PDA

Volledige versie bekijken : Tunesie



royke86
13 februari 2010, 23:40
Zijn er nog beren met ervaringen in Tunesie?

Ben benieuwd wil er over een paar dagen gaan kijken...

Dalton
14 februari 2010, 10:04
Ga naar HAREM bij paderborn daar hebben ze een bedouinen tent in de club staan ,kun je vast een beetje oefenen,wel lekker met al die kussens.:guilty[1]:

royke86
14 februari 2010, 10:54
Ik ga naar het plaatsje Sousse is dat daar te beleven??

Snoepveter
14 februari 2010, 20:10
Ik ben daar niet geweest. Wel weet ik dat daar (net zoals in Marokko), de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen. Er zijn zeker ook clubs, je moet eens kijken bij de betere hotels. Daar lopen ze doorgaans gewoon rond, in en rond het hotel...Laat maar weten hoe het was!:biggrin:

royke86
14 februari 2010, 22:59
Heb ook al gehoord dat er veel oudere westerse vrouwen achter jonge Tunesiese jongens aan jagen :P

Maar of er ook vrouwen te score zijn?????

Zakkenleger
15 februari 2010, 00:17
Je zou eens kunnen zoeken op internationaal georienteerde sites als World Sex Guide, of International Sex Guide. Ff googlen voor de linkjes.

royke86
15 februari 2010, 10:40
Helaas niets over gevonden. Maar dan ga ik zelf maar op onderzoek uit in de betere Hotels....

stano
15 februari 2010, 21:13
Hier kun jij toch wat info vinden (in 't frans) over Tunesie en Sousse in het bijzonder http://www.youppie.net/forum/forumdisplay.php?f=81

royke86
15 februari 2010, 23:04
Heb leuke verhalen gelezen bedankt Stano! Ik gaan in
de eerste plaats om te ontspannen, maar als de kans
zich voor doet ga ik er zeker gebruik van maken om met
plezier te maken!

royke86
22 februari 2010, 14:42
Net terug van een super vakantie! Niet veel gerotzooid, maar veel oudere westerse mannen en vrouwen met jonge jongens zien lopen.......

royke86
22 februari 2010, 23:27
Ja die gaan daar op vakantie en die zijn best wel in voor plezier als je ze op de juiste manier bespeeld. Verder kun je er in hotels wel wat meiden oppikken. Maar je zult wel je best moeten doen.

Alabama
30 augustus 2010, 15:02
Heb ook al gehoord dat er veel oudere westerse vrouwen achter jonge Tunesiese jongens aan jagen :P

Maar of er ook vrouwen te score zijn?????


Dat klopt. Ben er 2x geweest en bij het hotel was het de hele nacht een komen en gaan van mensen en taxi's. Veel Oosteuropese dames die daar een centje bij willen verdienen en veel oudere, Westerse vrouwen die wel in zijn voor een ritje op een vliegend tapijt. De jonge dames zijn vrijwel allemaal Oostblokdames. Deze laatste groep gaat tegen betaling mee naar je hotelkamer, de eerste groep (de Westeuropese alimentatietrekkers) krijg je met 'n beetje moeite gratis mee, maar dan moet de nood echt heel hoog zijn.

Er lopen hele mooie Tunesische vrouwen rond, maar contact met ze krijgen is erg lastig. Ga je voor contact met Tunesische vrouwen, begeef je dan in het uitgaansleven van Tunis. Daarbuiten is uitgaan toch vooral een mannenwereld. Wat ook het overwegen waard is, is rondhangen in fastfoodrestaurants. In dit soort landen vaak the place to be om leuke lokale chicks (geen DVP) op te pikken. In cafe's zitten vaak alleen maar mannen. In de hoteldiscotheken lopen mannen rond, wat toeristenstelletjes en DVP's. Ook heel veel alleenreizende homo's op zoek naar Tunesische mannen/jongens overigens.

In de grotere steden buiten Tunis heb je wel buurten met veel DVP's, maar deze moet je echt weten te vinden. Je zou het 'n taxichauffeur kunnen vragen, maar of het allemaal heel verstandig is en veel toevoegt is 'n tweede.

Laursone
30 augustus 2010, 15:46
Sousse hat eine kleine Bordellstrasse, irgendwo im Bereich eines südlichen Stadttores

Wenn ich mich richtig erinnere 20 Euro für den Fick

ABER
kein Anfassen, erst recht kein küssen, ausziehen ist auch nciht erwünscht, reinstecken, 3 x stoßen und erledigt.

Ich denke, über Hotels läuft da mehr.

Ach ja, in dieser Bar in dem Stadtmuseum an der westlichen Stadtmauer hatte ich den Eindruck, da könne was laufen.

Costana
19 november 2010, 19:20
Paar maand terug in Hammamet geweest.

Ga naar een club en spreek daar de lokale dames aan, kun je ze die nacht niet nemen dan wel de volgende, ze zijn nogal vlug met gsm nr's geven. Je vindt er vaak knappe grietjes.

Verder kun je het ook aan taxichauffeurs vragen, wel vermelden dat je niet naar een club wilt maar privé, hebben een heel telefoonboek zitten in hun gsm. En mits beetje geluk en onderhoud in levensbehoeftes mag je gratis wippen.

Let op, ze willen nogal vlug je vriendinnetje zijn dan.

vakantieganger24
2 november 2013, 17:48
http://youtu.be/fh2ks3H7BTk

Jan Verplancke
15 juli 2015, 15:30
Wel een kogelvrij vest meenemen.

Dehotton
7 februari 2022, 19:26
Ik ben al regelmatig in Tunesië geweest. Ga naar een massagesalon buiten het hotel en voor wat extra dinars krijg je extra diensten van een mooie Tunesische dame.

Dehotton
6 maart 2022, 18:47
Voor wie wil mee gaan naar dit goedkoop land. Ik vertrek 15 september 2022.

Dehotton
14 september 2022, 14:13
Morgen vertrek ik naar Tunesië Sousse en heb vernomen dat in de omgeving van het hotel waar ik ga nu ook Thai massage salons zijn, zal dan eens moeten op verkenning gaan.

Eddy_V
14 september 2022, 19:51
Veel plezier, mooie buikdanseressen daar in Sousse
of zijn die er niet meer ? Is alweer een paar jaar geleden dat ik daar was

Dehotton
28 november 2022, 19:25
Hey Eddy, inderdaad mooie buikdanseressen amai zeg wat zalig. En naar massage salon geweest en goed genoten.