PDA

Volledige versie bekijken : Het Dilemma van Manon!



Manonneponnetje
26 februari 2010, 22:17
En nu wil ik eens een dilemma in de berenkuil gooien!

Stel er wil een beer met je ( met mij dus ) naar de kamer.. Deze beer heeft een AO reputatie.. Maar je doet het niet zonder.. Dus stel dat je de beer dit meld en hij gaat accoord en je gaat naar kamer.. Niemand weet dat we het echt niet zonder doen!!

Wat doet dit dan voor een dvp reputatie.. Is het die kamergang wel waard?? Wat denken jullie..

Kus Manon.

Ps. Hou jezelf niet voor de gek door te denken dat AO zich tot bepaalde clubs beperkt. Ik krijg zo vaak de vraag daar word je haast nijdig van!

phoenix
26 februari 2010, 23:42
hou jij jezelf niet voor de gek dat jij gelooft dat de andere dames en heren allemaal de waarheid spreken overwat zij allemaal in de kamer doen, het gaat erom dat jij jezelf neemt zoals je bent, en dat je graag de sex met een condoom doet. Ik zou als ik vrouw was en bijna zeker weten dat de kerel die het iedere week zonder doet de deur wijzen en vertellen dat je niet het risico wil lopen op een condoomklapper.....met een dergelijk persoon. Deze persoon mag van mij gewoon naar de dames gaan die het ook zonder willen doen. Ik ben intussen zo geschrokken van een website die ik via via ontdekt heb over de mannen die schrijven over de dames die het allemaal zonder doen ,dat ik in nederland niet meer neuk bij een raamdame en ook in andere europese landen niet merinde buurt kom van een raam, ook niet meer in een nederlands bordeel. De sauna clubs in Duitsland heb ik op pt mettmann en wellicht vila marisol na ook allemaal in de ban gedaan. Maar goed ik heb geen inkomsten uit deze business dus wel iets ander verhaal dan jouw verhaal.....toch adviseer ik jou vooral niet die man te nemen die blijkbaar zijn leuter gewoon overal in wil douwen, zonder bescherming. Sommige mensen willen gewoon ( on) bewust ellende. Das 1 ook aandacht, das 2 wellicht een reden om te stoppen, das 3 iemand die graag risico's neemt, das 4 iemand die in elk geval niet geinteresseerd is in jouw leven en eventueel jouw ellende die het kan opleveren. Ik vond een maal chlamidia/gonnoroe en 2 jaar lang hetzelfde wratje dat terugkwam al meer dan genoeg.... en de vele zeer afstandelijke contacten in de raamwereld verschrikkelijk................................... ..........

wat betreft mij chlamydia /gonnoroe, toen ik daar last van had ben ik niet meer met iemand het koffer ingestapt, totdat de dokter zei dat het over was. Dat meen ik oprecht. Wat betreft het wratje is mij bij de ggd verteld dat sommigen daar last van krijgen anderen niet. Andere doktoren repten over mogelijk kwaadaardig gezwel, anderen doen er weer laconiek over. Wat betreft de sex, onze gezondheid en ons plezier is er nog een hoop te winnen , alleen al bij de zogenaamde afgestudeerde dokteren van de ggd. Want men praat liever niet dan wel over sex en verantwoordelijkehid van mensen. De arts verwijst je dan liever door naar de pscyhiatrisch verpleegkundige die dan ook weer zijn/haar best doet om de taal zo klinisch mogelijk te houden en vooral niet te intiem wordt. Hij of zij zou zelf eens mens worden met sexverhalen......................

nou hopelijk heb je wat aan mijn verhaal, ik denk dat ik over een een paar weken je wel een keer zie. Ja ik kom dan zeker voor Mell( waar ik natuurlijk ook nooit honder procent zeker van weet of die het allemaal 'netjes' doet, in mijn herrinering met haar was er in elk geval nooit sprake van een verzoek om zonder te neuken) en zij is niet afstandelijk en zeer passioneel, daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor, waauw wat een kanjer van een dame. ( dit hoort hier niet thuis, maar vergeef me moderator):love:

Bosco
27 februari 2010, 07:21
Lieve Manon,

Ik zou niet weten welke dame of beer een AO reputatie heeft, kan mij niet boeien ook.
Ik zal het alleen erg dom vinden van diegene, maar dat moet ieder voor zichzelf weten.

