PDA

Volledige versie bekijken : Reanimatiecursus voor prostituees Lugano



Willem2
18 februari 2010, 15:07
Prostituees in de Zwitserse regio Lugano krijgen training in het gebruik van defibrilatoren. Ze moeten daarmee voorkomen dat - vooral oudere - klanten overlijden na een hartstilstand. ................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/6066715/__Reanimatiecursus_voor_prostituees__.html?p=9,1

foots
18 februari 2010, 21:10
Heren, beren,

En dit is het begin van het einde een EHBO cursus voor DVP om hun klanten te reanimeren ! Waardeloos, ik wil op mijn hoogtepunt sterven ook dat wordt zo in een van de meest prachtige landen ter wereld de medemens verdorie ontnomen.
Het ergste van dit alles, ik kan niet eens groen links of de SP de schuld geven, dat maakt mijn commentaar te mild. Zwitserland is zwaar conservatief en dit is de doodsteek voor ieder oudtje dat in stijl wil sterven op de kut van een hoer, SCHANDE !!!

Groet, Foots :wink2:

sofaking
18 februari 2010, 21:34
Heren, beren,

En dit is het begin van het einde een EHBO cursus voor DVP om hun klanten te reanimeren ! Waardeloos, ik wil op mijn hoogtepunt sterven ook dat wordt zo in een van de meest prachtige landen ter wereld de medemens verdorie ontnomen.
Het ergste van dit alles, ik kan niet eens groen links of de SP de schuld geven, dat maakt mijn commentaar te mild. Zwitserland is zwaar conservatief en dit is de doodsteek voor ieder oudtje dat in stijl wil sterven op de kut van een hoer, SCHANDE !!!

Groet, Foots :wink2:

Hoezo, ga jij weg na één keer klaarkome ?
Nu wordt je gereanimeerd, kan je weer voortdoen en zo verschillende keren sterven binnen het betaalde uurtje. :biggrin:

Bart
19 februari 2010, 09:29
Ik snap het niet. Waarom een defibrilator. Mond aan mond beademing doet het bij altijd wel. En de meeste DVP's weten daar we raad mee ! :kuss::kuss: