PDA

Volledige versie bekijken : Badjas aan de wandel in PSR



lucky luke 2
7 februari 2010, 11:06
Vrijdag 5/2 weer een fantastische dag beleefd in PSR te Durbusch.
Sfeer, faciliteiten, dames, personeel, catering, ... alles perfect in orde om jezelf een relaxte vakantiedag te garanderen.
Voor mij persoonlijk de beste club die ik ken.
Ik had er vrijdag echter 1 nare ervaring.
Nadat ik mezelf in de jacusi een kwartiertje had laten " afkoken ", besloten om het chloorwater er in de grote douche naast het zwembad te gaan afspoelen.
Eerst een handdoek bij de binnennsauna genomen, mijn badjas ( met daarin mijn bril, horloge, zakdoek en enkele persoonlijke spulletjes ) aan de in het zicht bevestigde kapstok gehangen, met daar bovenop mijn handdoek.
Na een uitgebreide douche( ook haar gewassen , waarbij je je ogen sluit) samen met 1 colega ijsbeer, was mijn badjas echter verdwenen en hinger er een identieke, maar met lege zakken op dezelfde plaats.
Mijn eerste gedacht: misschien heeft iemand per ongeluk de verkeerde badjas aangetrokken?
In de buurt gezocht, mijn douche collega aangesproken, naast het zwembad aan een dame gevraagd, uiteindelijk
mijn probleem gaan melden bij Kathy aan de receptie die het dienstpersoneel telefonisch om bijstand vroeg.
Dan pas begonnen met nadenken!Gelukkig had ik de sleutel van mijn lokker-kastje nog aan mijn pols!Dit zou ook diefstal kunnen zijn, waarbij men deze sleutel met nummer erop probeert te bemachtigen om zo je kastje en portefeuille te kraken!
Ik dus snel naar beneden gaan zoeken in de manden in de lokkerruimte en vond bijna onmiddellijk mijn jas met nog alles erin terug.(oef...gelukkig bril terug!)
De dief moet een collega ijsbeer ofwel iemand van het diestpersoneel zijn geweest, want dames zouden nogal opvallen in de inkomruimte van de douches en komen daar trouwens nooit!
Ervaringen verteld aan Kathy, maar volgens haar was dit nog nooit eerder in PSR gebeurd!
Waarschijnlijk dus een collega ijsbeer! Hij kan ook in actie komen andere clubs!
Ik ben er gelukkig met de schrik vanaf gekomen!
Beste eerlijke collega ijsberen, laat jullie niet verrassen!
Een verwittigd man is er twee waard!

Dalton
7 februari 2010, 12:43
Ik ben vrijdag daar niet geweest anders had ik alles meegenomen lucky luck :teuflisch::teuflisch::teuflisch:

Zakkenleger
7 februari 2010, 12:47
...
De dief moet een collega ijsbeer ofwel iemand van het diestpersoneel zijn geweest, want dames zouden nogal opvallen in de inkomruimte van de douches en komen daar trouwens nooit!
Ervaringen verteld aan Kathy, maar volgens haar was dit nog nooit eerder in PSR gebeurd!
Waarschijnlijk dus een collega ijsbeer! Hij kan ook in actie komen andere clubs!
...

Hoezo dief? Je was toch niets kwijt? Vermoedelijk eerder een vergissing geweest. Maar uiteraard altijd goed om je spullen goed in de gaten te houden.

En je verwart een ! met een . ;)

Big30
7 februari 2010, 17:08
De dief moet een collega ijsbeer ofwel iemand van het diestpersoneel zijn geweest, want dames zouden nogal opvallen in de inkomruimte van de douches en komen daar trouwens nooit!


Dit lijkt me weinig met diefstal te maken hebben maar meer met een schoonmaker die een jas meenam waarvan hij aannam dat ie niet in gebruik was of een beertje die per abuis de vereerde jas meenam.

