P. 28 juli graag van goede informatie voorziet, ben ik zaterdag even in LR geweest om daar te inspecteren wat er zoal loopt, een van deze ontdekkingen was Adina en dit heerlijke mensje heeft het keurmerk gekregen waar vele dames naar uitkijken het Stiiffmerk, lief, teder en sexy. A.P. een heb ik er al vast voor je.

sunny
18 juli 2010, 15:50
In VV.

MichelJ
19 juli 2010, 00:40
In VV.

Adina was vandaag gewoon in LR! En ik heb weer genoten van deze geweldige meid :freu:. Voor MJ absoluut één van de toppers van 2010! :biggrin:

Stiffmaster
1 augustus 2010, 10:03
Gisteren wederom van dit heerlijke Roemeense schepseltje mogen genieten, wat een pretoogjes heeft dit meisje en ze wordt steeds aanhaliger, voor Stiffie wederom de reden om met haar naar de kamer te gaan. Herhalingsgevaar 100 %. :freu:

Boy69
2 augustus 2010, 10:23
Dit had ook een bericht van mij kunnen zijn :biggrin:, heerlijke meid die Adina.

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Jammer alleen dat ze momenteel leidt onder de Roemeense ziekte genaamd Jaloezie.

Dit werkt bij mij in elk geval averechts.
Als ze weer in haar oude doen is, zal een kamerbezoek zeker niet lang uitblijven.

Stiffmaster
8 augustus 2010, 09:11
Voor Stiffie op dit moment wel een van de meest sympathieke meisjes die rondlopen in LR. Na het eten was deze Adina het eerste speelmaatje van Stiffie deze dag, en heb ik wederom van dit mooie meisje mogen genieten, per week wordt ze vrijer en vrijer, wat een genot om hier mee te mogen kameren :liebe2:. Wat Stiffie toen nog niet wist is dat het bij deze ene zou blijven i.v.m. met wachttijden voor de kamers, dus een lange dag en weinig sex :cool::cool:

MichelJ
8 augustus 2010, 09:52
Voor Stiffie op dit moment wel een van de meest sympathieke meisjes die rondlopen in LR. Na het eten was deze Adina het eerste speelmaatje van Stiffie deze dag, en heb ik wederom van dit mooie meisje mogen genieten, per week wordt ze vrijer en vrijer, wat een genot om hier mee te mogen kameren :liebe2:.

Net als vorige week had dit ook weer een bericht van MJ kunnen zijn. Zoals Stiffie al zegt een sympathieke, lieve meid die soms ook een tikkeltje jaloers kan zijn, maar dat maakt de pret minder minder. Gister een uurtje met haar op kamer geweest, was weer een genot. Ze staats nog steeds bij mij in de top 3 van dit jaar en waarschijnlijk zal ze hier ook wel in eindigen. Adina is voor mij een van de toppers van LR op dit moment.

molaar
18 augustus 2010, 07:27
Kan bovenstaande volledig bevestigen.:freu:
Nadat ik afgelopen vrijdag met haar tot volle tevredenheid een uurtje op de kamer verbracht had, gisteren op herhaling geweest.
Kon de verleiding niet weerstaan en heb haar 3 x de sleutel laten halen.
Een keer in combinatie met haar vriendin Janina.
Wat is er zo bijzonder aan haar ???
Ik denk haar pretoogjes , haar spontaniteit en haar naturel looks .
En natuurlijk niet te vergeten haar kwaliteiten op de kamer.
Denk dat ik van het weekend nog maar eens effe langs Kaarst rij, want volgende week gaat ze van een welverdiende vakantie genieten

MichelJ
29 augustus 2010, 23:26
Denk dat ik van het weekend nog maar eens effe langs Kaarst rij, want volgende week gaat ze van een welverdiende vakantie genieten

Ze is nog steeds in LR, afgelopen weekend weer mogen genieten van dit toppertje :)

Costana
4 september 2010, 03:58
rap zijn, na 15sep is een maandje er tussenuit.

Is idd een toppertjes als je van een lief meisje houdt :) en goed oraal !!
Vandaag eerste maal mee geweest en kan enkel bevestigen wat hierboven staat.
Aan de bar niet de uitbundigste, niet de luidste maar op de kamer tip top in orde !

Stiffmaster
5 september 2010, 22:01
Gelukkig voor Stiffie was Adina het lichtpuntje in deze sobere dag in LR, wederom met haar de kamer mogen delen, een absolute topper. Heren geniet er deze aankomende week er nog maar van want de 12e september vertrekt ze naar huis, nu maar hopen dat ze weer op tijd terug is voor het IJsberenfeestje anders kan ik maar beter in Schüttorf blijven :cool::cool:

Bosco
17 oktober 2010, 10:50
Gisteren voor het eerst met haar geweest. och, och, och, wat is ze lekker. :tongue: Alles helemaal top.

