PDA

Volledige versie bekijken : Vicky (Hongaars)



joop slim
10 februari 2010, 23:12
Naam : Vicky

Nationaliteit / taal : Hongaars / hongaars, duits

Leeftijd : 26 jaar

Haarkleur/lengte :Half lange blonde haren

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal Slank / B-cup (sillicoontjes ontdek maar waren in juiste formaat en passend bij de rest :biggrin: )

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Extra :


Een zeer mooie dame, die een rustig karakter heeft en rustig de tijd neemt om een babbeltje te maken.
Op de kamer een mengeling van gfe en pse, ja ja hoe weet ik dat ? tja ik kon het niet laten om met deze dame geen intakegesprek te doen........
Het was een zeer aangenaam half uurtje....

Pistol pete dame volgens mij en waarschijnlijk kan deze ook wel een sonny TUV stempel krijgen :biggrin:

Jorah Mormont
11 februari 2010, 09:36
Pistol pete dame volgens mij en waarschijnlijk kan deze ook wel een sonny TUV stempel krijgen :biggrin:

Hoho... Ik ga uitsluitend voor TÜV GS (geprufte Sicherheit):wink:

http://www.seeklogo.com/images/T/TUV-GS-logo-FB4E933D10-seeklogo.com.gif

Tiga
23 februari 2010, 07:02
599

Dalton
23 februari 2010, 09:34
Mooie bank tiga heb je die in hongarije gekocht en is hij van leer ?
Zoiets zoek ik al jaren:liebe2::liebe2::liebe2:

mrourke
7 maart 2010, 08:34
Dit weekend dankbaar gebruik gemaakt van mijn vrije entreekaart. Altijd een prettige spanning om een nog onbekende club te gaan bezoeken. Via de site had ik uiteraard reeds een beeld en indruk van het geheel, maar het gaat natuurlijk met name om de sfeer, entourage, etc. De dag ervoor nog in VV vertoefd, daar was de spanning om te snijden aan het begin van de dag, en het management van VV maar denken dat de klanten daar niets van merken. Fout nummer 1 want een beetje ijsbeer gebruikt zijn gevoelige pels om sfeer te proeven en af te tasten.
VM is een prachtige moderne villa. Vele dames aanwezig, erg weinig ijsberen. Goede sfeer en heel locker alles bij elkaar. Wat mij opviel is dat de dames erg weinig initiatief nemen. Je moet zelf aan de slag. Ik heb me prima vermaakt met de bloedmooie Vicky. De hele avond zo'n beetje met haar aan de haal geweest. Op de kamer komt ze heerlijk los en gaat ze volledig uit haar dak. Ik had mijn handen eraan vol, gezien het aantal uren dat ik met haar heb zitten en liggen pr......aten. Brrr en da da da. Het is een schat van een meid, Hongaars huidje, kwaliteit van de bovenste plank. Die ga ik nog vaker bezoeken.

MiniME
7 maart 2010, 21:20
Zeer leuk meisje om te zien, en goed te horen dat ze op de kamer de verwachting waarmaakt. Haar landgenootje met lang donker haar (sinds vrijdag werkzaam in VM), vond ik nog wat mooier en opwindender, maar bood helaas zeer beperkt service aanbod, dus no-go (no kissing, no sex is mijn motto).

seksenfun
8 maart 2010, 20:33
Dan zal de rest van de service ook maar gewoontjes geweest zijn. Ik draag eigenlijk hetzelfde motto als jij máár heb toch al enkele supersessies gehad zonder tongzoenen. Het was maar lange tijd na de sessies dat ik ineens bedacht dat ja... het tz ontbrak.

mrourke
15 maart 2010, 18:47
Afgelopen weekend wederom naar VM getogen. Halverwege de middag parkeerde ik mijn bolide tussen slechts enkele andere voertuigen. Binnen zaten een tiental dames op de banken, in de kleedruimte werd ik heerlijk spontaan ontvangen en begroet door de Hongaarse clan. Wat brengt dat land toch wonderschone dames voort. De villa straalt een enorme luxe uit en dat bevalt mij erg goed. Het eten is subliem te noemen, op bijna gelijke hoogte als VV. Wederom van Vicky genoten. Een buitengewoon lekkere dame vind ik, wel heeft ze af en toe haar up and downs gezien de niet altijd even spontane opstelling en uitstraling naar klanten toe. Goed, de villa is niet al te groot en je komt elkaar voortdurend tegen, beter gezegd je kunt niet om elkaar heen, dus lekkere dames moet je goed behandelen, dan krijg je vanzelf wat je wilt. Da, da da wat heb ik weer genoten.