Bij het douchen in zowel GT als PHG is het me ook eens overkomen dat mijn badjas met inhoud was verdwenen, maar bleek beide keren te gaan om een schoonmaker die dacht dat de jas meekon.
Zeker in Gt oppassen want daar zijn de douches in de kleedruimte en daar moet je zeker je jas niet op een bankje gooien.

seksenfun
7 februari 2010, 19:49
Als er iemand al makkelijk meer dan tien (10!) zijn sleutel ergens heeft laten slingeren ben ik het wel en nog nooit is er ingebroken in mijn kastje. Ik hoop dan ook dat je jouw woorden intrekt want het is er dubbel en dik over ll2 :smoke:. Bovendien... in alle kleedkamers bulkt het van camera's. Je zou al dom moeten zijn hè.

Bubbelbader
7 februari 2010, 19:49
Ik maak altijd een persoonlijk kenmerk aan mijn jas.:wink: Daarnaast geen waardevolle spullen erin achterlaten en hang hem altijd separaire. Vergissen is menselijk, evenals jatten.

Dit is niet des PSR maar algemeen saunaclub gebeuren.

Daarnaast, de dames laten overal in vol vertrouwen hun tasjes liggen en alleen een brute beer kan er niet met zijn tengels van af blijven.

beffer69
7 februari 2010, 20:49
Als er iemand al makkelijk meer dan tien (10!) zijn sleutel ergens heeft laten slingeren ben ik het wel en nog nooit is er ingebroken in mijn kastje. Ik hoop dan ook dat je jouw woorden intrekt want het is er dubbel en dik over ll2 :smoke:. Bovendien... in alle kleedkamers bulkt het van camera's. Je zou al dom moeten zijn hè.

Hier sluit ik mij toch bij aan hoor, en missen is menselijk, best geen waardevolle spullen in je zakken steken, daar heeft LR wel een groot voordeel met de badgen, moet je niet uitdoen op de kamer om het meisje te beschermen.

lucky luke 2
7 februari 2010, 23:29
Beste colega-ijsberen,het is toch de bedoeling van dit forum om positieve en negatieve ervaringen i.v.m. betaalde sex aan elkaar uit te wisselen.
Ik ben van kindsbeen af nooit een grote prater of schrijver geweest( 26 berichten op 3 jaar tijd is niet erg veel, ik weet het),maar als ik iets schrijf ben ik wel zeker van de inhoud ervan.
Waar de komma's , punten of uitroepingstekens in een tekst staan heeft mij nooit echt geînteresseerd, als het maar verstaanbaar is( vind ik)
Om het verhaal van vorige vrijdag niet te langdradig te maken heb ik talrijke gegevens niet vermeld ( wat ik ook nu niet ga doen).
Maar na analyse van ALLE gebeurtenissen van vorige vrijdag en na logische redenering was er voor mij maar 1 mogelijkheid. Dit was een mislukte poging tot sleuteldiefstal door een onbekende mede ijsbeer van dat moment.(100% zeker)
Personen die proberen te stelen noem ik ook dieven!
Tot slot, van kindbeen af ben ik altijd zeer goed geweest in logica en analyse, gedurende 35 jaar zijn deze 2 mijn ook voornaamste beroepsbezigheid.
Dus er geen sprake van om mijn woorden terug te trekken!
Ik heb alleen colega-ijsberen proberen te waarschuwen en dat is toch 1 van de bedoelingen van dit forum!
Daarom kan ik bepaalde reacties van onvolledig geînformeerde schrijfbeertjes niet begrijpen!
Deze zaak is hiermee gesloten voor mij! Denk wat je wil!

InDerKoffer
8 februari 2010, 00:26
Sorry hoor,

Maar een badjas met daarin wat spullen merk je meteen op, zeker als er een bril in zit bv hangt ie daar niet zomaar even. Als je hem per ongeluk meeneemt hang je hem netjes terug en gooi je hem niet in een mand :angryfire: dus dit was helaas zeker een bewuste actie.