Bosco stempel erop. ;)

MichelJ
17 oktober 2010, 13:28
Adina is na 5 weken vakantie weer terug in LR. Tegen middernacht met haar op kamer beland na een klein uurtje wachten. Ik was eigenlijk al kapot, dus maar eerst gekozen voor een massage, ze zei dat ik in slaap gevallen was. Mijn eerst vraag aan haar was of ik wel haar handje had vast gehouden, maar ze begreep het denk ik niet ;). In kleine MJ zat nog niet veel leven, maar daar zou zij wel raad mee weten en ja in mum van tijd had Adina kleine MJ springlevend gemaakt :biggrin:. Na ruim een uur de zolderkamer (die tot middernacht gereserveerd was voor 2 postzegelfanaten :biggrin:) weer helemaal voldaan verlaten, ik was knock-out. Adina....nog steeds 1 van de (vele) toppertjes in LR.

Stiffmaster
18 oktober 2010, 16:32
Tussendoor het geweldige weekend in Golden Dreams, even een paar uur vreemd gegaan in wat eens mijn favoriete club was te weten Living Room!! Na wat heen en weer te hebben gelopen een van mijn favoriete meisjes daar Adina tegen het bevallig lijfje gelopen en zo belandde ik met haar in kamer 1 alwaar ik van haar kwaliteiten hebt mogen genieten, jammer dat zij niet in Golden Dreams werkt, maar ja je kan niet alles hebben. :cool:

Bosco
31 oktober 2010, 11:34
Yep, en PHG heeft er een topper bij.....en wat voor een.

Ze flikte het gisteren weer.... de tweede dame in mijn wandel carriëre.......
die mij het Kapauw in your face.... gevoel geeft.

:freu::freu::freu:

Bosco
7 november 2010, 15:01
Gisteren was ik 9 uur aanwezig in happy, waarvan ik er 8 heb gespendeerd met Niki. :eek:

oei,oei,oei wat gebeurt er? :confused:

Boy69
17 november 2010, 08:33
Yep, en PHG heeft er een topper bij.....en wat voor een.

Ze is duidelijk op haar plaats in PHG en heeft haar oude (hoge) niveau van haar LR-tijd weer te pakken
:freu:

felrops
24 november 2010, 07:12
In de bar kreeg ik oogcontact met Niki. Niki, die me glimlachend uitnodigde naar haar tafeltje. Een spraakwaterval is het niet, deze Niki. Maar met elke glimlach spinde dit katje een gouden draad, tot deze schuchere ijsbeer helemaal gevangen zat. Niki neemt rustig de tijd om je te verleiden. De sleutelvraag bleef achter de wege, Niki bleef glimlachen. Uiteraard zwichtte deze ijsbeer voor zoveel charme, en belandden wij op een kamer.

Ik ga dat kamerbezoek hier niet in detail beschrijven. Maar alles wat hierboven staat is waar. Niki levert een prima service. Ik had ook de indruk geen nummer te zijn. Nee, Niki voelde aan wat ik leuk vond en speelde daar goed op in. Dat zijn voor mij de echte toppertjes. Voor PHG een echte aanwinst. En absoluut herhalingsgevaar.

MichelJ
26 november 2010, 01:10
Ze is duidelijk op haar plaats in PHG en heeft haar oude (hoge) niveau van haar LR-tijd weer te pakken
:freu:

Helemaal mee eens, ik zag direct een herleefde Adina (tsja...moet eigenlijk Niki zeggen, maar voor mij blijft het gewoon Adina). Vrolijk, dansend, gek doen, ze is inderdaad op haar plaats in Happy. Over kamerprestaties van haar hoef ik eigenlijk niks te zeggen, die waren 'gewoon' uitstekend. Heerlijke meid, leuk om haar weer gezien te hebben.

Big30
9 januari 2011, 00:56
Topic wat opgeruimd. Voor off-topic berichten zie hier:
Niki geleuter (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=24216)

Pistol Pete
25 februari 2011, 22:56
Voor alle Niky / Adina liefhebbers (waaronder ik mezelf sinds vandaag ook reken :) )...

Niky is sinds een dag of vijf in Acapulco...wow...wat is deze dame oraal begaafd....Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld??? :)


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

Costana
26 februari 2011, 00:41
Voor alle Niky / Adina liefhebbers (waaronder ik mezelf sinds vandaag ook reken :) )...

