dakloosbakkie
14 februari 2010, 21:07
Naam : Dani
Nationaliteit/taal : Bulgaarse / engels
Leeftijd :
Haarkleur/lengte :
Lengte :
Postuur/Cupmaat : Normaal slank / D-cup
Tatoeage/Piercing :
Service : PMC, NMC, verschillende posities,
Extra : brildragend
Ben onlangs langsgeweest bij 'Dani' , verversrui 11 of 13. Heel knappe dame,
herkenbaar aan haar bril met zwarte montuur en stevige D-cup borsten.
Deze dame is blijkbaar van Bulgaarse afkomst.
Toen ze zich begon uit te kleden, vroeg ik haar of 2 keer mogelijk was, want met 1 keer ging ik bij haar niet toekomen.
Deze vrouw is vriendelijk en professioneel. Pijpt heel goed (mc), zacht en stevig, en mocht intussen met haar kutje spelen. Kwam al bijna klaar in haar mondje. Daarna vroeg ze welk standje ik verkoos. Ik liet haar eerst even cowgirl doen, en wisselde dan naar missionaris. De zin was groot, en ik kwam al snel klaar.
Ons allebei even verfrist. Daarna opnieuw begonnen. Nieuw condoom aan, en opnieuw begon ze me te pijpen tot ik goed hard was. Daarna haar genomen doggy (ze heeft een prachtig kontje), en haar daarna rechtstaand achterlengs tegen de spiegel genomen. Aangezien ik het nu lang volhield, begon ze toch even op haar horloge te kijken. Ik begreep de hint, en zette de eindspurt in. Buiten adem maar voldaan vertrokken. Toch een lieve vrouw.
Ik ga zeker nog terug !;)
Nationaliteit/taal : Bulgaarse / engels
Leeftijd :
Haarkleur/lengte :
Lengte :
Postuur/Cupmaat : Normaal slank / D-cup
Tatoeage/Piercing :
Service : PMC, NMC, verschillende posities,
Extra : brildragend
Ben onlangs langsgeweest bij 'Dani' , verversrui 11 of 13. Heel knappe dame,
herkenbaar aan haar bril met zwarte montuur en stevige D-cup borsten.
Deze dame is blijkbaar van Bulgaarse afkomst.
Toen ze zich begon uit te kleden, vroeg ik haar of 2 keer mogelijk was, want met 1 keer ging ik bij haar niet toekomen.
Deze vrouw is vriendelijk en professioneel. Pijpt heel goed (mc), zacht en stevig, en mocht intussen met haar kutje spelen. Kwam al bijna klaar in haar mondje. Daarna vroeg ze welk standje ik verkoos. Ik liet haar eerst even cowgirl doen, en wisselde dan naar missionaris. De zin was groot, en ik kwam al snel klaar.
Ons allebei even verfrist. Daarna opnieuw begonnen. Nieuw condoom aan, en opnieuw begon ze me te pijpen tot ik goed hard was. Daarna haar genomen doggy (ze heeft een prachtig kontje), en haar daarna rechtstaand achterlengs tegen de spiegel genomen. Aangezien ik het nu lang volhield, begon ze toch even op haar horloge te kijken. Ik begreep de hint, en zette de eindspurt in. Buiten adem maar voldaan vertrokken. Toch een lieve vrouw.
Ik ga zeker nog terug !;)