Zolang ik weet dat ik het altijd "safe" doet, kan mij het niet schelen wat een ander doet.

The Saint
27 februari 2010, 07:41
Ik zou als ik vrouw was en bijna zeker weten dat de kerel die het iedere week zonder doet de deur wijzen en vertellen dat je niet het risico wil lopen op een condoomklapper.....met een dergelijk persoon. Deze persoon mag van mij gewoon naar de dames gaan die het ook zonder willen doen.

Dit is -naar mijn bescheiden mening-het enige juiste antwoord op je vraag!

Stylo
27 februari 2010, 08:19
Ik ben intussen zo geschrokken van een website die ik via via ontdekt heb over de mannen die schrijven over de dames die het allemaal zonder doen

Misschien zou je een link hiervan kunnen plaatsen, zodat een ieder er zijn "voordeel" mee kan doen.

thesickboy
27 februari 2010, 09:10
Misschien zou je een link hiervan kunnen plaatsen, zodat een ieder er zijn "voordeel" mee kan doen.

We maken hier best geen reclame voor NZC. Een lijstje met clubs die AO promoten kan een richtlijn zijn om deze te vermijden, anderen gebruiken dezelfde lijst gewoon om het NZC op te zoeken. Deze laatste beren zullen hun weg hoe dan ook wel vinden en hoeven we dus niet te helpen.


wbt de vraag van Manon: De enige die hier een zinnig antwoord op kan geven ben jj zelf. Het vak waarin je zit draagt risico's met zich mee, zelfs al doe je niet aan NZC, voor ons beren is het net hetzelfde. Ik kan wel NMC maar weet nooit wat de dame in kwestie 10' eerder heeft uitgespookt...

Er zijn geen zekerheden, maar je kan wel het zekere voor het onzekere nemen, ik sluit mij met andere woorden aan bij Saint en Phea.

TSB, nog steeds gezond en hoopt dit ook zo te houden... en hoopt dit uiteraard ook voor MAnon...

Stylo
27 februari 2010, 09:26
We maken hier best geen reclame voor NZC. Een lijstje met clubs die AO promoten kan een richtlijn zijn om deze te vermijden, anderen gebruiken dezelfde lijst gewoon om het NZC op te zoeken. Deze laatste beren zullen hun weg hoe dan ook wel vinden en hoeven we dus niet te helpen.



Voor de duidelijkheid is zoek geen clubs waar AO word angeboden, maar als er in clubs als GT, PHG, VV en LR DVP zijn die dit aanbieden, zal ik ze vermijden.
Al snap ik ook wel dat je zo'n lijst kan gebruikken om het juist op te zoeken.

phoenix
27 februari 2010, 09:59
het is niet erg wat mij betreft dat mensen zonder condoom neuken, maar wat veel erger is dat er in onze samenleving en ook in een samenleving als die van duitsland men alles 'prive' probeert te houden. Natuurlijk hoef jij niet te weten hoe een dame van plezier met een mogelijke buurman, collega of andere bekende of onbekende heeft liggen rampetampen. De echte tolerantie die er bijvoorbeeld leeft in bepaalde homosexuele kringen onder elkaar zou de hetero's sieren. Let wel hiermee spreek ik mezelf niet tegen! Wordt het niet eens gewoon tijd om als volwassen mensen te praten over je sexbelevenissen en angsten die daarbij horen. Iedereen maar dan ook iedereen die sex heeft met een ander, zonder of met condoom heeft kans om wat mee te nemen aan bacterien of virussen! Dat mensen het zonder doen en hun hoofd massaal in het zand steken( zichzelf rechtvaardigen met , mij is nog nooit iets overkomen, mij overkomt dat niet want ik heet pietje en niet jantje, of ik doe toch zeker wat ik zelf wil en als uitsmijter ' die ander heeft een probleem als het virusje bij hem komt , dat is dan toch niet mijn probleem'