Zedd
8 februari 2010, 06:48
Niet dus want hetzelfde is mij gebeurd in een 'gewone-mensen sauna' ;) Ook badjas weg met bril, flesje spa blauw en dagkaart erin verdwenen (valt toch op zou je zeggen). Overal gezocht, personeel ingelicht etc maar niets. Stom toeval (er waren die dag honderden mensen aanwezig) dat ik een uur later een meisje met haar vriendin hoor praten over een verwisselde badjas, de mijne had ze ook niet teruggehangen maar in een totaal ander gedeelte maar gewoon neergegooid :mad::mad: Gelukkig lag die daar nog!

Dus in dit geval waarschijnlijk gewoon een beer die de verkeerde jas meeneemd en daar in de kleedruimte pas achterkomt :rolleyes: Zwz niet handig om dingen van waarde als horloges en mobi's in je badjas te laten zitten.

Josef
8 februari 2010, 07:42
Nou badjasontvreemd dat is Josef wel eens 4 keer overkomen op een avond!!!!!
En dat was in de luxe club The Palace in Frankfurt.
Op een gegeven moment was ik het goed zat en ging op onderzoek uit.
En het was iederen keer als ik onder de douche stond.
Wou ik mij afdrogen en wat denk je handdoek en badjas weg.
Maar er stonden meer ijsberen onder de douche.
Dit waren waarschijnlijk allenmaal Duitsers,maarja vroeger in de Oorlog hadden de Duitsers de fiets van mijn Opa afgepikt.
Maarja dit is een nieuwe generatie Duitsers en die zullen toch wel beter opgevoed zijn 65 jaar na de Oorlog.
Maar op een gegeven moment stond Josef helenmaal alleen onder de douche.
Dus ik dacht nu zul ik het eens goed in de gaten houden.
Josef met zijn rug tegen de muur,in de douche en er spookte alles door mijn heen over de tweede wereld Oorlog.
Zo dacht ik aan de Joodse mensen die vergast werden in de douche.
Maarja dacht Josef wakker blijven niet dromen onder die warme douche.
Ik had mijn gezicht al exspres niet in gezeept,zodat ik geen zeep in mijn ogen kon krijgen en alles goed in de gaten kon houden.
En toen had ik de dader op hetendaad betrapt.
Wat dacht je wat het was!!! Nee geen Duitse ijsbeer,die was beter op gevoed na de Oorlog.
Maar het was een vrouw! Ja geen dame van plezier ,maar de poetsvrouw/Wasvrouw die liep met een kar ja zo eentje die waar ze de supermarkt mee bevooraden.
En zij pakte alles mee aan handdoeken en badjassen wat ze onderweg tegen kwam.
Dus Josef sprak haar aan ,maar toen had ze hem al in de kar gestopt .
En ging ze een nieuwe schoone badjas met handdoek halen.
En zo was het toch weer tot een goed einde gekomen wat die vermissing van die badjas betrof.
En Josef kon weer rustig slapen.:slaap:

Flurkman
8 februari 2010, 08:21
Ik verlies die badjas geen enkel moment uit het oog, ook niet tijdens het douchen. Vaak zit er zo'n 300 of meer € in, en daar moet ik veel te hard voor werken. Ik hou m'n geld liefst bij me, omdat ik niet hou van dat over-en-weer geloop naar de kastjes...

liefhebber
8 februari 2010, 10:03
Beste colega-ijsberen,het is toch de bedoeling van dit forum om positieve en negatieve ervaringen i.v.m. betaalde sex aan elkaar uit te wisselen.

...................................

Deze zaak is hiermee gesloten voor mij! Denk wat je wil!

Ik heb mijn mond gehouden omdat ik dacht.... het hoort hier niet thuis... maar nu....

Zeer recent van een dame werkzaam in PSR gehoord:
Bij een ijsbeer is uit zijn kastje enkele duizenden Euro's ontvreemd :eek:.
omdat het geldbedrag niet van dien aard is dat je dit dagelijks op straat kunt vinden heeft hij er behoorlijk stennis om gemaakt en zelfs aangifte bij de politie gedaan!

Er hangen in PSR camra's in de kleedruimte dus wat er wel/niet te zien is weet ik niet....
(meestal zijn het camera's met een monitor achter de bar maarrrrr opgenomen wordt er NIETS... )

Persoonlijk neem ik nooit teveel geld mee naar binnen (ook een beetje zelfbescherming dat ik niet te ver over mn limiet ga!)
Personaliseer ik mn badjas zodat hij bij het douchen niet 'per ongeluk' meegenomen wordt. (knoop m dicht, rol de mouwen op, snoep in de zakken...)
En hou m ook tijdens het douchen flink in de gaten.

Je kunt dit echter nooit HELEMAAL voor zijn!
Ik vind een systeem zoals bij Freude, Amnesia en Aca met geld/telefoon-kluisjes tegenover de bar best wel goed en geruststellend.

GRTZ Liefhebber (die van dit soort praktijken GEEN liefhebber is!)

Willem2
8 februari 2010, 10:23
.....
Bij een ijsbeer is uit zijn kastje enkele duizenden Euro's ontvreemd :eek:.
omdat het geldbedrag niet van dien aard is dat je dit dagelijks op straat kunt vinden heeft hij er behoorlijk stennis om gemaakt en zelfs aangifte bij de politie gedaan!
......


Zulk soort verhalen ook al meegemaakt in de PHG en GT. Het zal wel aan mij liggen, maar wie neemt er nu duizenden euro's mee naar een saunaclub :rolleyes: :eek: :cool:. Het lijkt altijd op een vorm van stemmingmakerij, zwartmakerij.
En ik wil daarmee niet zeggen dat er nooit wat gebeurd maar ik vind het wel wat raar :cool:

Josef
8 februari 2010, 10:36
Hallo Flurkman er zijn ook clubs,daar hebben ze aparte kastjes voor je waardevolle spulletjes op tebergen.
En daar past de zelfde sleutel van je garderobbekast op.
En die kastjes zijn dan ook goed in het zicht van de reseptie/Theekevrouw.
Dat is op zich wel een goed iedee,want dan hoeven de dames ook niet met je mee telopen naar je garderobbekast.
Ik geloof dat ze dat systeem bij FFK Freudenberg in Bochum en bij Ome Berns in Hennif-Lichtenberg hebben.
Zorg dan ook dat je je autosleutels in dat kastje hebt.
Want anders loop je de kans dat je wegrijd en je beurs met wel of niet meer vol met geld in je kastje is blijven liggen.
En zeg nooit dat gebeurt mij niet! Want Josef is het bijna ook een keer gebeurt toen had ik alleen mijn portomonaiy in dat kleine kastje liggen.
En ik had zo,n goededag gehad in die club dat de portomonaiy was bijna leeg,maar ik was hem bijna vergeten.
Maar ik kwam er achter omdat bij het verlaten van die club de dames opgetrommeld worden en je uit zwaaien.
En er waren ook een soort vakjes met de namen van de dames erop en daar kon je de fooi in deponeren.
En dat werd dan ook gedaan door de ijsberen,dus dat zegt wel wat over de kwalitijd van de dames.
Dat is een club daar kun je zelf naar toe als je blind bent zo goed zijn de dames er .
Als je je ogen dicht doet dan denk je dat je droomt ,maar als je ze weer open doet zie je dat het de werkelijkheid is.
Wat zijn ze daar goed bij die Ome Berns.
Maar heren ijsberen let goed op je waardevollespullen en laat niets in je badjas zitten. Zelfs geen bril,maar zet hem op je neus dan zie je de dames ook beter.
En zelfs Josef maakt de diefstal mee onder eigen ogen.
Heeft Josef wat aardigheidjes meegenomen voor de dames chocolade/snoep/speeltjes/poppen/lichtgevende hebbendingetjes.
En dan deel ik dat uit onder de dames,dan zijn er evengoed wat van die Roemeense meisjes die graaien zo in die tassen dat ze voor de helen familie spullen mee nemen.
Ik had het zelfs mee gemaakt dat die plastictassen al leeg waren en dat die dame in mijn badjas graaide.
Gelukkig zat er geen 300 Euro in!!!
Maar Josef had er een stuiterballetje in en een balpen.
En die dame graaide die pen eruit en dat balletje was niet intersant genoeg voor haar.
Maar die balpen was geen pen die schrijven kon!! Maar als je het eene knopje indrukte gaf hij licht en dat volgende knopje drukte deze dame in!!
En wat denk je? wat er gebeurde met deze dame zij kreeg een stroomschok van die balpen en Josef zij meteen God Straft.En zij ging hem meteen uit proberen bij haar vriendinnen.

