PDA

Volledige versie bekijken : Cybčle (Turkse)



Jimmy Doe
6 februari 2010, 23:04
Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : Slank / C ( siliconen )
Nationaliteit/Taal : Turks / Duits
Leeftijd : ± 28
Tatoeages/Piercings : Grote tattoo op de rug / Weet niet
Service: TZ, Beffen, PZC, FT, NMC
Voordelen: Houd van beffen, FT
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: FT 25 euro

Deze Turkse meid kwam ik afgelopen vrijdag tegen in YY, ik was net binnen en zat in de sauna toen ze voor de deur kwam staan om mij en de overige beren te plagen, ze zag er leuk uit, droeg geen string of slipje, maar had alleen een klein gordeltje om d'r middel.

Later kwam ik haar tegen in de bar net op het moment dat ik naar de bios wilde gaan, ze vroeg of ze mee mocht, ik had daar geen bezwaar tegen, waarop we gezamelijk naar de bios gingen.

Daar op de bank beland, waarop we na het uitwisselen van wat ditjes en datjes begonnen met TZ, ook ging ze even later met haar hand onder mijn badjas om te voelen of "ie" niet sliep, nou dat deed "ie" dan ook niet.
Even later naar de kamer gegaan.

Daar gingen we verder met TZ, beffen en PZC wat ze geweldig goed kan,
Ze neemt 'm in ieder geval heel diep, toen ik aangaf te willen NMC zei ze: "wil je in mijn mond klaarkomen, ik zuig je leeg tot de laatste druppel", daar kon ik geen nee tegen zeggen, maar eerst NMC zei ik.
Ik heb nog heel erg mijn best gedaan om niet klaar te komen tijdens het NMC omdat ik alles wilde bewaren voor de FT.
Met moeite is me dat gelukkig gelukt, waarna ze het condoom eraf trok en zeer lekker en diep begon te zuigen, wat al snel resulteerde in mijn hoogtepunt. En van haar woorden was niets gelogen, toen ze haar mond van mijn eikel afhaalde was er geen druppel sperma meer te zien.

Ze heeft het niet doorgeslikt, maar uitgespuugd, maar dat heb ik niet als minpunt ervaren.
ook de Siliconen C cup is mooi gedaan en zie ik niet als minpunt bij deze meid.

30 minuten volgemaakt met bovenstaande, dus niet even snel "afwerken".
75 euro + fooi gegeven.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Ze is sinds 2 maanden in YY.
Ze was er nu toevallig vrijdags i.v.m. Festival do Brasil, maar normaal werkt ze op dinsdag en donderdag.

Gr. Jimmy Doe :):)

lovmore
21 maart 2010, 13:32
is there any other Turkish Girl in there?

gomibako
21 maart 2010, 18:04
is there any other Turkish Girl in there?

There are a couple of turkish girls: Alef, Eileen (blond plump) and an other brunette.

moimarc1970
25 juli 2010, 22:56
my fantasy is to know this girl

SFL
2 januari 2012, 12:51
Sibel... Draagt haar haren in lange carrésnit... Donker en de haarpunten een rozeachtige haarverf.
Heeft ook nog tattoes of pols, arm en meerdere op rug!



Dit fraaie brutaaltje kwam meteen naast me aan de bar zitten, toen ik mijn eerste drankje van de dag bestelde. Ik had haar al eens eerder ergens gezien en ik twijfelde zelfs of ik ooit niet eens met haar gesekst had. Aangezien ze als Turkse bij mij niet de beste reputatie geniet, besloot ik toch even om af te wachten. Maar een halfuur later was het toch prijs met haar. Ze wist steeds een goede indruk op me te maken, de korte gesprekken waren gezellig en ik ga natuurlijk niet ontkennen dat ze er uitermate goed uitziet.



Ikke met haar dus de kamer op en daar verliep alles volgens een bepaalde routine. Niet dat ik haar volg bij andere venten, maar zo’n dingen voel je simpelweg aan. Wat ik met haar had, dat was iets tussen GFE en PSE in en naar Turkse normen viel het allemaal wel behoorlijk mee. Die andere Turkse in YY, Dilaria, vond ik een paar maanden terug wel beter. Het pijpen kon beter, zoenen en knowhow in het algemeen waren naar behoren… Het neuken zelf was simpelweg goed te noemen. Voor mij maakt deze juffer toch wel meer indruk met haar looks en tattoes dan met haar zimmer-talent.



In tegenstelling tot haar presales, waren haar aftersales wel beroerd. Even gedag zeggen kon er haast niet af. Het enige positieve aan heel de betrekking met haar, dat was wanneer ze achteraf haar vriendin Donna voorstelde. Ze wou er een trio uitsleuren, maar ik was Allah dankbaar dat ik toen voor die Iranese Donna opteerde… Dat zou de beste slag van de dag worden!

SFL
12 april 2012, 22:30
Dit Turks gevaarte draagt haar haren nu lang, bruin en golvend.
Weer gezellig wat zitten bijkletsen. Joviaal persoontje, maar helaas kwamen we niet tot een dosis erotiek. Dat zal voor andere keer zijn!

mynasch
24 januari 2016, 10:45
Vrijdag 22 januari YY: sessie met Cybil (Cybele?)

:);):);):);):);):);):);)


Zoals al beschreven in mijn dagverslagje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=464599#post464599)was ik vandaag eigenlijk op zoek naar Kim (korea) en of Elvira…. Vanaf een uurtje of 11 waren mijn zinnen dan er ook op uit deze dames in het vizier tw krijgen ik moet toegeven dat het geen straf was om de dames in het vizier te krijgen, daar menig ander hertje mijn blikveld kruiste. En het ook weer leuk is om nieuwe dames te ontmoetten.

