Volledige versie bekijken : Tsjechië, Dodelijke borden houden sekstoeristen weg
RAUL7
18 februari 2010, 10:04
Grote borden met een doodskop en onderschriften moeten sekstoeristen angst aanjagen bij het oversteken van de Tsjechische grens.
De inwoners van Chomutov zijn het sekstoerisme spuugzat...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1069170/2010/02/18/Dodelijke-borden-houden-sekstoeristen-weg.dhtml
johnb
18 april 2010, 18:10
Het scheelt ook wel, dat er nu een nieuwe snelweg is van Dresden naar Praag, zodat niet iedereen verplicht door Teplice en Chumotov hoeft te rijden
carrera-gt3
18 februari 2011, 09:23
Was altijd wel een ranzig gezicht op weg naar Praag zomaar uit het niets zag
je dan zo,n meisje in the middle of nowhere zagen er niet eens zo verkeerd uit
....niet doen duzzz
LBHL
18 februari 2011, 16:37
Ik ben een keer of 10-15 in de buurt van Teplice/Usti nad Labem/Decin/Most geweest, maar de laatste jaren valt het wel mee met het aantal dames wat er staat. Hoeveel het er 's avonds/'s nachts zijn weet ik niet, maar overdag valt het reuze mee. In o.a. Spanja en Dom.Rep. heb ik er veel meer zien staan.
mammoet
18 februari 2011, 19:19
Ik vindt het hele duure borden als die 1439,59 euro per stuk kosten, hadden ze met dat geld beter die meiden kunnen helpen was het probleem ook op gelost.
Alabama
18 april 2011, 23:06
Was altijd wel een ranzig gezicht op weg naar Praag zomaar uit het niets zag
je dan zo,n meisje in the middle of nowhere zagen er niet eens zo verkeerd uit
....niet doen duzzz
De grensprostitutie heeft rake klappen gehad. Er is nog weinig van over. Veel dames zijn uitgeweken naar West-Europa, veel potentiele klanten razen nu over de snelweg i.p.v. de B-wegen en de lokale overheid en bevolking had er ook de buik vol van.
Er zijn ook veel m.n. Duitsers gefotografeerd en die foto's zijn met kenteken en al op internet gezet. Kan me voorstellen dat de zin om dan een goedkoop wipje te maken afneemt. Kun je echt veel beter naar een saunaclub gaan.
facial
19 april 2011, 07:03
De grensprostitutie heeft rake klappen gehad. Er is nog weinig van over. Veel dames zijn uitgeweken naar West-Europa, veel potentiele klanten razen nu over de snelweg i.p.v. de B-wegen en de lokale overheid en bevolking had er ook de buik vol van.
Er zijn ook veel m.n. Duitsers gefotografeerd en die foto's zijn met kenteken en al op internet gezet. Kan me voorstellen dat de zin om dan een goedkoop wipje te maken afneemt. Kun je echt veel beter naar een saunaclub gaan.
dan hebben de mensen van die verkeersborden toch hun zin gekregen
Misschien moet ik eens gaan kijken, goede reclame
Altijd dwars,
Bart
Alabama
22 april 2011, 14:45
Gisteren was ik in het gebied rondom Dolni Dvoriste. Paar jaar geleden was ik daar al eens en ook toen was de terugval al merkbaar. Dat heeft zich alleen maar verder doorgezet.
Nachtclubs waren nog wel open, maar het zag er wat afgebladderd uit. Prijzen zijn vergelijkbaar met Duitse saunaclubs, de dames zagen er minder uit en hadden vaak net wat teveel kilometers op de teller. Aantal clubs zijn wel dicht. Het leukste spul zat in Sin City. Na de grensovergang na de bocht direct aan de linkerkant. Niet te missen.
Aan de baan stonden een 20 a 25-tal dames. Een aantal Roma's (van wie er twee zwanger waren) en verder nog wat dames van allerlei leeftijden en postuur. Het varieert van helemaal niks tot doable. Echter totaal niet te vergelijken met saunaclubs. Kortom: straat is kwalitatief wat het was, kwantitatief minder. De nachtclubs zijn geen lang leven meer beschoren.
Omdat ik toch wel m'n zak wilde legen en Duitsland nog wel een eindje rijden was, de leukste langs de baan uitgezocht. Voor 30 euro P+N (alles met gummi). P[ de Hongaarse grens had ik de boot ook al gemist. Nou ja, gemist. Enige wat ik heb gezien waren hele oude dames die er echt niet best uitzagen. Lelijk en vaak ook onverzorgd.
30 euro dus voor een nummertje. Dat mocht in het bos of op de zimmer. Ze zei er netjes bij dat ze in het bos geen half uur kon garanderen, aangezien er altijd iemand langs kan komen. Ook de politie struint vaak het bos af op zoek naar hoeren en hun klanten. Ook zijn er nepagenten actief die mensen een "boete" opleggen/
Voor de kamer gekozen. Kamer kost 12 euro en is gelegen in een afgebladderde nachtclub. Binnen was het zo donker dat je nauwelijks iets zag. Ik zag een verpauperde bar en i.p.v. een deur hing er een ranzig gordijntje voor de deur.
Kamer was ook afgebladderd en verpaupers, maar niet smerig. Daar even lekker geneukt. Prima sessie. Dame vertelde dat ze een tijdje in een club in Hechtel-Eksel had gewerkt, maar nu weer terug in Tsjechie was omdat ze hier eigen baas kon zijn en meer kon verdienen. Met die opmerking is de kwaliteit van het vlees ook wel in een keer beschreven: vergelijkbaar met wat je in de goedkopere bordelen aantreft. Af en toe zit er iets leuks tussen, maar absoluut geen Louana's of Ola's.
Herhalingsgevaar is klein. Ben hier niet dagelijks in de buurt en de volgende keer is het echt beter om i.p.v. tijd te verspillen in Hongarije en Tsjechie gewoon door te peren naar Duitsland.
Jansen
22 april 2011, 21:44
Misschien moet ik eens gaan kijken, goede reclame
Altijd dwars,
Bart
Ja Bart jij op internet is geen reclame.
Ik mis je Jansen !
Maar vandaag en morgen wordt het toch de Via Salaria, meer hoef ik je niet te vertellen.
Nog geen borden gezien daar.
Bart
Jansen
27 april 2011, 21:32
Ik mis je Jansen !
Maar vandaag en morgen wordt het toch de Via Salaria, meer hoef ik je niet te vertellen.
Nog geen borden gezien daar.
Bart
Haha ja ik zou wel mee willen maar kan helaas niet.
Ben zelf 7 weken naar het buitenland
Alabama
28 april 2011, 15:03
Dolni Dvoriste heb ik overigens ook geen borden gezien.
@ Jansen: Waar ben je naar toe?