liefhebber
8 februari 2010, 11:26
Zulk soort verhalen ook al meegemaakt in de PHG en GT. Het zal wel aan mij liggen, maar wie neemt er nu duizenden euro's mee naar een saunaclub :rolleyes: :eek: :cool:. Het lijkt altijd op een vorm van stemmingmakerij, zwartmakerij.
En ik wil daarmee niet zeggen dat er nooit wat gebeurd maar ik vind het wel wat raar :cool:

Raar is het ZEKER!
De dame werkt in PSR dus die zal geen voordeel hebben om hen zwart te maken....
De ijsbeer heeft aangifte gedaan bij de politie..... dan moet je ook behoorlijk sterk in je schoenen staan.
('waar is het geld ontvreemd?'... 'in een Bordeel meneer!' :rolleyes: -laat staan wanneer die meneer getrouwd is en mevrouw niet op de hoogte is terwijl het procesverbaal thuisgestuurd wordt!....)

MUCHO VREEMD!

Ze (een oude bekende van me uit een andere club die nu in PSR werkt) zei gelijk dat ze haar tasje NOOIT meer alleen zou laten omdat je NOOIT weet WIE het was!! :angst:

Natuurlijk, op straat kan je ook een zakkenroller tegen het lijf lopen, maar een beetje oppassen en een beetje gezondverstand gebruiken.... scheelt al HEEL VEEL!

:wink2:

Josef
8 februari 2010, 12:53
Nou nu het laatste bericht van Josef.
Ik zou zeggen als jou dit perongeluk is overkomen ,dat je een badjas van een anderen ijsbeer .
Heeft aangetrokken meld dit dan !! Wees een echte kerel/vent en weez blij dat je er nog bent.
Want als je de verkeerde ijsbeer tegen komt.
Kun je wel nooit meer komen in dit soort paradijsjes op aarde.
In het gunstigste geval wordt je begraven in de aarde!!
Maar het kan ook zo zijn dat je naar de HEL gaat,en dan wordt je verbrand.
Alle gekheid op een stokkie maar meld je aan bij het forum.
Zo dat iedereen weer rustig en veilig kunt genieten van al dat moois op aarde.
En dat Josef ook weer rustig kan slapen.
Josef zelf is goud eerlijk en hoop dat een ander dat ook is.
Wat jezelf niet geschiet doe dat ook een ander niet aan.
Het is allen jammer dat ik dit niet in het Duits kan schrijven.
Meschien is er een bereidwillige ijsbeer die dit vertalen kan.
Want nu lijkt het erop dat dit een Nederlandse ijsbeer heeft gedaan?
Maar het kan net zo goed een ijsbeer uit een anderland op zijn geweten hebben.
Tip van Josef wees eerlijk en een ander niet tot last.
Want daar wordt niemand beter van want God ziet alles uit de Hemel.

quitje
9 februari 2010, 04:48
Ik heb mijn mond gehouden omdat ik dacht.... het hoort hier niet thuis... maar nu....