Het verbieden van sex als genot door de katholieke kerk en het publlieke lijk veroordelen, straffen, mishandelen van bijvoorbeeld dvp's en homsexuelen in een paar generaties voor ons, door kerk en staat zorgt ervoor dat we voortdurend moeten schipperen met leugens in de sex. We leven nu in 2010 en zijn vooral geen homo en ook vooral geen dvp en vooral ook geen h.oerenloper, ..............................en nu ook nog eens vooral geen mens die neukt zonder condoom want die horen ook in de hel. Nogmaals ik ben voor het eren van de ander en steeds meer gaan schrikken van hoe laconiek we de ene na de ander neuken en daartoe vooral zwijgen , dat laatste is doorslaggevend wat mij betreft. Maar feel free om sex te hebben dames en heren , ik ben de laatste die u tegenhoud. Maar wat zou het fijn zijn , als je vrouw of vriend of buurman of collega tegen je zegt en ehhhh welke standjes oefen jij nou het liefst ? en hoe was het in het ziekenhuis , heeft de dokter al gesproken met je over de bescherming van de mensen met wie je neukt? heeft de dokter nog tips gegeven om die leuter goed te gebruiken. Hier en daar zijn er gelukkig al mensen die hetero zijn en niet homsexueel die daar wat vrijer over kunnen zijn doordat hun omgeving dat mogelijk maakt. Das winst!

Zakkenleger
27 februari 2010, 10:30
...
Wat doet dit dan voor een dvp reputatie.. Is het die kamergang wel waard?? Wat denken jullie..
...


Ik denk niet dat een DVP reputatie persé geschaad wordt als ze met een AOer kamert. Wel hoor ik van verschillende beertjes over DVPs die AO aanbieden, dat is toch wat anders.

Voor mij geldt: wat een DVP en een beer op de kamer uitspoken is hun verantwoordelijkheid. En als jij met een AOer de kamer deelt betekent dat voor mij nog niet dat jij AO doet. Je neemt wel een groter risico (medisch gezien) maar dat is jouw keuze en verantwoordelijkheid.

Ik ken redelijk wat dames die bekende AOers sowieso afwijzen voor kamerbezoeken en die dames bewonder ik. Het zou mooi zijn als al die AO vragers stelselmatig door de dames uitgekotst zouden worden maar dat zal wel een utopie blijven.

Killer-Bull
27 februari 2010, 10:54
afgelopen week nog met SFL naar LR geweest en daar loopt er eentje rond die seks zonder condoom doet

zowel bij mij als bij sfl laat ze het het toe dat je pik erin floept, maar toch bedankten we allebei en opteerden voor een rubbertje
ze zegt er dus niets van maar laat het gemakkelijk toe

oppassen voor die vrouw, want voor ons beide was het op het nippertje of we hadden geslachtsgemeenschap zonder
(elk apart wel te verstaan, sfl presteert niet met andere man erbij)

mvg

note Big30: naam van Dame weggehaald (zie ook bericht TSB)

Jetliner
27 februari 2010, 10:59
Het AO-debat wordt vaak geïllustreerd met allerlei soorten paddestoelen :)
Over de gezondheid valt niet te twisten, maar het gaat vooral om ethiek.

Mensen mogen wat mij betreft een seksleven leiden zoals ze willen, met jan en alleman, vol avontuur en risico's.
Maar met een dvp doe je aan zeg maar "georganiseerde" seks. Een dvp krijgt nl. nogal wat meer te verstouwen dan de gemiddelde seksueel actieve vrouw! Om het er een beetje heelhuids vanaf te brengen schept ze dus naast haar verkoopsargumenten :smile2: enkele voorwaarden (vb. blasen mit Gummi, geen anaal, niet vingeren, elke dame heeft wel zo'n lijstje) en houdt zich aan een bepaalde hygiëne, zeker met het oog op haar eigen veiligheid en het comfort van de klant. Bij die hygiëne is het condoom standaard, me dunkt. Het spreekt toch voor zich dat een bezoek aan een dvp toch énkele beperkingen heeft. Een man die naar de hoeren gaat stelt zich hier automatisch mee akkoord. Dat is gewoon de code van het hoerenlopen.