Bonkieman 69
7 juni 2010, 17:39
Ik ben het helemaal met bovenstaande eens. :rolleyes:
Wat een mooie lieve vrouw is zij, superfiguur en ontzettend mooie borsten.
Meer als een uur met haar op de kamer geweest, wat een GFE !! :hammer:
Ik weet nu al waarvoor ik de volgende keer naar Villa Marisol ga.

Tevens waren er deze keer 15 vrouwen aanwezig, waarvan nog een aantal zeer goed uitziende op mijn lijstje staan.

max1975
7 juni 2010, 19:50
bonkieman.. waren die 15 dames er op zondag of op maandag?? ben nieuwsgierig hoe het met het aantal dames overdag doordeweeks!

melli
7 juni 2010, 20:35
bonkieman.. waren die 15 dames er op zondag of op maandag?? ben nieuwsgierig hoe het met het aantal dames overdag doordeweeks!

Vrijdag en zaterdag ongeveer 15 vrouwen, zondag 8 en vandaag 13 vrouwen.

casanova111
13 juli 2010, 09:03
Is vicky alweer aanwezig? en haar vriendin die donkere ze heette ariana ofzo?
Graag bericht kan alleen nog deze week genieten, dan weer vol aan de bak.

Red Devil
13 juli 2010, 10:49
Is vicky alweer aanwezig? en haar vriendin die donkere ze heette ariana ofzo?
Graag bericht kan alleen nog deze week genieten, dan weer vol aan de bak.
Vicky was in ieder geval 27 juni aanwezig. :biggrin:

Groeten,
Red Devil

robieb
13 juli 2010, 15:27
ja vicky is alweer aanwezig haar vriendin is nog niet aanwezig

casanova111
14 juli 2010, 07:14
Ok,
Het gaat me vooral om haar vriendin Adrienn heet ze zie ik nu op de site..
Wanneer wel weer? iemand??

Rene de Beer
19 september 2010, 15:10
De eerste keer naar de Villa ging het mij met name om Vicky.
Ik had me gedoucht en in mijn badjas gehesen waarna ik het gebouw wat verkende en vervolgens naar de receptie ging om te informeren wanneer Vicky verwacht werd. Die is zich beneden aan het omkleden, was het antwoord en ik moest me bedwingen om de trap niet af te rennen. Heel achteloos liep ik de kleedruimte binnen om nog even naar mijn locker te gaan. Bij de spiegel links van de ingang stond Vicky zich op te maken. Slanker dan op de foto’s en heel, heel, heel, heel… enfin: veel mooier dan op de site. Rank, maar zeker niet mager, schitterend lang blond haar, benen die maar dóórgaan, borsten perfect geëtaleerd in haar sexy outfit en een schitterend mooi koppie. Over smaak valt niet te twisten, dat weet ik, maar deze juf zit voor mij wel griezelig dicht tegen de perfectie aan.

In mijn brokkelige Duits wist ik haar duidelijk te maken dat zij toch wel zo’n beetje de aanleiding voor mij was om vanuit Holland naar Hamminkeln te komen. Ze lachte verblindend, bedankte me en zei dat ze zometeen klaar was. Ik ging weer naar boven. Volgens mij moeten ze die trap wel een keer goed nakijken want hij deinde als een houten hangbrug, de treden waren niet allemaal even hoog en hij was vreselijk steil… ;)

Een klein half uur later zat ik gehurkt voor Vicky. Haar bh had ze zelf uitgetrokken maar De Feestelijk Onthulling wilde ik toch wel erg graag zelf doen. Mooi glad, strak, zacht, warm…
Er volgde een zalige sessie waarbij ik doorlopend genoot van de aanblik van deze prachtige marsepeinen prinses en na een paar keer wat uitstellen hield ik het niet meer en liet ik me door haar mond naar een orgasme brengen.

Vicky: bloedmooi en lief.

Befgraag
18 oktober 2010, 18:53
Zie mijn bijdrage in VM algemeen !
Befgraag

Red Devil
17 januari 2011, 15:09
Werkt Vicky nog in VM?

Groeten,
Red Devil :teuflisch:

onzin
6 februari 2011, 22:24
Iemand enig idee waar deze dame nu werkt? Vm of andere club

MrFreeze
7 februari 2011, 21:16
Waarschijnlijk is het in een Villa Exclusive in Greven. Zie foto's in deze advertentie (http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/2443). (Picture 13-15)

Rheinschwimmer
7 februari 2011, 22:37
von den bildern her ist es vicky. aber wer weiss, wie alt diese anzeige bzw. die fotos schon sind und ob vicky da noch wirklich tätig ist.......

protester
25 februari 2011, 13:29
Foto's zijn zeker niet recent, stammen nog uit haar VM tijd.
Volgens de gegevens werkt ze daar nog wel!