Zeer recent van een dame werkzaam in PSR gehoord:
Bij een ijsbeer is uit zijn kastje enkele duizenden Euro's ontvreemd :eek:.

Ik stelde veertien dagen geleden wel vast dat mijn kastje in psr (nummer weet ik nog, maar ik hou ook mijn mond hierover :baeh:) heel gemakkelijk open te krijgen was, terwijl het officieel op slot moest zijn ... Gelukkig maar dit op het laatste van mijn bezoek vastgesteld, anders vroeg ik wel degelijk een ander kastje.

kater
9 februari 2010, 10:31
Zien jullie nu wel !!!!!

Weer een voordeel voor de handdoek.

Daar past niets in en die mag iedereen afpikken.

Gr,

Snoepveter
9 februari 2010, 12:31
:biggrin: Sorry hoor, maar ik smul van de verhalen van Josef. Beter dan welke roman dan ook, maar daar gaat het nu niet over :biggrin:

Wat ik wilde zeggen. Ik moet altijd een beetje lachen om sommige beren die hun eigen (afwijkende kleur) badjas meenemen (en vaak ook nog slippers trouwens...). Dit heeft als bijkomend voordeel dat je die badjas niet gemakkelijk meeneemt, valt namelijk gelijk op...

Ik vind het trouwens ook prima om alleen een handdoek om te doen. (nadeel hiervan is wel weer dat je geen zakken hebt om even iets mee te nemen, maar ok).

kater
9 februari 2010, 20:35
Wat is er mis met mijn eigen slippers ????

En meer dan een sleutel om mn nek en n handy heb ik zelden nodig .


:biggrin::biggrin::biggrin:


:cool:

Jansen
9 februari 2010, 22:54
Gebeurd wel vaker en in elke club.

In VV tijdens een massage in de open ruimte heeft een poetsman ook mijn badjas meegenomen die naast de Jacuzzi lag.
Toen ik hem miste en Beathe verwittigde is in het was hok tussen de vuile was mijn jas met inhoud weer terug gevonden.

Dit ook al eens meegemaakt in PHG bij de sauna en in de douche cabine de poetsman zijn te ijverig

Ook in de kleedruimte is je jas al meegenomen voor je hem zelf uit hebt gedaan:biggrin:

Op de kamer gebeurd dit meestal ook dat hij uit is voor ik het weet :biggrin:

seksenfun
10 februari 2010, 21:11
Zo heeft een vriend-beer van mij zijn merk T-shirt ook eens kwijtgespeeld. Een gele T-shirt in LR. Valt lekker op tussen al dat wit zal je zeggen als je bij het naar huis gaan merkt dat die niet meer in je locker zit.
Even navragen bij de avondthekeploeg in LR of ze die niet gevonden hebben, of die toevallig toch niet tussen de witte berenvellen in een hoop bij de was zou gesukkeld zijn.
Helaas was deze T-shirt niet de zorg van de LR-leiding en namen ze geen enkele moeite om het even na te kijken. Ze keken naar mijne maat zo van: "waar kom je nu mee aandraven". Over klantvriendelijkheid gesproken :smoke:.

MiniME
10 februari 2010, 22:44
Misschien ten overvloede, maar ook PSR heeft kluisjes (rechts van de gokkast, dus in het zicht van de bar), bet als Freude, Oase, etc.

Blijft balen dat er iets weg is. De schrijver is overtuigd dat dit opzet is, en geen ongelukje kan zijn, dus laat hem dan in die beleving, blijkbaar kan hij daar beter mee leven :rolleyes:

Silvester
24 april 2010, 11:53
Misschien ten overvloede, maar ook PSR heeft kluisjes (rechts van de gokkast, dus in het zicht van de bar), bet als Freude, Oase, etc.

