Volledige versie bekijken : Indonesie
Dalton
14 februari 2010, 11:42
Heb het weer gezien met jullie het temperament van de dames hangt gewoon af van de temperatuur die buiten heerst.
Kijk naar de woorden"temperament en temperatuur"zijn bijna identiek.
Des te noordelijker je komt des te kouder wordt het ,zo is het met de dames ook.:teuflisch:
Hier volgt natuurlijk uit dat wanneer je naar het zuiden gaat de dames ook steeds heter worden en moeilijker te bedwingen zijn.:teuflisch:
Daarom waarschuw ik jullie vast voor de Indonesische dames want die hebben het beste temperament,zij verslijten ook de meeste mannen.
Het was vroeger heel gewoon dat een indonesisch meisje zo'n 40 a 50 keer trouwde en wanneer je aan het wandelen was lagen ze langs de kant van de paden gewoon te neuken.
Daar keek niemand van op maar het was beren lekker en je paste jezelf gewoon aan met de normen van het land.:136[1]::136[1]::136[1]:
SFL
14 februari 2010, 11:55
En de clue is... ???? Wat is hier een enquete aan!
Bovendien klopt de stelling niet over de windstreken. Hoe kouder, hoe geiler de wijven! Kijk maar naar de eskimo's, die neuken noodgedwongen om menselijke warmte te creeren.
Zuid-Europese vrouwen zijn geile donders, tot op het moment dat ze bij je intrekken of je huwen... Dan zijn het frigide steengeiten. De Scandinavische vrouwen zijn dan weer het meest vrijgevochten in seksuele affaires los van liefde.
Ook in Moedertje Rusland zijn de dames uit Siberië een pak heter dan dames uit het zuiden. (op een paar uitzonderingen na dan).
Indonesie heeft idd een ruime populatie aan geile dames, maar dit wordt vaak onderdrukt door de dominante Islamitische gemeenschap van het land.
Pas op Dalton dat je ook niet ver naar het zuiden trekt, want naarmate je de zuidpool nadert, zal het ook opnieuw koud worden.
ciao
Dalton
14 februari 2010, 12:50
Ik weet dat het voor een noordeling heel erg moeilijk is om toe te geven dat het motto luidt" des te heter steeds beter en des te kouder steeds benauwder".
Ik kan je uit ondervinding mededelen dat de noorse en zweedse dames,en dat is noordelijk van ons ,nog niet eentiende procent van de geiheid en lust die de indonesische dames ,en dat is zuidelijk van ons, hebben.
Ben zelfs gestopt met een indonesische dame anders was ik allang de pijp uitgeweest.
Vraag maar na bij beren die een indo dame hebben als ze nog leven natuurlijk.:exactly[1]::k046[1]:
Mauriceyep
14 februari 2010, 17:47
Het was vroeger heel gewoon dat een indonesisch meisje zo'n 40 a 50 keer trouwde en wanneer je aan het wandelen was lagen ze langs de kant van de paden gewoon te neuken.
Dalton, jij bent natuurlijk al heeeeeel oud;), dus misschien dat dit voor de eerste wereldoorlog zo was, maar als we ons even beperken tot heden ten dagen. Ik ben recent 3 weken in Indonesie geweest, maar ik heb weinig gemerkt van passie, flirten etc .. vooral in minder toeristische gebieden ben je als lange, blanke westerling nog erg interessant, maar vooral om even mee te babbelen of om mee op de foto te gaan (het mobieltje-met-camera-effect). Verder zijn het vooral vriendelijk glimlachende meisjes. Gemiddeld genomen vond ik de meiden niet heel erg mooi of lekker (yep, dat is smaak natuurlijk).
Wat is nu precies de enquete vraag? Hoe warmer, hoe heter? Ik zou eerder zeggen: hoe armer, hoe heter!
Voor wat betreft de zweedse dames, tja, dat zal op hetzelfde niveau zitten als de gemiddelde Nederlandse dame .. niet aan beginnen!
Zakkenleger
14 februari 2010, 20:50
Ik moet zeggen, in Thailand (met name Bangkok en Pattaya) zijn de dames zeer benaderbaar en ook zeer bereidwillig. Ik heb prima herinneringen aan freelancertjes in de Thaise disco's. De man/vrouw verhouding is daar ongeveer 1:3 dus... ;)
Snoepveter
14 februari 2010, 21:01
Ieder zijn meug, maar wat ik gezien heb aan Indonesische vrouwen....van mij mag je ze houden...ik vind ze vaak te klein (vaak te), lelijk, platte kop en bokserneus, geen kont en weinig tieten...