Ze zullen wel bestaan, die ongeremde taboeloze sletten die voor alles in zijn... Maar ik heb er toch een meewarig gevoel bij. Zijn dat genre dames niet gewoon een exponent van onderdrukking of het totale afsterven van eigenwaarde?
Een vent die meent alles wat hij wil met een vrouw te kunnen uitspoken en dat nota bene gaat afdwingen bij een dvp, die toch in een kwetsbare positie zit, heeft de kwalijke kenmerken (en ik zeg het nu voor 4de keer op YBF) van een narcist. Dat is geen genieten van seks meer, maar kicken op macht en de zwakte van een ander.

@ Manon,
Je moet die klant wijzen op jouw spelregels en indien hij er zich niet akkoord mee stelt hem weigeren. Er valt voor zulke alfamannen vast wel genoeg te neuken buiten de prostitutie, toch?

phoenix
27 februari 2010, 11:17
meneer jetliner roept dat neuken zonder een exponent is van onderdrukking of afsterven van eigen waarde. In een maatschappij waar sex, dvp en hoerenlopen met of zonder condoom een onderwerp is wat niet mag worden besproken zowieso een aanval op eigen waarde , want je koopt(accepteerd) of verkoopt ( accepteerd) of uitsluitend producten en diensten waarvan de meerderheid in de samenleving al eeuwen lang niet moelijk over doet( gewoonterecht) of wat in de wet ligt vastgelegd. Juist omdat drugs, prostitutie, homosexualiteit, sex met meerdere mensen illegaal of verzwegen onderwerpen zijn zorgt ervoor dat je eigen waarde snel daalt, je hoort namelijk niet meer bij de grote groep die liever iedere 5 minuten een sigaret aansteekt, een broodje frikandel en een blikje cola drinkt. Realiseer je dat als de grote groepen straks besluiten om het patatje in de ban doet jouw eigen waarde daalt als je dat stiekem thuis in de frituur doet en je schoonmoeder ontdekt dat je dat doet........................er is nu al een oplopend percentage in dit land, die liefst niet meer eet en drinkt en de sex alleen nog maar toepast als de lieve heer zegt dat het goed is of als het gezondheidscentrum op de hoek zegt, nu kan het weer want het is plantaardig vet en dat is minder kankerverwekkend , dus kost dat onze maatschappij minder...................

sorry maar eigen waarde afhankelijk van de mate waarin jij je lekker wil laten gebruiken of waar jij de ander lekker gebruikt in sex.....helaas is er te vaak DWANG in het spel en das wat anders dan je zelf laten gebruiken als slet of als onderdanig jongetje bij een geile dame...........

janjanjan
27 februari 2010, 11:24
Jetliner en Zakkenleger verwoorden het juist in mijn beleving, ik heb er dan ook weinig aan toe te voegen. Wat mij nu echter bevreemd is dat Manon de ao-vraag zo vaak krijgt dat ze er nijdig van wordt. Is het dan tegenwoordig zo erg (ziekelijk) gesteld?

Zedd
27 februari 2010, 11:43
Ik begrijp je dilemma Manon. En of zoiets op je reputatie als DVP afstraald? Moelijk te zeggen, zal er ook aan liggen hoe bekend de reputatie van die AO-hufter (want dat ben je dan in mijn ogen) is en hoe snel het roddelcircuit op gang komt. Dat laatste moet je niet onderschatten, was in GT eens van plan op een mooie dame af te stappen toen ik een por kreeg van een medebeer die me toefluisterde dat het gerucht ging dat deze dame het vaak zonder doet. Ook al wist ik het niet zeker en heb ik het ook niet gevraagd, ik heb toch direct van een kamergang met deze dame afgezien. Later hoorde ik dit verhaal ook van andere beertjes (die het allemaal 'van horen zeggen' hadden) en zodoende komt zo'n dame toch ongemerkt op je zwarte lijst, ook al kan het hele verhaal ook net zo goed een valse roddel zijn.