Laat ik die kluisjes nog nooooit gezien hebben....:gruebel:

Wellicht vanwege dat er wel altijd zicht is op een bips van een dame aan de gokkast...:cool:

:smoke:

Hollandmale
24 april 2010, 21:42
.....mag best worden veranderd :14[1]: in minder alarmerende bewoordingen.

Nu staat er op de IJF-hoofdpagina: "Badjas ontvreemd in PSR". Terwijl het weinig met diefstal heeft te maken,
eerder met een vaker voorkomende vergissing. Dus de kop zorgt voor een onterechte schrikreactie bij lezers :eek:.

Big30
24 april 2010, 22:04
Nu staat er op de IJF-hoofdpagina: "Badjas ontvreemd in PSR". Terwijl het weinig met diefstal heeft te maken,
eerder met een vaker voorkomende vergissing. Dus de kop zorgt voor een onterechte schrikreactie bij lezers :eek:.

Hoi HM,

Je hebt wel een punt. Help me even bij een alternatieve titel! Ik kom niet verder dan "Badjas aan de wandel in PSR".

Groet,
Big30

Badslippers
25 april 2010, 14:29
Ik krijg zowat de hik van het lachen als ik dit draadje doorlees. Niet omdat iemand zijn badjas kwijtraakt mét inhoud want dat is zeer vervelend. Maar als wij ijsberen naar de saunaklub gaan, schijnt er iets met onze herseninhoud te gebeuren. Volgens mij verschrompelt die blijkbaar tot het formaat van een walnoot.

Duizenden euro's in je locker leggen, je zakken volproppen met bankbiljetten, telefoon, sigaretten, autosleutels en weet ik niet wat allemaal. Ook ik ben mijn badjas best vaak kwijtgeraakt en soms zit daar mijn bril in want in de sauna smeult die zo'n beetje vast aan je gezicht van de hitte. Altijd alles keurig teruggekregen. Een drankkaart (50 euro) vertegenwoordigt de meeste waarde van wat ik bij me heb. Daar kom ik wel overheen.

Ook nu worden er weer een aantal zinvolle tips gegeven en daar gaat het toch om in deze discussies. Geen bergen geld meenemen, niet je hele hebbe en houwe in je badjas proppen, alles in de locker en afsluiten en sleutel om pols. Eventueel je geld verdelen.

Ik vraag me wel af wat ijsberen doen als ze merken dat ze een verkeerde badjas aan hebben. Volgens mij hang je die dan gewoon terug of lever je hem in bij de theke vooral als je merkt dat er waardevolle spullen in zitten. Dat is toch niet zo moeilijk lijkt mij.
Ook gisteren was ik trouwens weer verbaasd over het aantal rondslingerende handtasjes van de dames. Overal kwam ik ze tegen. Op de slaapkamer, in de kleedruimte, op de lounchebanken, aan de haken bij de sauna etc. Dat geeft misschien ook aan dat het zo'n vaart niet loopt.

Ik heb trouwens genoten van de stukjes van Josef. Ik weet zeker dat hij de volgende keer geen balpen in zijn zak heeft zitten maar een lichtgevende of fluoriscerende vibrator. Kan hij de dames nog beter in de gaten houden.

CLUBSPORT
25 april 2010, 14:41
Je hebt gelijk badslippers , het viel mij gisteren ook weer op in GT hoe makkelijk sommige dames omgaan met hun handtasjes .
Een buurman ijsbeer naast me mocht zelfs even op haar tasje letten want ze moest even drinken halen .
Maar hoe vaak heb ik het niet gezien dat de dame van haar kruk afging en haar tasje op de plank liet liggen en naar de bar liep voor een drankje .

The Saint
25 april 2010, 16:59
Een buurman ijsbeer naast me mocht zelfs even op haar tasje letten want ze moest even drinken halen .

Dat is doodgewone kost in GT. De dames vragen dat ook bijna altijd als ze om een sleutel gaan/informeren als er een kamer vrij is.