Net of je met een jongetje ligt te :fuck::fuck:
maar ok, goed dat niet iedereen op dezelfde types valt
Dalton
15 februari 2010, 20:10
Het is algemeen bekend dat de mooiste vrouwen van de wereld op BALIE wonen of van balinese afkomst zijn:liebe2::liebe2::liebe2:
Maar op nieuw -guinea wat tegenwoordig ook indonesie is wonen ook lekkere meiden ,met die heerlijke tieten die door de kappers vroeger gebruikt werden om het scheermes op te slijpen.:teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Maar jij bedoelt natuurlijk ambon daar komen de meiden met de boksers neuzen vandaan.:roll3::roll3:
Indonesie is maar een klein land en heeft ongeveer 250 miljoen inwoners en die kunnen natuurlijk ook niet allemaal even knap zijn.
Maar ze zijn wel heerlijk heet en geil dat zit nu eenmaal bij die mensen in de genen.
Jullie weten net zo goed als ik dat de moslims daar de laatste jaren veel terrein hebben gewonnen en dan mogen de vrouwen niets meer zelfs geen plukje van hun haar laten zien anders worden ze gestenigd.:wand::wand::wand:
horny me
14 september 2010, 17:23
Hallo, bali beertjes
Wie kent het hotel diyan ayu in bali of heeft er meer info over.
staat in de wijk/stadsdeel Sanur
Mauriceyep
14 september 2010, 18:20
Wie kent het hotel diyan ayu in bali of heeft er meer info over. staat in de wijk/stadsdeel Sanur
Had je het idee dat dit een site is waar hotels geboekt kunnen worden, of waar info over hotelkamers uitgewisseld word :rolleyes::gruebel: ?
horny me
14 september 2010, 22:27
:gruebel: Nee, sorry voor de onduidelijkheid maar een hotel zoeken..... ha,ha dat gaat me zo wel lukken !!
maar even zonder gekheid kwam het volgende tegen :
Another good place is Hotel Diyan Ayu 0361289026. Girl and room is Rp700.
Dus kamer met dame (naar keus) voor rond de 70 euro per nacht.
Vandaar de vraag naar dit hotel, mischien is 't zo wel wat duidelijker
mischien al eens iemand daar geweest ?
horny me
13 oktober 2010, 21:48
Onder tussen weer terug van bali.
Genoeg te doen leuke dames en nix moeilijks aan om een leuk meisje te vinden
prijzen varieren van 30 to 80 euro voor LT,
s' morgens wel ff met je meisje mee lopen anders moet ze de beveiliging ook nog wat betalen.
Dus gewoon ff mee lopen naar de brommer/taxi.
gewoon bij paddy's disco(kuta) binnen lopen daar staan links bij de bar hele leuke tussen.
maar over 't algemeen zijn er in het hele stuk straat wel leuke dames te ontmoeten.
ook in sannur de X houses tegen gekomen maar er niet geweest zijn overigens niet moeilijk te vinden staan duidelijk aangegeven.
groetjes
bellajunk
30 oktober 2011, 19:06
Was op Java waar er bij de ingang van het hotel in Pangandaran dames 1uur body massage aanboden voor 150.000rp. Was wel duur, in Bali is het goedkoper. Maar dame zag er zo lekker uit.
Een dame was lekker aan flirten en haar meegenomen naar mijn kamer.
Terwijl ze mij lekker aan het masseren was, vroeg ze zal ik je onderbroek uit doen, dan kan ik je beter masseren.
Toen ik zei doe maar begon ze bij het masseren van mijn benen ook mijn balen aan te raken. Toen ik me om moest draaien zag ze wat groots.
Heb je condooms dan mag je als je mij fooi geeft neuken. Ze ging me verder masseren en begon ineens een franse massage te geven. Daarna een comdoom gepakt en lekker wat standjes gedaan.
Ze was zo strak dat ik het niet langer vol hield en heftig klaar kwam.
Ze keek op de klok en riep ik moet me haasten. Ze had tegen de hotel lobby en security gezegd dat ze 1uur massage kwam geven.
Ze wilde de dag erna weer komen, maar ging toen al weer weg op doorreis
bellajunk
30 oktober 2011, 19:20
In Bali in Semiyakwer dik door knappe meiden aangesproken dat er happy our was. Ben de naam van tent vergeten, maar dacht 1 drankje kan geen kwaad.
Terwijl ik biertje bijna op had, kwam er 1 van de dames bij me zitten. Ze vroeg of ik nog 1 biertje wilde en of ik haar ook een drankje wilde geven. Dacht o is het zo'n tent. Drankje voor haar 50.000rp. Ze vroeg of ik zin had in potje poolen. Met haar paar ptoje gepoolt. Daar werktijd zat erop en ze stlede voor zal ik lekker bij je komen slapen. Ze was haar id vergeten en moest die afgeven aan de security, ben met haar naar haar huis gegaan. Moest ff buiten wachten, zodat haar moeder me niet zag. Daarna nam ik haar mee naar mijn hotel. Bij het hotel moest ze haar id afgeven.
Heb toen een lekker nachtje met haar gehad, weinig geslapen en met haar gespeeld..:biggrin:
De dame was eind twintig en zag er goed uit. Slank figuurtje en ze kwam uit Java. Dame kon erg lekker zoenen en was lekker strak.
Net voor 07.00uur moest ik haar voorbij de security brengen. Ben met haar meegedaan. Dame kreeg haar id terug en nam afscheid van haar.
Ze hoefde geen geld maar een mooie spijkerbroek. Ben met haar 's middags wezen shoppen in de matahari kuta.
Daarna nog 1x later met haar een nachtje doorgebracht.
Ze vroeg of ik volgende jaar terugkomt en haar niet vergeet...:)
bellajunk
30 oktober 2011, 19:33
1 dag voordat ik naar huis ging ben ik 1x ingegaan op de knappe balinese die een body massage aanbood. Als ik uit mijn hotel kwam in Semiyak liep ik langs een aantal dames die massage aanboden.
Iedere keer zei ik morgen en nu toch maar ingegaan.
Ze nam mij mee naar hun massage salon. Kreeg een lekkere massage. Ze vroeg of ik sex wilde. Zei ja. Oke na de massage krijg je sex. Moest me aankleden wat is niet hier zei ze. Moest achter op bij haar met scooter. Ze onderweg dat we ineens in Kuta zaten. Ze stopte bij een beauty salon straajte achter monument. Daar stond een mooie javaanse dame. Dacht dat ik met de masseuse ging, maar dat kon niet. Deze javaanse dame was erg mooi, dus toen maar met haar meegegaan.
Was 50.000rp voor 1uur kwijt door pzc en neuken met condoom.
Deze dame was erg lekker. Vol zoenen, sex en kon ook lekker lollies likken. Ze vroeg kom je morgen weer. Helaas deze dame te laat ontdekt, moest morgen al vliegen.
De balinese masseuse bracht mij naar het hotel. De security lachte al en riep jij vermaak je wel..:biggrin:
De balinese vroeg of ik interesse had in een ochtend massage voordat ik vliegtuig inging.
De volgende dag om 09.00uur stond ze voor mijn kamer deur met een andere balinese.
Kreeg een body massage met 4 handen voor 200.000rp. Deze dame was ook knap en dacht waarom niet.
Deze dames zijn echt beauty's Als ik met ze ging shoppen in de matahari in kuta volgendjaar was er meer mogelijk zelf sex..:biggrin:
seqoya
1 november 2011, 11:58
weet je zeker dat het 50.000rp was voor een uur....lijkt mij erg weinig .. normaal ligt het ergens rond de 200.000-300,000 rp per uur... en nacht rond de 500.000rp - 100000 wat afhangt van de schoonheid van de dame...
BSesamstraat
1 november 2011, 15:43
Segoja, niet iedereen heb hoge eisen net als jij ;) Daar zal het verschil in zitten, en jij kom ook zo rijk over dus jou pakken ze dubbel ;)
weet je zeker dat het 50.000rp was voor een uur....lijkt mij erg weinig .. normaal ligt het ergens rond de 200.000-300,000 rp per uur... en nacht rond de 500.000rp - 100000 wat afhangt van de schoonheid van de dame...
seqoya
1 november 2011, 15:47
bbertb, iedere blanke komt daar rijk over !! Maar ik heb bijna 2 jaar in indonesie gewoond en spreek de taal goed en heb nog nooit voor een dame daar betaald... die zijn daar ook gratis te krijgen als je goed rondkijkt !! Ga naar de mall's ..clubs als CJ's in jakarta...en je vind daar ook niet werkende dames....neem ze lekker mee uit eten etc...en komt helemaal goed... GFE verzekerd !!