PDA

Volledige versie bekijken : Vrouw met extreem grote borsten

klompie44
26 februari 2010, 22:02
Zijn er volgens jullie vrouwen in Nederland met grote tot zeer grote borsten waar je een keer geweest moet zijn als je een liefhebber daarvan bent?

Grt!

janjanjan
26 februari 2010, 22:20
Zijn er volgens jullie vrouwen in Nederland met grote tot zeer grote borsten waar je een keer geweest moet zijn als je een liefhebber daarvan bent?

Grt!

Als je belooft het niet verder te vertellen zal ik je een klein geheimpje verklappen ;) In bepaalde gelegenheden zijn er vrouwen in werkelijk waar alle vormen en maten aanwezig en tegen betaling is er zelfs meer mogelijk dan alleen kijken :eek::eek::eek::eek:

klompie44
26 februari 2010, 22:23
Ik mag dan een "ijsbeertje" zijn, maar echt jongen..
Is dat echt waar? :o
Thanx voor de tip;)

janjanjan
26 februari 2010, 22:32
Thanx voor de tip;)

Graag gedaan en ook graag een verslag van je binnenkort opgedane ervaring met vrouwen met grote borsten en brede heupen :tongue:

Dalton
26 februari 2010, 22:44

Grt!

Op de boot aan het zandpad zit een vrouw met hele grote en zware tieten.
Je kan het zien aan de boot die ligt helemaal scheef in het water wanneer ze naar huis gaat komt de kruiwagen als eerste op de loopplank met de tieten erin.:roll3::roll3::roll3:

klompie44
26 februari 2010, 22:50
haha okee genoeg geouwehoerd:P
Een serieus antwoord?

janjanjan
27 februari 2010, 11:31
Een serieus antwoord?

Ja er zijn vrouwen in Nederland met grote tot zeer grote borsten waar je als liefhebber een keer geweest moet zijn, ik ben die liefhebber echter niet. Maar lees de berichten van megaboob eens.

Megaboob
28 februari 2010, 23:25
Het grootste borstenwonder in Nederland is Cindy Salou, echter een afspraak maken met haar is in de praktijk vrijwel niet mogelijk. Natuurlijke G cup!

In Amsterdam op de Wallen zijn regelmatig dames met een redelijk grote cupmaat te vinden. Poolse Anna is er helaas mee gestopt (FF), was een topdame! Maar Jenny (duitse) (70G), en Gloria (albanese) (F) zijn er nog regelmatig. Ook Stella (Zeer slan, met F cup) stat regelmatig op de wallen.

In Utrecht zijn er ook een aantal, gewoon eens rondrijden, dan zie je ze wel.

Extreem grote borsten zijn echter moielijk vindbaar in Nederland, maar als liefhebber raad ik je aan toch eens naar Alexa (www.alexababe.com), of Jasmin Jordan (www.jasminjordan.de) te gaan, allebei superdames, met een JJ cup en een HH cup!

Mvg Megaboob

NikXXX
1 maart 2010, 19:57
In Amsterdam op de Wallen zijn regelmatig dames met een redelijk grote cupmaat te vinden. Poolse Anna is er helaas mee gestopt (FF), was een topdame!

Anna was echt een heerlijke dame op de kamer! Evenals Betty die ook op de wallen werkte/of nog werkt. Deepthroating... :teuflisch:

Megaboob
18 januari 2011, 22:56
Poolse Anna (FF cup) is weer terug in Amsterdam, zie mijn recensie van vandaag. wat een heerlijke dame!

renezwembad
24 mei 2014, 07:40
kan iemand me zeggen of er momenteel nog dames werken met extreem grote borsten (vanaf g cup)????