Niky is sinds een dag of vijf in Acapulco...wow...wat is deze dame oraal begaafd....Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld??? :)


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

Dan moet jij beter de recensies lezen :D

Jammer dat ze daar vertoeft nu, hier en daar een toppertje maar weinig ambiance jong (dit laatste wel maar gebaseerd op 1 bezoek)

Pistol Pete
26 februari 2011, 03:41
Zonder in een zinloze discussie te geraken ( wat is de beste club, nee niet doen...) is Acapulco voor mij qua line up zonder meer de beste club in NRW. Faciliteiten zijn ok, alleen helaas geen whirlpool.
Prijs / produkt verhouding is ook prima, wachttijden zijn door het aantal kamers volslagen onbekend. Eten is niet van psr of (voorheen) vv nivo maar PP weet zich daar inmiddels al een maand of 3 prima te vermaken.


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

Dalton
26 februari 2011, 08:59
Zonder in een zinloze discussie te geraken ( wat is de beste club, nee niet doen...) is Acapulco voor mij qua line up zonder meer de beste club in NRW. Faciliteiten zijn ok, alleen helaas geen whirlpool.
Prijs / produkt verhouding is ook prima, wachttijden zijn door het aantal kamers volslagen onbekend. Eten is niet van psr of (voorheen) vv nivo maar PP weet zich daar inmiddels al een maand of 3 prima te vermaken.


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)


Eindelijk heeft PP een vaste stek gevonden en wel in het verzorgings-tehuis van DALTON,ACAPULCO is toch de beste club van NRW het is gewoon een pretpark voor ons ijsberen.
Van 'smorgens tot diep in de nacht zijn er vele attrakties om je te vermaken maar PP heeft het al vermeld alleen een wihrpool ontbreekt.
Dames altijd genoeg voor handen,alleen dat eten doet me weer denken aan mijn dienstijd.
Ik ga nu even bellen en vragen of mijn schatje er is en dan als een haas met een volle zak en knip daar naartoe,om alletwee te ledigen:wink2::wink2::wink2:

jayvie
8 april 2011, 19:58
Weet toevallig iemand onder welke naam Niki/Adina nu in de Aca werkt?

premolaar
12 april 2011, 17:43
Ze werkt nu onder de naam miriam in de acapulco.
ps iemand al emma ontmoet in de acapulco voorheen luisa in de LR.

molaar
23 mei 2011, 23:09
Weet iemand waar dit toppertje gebleven is ?
In 2010 was ze nog “ijsberen koningin” und jetzt auf einmal verschwunden. ??? :confused: :confused:

souley
24 mei 2011, 14:33
Weet iemand waar dit toppertje gebleven is ?
In 2010 was ze nog “ijsberen koningin” und jetzt auf einmal verschwunden. ??? :confused: :confused:
Adina, bevindt zich momenteel in Romania, en dit na haar "Acapulco" avontuur.

Bosco
2 december 2015, 20:05
Op Boy69 zijn party kon ik mijn eigen ogen niet geloven, ik moest 2 tot 3 keer goed kijken of het waar was wat ik zag. Zij zag mij en haar prachtige glimlach kwam tevoorschijn. Nu wist ik het zeker.... we vlogen in elkaars armen. 5 jaar hadden we elkaar niet gezien, maar het sympathie voor elkaar was onveranderd. Zijzelf is niks veranderd, op een kleine lippiercing na.

Urenlang hebben we die dag samen doorgebracht, we hadden elkaar gemist. Afgelopen zondag werd het een dagje exclusief met haar, alsof ze aanvoelde dat ik binnenkwam wachtte ze mij op. Het werd weer een fantastische dag!!!

Yep... ze is terug.... voor onbepaalde tijd. Miss ijsbeer 2010.... in LR onder de naam Chantal (foutje)

Nu zijn er maar liefs 3 Miss ijsberen in LR aanwezig!!!

Bosco
14 augustus 2016, 22:36
Iubita mea => Niki......YY
Met kort haar!!

Brad Clitt
15 augustus 2016, 12:07
Klopt, ze was er vrijdag in het gezelschap van Amelia. Moet zeggen een mooie dame, een heel ander type dan de dertien in een dozijn Roemeentjes en ook aardig en leuk.
Het was een leuk gesprekje met de dames, doorspekt met humor. Ze stelden een trio voor, maar dat zat er op dat moment effe niet meer in voor me, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het best een belevenis zou zijn...

Champollion
5 februari 2017, 13:55
Fijne verrassing, gisteren was Niky aanwezig.
Adina.lr in 2010, mooie herinnering :redface: Ze is nu 30.
Haar service is zeer goed.
Herhalingsgevaar 100%

pret
9 juni 2019, 23:03
Terug van weggeweest. Sinds een maand werkzaam in SS.