Rond een uur of twee meldde Cybil (Turkije)zich naast me, en met een wervelend praatje raakte ik geďntrigeerd door deze dame. Lang blond haar, fraaie vormen, niet meer zo piep, heerlijke touch, en een gezellige babbel… kortom de eerste stap was gezet in de verleidingskunst. Maar, ik was op zoek naar Kimmy en Elvira biechtte ik haar op. Vond ze vermakelijk…… en ze vroeg hoe laat ik van plan was deze zoektocht echt te staken en voor iets “tastbaars” in te wisselen. Kijk, dat vond ik nou clever…. Enfin, tegen drieën liep ik naar de kino om nog wat inspiratie op te doen, en ik denk dat Cybil mij volgde en besloot dat het “time” was “for the kill”. Ze kwam vlak tegen me aan staan, heeeeeeel verleidelijk en fluisterde iets in de trant van “hier krijg je geen spijt van… ”. Ik voelde mijn knietjes knikken en we belandden op de kino sofa. Ze vleidde zich uitnodigend tegen me aan, en wist me in no time tot in aangeslagen toestand e brengen, heerlijke tongzoenen, comfortabele touch met haar handen op mijn lichaam, ze drapeerde haar lichaam als het ware rond mijn lichaam, en vroeg of ik hier of op een kamer wilde. Ik stamelde dat ik een beetje pijpen in de kino wel tof vond, maar daarna boven een kamertje wilde bezoeken.

Zo gezegd zo gedaan. Door alle eerdere contacten met de vrouwelijke clientčle van YY was ik kennelijk toch al aardig opgewonden, en dankzij Cybils plezierige pijp techniek moest ik deze activiteit toch even onderbreken om niet meteen in ejaculatie nood in de Kino te geraken….. OP naar een kamertje. Ze vroeg onmiddellijk of ik een half of een heel uurtje wilde boeken, en daar de openingszetten mij goed bevielen opteerde ik voor een uur (wel 100€, dat lijkt toch meer regel dan uitzondering….). Een fraai sessie ontspon zich. Eerst eens heerlijk getongzoend, waar ze uitgebreid de tijd voor nam. Daarna plaatse ik haar recht tegen een muurtje in streelde haar hele lichaam, ook heel zacht, met mijn vingertoppen alles aanrakend. Uit eigen initiatief plaatste ze een voet op een kastje, zodat haar benen wijder uit elkaar kwamen en ik ook gemakkelijker aan haar vaginale gedeelte geraakte. Ze genoot zei ze! Ook ik onderging een dergelijke verkenning, en hierna vonden we een plek op het al gedekte bed. Een mooie olie massage kon ze waarderen, en ik wist haar oraal tot een fraai hoogtepunt te brengen. Heerlijk volgens Cybil. Ik was geslaagd voor het masseursdiploma…. Nu, Cybil kon er ook wat van, en ze vroeg ook een paar keer of het naar mijn zin was. Opnieuw super blowjob, met een zachte omcirkeling van de top van de kleine mynasch, jummie, wat een diversiteit in technieken weten de dames toch aan te brengen! Een heerlijke twintig minuten opbouwende geilheid middels deze voortreffelijke blowjob, maar ze wilde niet dat ik zo klaar kwam: ze wilde me echt voelen helemaal in haar. Kortom Girl on top, en heel gevoelig wist ze ze mij tot een fenomenaal hoogtepunt te brengen. We bleven nog even nagenieten van elkaars lichaam, en lagen nog lekker na te keuvelen. Tijdens het gesprek wist ze mij ook nog mijn flesje massage=olie afhandig te malen (als aandenken….). Tja, wat zeg je dan…..


Geen Kim of Elvira toen ik terug kwam in de bar, maar wel een heerlijk gevoel in mijn lijf -dankzij Cybil. Rond 16:00 besloot ik na een vijftal heerlijke uren de reis huiswaarts te ondernemen.

:);):);):);):);):);):);)

Big30
24 januari 2016, 11:29
Wellicht een andere Cybil/Sibel/Cybele dan van dit topic dat ivm de haarkleur (zwart <-> blond)? Maar evengoed dezelfde, geen idee.

Patjax
24 januari 2016, 11:38
Is volgens mij een ander. Deze heeft geen grote tattoo op haar rug. En afgaande op eerste recensie zou ze nu in de dertig moeten zijn en dat is zij zeker niet. Ook is zijn geen 1.75. Eerder ergens tussen de 1.60 en 1.65. Als zij donderdag aanwezig is zal ik mijn Kinobabe aan een nadere inspectie onderwerpen:tongue:

pret
24 januari 2016, 11:40
Wellicht wordt haar naam geschreven als Sibel

mynasch
24 januari 2016, 16:02
wie is het....

Cybil zou best in de dertig kunnen zijn. beetje grof gezicht, leuke bruine kijkers ca 1.70 zonder hakken, lang donkerblond haar, zat een beetje woestig. Tatoo... ik weet het niet meer....!

Big30
24 januari 2016, 16:22
OK dan laat ik het maar zo staan, zou een andere dame kunnen betreffen maar evengoed niet. Ik trap maar eens een open deur in :tongue:.

Patjax
28 januari 2016, 22:19
Het is een andere dame. Vandaag tweemaal gekamerd met haar. Ditmaal heb ik elke centimeter van haar gezien en zij heeft geen tattoos. Naar eigen zeggen 27. De sessies (1 1/2 en 1 uur) waren compleet anders. Herhalingsgevaar zeer groot en de afspraak gemaakt nooit meer in de Kino te spelen. Dus Kinobabe af.