PDA

Volledige versie bekijken : Lustengel in Nurnberg.

Josef
10 februari 2010, 22:45
Wie is wie ??? Is Vanessa nou Alexa??? Of zijn dit twee verschillende dames??
http://www.ladies.de/Fotoshooting/Hostessen/Nuernberg-Alexa-2751493-4.html
http://www.lustengel.com/html/vanessa.html

Dalton
10 februari 2010, 23:13
Josef dat is de beroemde tweeling die op 1 april geboren is en met de tieten aan elkaar vast zaten.
Door een 23 urige operatie zijn ze gescheiden geworden.
Maar als de ene werkt in de club is de andere thuis,je ziet ze nooit samen anders maken ze elkaar af.
Ze hebben een grote hekel aan elkander.:ranting2::ranting2::ranting2:

Josef
11 februari 2010, 10:59
Josef dat is de beroemde tweeling die op 1 april geboren is en met de tieten aan elkaar vast zaten.
Door een 23 urige operatie zijn ze gescheiden geworden.
Maar als de ene werkt in de club is de andere thuis,je ziet ze nooit samen anders maken ze elkaar af.
Ze hebben een grote hekel aan elkander.:ranting2::ranting2::ranting2:

Hallo Dalton die bevalling op 1 April heeft wel erg lang geduurd!!!!!
Want Alexa=25 jaar en Vanessa=27 jaar,2 jaar voor een bevalling ?????
En volgens de site heeft Vanessa cup 75 DD ,Nou als je dan naar die borsten van Alexa kijkt.
Die heeft cup G ,die dames hebben wel veel kunstmest gestrooit bij de bloemkolen. Helen grote bloemkolen dat liedje zong Andre van Duin vroeger.
Ik zou die Vanessa best wel eens willen ontmoeten,maar het is zo ver weg Nurnberg. En kom je daar en dan is Alexa nu Vanessa geworden is ze wat afgevallen en heeft ze een tatoe laten zetten.:blume::smilie_liebe9[1]::tietjes::tietjes:

Snor
27 maart 2010, 19:44
Hallo Dalton die bevalling op 1 April heeft wel erg lang geduurd!!!!!
Want Alexa=25 jaar en Vanessa=27 jaar,2 jaar voor een bevalling ?????
En volgens de site heeft Vanessa cup 75 DD ,Nou als je dan naar die borsten van Alexa kijkt.
Die heeft cup G ,die dames hebben wel veel kunstmest gestrooit bij de bloemkolen. Helen grote bloemkolen dat liedje zong Andre van Duin vroeger.
Ik zou die Vanessa best wel eens willen ontmoeten,maar het is zo ver weg Nurnberg. En kom je daar en dan is Alexa nu Vanessa geworden is ze wat afgevallen en heeft ze een tatoe laten zetten.:blume::smilie_liebe9[1]::tietjes::tietjes:

Begrijp ik dan goed dat ze wel allebei over een paar dagen jarig zijn?