Wat me echter nog belangrijker lijkt dan je reputatie lijkt me je gezondheid. Je weet net als ik dat het gevaar van een klapper in een klein hoekje zit ;) ;) . Natuurlijk weet je van tevoren van geen enkel beertje hoe die medisch/hygienisch in elkeer steekt maar bij een beruchte AO-er zou ik er toch zo mijn bedenkingen over hebben.

Local Hero
27 februari 2010, 12:04
Oepsie de poepsie, 't is weer komkommer en kwel in saunaland. Ik ben nu sinds november vorig jaar niet meer geweest en ik hoopte hartstochtig mijn rentree te maken met de verjaardag van PonnenNON, maar het is er gadverdamme nog aan toe niet van gekomme :wand:

Oe was je verjaardagfeesje sweet Pon? Nog mooie pakjes gekregen van mijn collega ijsberen? (die lompe AO beer uitgezonderd :rolleyes:). Oh, en mocht je het niet hebben gezien, er zijn tenminste toch 16 beren die je gefeliciteeerd hebbe me je verjaardag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20713). 't is hoe je het maar bekijkt ;)

Jetliner
27 februari 2010, 18:19
meneer jetliner roept dat neuken zonder een exponent is van onderdrukking of afsterven van eigen waarde...
... bij dvp's welteverstaan, meneer!
Particulieren die het zonder Gummi doen zijn beoefenaars van liederlijk werk voor eigen rekening :tongue:


sorry maar eigen waarde afhankelijk van de mate waarin jij je lekker wil laten gebruiken of waar jij de ander lekker gebruikt in sex.....helaas is er te vaak DWANG in het spel en das wat anders dan je zelf laten gebruiken als slet of als onderdanig jongetje bij een geile dame...........

Dwang is synoniem voor de onderdrukking waarover ik het had.
Vrouwen die NZC aanbieden doen dat wellicht niet omdat ze seksueel zo vrijgevochten zijn :gruebel:

Silvester
27 februari 2010, 18:51
...Niemand weet dat we het echt niet zonder doen!!

Wat doet dit dan voor een dvp reputatie.. Is het die kamergang wel waard?? Wat denken jullie..

Hmmmm, volgens mij dwalen we af, ik lees in Manon's berichtje haar twijfel of haar eigen no-ao reputatie wellicht te grabbel gegooid wordt als ze voor de centen met een beer gaat kameren die een bekende ao-er is...

Tja, Manonneponnetje dat zou wellicht in beide kampen wat fronsrimpeltjes op kunnen leveren..

Het beste bewijs dat je het niet zonder gedaan hebt in zo'n geval is wellicht na de daad al glunderend hand in hand met de betreffende ijsbeer -met het gevulde rubbertje nog om zijn trots bengelend- door de bar te paraderen...

Je reputatie zal door zo'n strakke actie zeker versterkt worden.


De vraag kan overigens ook andersom gesteld worden:
Wat gebeurt er met de reputatie van een overtuigd no-ao ijsbeer die met een dpv met ao-service gaat kameren?

:gruebel:

Josef
27 februari 2010, 21:51
En nu wil ik eens een dilemma in de berenkuil gooien!

Stel er wil een beer met je ( met mij dus ) naar de kamer.. Deze beer heeft een AO reputatie.. Maar je doet het niet zonder.. Dus stel dat je de beer dit meld en hij gaat accoord en je gaat naar kamer.. Niemand weet dat we het echt niet zonder doen!!

Wat doet dit dan voor een dvp reputatie.. Is het die kamergang wel waard?? Wat denken jullie..

Kus Manon.

