PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad Dani ex-SKW

dakloosbakkie
14 februari 2010, 21:07
Naam : Dani

Nationaliteit/taal : Bulgaarse / engels

Leeftijd :

Haarkleur/lengte :

Lengte :

Postuur/Cupmaat : Normaal slank / D-cup

Tatoeage/Piercing :

Service : PMC, NMC, verschillende posities,

Extra : brildragend

Ben onlangs langsgeweest bij 'Dani' , verversrui 11 of 13. Heel knappe dame,
herkenbaar aan haar bril met zwarte montuur en stevige D-cup borsten.
Deze dame is blijkbaar van Bulgaarse afkomst.
Toen ze zich begon uit te kleden, vroeg ik haar of 2 keer mogelijk was, want met 1 keer ging ik bij haar niet toekomen.

Deze vrouw is vriendelijk en professioneel. Pijpt heel goed (mc), zacht en stevig, en mocht intussen met haar kutje spelen. Kwam al bijna klaar in haar mondje. Daarna vroeg ze welk standje ik verkoos. Ik liet haar eerst even cowgirl doen, en wisselde dan naar missionaris. De zin was groot, en ik kwam al snel klaar.
Ons allebei even verfrist. Daarna opnieuw begonnen. Nieuw condoom aan, en opnieuw begon ze me te pijpen tot ik goed hard was. Daarna haar genomen doggy (ze heeft een prachtig kontje), en haar daarna rechtstaand achterlengs tegen de spiegel genomen. Aangezien ik het nu lang volhield, begon ze toch even op haar horloge te kijken. Ik begreep de hint, en zette de eindspurt in. Buiten adem maar voldaan vertrokken. Toch een lieve vrouw.
Ik ga zeker nog terug !;)

uurtje
14 februari 2010, 21:39
mods, hier staat nogal wat prive informatie in. Gelieve er wat aan te doen. Thanks...

Willem2
14 februari 2010, 23:44
mods, hier staat nogal wat prive informatie in. Gelieve er wat aan te doen. Thanks...

Inderdaad wat dingen weggehaald. Zal haar paspoort aanmaken ;)

Anvers
24 februari 2010, 23:55
Adres klopt niet; juiste adres is Verversrui 07/3 ! :)

antoine
19 november 2010, 18:26
Dani staat al geruime tijd op Verversrui 14/3, dus best haar verplaatsen !

Jansen
17 april 2011, 18:46
Dani : Bulgaarse
Leeftijd : 33 jaar
Taal : redelijk nederlands
Haren : Lang zwart
Ogen : heel mooi en vriendelijk
Lengte : 170 cm
Borsten : echte Cup C
Figuur : slank met mooie rondingen
Billen : geweldig lekker rond
Tatoo : op de rug in kleur
Kosten : E.50,- voor heel veel service en geen horloge kijken.

Service : PMC,NMC Laten beffen,Vingeren,Body Massage,Aftrekken en diverse standjes.

Ik had al een keer of 6 de ronde gelopen en wachte omdat Lustman ook zou ariveren en deze dame met nog enkele andere mooie dames hadden er wel zin in om Jansen binnen te krijgen ( of te wel E.50,- te scoren ) Dana had ik al effe gesproken.
Toen ik samen met Lustman holtor weer de ronde maakte besloot ik om maar eens naar Dana te stappen.
Deze Dana is al 2 jaar in Belgie vandaar haar goed Nederlands

Tijdens het uitkleden gaf ze me al een rug en schouder massage terwijl ik op het bed zat met de rug naar haar toe.
Daarna kreeg ik een PMC en daarna een body massage na wat vingerwerk ging ze op me zitten en bereed me met haar borsten in mijn Face.Toen ik melde dat ik een doggy wou voor de spiegel stemde ze meteen toe en heb ik haar heerlijk bereden.
Ik probeerde nog meer en ja hoor ik liet haar op haar rug liggen en ik op haar gaan zitten om tussen haar borsten klaar te komen met lekker ook nog wat vingerwerk met mijn linkerhand.
Daarna wat gewassen en beetje gepraat om na 35 minuten pas weer op te stappen.

Herhaling : zeer zeker voor mij een van de beste dames in SKW ja beter als mijn skw favorieten :gruebel:

Naderhand was Lustman niet te vinden ook hij had wat gevonden waar een gat in zit (lustman is voor geen gat te vangen )

Vanwege de marathon was het moeilijk om bij het SKW te komen vandaar dat het zeer rustig was en niet al te veel dames.

Jansen
24 april 2011, 22:05
Ga morgen weer eens kijken of ze net zo lief is als vorige week.

Dalton
25 april 2011, 01:48
Ga morgen weer eens kijken of ze net zo lief is als vorige week.

Bah JANSEN nooit geweten dat jij zo'n hoerenloper was:hah:

Jansen
25 april 2011, 21:28
Bah JANSEN nooit geweten dat jij zo'n hoerenloper was:hah:

Dani was er niet vandaag daarom in de schipperstraat 4 links bij de Poolse Agnieska geweest wat ook een lekkere hoer is volgens Dalton

Heb Lustman gemist die was aan het hobbelen een paar huizen tegenover me.

Jansen
3 juli 2011, 16:12
Na eerst even bij Nancy geweest te zijn ben ik na een terrasje weer terug gelopen om Dani weer eens te nemen.

Het was weer een lekker uurtje.
Ze gaat op vakantie in Augustus.

roberto1989
13 juli 2011, 11:29
Adres mag worden aangepast naar VR 07/4

roberto1989
19 februari 2012, 15:09
Dani nu op het zandpad in Utrecht.