PDA

Volledige versie bekijken : Wordt 'pegging' de nieuwste sekstrend?



RAUL7
9 februari 2010, 14:08
Op blogs wordt hier en daar melding gemaakt van het feit dat 'pegging' in populariteit lijkt toe te nemen. Wat dat is?

Pegging is de seksuele daad waarbij je je partner anaal penetreert met een voorbinddildo. In de regel gaat het om vrouwen of transgenders die andere vrouwen, mannen of transgenders penetreren.

Waarom? Om de geneugten van anale seks zelf te beleven. Voor mannen is het dé manier om anale seks (als 'ontvanger') te ontdekken, zonder zich te moeten bekeren tot homoseksualiteit.

Soort dildo
Er bestaan dildo's in alle maten, vormen en soorten. In een heteroseksueel koppel kies je best voor een dildo met een speciale tip, die de prostaat extra stimuleert. Lesbische koppels kunnen opteren voor een 'dubbele' dildo, die tegelijkertijd vaginaal en anaal kan penetreren.

Strikte regels
Onthou dat anale seks altijd gepaard gaat met enkele strikte regels. Hygiëne (gebruik nooit een speeltje vaginaal dat eerst anaal werd gebruikt), glijmiddel (altijd!), condooms (zeker als je wisselende partners hebt) en een goede communicatie tussen de partners is onontbeerlijk. Respecteer ook altijd de grenzen van je partner, en stop onmiddellijk als het onaangenaam of comfortabel is voor je partner.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1064683/2010/02/08/Wordt-pegging-de-nieuwste-sekstrend.dhtml

foots
9 februari 2010, 18:03
Heren, beren,

t lijkt me niks, want ik denk dat veelvuldig gebruik het laten van scheten toch een continue proces wordt door verslapping van de ringspier. Daardoor neemt dat genot weer af en daarmee verwacht ik dat deze trend slechts een locale zal zijn.

Groet, Foots :wink2:

Jetliner
9 februari 2010, 18:17
Ik denk liever aan petting :patpat[1]: of Jetting :sex:

Dalton
9 februari 2010, 18:54
Doe mij maar retting met een beetje slagroom dan glijd het beter en smaakt zoeter.:freu:

nummer 43
9 februari 2010, 20:09
een retting is toch een drol aan een ketting?????