Ps. Hou jezelf niet voor de gek door te denken dat AO zich tot bepaalde clubs beperkt. Ik krijg zo vaak de vraag daar word je haast nijdig van!

Hallo Manon als ik jou was zal ik nooit op zullke voorstellen in gaan AO.
Jij wild toch ook jou AOW halen en 100 jaar worden!!!
Als ik jouw was zou ik zulke beren links laten lopen.
Als ik een koorstlip heb gaan ik ook niet naar de clubs.
Maar ik was wel eens een weekend in Duitsland toen ik de volgende dag wakker werd met een koorstlip.
Nou dan schrik je je rot,en mijn vriend zij dat hij nog een tubbetje zalf bij zich had voor een koorstlip.
Nou heb ik wel eens gehoord dat je dat niet kwijt raakt. En dat het de kop op steekt als je heel erg vermoeid bent.
Nou dat kan wel kloppen want een paar dagen er nu kreeg ik griep.
En toen ik die koorstlip in Duitsland kreeg en wij de volgende dag naar een club gingen.
En Josef op de kamer belande met een dame.
En zij begon op een gegeven moment mij tezoenen.
En dat heb ik geweigerd,en toen keek die dame wel heel erg vreemd op.
En toen ik vertelde dat ik een koorstlip had was ze mijn dankbaar.
Nou en de sex was er zeker niet minder om.
Wat ik ook goed zou vinden dat er een dokter bij de clubs komt en de dames bloed afneemd en onderzoekt op zoa,s en dergelijke ziektens.
En dat zouden ze ook bij de ijsberen moeten doen.
En Josef laat ook regelmatig bloedprikken en dat wordt dan ook onderzocht op zoa,s .
Kleine moeite zegt mijn dokter,want hij weet van mijn hobby,s.
Zelf zoen ik ook niet met elke DVP er moet een klik zijn.
En dat geld ook voor het beffen.
En wat ook heel belangrijk is dat je goed een douche neemt voor en na het bezoek.
En je tanden poetst.
Ik heb wel eens een DVP gezien die net de kamer afkwam.
En meteen weer met een ijsbeer naar de kamer ging.
En in die club was geen douche op de kamer!! Dus die dame heb ik ook links laten liggen/lopen.
En wat ik je nog wil vertellen Manon is wees en blijf vooral je zelf.
En wees zuinig op je lichaam ,wat die gladde ijsberen je ook voor voorstellen doen of betalen.
Je leven is je meer waard dan geld.
En verder vind ik het leuk dat er een dame schrijft op het ijsberenforum.
Dit doet een hoop stof opwaaien,want Gabi missen we op het forum.
Manonneponnetje het gaat je goed en wie weet ontmoeten wij elkaar eens.
Groetjes van Josef.:bye:

Manonneponnetje
4 maart 2010, 21:04
Dank allemaal voor jullie reactie's!

Veel van jullie bevestigen wat ik ook al had bedacht.. Het is het risico niet waard!
Zowel qua gezondheid als qua reputatie.. En in die volgorde!

Dikke kus! Manon

Silvester
4 maart 2010, 21:18
Hmmm....

En nu nog een antwoord op deze vraag:


.....De vraag kan overigens ook andersom gesteld worden:
Wat gebeurt er met de reputatie van een overtuigd no-ao ijsbeer die met een dpv met ao-service gaat kameren?

:gruebel:

Picasso 1
4 maart 2010, 22:22
Hmmm....

En nu nog een antwoord op deze vraag:



:gruebel:

Een hoerenloper die wil :fuck: geeft geen flikker om wat medehoerenlopers misschien wel niet zouden kunnen denken

Zakkenleger
4 maart 2010, 22:59
Hmmm....

En nu nog een antwoord op deze vraag:

:gruebel:

Wat vind jij zelf?

Mijn reputatie bij medebeertjes zal me worst zijn. De reputatie die ik bij de lieve schatjes heb vind ik veel belangrijker. Het is niet helemaal een antwoord op je vraag denk ik, maar meer kan ik er niet van maken.