Agronymus1
29 december 2019, 11:22
Uit mijn algemeen verslag:

Terug in de bar trof ik Niki. Alweer een tijd terug ben ik door een vaste klant van YY attent gemaakt op Niki toen hij reageerde op mijn vraag of iemand Amalia (met het spleetje tussen de voortanden) had gezien. Ik had namelijk een zeer goede kamer met Amalia gehad en wilde hier een vervolg aangeven. Niki blijkt met nog een derde Roemeense samen met Amalia een appartement te delen. Qua voorkomen en gedrag is Niki een tegenpool van Amalia. Zo is Niki rustig en heeft ze geen plakplaatjes. Op de kamer doet Niki echter niet onder voor Amalia.
Niki gedraagt zich als een echt vriendinnetje. Zoenen doet ze veel en lekker en qua tongzoenen is ze echt championsleague. Dit geldt ook voor haar pijpvaardigheden.
Na een prima cowride verloste Niki mij van mijn zaadjes. Niki was in 2010 Miss IJsbeer en ik kan nu begrijpen waarom de keuze toen op haar is gevallen.
Ze vertelde dat ze in december voor vakantie teruggaat naar Roemenië en verwacht in januari 2020 weer terug te komen.

deket
29 december 2019, 11:53
Deze is wel dacht ik de minder knappe ex Chantal uit LR

Brad Clitt
14 februari 2020, 20:38
Weer te boeken in SS, na een tijdje verlof.

molaar
15 februari 2020, 23:14
Weer te boeken in SS, na een tijdje verlof.
Met dank aan Brad Clitt vandaag gelijk SS bezocht. Weerzien na 10 jaar maar ongelofelijk wat een service heeft ze nog steeds .
En nog steeds even lief ,humorvol ,spontaan en GFE . Zal niet lang duren voor volgende SS bezoek !!

fukkiedukkie
7 augustus 2020, 14:24
Mijn verontschuldigingen dat ik al heel lang geen bijdrage meer heb geleverd en alleen heb gelezen hoe alle medestrijders zich hebben vermaakt of tegen teleurstellingen aanliepen. Nu vond ik het tijd worden, in het belang van alle beren, om een stralende ster nog eens onder jullie aandacht te brengen. Details van mijn 2 uur durende sessie met Niki laat ik graag aan jullie fantasie over. Deze dame, die al vele forumonderscheidingen mocht ontvangen, staat garant voor een liefdevolle en authentieke beleving. Ze is meestal binnen te vinden, omdat ze de zon liever een beetje mijdt. Inmiddels kort, halflang bruin haar tot op de schouders en een klein piercingetje boven de mondhoek. Verder puur naturel. Met dank voor de introductie door Molaar.

Agronymus1
8 augustus 2020, 13:54
Inderdaad een van de toppers in SS. Haar vaste zitplaats is op de bank onder het TV-scherm in de bar.

moravia
21 augustus 2020, 07:44
I'm still a pure beginner in Sixsens and therefore I don't know neither the girls in general nor their performance in particular.

The day started by a disappointing session with Russian Adelina. I like mature women but too much talking, time wasting with an unnecessary massage and CBJ spoiled the whole session. Waste of time and money.

Later I was contemplating from the balustrade the scene around the interior bar. Niki came around. We already got a first talk during my first visit in Sixsens some days ago. She looks rather unspectacular with her white skin and the bikini she's wearing, the simple haircut. Not this kind of tarted beauty a lot of girls try to get by lots of make-up, botox or other kind of esthetic surgery. Her way of talking, better in English or French.

Strange, but I felt attracted by her from the very first beginning. Both we supposed knowing each other from anywhere else in the past. Niki confessed her club history to check a common place out where both we were active. This way she revealed to be in the business since more than one decade. In the room, after queueing for 15 minutes and 11 couples leaving a room, we conquered the battle field.

A splendid time to follow within the next 60 minutes. Natural finish also in the room. I usually call it "old school" when getting in touch with such a kind of woman who knows what is of importance in this business. By the way, I didn't know about her title as "Miss Ijsberen" in 2010 (I'm registerd here only few days). I enjoyed her unsophisticatedness all over the time, kissing, our mutual oral skills and the final sex we got.

Niki, you saved my day.

Agronymus1
22 augustus 2020, 18:23
Niki always gives good service!

Badslippers
22 augustus 2020, 18:39
[ . . . ]
A splendid time to follow within the next 60 minutes. Natural finish also in the room. I usually call it "old school" when getting in touch with such a kind of woman who knows what is of importance in this business.[ . . . ]
Niki, you saved my day.

Bosco ligt al te kwijlen.

molaar
3 oktober 2020, 10:00
Nu een maand(je) met vakantie !!